Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policie filtrovaná přes prachy (REDAKCE)

Policie filtrovaná přes prachy
ilustrační
Foto: internet

Včera jsem v pražském metru viděl nápis nastříkaný barvou na zdi. Stálo na něm: „Nehledejte pravdu v novinách, pravda je psána na zdech“. Člověk který nápis napsal je možná vandal, ale zcela přesně vystihnul, to co asi už všichni víme. Jak je možné, že pravda je vzácná v době, kdy se informace dají šířit tolika možnými způsoby?

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 24. 12. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MARTOO 21:36:35 29. 12. 2011
martoo.jpg
KAREL-150 [2011-12-29 19:01:53]:
Mam takový dojem, že at příští volby dopadnou jakkoliv, lépe nám nebude. I kdyby vyhrála volby ČSSD a postavila dostatečně silnou koalici, nevěřím, že by se do vnitra dalo více peněz.

Každou chvíli sice opozice kritizuje (především Tejc) stávající pseudoúspory, které ve většině případů likvidují a do budoucna se velice prodraží, ale pokud se dostane k moci, pojede podle zaběhlých kolejí, protože EU ty "úspory" chválí. Podívejte se na toho přemalovaného černoprdelníka Kalouska, už byl za své (zlo)činy oceněn.

Předpokládám, že navýšení finančních prostředků dá do předvolebního programu, protože to zaručí poměrně širokou základnu voličů z řad ministerstva vnitra.

Otázka je, která vláda by byla pro tenhle stát nejlepší (reálněji řečeno - nejmenší zlo). Když se podívám na politické spektrum stran dlouhodobě působících i nově vznikajících, neumím si představit, kdo by to mohl být. Rozhodně se čím dál víc ukazuje, že je nutné aby lidi volili co v největší míře, protože nejhůře vždycky dopadne ten, který nevolil. Rozhoduje se prostě bez něj.

Největší zlo vidím právě v nově vznikajících stranách typu VV a TOP09. Jejich taktika je jednoduchá, stačí jedna osobnost, která přitáhne lidi. Ta populisticky začne zvolávat různá hesla nespokojenosti a bije se do prsou, jak ukáže politiku lidu s dalšími novými tvářemi.

To nebezpečí je právě v těch nových tvářích. Jedná se o lidi, kteří ještě nemají nakradeno a potřebují se nějak prosadit. Za nimi stojí další zástup kamarádíčků, kteří se rozprostřou po státní správě a jede se odznova - nejdříve urvat co se dá, pak se začnou ohlížet na předvolební program, abych minimalizoval riziko toho, že půdou od válu.

Jediná vláda, která by tomuto státu pomohla, by musela být poskládána z ministrů, kteří jsou dostatečně finančně zajištěni (nemají potřebu hrabat další majetek), mají dobrou pověst a vysoký osobní kredit. Báli by se především jakékoliv osobní diskreditace.

Tohoto se dá docílit jenom tak, že vznikne tzv. "kroužkový systém", tj. občané si na kandidátkách jednotlivých politických stran budou vybírat konkrétní jedince, kteří budou na základě většinového systému voleni do poslanecké sněmovny a následně strana s největším zastoupením bude pověřena k sestavení vlády. V tom se defacto shoduji s Hammerem.

Takže podle mě je jediná cesta změna ústavního systému, jinak se z toho v životě nevyhrabeme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 19:01:53 29. 12. 2011
Karel.150.jpg
Dle mého úsudku, v mnohém velmi kvalitní názory: Hammer, Martoo a Dax. Díky za ně pánové.
Já jako občan například volil Zemana, velmi mě mrzelo, že se nedostal do parlamentu jen o pár desetin procenta, líbil se mi jejich program proti korupci i na rozvoj. Kdyby nic, bylo by ho pořádně slyšet, ten člověk si servítky nebral a byť jsem dost podezřívavý, vůči němu jsem nikdy nepojal podezření z úmyslných nepravostí. Proto se tam asi nedostal. Nuž místo toho máme korupci a útlum.
Kdysi jsem na zdi četl (jako autor článku:) motto: "Volby nic nezmění." a s tím souhlasím. Jediná naše odpovědnost spočívá v tom, že hodíme jednou za 4 roky lísteček do urny. Pak nadáváme jeden na druhého co jsme to za hlupáky voliče, přitom ten kdo tahá za nitky vůbec nesedí ve sněmovně..;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DOMINIKA 17:27:00 29. 12. 2011
dominika.jpg
CODY [2011-12-29 16:16:46]: Zdravím Tě,v pořádku,určitě to neberu ve zlém,situaci ve které nejsem v kůži toho druhého,nemůžu zcela pochopit,to je jasné a není na tom nic ke zlobení.S Daxem též souhlasím:)Jen na to koukáme každý z jiného úhlu..

Tobě a všem přeji úspěný start do nového roku,a i když si též myslím,že bude pekelnej,tak buď trošku optimista:)

Pěkný večer.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 16:23:23 29. 12. 2011
default.png
Taky naprosto souhlasim s Daxem. Pred 89 byl polda nekdo a drban odpad spolecnosti, dnes je to naopak....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CODY 16:16:46 29. 12. 2011
Cody.jpg
Děkuji Daxovy,ano-toto byly mé myšlenky,vidím to ale jěště černěji a nechtělo se mi to takto rozepisovat,on to civilista stejně asi nepochopí,nic ve zlém Dom.

Pěkný zbytek roku 2011,ten následující bude jěště horší tak....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 13:42:30 29. 12. 2011
default.png
Naprostý souhlas s Daxem.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DOMINIKA 11:03:37 29. 12. 2011
dominika.jpg
Krásné ráno:)


DAX [2011-12-29 00:54:50]: Daxi je mi opět potěšením..Moc pěkně,vyčerpávajícím způsobem,popsaný tragický stav u policie..Souhlasím a rozumím tomu co jsi napsal,však jestli se srovnání pana policisty 1 a pana policisty 2,týká jistot,celkové podpory policie od všech státních orgánů a jejího řízení,chápu to..Tehdejší režim vytvořil podmínky a choval se vůči jednotlivcům u policie,asi opravdu jako k pánům policistům..
Já jsem to myslela trošku jinak,individuálněji,ale nevím jestli to dokážu vysvětlit..Zkrátka dnes,si podle mého,jako pan policista musíš připadat hlavně Ty sám,neb jak je jasné i z Tvého příspěvku,nikdo jiný Ti k tomu záminku nedá,ani vedení,ani vláda,ani IMV:)Asi je to naivně šokující názor,když jsou pro Vás podmínky jaké jsou,vedení zhatí každé snažení,má nesmyslné nápady,ve skutečnosti není zájem na snížení kriminality..Práce potom postrádá smysl,čůráš proti větru..Ale já si za tím stojím,je to čistě individuální,někoho klacky pod nohy zlomí,někoho ne,nebo později.Ale přece to není důvod,aby jsi si nepřipadal vnitřně jako pan policista..Chápu že to někoho znechutí tak,že si přijde jako onuce,tedy určitě ne jako pan policista,ale to je dle mého čas odejít..Něco jiného je momentální zhnusenost, chvilková deprese a pocit zmaru,ze stavu policie, z vedení,ale připadat si trvale ve službě jako onuce..

Nesoudím příspěvek pana Codyho,každý máme názor,jen jsem chtěla vědět jak to myslel,abych si já udělala ten svůj:)
Děkuji Ti Daxi a odpusť že to vidím trošku naivně z laického hlediska:)Se mnou by to při práci u policie,seklo už po půl roce..Měj se..



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KRT-K 08:39:45 29. 12. 2011
default.png
DAX: hezky řečeno...vzpomněl jsem si, jak mi kolega, co je u Policie ještě od dob minulého režimu říkal, jaký byl rozdíl v platech...průměrný plat byl 1500,- a on u policie měl kolem 2500,- V přepočtu na dnes je to smutné...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:54:50 29. 12. 2011
dax.jpg
DOMINIKA [2011-12-28 10:34:50]:
Dominiko, nevím co Vám odpoví CODY, ale ve vší úctě k Vám z Vašich otázek je zřejmé, že o dnešní situaci v policii nevíte to podstatné. Myslím, že CODY ani neměl na mysli platy policistů, i když je to jeden z důležitých důvodů dnešního stavu, ale to co dnešní policii žene do pekla je hlavně absolutní ztráta jistot, zajištění, řízení a podpory ze strany velitelů, jejich velitelů přes policejní prezidium a vládou konče. A nejvíce tento stav odnášejí policisté v první linii, tedy hlídkoví na ulici. Ti jsou potom necháni na pospas, jak těm proti kterým zakročují a jejich vychytralým advokátům,novinářům a pod., tak těm kteří by je měli z vlastních řad podporovat a podržet. IMV je dnes v podstatě represivní protipolicejní orgán. Přísloví o nudli v bandě je tady ještě velice mírné. Myslím, že toto měl CODY na mysli s pánem policistou v minulém režimu, neboť v té době , pokud policista neudělal opravdu veliký průšvih, tak za policistou stáli všichni od nejbližšího velitele až po předsedu vlády. Jistoty a zajištění byly pro dnešní policisty nesrovnatelné a dnešním klukům se zdají jako pohádka. Všechny výhody a zajištění , které policisté měli tento režim zrušil a dokonce ani služební placka už nic neznamená a dokonce ani mezi policisty samotnými. Za blahé paměti byl každý policista jeden z nás, dnes je spíše každý sám za sebe. Dnešní policista může dělat cokoliv, třeba se rozkrájet a důsledně pomáhat a chránit, ale z vyšších míst o to není zájem a to zcela záměrně. Staré zkušené zbrojnoše, kteří mladým klukům mohli předávat praxi, donutil zločinec Capo de Tuti Langer odejít neboť ty očůrávat mohli jenom ztěžka a mladé potřebovali mít neovlivněné, aby do toho tolik neviděli. Policii je třeba držet stále v nejistotě a při zemi, aby nedej bože nezačala fungovat, jak má a neodhalila rozkrádačky a miliardové státní kšeftíky vládních a stranických tajtrdlíčků ze státního rozpočtu. To je podstata problému. A v takových podmínkách nelze pracovat dlouhodobě to je zákonitost, která odrovná i sebeschopnější a sebepoctivější lidi, kterých jak píšete by si mohl národ vážit. Vina není těch kluků v uniformě, ale těch, kteří řídí tento rádoby demokratický režim. Bylo by to určitě na delší debatu, ale toto je v podstatě rozdíl mezi panem policistou před 89 a panem policistou dnes a předpokládám, že tak podobně to měl na mysli i CODY.
Hezký večer


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 14:00:42 28. 12. 2011
honzad..jpg
hammere, priznavam ze vubec netusim, co na tech tebou jmenovanych stranach (ODS, TOP 09 a VV) je pravicoveho krom toho, ze se tak (nektere) sami nazyvaji.. jenze to je stejne jako kdyz o sobe smelinar rika ze je seriozni obchodnik nebo kdyz zlodej o sobe rika, ze je nevinej.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio