Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zákrok strážníků proti romům. (hlavně pro Denvera)

Nechci "zasírat" vlákno, kde se řeší inspekce,takže jsem založil toto a navazuje to na Denverův příspěvěk: JOHN158 [2011-08-09 11:30:13]: A řekni Johne,kdyby jste se TOLIK,TOLIK,TOLIK MOC,nebránili tomu,aby se vaše zákroky nahrávali na kamery(A VEDENÍ TOMU TAKÉ STRAŠNĚ MOC BRÁNÍ) a nedocházelo k DOMLOUVÁNÍ SE NA VÝPOVĚDÍCH,TAK STALO BY se todle? REPLY:DENVER:48946-1:2011-08-09 13:09:27: Denvere, copak nám povíš na todle video? Přijde Ti chování romů v pořádku? A kdopak má problém s kamerou? http://www.youtube.com/watch?v=eMPu_mK58Vo Netuším, kde furt bereš ten svůj nesmysl o tom že policie se brání natáčení svých zákroků. Já osobně jsem protitomu aby se natáčeli, protože v tom vidím pouze šikanu policistů či strážníků, ale z videa a jejich víc je patrné komu to hlavně vadí a policie to není! Jinak co se týče samotného zákroku, zde se ukazuje kam až dochází dnešní "humanita" Denverovců. Místo profi zákroku vidím anarchii, cigoši si choděj mezi strážníky - řvou na všechny strany, urážejí a strážnicí prakticky bez reakce. Přitom by si zasloužili několik ran obuškem a flastr jenže kdyby se tak stalo tak všichni víme jak by to dopadlo...
JAMESCLC :: Datum založení: 11. 08. 2011 :: celkem 231 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DANIK 08:54:27 19. 08. 2011
Danik.jpg
Z vás dvou bych udělal výjezdovou skupinu. Mešuge betmozek kolovrátek, co tady mele svoje bizarní teorie o hladovejch a a zároveň kurevsky tlustejch cigánech a strašnejch neonacistech u policie. A pak humání pan fantasta, co hledá světové spiknutí a který si myslí, že porozumění nás všechny zachrání. Chtěl bych vás vidět v akci, asi by to bylo trošku komické. Možná by nebylo od věci, kdybyste si založili vlastní vlákno, nám ostatním řekli, ať tam nechodíme a vedli tam dlouhé smysluplné debaty. Nicméně já uznávám, že s moudrým Karlíkem nemá moc smysl debatovat, ale jelikož jsem naiva, tak chci ještě naposledy zkusit Denvera Bezmozka. Vypiš mi ty dávky co na ně tlustý cigoš nemá nárok, prosím!!!!!!!!! Také mi napiš nějakou statistiku, těch zemřelých po policejním násilí, co o něm pořád meleš hubou. Já po 8 letech služby nevím o žádném, víš?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 08:46:32 19. 08. 2011 blokovaný
default.png
KAREL-150 [2011-08-18 23:16:56]: Souhlas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 23:16:56 18. 08. 2011
Karel.150.jpg
DENVER [2011-08-18 22:36:20]: Původně jsem ti chtěl něco napsát soukromou zprávou, ale napíši to veřejně. Jsi člověk, který pochybuje o věcech a dění kolem sebe a to je v pořádku, ale kraješ si velké sousto a zacházíš přímo velmi daleko. Přirovnal bych to k tomu, když věřícímu chceš sdělit proč neexistuje bůh. Lidé pracující u Policie mají velmi specifickou práci, která se u mnohých začne podepisovat na jejich smýšlení. Mnozí lidé pracující u Policie se domnívají, že jsou dobří a myslí si, že by rádi potlačili veškerý zločin, k tomu nehledají příčiny vzniku zločinu, ale mnohých napadá silné represivní potlačení důsledků, takovéto názory jsou pak blízko pravicovému extrémismu. Většina lidí však toto zmíní buď jako černý humor nebo to vyřknou když jsou naštvaní, že mají příliš práce, ale skutečně vážně to nemyslí. Pro policisty, kteří zakročují proti pachatelům přímo při nebo bezprostředně po spáchání trestného činu, pak je zarážející, že již tak plné věznice nejsou plnější a mnohé pachatele chytí při činu znovu, u těchto hrozí přerod mysli v to, že jejich práce je takto zbytečná a že pomůže jen velmi tvrdá represe, tito policisté se můžou topit v takových pocitech a je pro ně snadné sklouznout k radikalizmu.
To co píšeš, že stát tiše podporuje je opět na dlouhé povídání. Protože kdyby alespoň jeden národ na světě měl vládu, která za něco stojí, tak by tato vláda s podporou lidu snadno vymetla všechno svinstvo, které se na zemi děje, proto ta tichá podpora čehokoli co nás jako občany bude stavět proti sobě. Je na dlouhé povídání všechno plně opodstatnit, ale pokud uvážíme předpoklad, že světová elita chce poštvat veřejnost proti sobě a vyvolat silné občanské nepokoje, pak negativa ve společnosti měly a mají své opodstatnění. Proč by světová elita o něco takového usilovala je věcí druhou, rozhodně však neusiluje o nic co je pro lidstvo prospěšné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 22:36:20 18. 08. 2011 blokovaný
default.png
Todle je hodně zajímavej článek,nedávam to sem proto,abych se někoho dotnul,ale spíše proto,aby si lidi a DOBŘÍ policisté uvědomili,že tu ten problém je a je otázkou,jestli není TIŠE podporovaný státem.Jakou chtějí naši politici vlastně policii?Neobávají se toho,že tam budou dobrý lidi,KTERÝ MÍSTO PROTI CHUDÁKŮM PŮJDOU PROTI NIM????????

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 22:29:49 18. 08. 2011 blokovaný
default.png
http://www.antifa.cz/content/michal-kaspar-slouzit-a-chranit

"Až se bude Michalův zodpovědný nadřízený dušovat, že s ním nikdy nebyly žádné problémy a že prošel psychotesty, můžeme se jen sarkasticky pousmát. O tom, že zájemce o práci u policie nesnáší „buzeranty, feťáky, černý a přistěhovalce“ vám nikdo u přijímacího pohovoru vyprávět nebude.
Ostatně jakou mentalitu můžeme čekat u lidí, jejichž náplň práce zahrnuje použití donucovacích prostředku pro dosažení zákonnosti, která se v praxi mění na přesvědčení „Zákon jsem já“. Kolika policistům dělá na ulici dobře jejich pozice autority, proti které se prakticky nelze bránit? Kolikpak „policejních přehmatů“ už vyšetřila „nezávislá“ Inspekce Ministerstva vnitra? Policisté dobře vědí, že jsou fakticky beztrestní a mnozí z nich z této situace maximálně těží.
Proto zdaleka není důležité, kolik lidí u policie se hlásí přímo k neonacismu nebo fašismu a jaké mají policisté s neonacisty vztahy.
Bylo by jistě zajímavé nechat všechny policisty, aby se zárukou anonymity vyprávěli o svém politickém přesvědčení nebo postoji k menšinám. Toho se ale s největší pravděpodobností nikdy nedočkáme."



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CARL-PHILIP-2 21:52:08 18. 08. 2011
Carl-Philip-2.jpg
KAREL-150 [2011-08-18 21:49:07]: V podstatě s tebou souhlasím a osobně to rozhodně neberu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 21:49:07 18. 08. 2011
Karel.150.jpg
JAMESCLC [2011-08-18 21:19:47]: Opět duchaplné.


CARL-PHILIP-2 [2011-08-18 21:35:53]: Shrnuto a podtrženo zaslouží si u tebe pomoc každý, kdo tě osobně nezklamal a takoví si naopak tvoji pomoc nezaslouží již nikdy. Je hezké si pomáhat i mimo rodinu a známé, to je pro mnohé neznámé. No však život je jen jeden, nebo ne? Nebo ne? Jestliže je jen jeden, tak bychom se k sobě mohli chovat i hnusněji a na světě je ještě mnoho hezkého, pak se dají tolerovat i rasové nesnášenlivosti, stejně jako občanské války a nepokoje, rostoucí násilí či hladomor. Vždyť jde jen o každého z nás. Myslím, že vnitřně každý cítí, že takovým ubožákem být nechce a že tu jistě existuje mírumilovná a nenásilná cesta, nazývá se pochopení. Najít ho už není vždy tak snadné. To neber Carle osobně, to bylo míněno obecně těm, kteří uvízli v pasti násilníků a nesnášenlivých.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CARL-PHILIP-2 21:35:53 18. 08. 2011
Carl-Philip-2.jpg
KAREL-150 [2011-08-18 21:18:57]: Myslel jsem tím romskou komunitu. Zejména lidi které znám, mezi kterými se pohybuju. V budově kde vedu dětský kroužek pro romáky se uvolnilo místo uklízečky. O tomto místu se dozvěděla jedna z maminek a prosila mě zda bych se za ní nepřimluvil. Místo dostala. Párkát přišla a pak se na to vykašlala. A když jsem s ní po pár dnech mluvil proč nepřišla do práce, a ani se nikomu neozvala tak mi odpověděla že jí přijeli příbuzní. Kdyby za mnou opět přišla tak ode mě pomoc nedostane. Takže asi tak vyhodnocuji, kdo si pomoc zaslouží a kdo ne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:19:47 18. 08. 2011
default.png
Denvere nekonči to, vzal jsem si ke kompu colu a popcorn. Film "Denver v akci" je lepší než cokoli jiného:D

Tvoje poslední hláška mě dostala úplně nejvíc:D:D:D

"JEN,ABY JSI JE JEDNOU NEPOTŘEBOVAL"

Já se asi počůrám:D:D:D


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 21:18:57 18. 08. 2011
Karel.150.jpg
To je zase Vášnivá diskuse.

CARL-PHILIP-2 [2011-08-18 20:57:46]: Napsal jsi, že nikomu neubližuješ a že pomáháš tomu, kdo pomoc potřebuje a kdo si pomoc zaslouží. Jaký máš způsob vyhodnocování toho kdo si tu pomoc zaslouží? Vážně mě to zajímá..;)

JAMESCLC [2011-08-18 20:33:41]: Možná jen nechápeš o co jde světové elitě a dozajista to není pokojná a mírumilovná společnost. Když si člověk uvědomí tuhle jednoduchou premisu tak mu události ve světě začnou dávat smysl, i to štvaní střední vrstvy proti nejchudší vrstvě. Jde jen o to snažit se poznat skutečné příčiny a ne se nechat ovlivnit médii a svým sociálním postavením.


ANDRAS [2011-08-18 19:19:10]: Neradikální lék existuje a nazývá se uvědomění skutečné příčiny sytuace ve které se nachází celosvětová společnost, nemusíme se hned upínat k násilí a fašismu, když něco nechápeme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio