Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Máme v domě potížistu zn. hledáme pomoc!
ilustrační
Foto: LH

Asi každý  zná ve svém okolí člověka, který ostatním lidem znepříjemňuje život. Takového člověka má zřejmě každá ulice. Říká se jim potížisté. Tito lidé nenávidí celý svět, protože ten nechce pochopit, že právě oni vlastní patent na rozum a jejich pravda je ta nejlepší. Ať už tyto lidi motivuje k jejich počínání nenávist nebo duševní nemoc, jedno mají společné. Do své křížové výpravy proti lidstvu s oblibou zatahují různé statní instituce a nejčastěji policii.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 27. 02. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEPULCHER 16:07:16 02. 03. 2011
default.png
Já bych to s tím autem asi nechal na hasiče... taková závada na elektroinstalaci vozidla... to je hned :-)
Jinak ještě k těm "obyčejným" kverulantům. Já jsem svůj příspěvek myslel právě tak, že člověk, který něco takového hlásí, se často taky dopouští nějakého protiprávního jednání. Sepsat to s ním musíme, ale jestliže chce třeba tvrdit, že mu někdo odcizil jeho OP ( i když to třeba není pravda), tak ho taky oznámím za to, že si ho neohlídal. Jestliže chce hlásit,... prostě je potřeba ten do toho výslechu opravdu napsat všechno. Je mi jasné, že občas na to člověk opravdu nemá náladu, protože to je už čtvrtá věc, kterou dopoledne nabírá a v čekárně čeká další řada lidí. Vím taky, že výslechy se odbývají a mě už taky dochází chuť u téhle firmy něco dělat pořádně (zlvášť, když jsem se dověděl, že by snad u nás měl dělat městského ředitele největší blbec v okrese), ale pokud chceme tyhle kverulanty zvládnout, je to podle mě jediná zákonná cesta. Bohužel, ale zákony v tomhle na naší straně nestojí. Kauce by sice byla fajn, ale tu nikdy neprosadíme, protože by to bylo tolik papírování a tolik formalit, že to nikdy neprojde. Vím, jak to je když kauci vybírá dopravka u cizinců a pod. a vzhledem ke stavu siař bych to opravdu na zlepšení neviděl, protože by se pak muselo na každou kauci zakládat vlastní č.j., vyplnit tři papíry, z nichž jeden by musel zkontrolovat analytik, schválit vedoucí a druhý den by ho musel zaevidovat někdo na KŘ. Je to prostě jako s tím novým kontrolováním comunnity policing - dej blbcovi funkci, vymyslí ti tabulku... a že těch tabulek máme...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 11:55:00 01. 03. 2011
default.png
J-WAYNE [2011-02-28 16:20:42]: Vzhledem k vágnímu posuzování a možnosti výkladu tr.zákoníka, můžeš uvedené trestní § vynechat.A ze stejného důvodu, včetně nekonkrétnosti, směřující na jednu konkrétní osobu, nepřichází v úvahu ani přestupek.

Pouze to vypovídá o stavu této společnosti. Těžko očekávat od zákonodárců, kteří se pohybují a stýkají s lidmi kteří se dají označit za kriminální živly, či ve vládě sedí ministři, kteří za nic nenesou odpovědnost a prachsprostou zlodějnu vydávají za very good byznys do vlatsní kapsy, že zde bude vůle, aby zde podporovali zákonost, úctu k státním orgánům, kdy ji sami znevažují a jsou spíše na druhé straně.

Stát a jeho představitelé si cíleně podkopávají autoritu některých svých orgánů, kteří dohlížejí na zákonost. Je to logické, čím větší rozvrat těchto institucí, tím menší pravděpodobnost, že něco vyšetří, někoho obviní atd. tím menší pravděpodobnost, že by se to mohlo týkat právě i jich.

Fakt, že někdo si na vozidlo vylepí beztrestně tento nápis, ledacos vypovídá o intelektu a vůbec vztahu k zákonům této země ze strany řidiče. Je ještě jenom štěstí, že je zde stále většina slušných lidí a i policistů a něco podobného nepřejí onomu podnikateli či sousedovi, či doktorovi.

Říkám zatím, i když si myslím pokud to půjde takto dál, že ta doba se kvapem blíží a to brzy může dojít i těm zákonodárcům, i když to vypadá, že vzhledem kdo všechno zákonodárce může dělat, nakonec i ministry(pro příklady nemusíme chodit daleko) jim to bude trvat trochu déle a bude už pozdě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu J-WAYNE 16:20:42 28. 02. 2011
J.Wayne.jpg
LUKAS-HEINZ2 [2011-02-27 20:06:39]: smrt fízlům

§352 a §356 tr.zákoníku nebo §49 odst. 1 a) c) 200/90Sb. vzhledem k vozidlu pro něj nebude zaplacení 1tis. nebo 3tis. žádný problém.. Má někdo jiný názor?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:35:36 28. 02. 2011
default.png
Andrasi, i proto jsem odešel od policie. Pomalu se bát přiznat, co dělám, stálá dehonestace kam jsi se podíval a výsledek toho všeho škrábnutí na platu aneb bez všech příplatků, i seznal jsem, že moji práci nikdo vlastně nežádá, že jsem společnosti spíše na obtíž se svými průsery s různými VIP drbany no a kdybys viděl jaký klid mám teďkom!!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 23:09:29 27. 02. 2011
Andras.jpg
hammer:
Cavyky? V této zemi začíná být schvalování smrti policistů normální. Znám případy, kdy v hospodě nenalili člověku, protože byl policista, znám případy, kdy po policistech, kteří ráno stojí u přechodu aby děti mohli přejít řidiči plivají z okénka projíždějících aut, znám případy a mohl bych dalekosáhle pokračovat. Za chvíli se můžeme setkat s tím, že člověka zavraždí, okradou, nebo jen zmlátí, protože je policista. A do toho přijdou výroka pana Johna jako v tuším předvčerejších LN "Já ale bohužel nemůžu přejít, co mi inspekce hlásí: že některé testy způsobilosti (řízené provokace -pozn. red.) nelze provést, protože zkoušení policisté si ráno na pumpě koupí dvě bagety, zajedou s autem do lesa a celý den tam spí, a ty testy se prodražují, protože se musí opakovat druhý den, třetí den... a podobně. Dále vádí, že policisté chodí k langerovi na "obídky" a podobně. Do toho stránka na FB nejsem spokojenyý se svým policajte a další....a proč? Znáčná část kolegů co znám, se nikdy "nezašívali", nikdy neudělili pokutu bezdůvodně, nikdy nikoho nešikanovali či bezdůvodně nepoužili DP, do práce investovali svůj čas, peníze, a mnohokrát byli ve službě zraněni, nezřídkakdy přímo v ohrožení života. Kolik lidí ochránili, kolik pachatelů pochytali, odstíhali, ukradených automobilů vrátili majiteli, a podobně....a tohle je vděk?

Jen k těm kverulantům. Poslední dobou se množí případy, kdy si mnoho lidí dává odvolání proti uložené blokové pokutě. Kolik lidí, papíru, času a peněz taková mašinerie stojí ani nemluvím. Kolik neoprávněných stížností na policisty přibývá, prostě hrůza. Nevím, proč už u nás k čertu někdo nezačne prosazovat systém, jaký mají např. v německu. CHceš si stěžovat? Slož zálohu, a pokud tvá stížnost bude neoprávněná, peníze propadnou státu. No a to by jste se divili, kolik kverulantů by přestalo kverulovat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:38:37 27. 02. 2011
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2011-02-27 20:24:50]: Vy z toho děláte cavyky. Mu na to v noci dopíšu: mlask, za středočeský kraj vděční fízlové! a máte to.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:36:17 27. 02. 2011
default.png
Lukáši, ale kruci, tohle je přece základ vedení výslechu. Necháme každého, aby se vykecal. Že k tomu přidáme ještě nadšené povzbuzování vyžaduje ale jedno: nesmí poznat, že si z něj v podstatě utahuješ. Jakmile začne prášit, ideální je jako Švejk k tomu dodávat vymyšlené báchorky co už jsi jako podobného měl a že to je jasné a jak s ním cítíš a že tohle znáš a s dacanem zatočíš... Jenom se nesmíš začít smát. A nikdy nesmíš lidem něco vyvracet při šetření. Slyšíš-li blbost, vítězíš. Pokud ji na místě snadno vyvrátíš, maník si vymyslí jinou, nadřeš se jako blbec s dokazováním co a jak, budeš spousty lidí zbytečně otravovat. To mě učili staří četníci: kdo toho víc nakecá, ten prohraje. Tak co bych tomu druhému ještě nepomohl, ne?
Vzpomněl jsem si na maníka, co souseda nařknul, že mu povalil nový plot z drátěného pletiva mezi jejich dvorky, pošlapal čerstvě pohrabaný záhonek se zeleninkou a vidlema rozpíchal gumovou hadici na vodu na jeho dvorku.
Pravda na fotkách byla taková, že plot byl stará rezavá svině půl metru vysoká, pohrabaný záhonek vedle něj patnáct centimetrů vysoký plevel a propíchaná hadice taková ta podélně proužkovaná červená stará ztyřelá mrcha... Kdybych mu na místě řekl, že se má nechat vyšetřit, že to snad nemyslí vážně atd. nic by se nevyřešilo a ještě by si na mě stěžoval. Já mu všecko odkýval, jasně, fotím, popisuju, to si soused za rámeček nedá, jak tady zdupal to čerstvě pohrabané pole... a ten blbec se vedle v domku v kuchyni za otevřeným domem chlámal na celé kolo, když mě slyšel.
Při projednávání před správním chlap nadšeně prohlašoval, že fotky přesně zachycují jeho podání oznámení, že všichni mohou vidět... to pro chlapa byla facka jako bejk, ten nemohl ani mluvit. On mi tak bezmezně věřil, že jsem na jeho straně, že si zapomněl i stěžovat. Předtím si stěžoval pořád na kdeco, po tomto už ani jednou. Tohle byl starý pán, bývalý udavač StB, sice bych mu rád zakroutil krkem, ale tohle stačilo.
Tito ničemové jsou totiž strašně vděční, když je konečně někdo poslouchá a nechají se vodit na provázku kam chcete. Jejich naděje a nadšení jsou bezmezné stejně jako jejich špatnost. Než dojde na samotné provedení důkazů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 20:24:50 27. 02. 2011
Lukas Heinz.jpg
Ještě si dovolím podotknout, že samozřejmě termín FÍZLOVÉ NEBO FÍZL není spisovný ale hanlivý. Spisovně je to POLICISTÉ A POLICISTA. Než někdo začne spekulovat, že vlastně nelze tohoto člověka stíhat, protože on nenapsal si na auto nevylepil spisovný název pro policisty.

Představte si, že by měl na autě nápis SMRT NEGRŮM nebo třeba SMRT BUZERANTŮM. V obou případech jde nespisovné hanlivé názvy. V tom prvním pro lidi tmavé barvy pleti a v druhé hanlivý název pro homosexuály. Dovolím si tvrdit, že pokud by dotyčný měl na voze výše uvedené nápisy, byl by během několika málo dní odstíhán za rasovou nesnášenlivost a schvalovaní fyzické likvidace narodností nebo jinak sexualně orientované menšiny.Dotyčný M.L by skončil na několik let v kriminále.

Bohužel za nápis SRT FÍZLŮM, jej zřejmě žádný postih nečeká, neboť schvalování smrti policistů je u nás zcela beztrestné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 20:08:26 27. 02. 2011
Lukas Heinz.jpg
Doplnění: Moderátor byl vyhozen za podobný výrok ve Francii. U nás jsou podobné zvířata, (neboť nevím jak pana M.L jinak definova), hájena a zcela beztrestná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 20:06:39 27. 02. 2011
Lukas Heinz.jpg
Kdo by nevěděl o čem Ace-Ventura mluví. Tak jde o tento článek.
http://janzima.blog.idnes.cz/c/178100/Smrt-fizlum.html

Jistý známý Česko Budějovický podnikatel s iniciály M.L má na svém voze nápis SMRT FÍZLŮM, POLIBTE MI PRDEL. Neví jak tisková mluvčí, ale mně to připadá jako zcela otevřený projev nenávisti vůči určité skupině obyvatel, kterou jsou právě policisté. A tento člověk zcela otevřeně schvaluje fyzickou likvidací policistů. Za podobný výrok byl před pěti léty z rádia vyhozen moderátor a i po té co se omluvil, byl mu udělen nepodmíněný trest.

Tady by měli asi nastoupit právníci PP, které si náš rezort vydržuje. Nebo se snad naše vedení necítí jako policisté???

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio