Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Tréning na fyzické testy

Na rozdíl od většiny ostatních tazatelů ("jaktovochcat") by mě zajímaly následující otázky: 1. Vaše příprava k dosažení max. počtu bodů ve F.T.? (Tréning, strava, zátěže, treadmill atd.) 2. Vaše zlepšování v průběhu přípravy. 3. Váš výsledek (before and after) 4. Váš osobní hec 5. Tipy k udržení a zlepšování kondice i po F.T. Díky všem za odpovědi
STRIGA :: Datum založení: 09. 09. 2011 :: celkem 28 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:35:36 01. 04. 2012
default.png
SAGZAR [2012-04-01 12:03:32]: Manageři se skutečně někdy rekrutují z řadových, ale taky jsou to boční vstupy. Ale ne z takových řadových, kteří dělají práci policejní. Toliko z takových, kteří se aktivně podílejí na křivení statistik = ochraně zločinců kvůli svým odměnám. Já si kdysi myslel, že mají odměny tak možná do pěti táců no a myslel jsem samozřejmě blbě. Jde to do desítek tisíc.

Pokud chceš u policie výše, musíš si ruce až po ramena zasvinit soustavným pácháním trestné činnosti. Pak nemůžeš nic na nikoho vynést, protože tě mají v hrsti. Je to to samé, jako když řadový polda vezme úplatek. Jakmile vezmeš, už tě drbani mají v hrsti. Už nejsi polda, ale lump.

Nastoupíš jako mladé nic netušící telátko a než se stačíš rozkoukat, už máš na stole první testík své loajality k vedení: zamortizovat škodu na krádeži sprosté tak, aby šla dneska pod pět táců. Podle toho jak si vedeš dostaneš další úkol a podle toho i odměny. Než stačíš pochopit oč jde, jsi v tom až po lokty. Odměny formou osobního ale dostaneš i tehdy, když budeš mydlit čárečky hlava nehlava a to systémem co nejvíc a jedno za co. Nejlépe vyděšeným důchodcům za lékárničky a stačí po kile, to si nebudou stěžovat, jak mě přímo nabádal můj nadřízený. Nedělám si srandu.

Můžeš si stěžovat jako jsem to udělal já. Akorát tě musím upozornit, že si musíš stěžovat služební cestou a budeš si stěžovat do rukou ještě většího lumpa, než který je tvůj bezprostřední nadřízený. Výsledek bude jediný a to tvůj pád na žebříčku služebního hodnocení tak hluboko, že ze své studny uvidíš hvězdy i ve dne!!!!

Z policisty se managerské hovado nestane, tím už jedinec jde když k policii jde. Nějaké pojmy jako smysl pro čest, povinnost, pravdomluvnost, kolegialitu - to takový nezná.
Myslíš si asi, že jdeš k policii darebáky stíhat, ale omyl: ty je jdeš poslouchat! Oni ti budou velit. To ti potvrdí každý slušný polda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SAGZAR 12:03:32 01. 04. 2012
default.png
HAMMER [2012-03-30 19:23:13]: Hammere...víš, co je paradoxón? Když se policisté mají tak špatně a jsou v takovém nebezpečí...a managerská hovada se předpokládám rekrutují z těch řadových policistů....tak prostě, kde a jak se z policisty stane to managerské hovado?

Já myslím, že řešení je snadné -- aby se policisti dostali nahoru a změnili to.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RAPTY 20:34:38 31. 03. 2012
default.png
Všimli jste si, že když se zde na foru probírá nějaké téma, tak se to za chvíli objeví na novinky.cz a jiných serverech?

Nedivil bych se, kdyby se objevil článek o psychologické nezpůsobilosti policistů, protože dle příspěvků na foru většina u psychotestů lhala :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 19:50:44 31. 03. 2012
martoo.jpg
PITTRS [2012-03-31 09:29:55]:
Tak tenhle článek je takové vaření z vody, stejně jako podobný, již dříve uveřejňovaný, o AČR. Zda je sám o sobě pravda či ne, ani nemá cenu spekulovat, to máš pravdu.

Na druhou stranu je tam takových nesmyslů, že článek rozhodně nelze nazvat na úrovni.

Nesmysly:
1/ 3. tělesná skupina detektivové a vyšetřovatelé? Jaktože i na OOP máme ve hlídkách i na DS policisty ve 3. tělesné skupině?

2/ Ve 4. tělesné skupině se ani nepřiblíží ke zločincům? Třeba technici OKT SKPV jsou taky ve 4. tělesných skupinách. A provádění identifikačních úkonů či zajišťování srovnávacího biologického a pachového materiálu dělá kdo?

3/ Jak ví údajné procento plavců a neplavců? Mě se třeba na to nikdo nikdy neptal.

4/ 2. tělesná skupina má minimum 36 bodů, z toho musí splnit na každé disciplíně minimálně 4 body, což třeba u kliků je 18, ne jak píše autor 22.

5/ Pracovníci z kanceláří, předpokládám, že myslí 4. tělesnou skupinu, nemusí dělat kliky? Kde to vzal? Pokud je mi známo, měli by sice splnit pouze cca 8 bodů, nevím přesně, jelikož se mě toto netýká, ale musí absolvovat všechny disciplíny.

6/ Fyzické testy jsou povinné pouze ve dvou případech? Pokud je mi známo, máme je absolvovat každé dva roky, nebo je to snad jinak?

Autor by se nejdříve měl obeznámit s fakty a pak plodit takovýto článek.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PITTRS 09:29:55 31. 03. 2012
pittrs.jpg
malý příspěvek do diskuze :D
http://www.novinky.cz/krimi/263475-policiste-maji-problem-s-obezitou-nekteri-ani-neumeji-p...

má cenu to nějak komentovat????

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:23:13 30. 03. 2012
default.png
CHIP [2012-03-29 20:35:23]: Chipe, Amerika je země zcela jiné kultury než my. Do souvislosti s používáním Taseru a mizerné kondice bych to nedával.

Ty vado, ale s těma hodinama služebního tělocviku to je snad sranda, ne? To si děláš srandu???!!!! To ty kluky ta hovada managerská chtějí fakt nechat pozdechat nebo co už?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:20:00 30. 03. 2012
default.png
SAGZAR [2012-03-29 20:24:26]: Pesimista? Co si ověřuješ? Já mluvím o PČR a jejích ztrátách, ne "obuvnících".

Tady píšeš že chceš trénovat na fyzické testy a jedním dechem že by jsi stokilového chlapa někam táhnul i se židlí? Jak ho zakloníš, židli prdnou nohy a nějspíš ti spadne na tvoje nohy a nejspíš ti je notně pochroumá.

Elektrickej aparátek vezmeš jako kde?

Že se někdo chce prát s policistou je opravdu nezákonné, jenže to nikoho moc nezajímá a to včetně tvého vedoucího. Ten nechce mít problémy, ten ti po třetím "napadení" dá jasně najevo, že jsi problémový policista když drbany nezvládáš a ty si pak svinsky rozmyslíš nějaké napadení někam hlásit.

Amerika nejsme, ale tvůj nicnetušící bezstarostný a plný bezpečí civilní život se promění i u nás v něco, co jsi ani netušil, že existuje. Já ti říkám, že jdeš do války a uděláš dobře, když to co nejdřív pochopíš. Ty totiž nikdy nevíš co ten druhý má, ty musíš vždycky jednat tak, jako by ji měl. I ten blbý řidič nebo spolujezdec na obyčejné kontrole. Protože on ji může mít každý dvoustý, a jen každý pětitisící ji bude chtít na tebe vytasit, ale jakmile se mu to podaří, čicháš macešky zespoda.

No a to poslední je nejlepší: až dostaneš po držce, tak už nikomu nic nedáš a nikoho nikam nekopneš, budeš rád když ti neseberou pistoli a nezmalujou tě jako hada. Jakmile se necháš trefit, v akci končíš, tohle skutečně není americký film.

No, snad ti na škole udělají nějakou představu co a jak, prootže vypadá to, že jsi docela slušně nakročený do průseru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SAGZAR 21:29:57 29. 03. 2012
default.png
myslím přijímací testy k městské policii. Viz ale uplně původní příspěvek a má první reakce na něj --- cílem byla příprava ne na minimální počet bodů, ale na maximální...to podle mě není až tak jednoduchý.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:35:23 29. 03. 2012
Chip.jpg
To Sagzar: Myslíš přijímací testy k URN nebo ZJ? Asi ano, protože testy pro druhou výcvikovou skupinu zvládne každý kdo je zvyklý se alespoň minimálně hýbat. Pro jakéhokoliv i rekreačního sportovce jsou jednoduše směšné. Navíc (pokud se jedná o testy k PČR) tyč už je dávno zrušená a nahražena celomotorickým testem.
To Hammer: Nynější systémy výcviku jsou skutečně založeny na kombinaci teleskopického obušku a slzotvorných prostředků. Díky Bohu, teleskopický obušek není tonfa a moderní pepřové spreje jsou kapku účinnější, než ty zelený srágory co jsme měli dříve. Není to ale jen otázka České republiky. Třeba v USA je už 99% zákroku řešeno za použití Taseru. Neříkám zda je to dobře nebo špatně, je to prostě tak. Jedná se o naprostou rezignaci na snahu naučit policisty něco z pestré palety bojových dovedností, která je docela pochopitelná. Vzhledem k tomu, že nám výrazně klesá fyzická kondice a pohybové schopnosti celé populace, není myslím jiná cesta. Kdyby byl každý četník stokilový nositel černého řemene v plnokontakním karate, bylo by to jiné. Jenže jak motivovat "bojovníky" ke vstupu do našich řad, když si třeba "na dveřích" vydělají za pár večerů daleko víc, než u nás za měsíc. A udělat z nich bojovníky až po nástupu? Vzhledem k tomu, že pro příslušníky druhé výcvikové skupiny, (běžné uniformy), je plánováno 8 výcvikových bloků po cca 6 hodinách, během kterých musí četníci projít prověrkami, procvičit mimo střelby i taktiku s vozidlem a taktiku v budovách, zbývá na nácvik donucováků cca 5 dvouhodinových bloků za celý rok. S takovou časovou dotací, by z četníků neudělal bojovníky ani Bruce Lee. Jasně řešením by bylo, kdyby na sobě policisté makali ve svém osobním volnu, ale kolik z nich to dělá, 1 nebo 2 procenta? A ti stejně nezůstanou na ulici příliš dlouho a končí na URN, ZJ, nebo SPJ. A je se čemu divit? Jasně, ulice je základ policejní práce, ale taky dno potravinového řetězce...:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SAGZAR 20:24:26 29. 03. 2012
default.png
HAMMER [2012-03-29 18:20:05]: ty seš strašnej pesimista, ale na mě s tím nechoď, já si všechno ověřuju :-))

Když koukneš do výroční zprávy městské policie v Praze za rok 2011 ( http://www.mppraha.cz/o-mestske-policii/vysledky-cinnosti/zprava-o-cinnosti-mestske-polici... )

tak se tam dočteš toto:
"V návaznosti na prováděné zákroky a další úkony jsou zaznamenávány i případy fyzických útoků na strážníky. Za hodnocené období bylo zaznamenáno celkem 84 útoků na strážníky v souvislosti s výkonem jejich pravomocí a jejich počet zaznamenal oproti předchozímu roku nárůst (+11, tj. +15,1 %). Všechny služební zákroky byly úspěšně dokončeny, útočníci byli strážníky zpacifikováni, zajištěni a předáni Policii ČR."
to je přece strašně hezký, ne? =)
(ta poslední věta)

Ty myslíš, že lžou?

---------

já nevím, jak bych vyřešil stokilovou gorilu, která nechce vstát ze židle. Asi bych ho vzal i s židlí, zaklonil za opěrátko dozadu a jak pytel brambor bych ho odtáhl kam je potřeba, zřejmě pryč z hospody...když nechce vstát, tak co s ním? Třeba nemůže vstát..? A kdyby měl problém, tak vezmu nějakej elektrickej aparátek a dám mu pár voltů, aby si sedl na prdel, připoutám ho k tý židli a pokračuju v původním plánu. Až je z hospody pryč, tak mu zavolám odvoz na policejní stanici...

---------

Jinak já sice nevím, co se stane, když někdo jde a chce se prát s policistou, ale tipl bych, že to bude nezákonné ne? Tak zas snad lidi (kromě ožralců) nejsou uplní trotli, přece nebudou chtít dát policistovi z prdele po tlamě, když ví, že by pak šli do vězení. To by ta provokace vyšla hodně draho...
Se mi zdá, že tady z ČR děláš divokej západ. Zatím furt ale Amerika nejsme, každej druhej tu nemá pistoli...a doufám, že ani mít nebude. Nejhorší, co se mi může stát je, že mi dá někdo po držce dřív než uhnu. No tak dá. Já ho pak kopnu do koulí, dám mu želízka a bude.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio