Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Ministr Kubice hovoří o možnosti rezignace policejního prezidenta!
Policejního prezidenta ostře kritizoval ministr vnitra

(AKTUALIZACE Z 13.9. na konci článku) Policejní prezident Petr Lessy ve svém rozhovoru, který v minulém týdnu poskytl deníku Právo prohlásil něco, co v rámci celorepublikového dění málokdo zaznamenal. Ale v policejních kruzích na jihu Moravy to mohlo vypadat jako výbuch bomby. Zdá se, že Lessyho prohlášení neušlo ministrovi vnitra Janu Kubicemu a dokonce jej dohnalo k zásadnímu tvrzení, které tuzemská média ihned interpretovala jednoduše: Pod Petrem Lessym se rozkývala židle.

Autor:
Publikováno: 10. 09. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:51:00 13. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-13 21:46:24]: já bych na místě taky konal asi jinak.. ale nezapomeŇ, že hodnotíš situaci z videa, z jiného úhlu, z jiného momentální rozpoložení..

já, když jsem sledoval okolí, tak jsme musel vidět vše, periferně a občas mi nějaká věc taky utekla, i když byla přede mnou.... těžko se tohle vysvětluje.....

samozřejmě nechci ty poldy hájit hlava nehlava..třeba se na to sprostě vykašlali..... ale ze své praxe mohu říci, že v tom nevidím nic zásadního, co by stálo za řeč... možná jen rozbor někde v kanclu, jak to udělat příště lépe....


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:50:53 13. 09. 2011
Andras.jpg
APPALACIO [2011-09-13 21:44:48]:

No, už zde rozebíráme dost témat najednou:-) Já byl také v PJ, dokonce jsem vyhrocené situace proti přesile zažil i v jednočlenné pěší hlídce s nefunční vysílačku. Ale jak říkám, to je na delší diskusi:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:48:01 13. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-13 21:40:08]: ten článek je super.. ale psal jsem to.. tohle jsou nuance pod rozlišovací schopnost drtivé většiny lidí.. myslím civilisty..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:46:24 13. 09. 2011
Andras.jpg
APPALACIO [2011-09-13 21:40:18]:

Z videa co jsem viděl, mi přišlo patrné, že incident viděli. Tedy s následným postupem na místě mám na věc jiný názor nežli ty. Oparace Kačka jau jau dopadla tak jak dopadla jen z toho důvodu, že byl zakročující policista nazván panem Paroubkem mlátičkou, a celá následná kauza byla pouze na politickou objednávku ze strany zelených, kteří tehdy tuším seděli s Paroubkem ve vládě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:44:48 13. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-13 21:32:01]: k tomu Litvínovu... nevím přesně, jak byli kolegové rozmístěni, ale dokážeš si představit, kdyby mu polda sáhl na rameno a řekl předložte mi občanku, půjdete se mnou?

Já osobně bych to četl, ale nevím, jak to viděli ti kluci z místa... a pokud nejsi schopen zákrok dokončit, tak do něj nechoď... někdy to chce hodně kuráže, si nehrát na hrdinu..... víš, od tv obrazovky, 3x zpomalené to umí rozseknout každý....

já si užil mnoho let v PJ a podobných situací (přesilovka) jsem viděl.. do mnoho zákroků jsem šel hlava nehlava a zpětně vidím, že to mnohdy byla i chyba... prostě byl bych hodně opatrný v hodnocení obdobných situací...

ale tyhle nuance jsou pod rozlišovací schopnost většiny civilistů.. o tomhle mohou pokecat jen poldové, nebo alespoň ti, kteří si zažili fyzický kontakt, boj, ohrožení na životě...


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:40:18 13. 09. 2011
default.png
ANDRAS [2011-09-13 21:28:54]: ano mám jiný názor.... samozřejmě lze každou situaci a nuanci vysvětlit.. jsi z praxe, takže jaksi víš, že...

chtěli po policistech.. kterých? někteří ten incident opravdu neviděli.. byli zády... a ano, pokud se někdo cítí být poškozen, nechť podá oznámení.. to pán na místě učinil a byl odkázán na služebnu.. naprosto běžný postup.. vždyť šlo proboha jen o přestupek!! Takových s u nás na okrese řeší každej den deset...

KOnat máš a musíš, pokud však situace brání na místě konat..atd.. nebo ze strategického pohledu na věc je lepší to na místě neřešit a nechat to pár minut vychladnout...víš jak to mohlo dopadout? Mohli toho útočníka vyzvat k prokázání, ten byl plný adrenalinu, odmítl by, vyzvali by ho, aby se zastavil, odmítl by, museli by ho začít poutat a lámat a byl by z toho incident jako prase... takových průserových věcí jsme už zažil...

Nehrajeme si na vojáčky, aby to vypadalo v tv hezky... pokud někdo dokáže z takového přestupku vykouzlit útok na ÚO nebo další TČ, předvědení, zajištění je u mě idiot...

Byl to jen krátký šot.. co policisté konali dál nevím.. ale já vtom nevidím opravdu nic.... tohle jsou přesně ty chvíli, dělané pro další Katečinu Au au..a jak to dopadlo,všichni víme...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:40:08 13. 09. 2011
Andras.jpg
http://voksay.blog.idnes.cz/c/209961/Fakta-o-zasahu-ve-Varnsdorfu-ktera-v-mediich-nenajdet...

Teď jsem objevil. Sice ne k tématu, ale velice zajímavý názor k aktuálnímu dění.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:32:01 13. 09. 2011
Andras.jpg
APPALACIO [2011-09-13 21:18:16]:

Víš, připomíná mí to událost ala Litvínov(asi od 00:20 sec. záběru): http://www.youtube.com/watch?v=EUxgYKOTMnU

To ti přijde v pořádku?



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 21:28:54 13. 09. 2011
Andras.jpg
APPALACIO [2011-09-13 21:18:16]:

A vidíš, já jsem třeba přispíval z hlediska policisty:-) četl jsi ten článek? „Chtěli jsme po přihlížejících policistech, aby incident na místě řešili. Oznámili nám, že nic neviděli a jestli se cítíme poškození, tak máme vše nahlásit na policejní služebně,“.

Policie tu je především pro lidi, ne sama pro sebe. A pokud jsem svědkem fyzického napadení, i dejme tomu na první pohled v rámci přestupku, je mou povinností z moci úřední konat. A konat například tak, že vyzvu osobu, která je z protiprávního jednání podezřelá, aby na místě podala vysvětlení, a řádně ji ztotožnil. Stejně tak bych postupoval i v případě "poškozeného". Následovalo by poučení, a rozchod všech zúčastněných. To, že policisté takto konali ještě před mnoha přihlížejícími, a televizním štábem, je naprosto neprofesionální konání. Máš snad jiný názor?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 21:18:16 13. 09. 2011
default.png
CATANI [2011-09-13 20:12:35]: předchozí příspěvek byl psán pro tebe, jako reakce.. vysvětli mi prosím jak "tato krátká reportáž vypovídá vše o stavu české policie".... opravdu mě to zajímá

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio