Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

mám se připravovat na psychotesty? (tj. mám lhát?)

nemůžu se rozhodnout, jak přistoupit k psychotestům. Opravdu by mne zajímalo, zda se zde nachází lidé, kteří prošli psychotesty, lhali a jsou už nějaký ten pátek u policie, jsou spokojení a nemají žádné problémy. Já v psychology nemám uplně důvěru a nejsem si jistý, zda to rozhodnutí, zda se hodím nebo nehodím k policii, mám přenechat jim. Nevím, co se tam měří. Chtějí měřit přirozenost člověka a podle toho rozhodnout? Tak to potom bych klidně lhal, protože si myslím, že to je fakt ptákovina. Pokud měří schopnosti být takový, jak to situace vyžaduje, pak bych byl jen sám proti sobě, kdybych se na to jakkoliv připravoval a snažil se s tím manipulovat. příklad -- přirozeně mohu být mírný a klidný (jedna osoba zde psala, že jí psycholožka k tomu, proč neprošla, řekla, že je "prostě mírná a klidná povaha"). Podle mě ale nezáleží na tom, jaký jsem přirozeně, ale na tom, zda dokážu - pokud to situace vyžaduje - být i aktivní a agresivní. Pokud je mi ale známo, testy osobnosti měří nikoliv schopnosti, ale přirozenost člověka. Proto se bojím, že jejich výsledky nebudou uplně relevantní. Bohužel nejsem psycholog a prostě nevím. Rozhoduji se tedy, zda mám věřit psychologům, zda ty testy skutečně fungují a zda psycholog je na základě několika hodin schopen lépe než já odhadnout, jak se budu v daných situacích chovat...anebo ty testy moc nefungují. Je taky možné, že se počítá s tím, že se v nich běžně lže. Když např. odpovím na otázku "měl jste někdy chuť někoho fyzicky napadnout" jako "ano", pak to může znamenat, že mi nevadí se přiznat k sociálně odsuzované vlastnosti. Jinými slovy, vůbec nemusí jít o to, zda jsem skutečně měl nebo neměl chuť někdy někoho zmlátit, může se předpokládat, že každý tu chuť někdy měl, ale důležité je, zda to přizná (tj. se za to nestydí, nemyslí si, že je to problém být agresivní), anebo to nepřizná, protože se za to stydí a ví, že policista by neměl mít chuť mlátit lidi. Pokud by zde byli lidé, kteří v psychotestech lhali, dostali se a nemají problém, byl by to argument k tomu, abych i já nesvěřoval svůj osud do rukou nespolehlivých psychologů. Pokud takoví lidé nejsou, znamená to, že bych se připravovat neměl. ------------------------ Teď k přípravě samotné. Vzalo mi cca 30 sekund se dogooglit k tomu, jak má zhruba test osobnosti dopadnout. Stačí vědět, že jeden z nejpoužívanějších testů pro základní orientaci k čemu se kdo hodí je MBTI a zadat do googlu "mbti policista". Na http://www.chovani.eu/myers-briggs-type-indicator-osobnostni-test/c271 je uvedeno, že člověk s výsledkem ESTJ (např. na wikipedii je napsáno, co ta zkratka znamená) je ideální kandidát na policisty (já jsem INTJ). Test MBTI je online dostupný, takže si může každej nacvakat ty odpovědi.... Tím získá určitý náhled. U policie samozřejmě jsou komplexnější testy, ale když člověk zhruba ví, jaký má být, tak si myslím, že může test významně ovlivnit ve svůj prospěch.
SAGZAR :: Datum založení: 29. 03. 2012 :: celkem 57 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu POLDICEK 23:28:18 03. 04. 2012
default.png
Drive to proste byla bezna praxe, a jakej byl respekt. Konec. Tohle tady resit nebudu. Drbani se musej bat nas a ne my GIBSu.
Jink off topic - To, ze krejou trestnou cinnost poldu muze rict jen nekdo, kdo u PCR nikdy nebyl ani den. Tecka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 20:07:46 03. 04. 2012
Karel.150.jpg
ANDRAS [2012-04-03 14:30:48]: Samozřejmě, v mnohém souhlasím, mám rovněž bohatou osobní zkušenost. Vyslechlých spoustu zklamaných rodiných příslušníků i obětí jejich kriminality. Netroufám si ovšem tvrdit kolik udělají čistého zisku svou kriminalitou, kolik z feťáků se na kriminalitě podílí (mnoho jich i pracuje), a netroufám si tvrdit kolik ji je nepolepšitelných. Je třeba zajímavé proč je mnoho lidí, kteří v oněch centrech pomoci, těmto lidem pomáhají bez požadavku na odměnu, jistě by nám to všem rozšířilo obzory, než jen naše zatvrzelé předsudky. Jinak si nemyslím, že tato byť dosavadně neefektivní pomoc by nás jako daňové poplatníky stála příliš mnoho peněz, myslím si, že přeplatky na kilometru nové dálnice hravě předčí roční výpomoc pro drogově závislé, nemluvě o jiných korupčních kauzách. Před těmito naše občany nechrání nikdo. Proto tu máme také takové sociální prostředí a takový morální kredit, ve kterém není příliš mnoho prostoru pro pomoc.

Jinak také souhlasím s přísahou!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 18:53:32 03. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-03 16:33:16]: Jo a poldíčku,jsem možná podělaný pseudohumanista a já nevím co pro tebe ještě,ale je to fuk,já se bojím boha a žiju podle svýho přesvědčení a je mi fuk jestli mi tady ty,nebo někdo jiný nadáváš do dementů,zmrdů a nevím co ještě....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 18:48:47 03. 04. 2012 blokovaný
default.png
ANDRAS [2012-04-03 17:18:57]: POPRVÉ V ŽIVOTĚ SOUHLAS.....

Poldíček,znova řikam,on Srnský možná taky považoval zlomeninu žeber a protržení sleziny za facáka.A kdyby tam nebyl svědek,tak to dopadlo jak ve Zlíně tenkrát dost možná(to byla zrovna MP).Víš poldíčku já ač to možná tak nevypadá,tak nebojuju s policisty,kteří se chovaj tak jak maj,ale s těma jako jsi ty.Takže když jsme tady spolu dost nechutně hádali na téma kamery při zákroku a kamery UVNITŘ VOZU S VIDĚNÍM NA ZADNÍ SEDADLO,tak je to právě kuli takovým jako jsi ty.A i v několika odpovědích na mé dopisy na MV mi přišlo,že se mnou souhlasí a že jde o finanční prostředky,i když tomu zas tolik nevěřím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 17:18:57 03. 04. 2012
Andras.jpg
POLDICEK [2012-04-03 16:33:16]:

pokud jsi přísahal, tak jsi skládal přísahu platnou do roku 2007, a ta zněla:
"Slibuji, že budu čestným, statečným a ukázněným příslušníkem Policie České republiky. Své síly a schopnosti vynaložím ve prospěch společnosti tak, abych chránil práva občanů, veřejný pořádek a bezpečnost a ústavní zřízení České republiky, a to i s nasazením vlastního života. Při plnění svých služebních povinností se budu vždy řídit ústavou a zákony a v souladu s nimi i rozkazy a pokyny svých nadřízených.

Tak přísahám!"

A pokud čtu dobře, nic o žádných facácích tam nepíšou....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 16:33:16 03. 04. 2012
default.png
Podivej se, to ze drop-in rozdava za "nase" prachy fetakum strikacky me uplne vytaci. Cukrovkar nedostane nic.. Fetaky (z 99% zlodeje, nasilniky a ruzny jiny hajzly) budu stihat. A vychovnej policek je to, kdyz mi takovahle existence do oci lze, oba vime, ze lze a ja mu dam facacka, a on uz bude lhat min. Budu slusny lidi pred temahle zmetkama chranit to rikam na rovinu, policajt obcas aby dosahl uspesneho zakroku, musi ty mantinely zakona malinko prekrocit a vratit se zpet, tak to proste je. Podepsal sem jakousi prisahu a ty se budu drzet a nezastavej me ani takovy podelany pseudohumanisti jako ses ty.

Jo a nezapomen to tady zase zaspamovat utokama na jatra a podobny zhovadilosti.:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 14:30:48 03. 04. 2012
Andras.jpg
KAREL-150 [2012-04-03 14:08:33]:

Karle, ono by stálo za to, aby jsi se podíval na to, kolik těch narkomanů tu pomocnou ruku nezneužívá a neutrhne ji těm, co mu pomáhají. Odhadem tak 2-5% Do takovýchto projektů doslova k ničemu tečou nehorázné peníze a efekt je ještě spíše negativní, než pozitivní. Pozitivnímu efektu se v jejich případě dá říkat "zakonzervování", a to podle mě efektivní pomoc není. Stát by měl pomáhat pouze těm 2-5%, co o pomoc mají zájem a stojí o návrat do "normálního" života. A z osobních rozhovorů s mnoha narkomany je zřejmé, že právě těm 95% se to jejich "zakonzervování" v současné situaci vyplácí. Tak třeba běžná šikovaná narkomanka si je schopna v centru Prahy za jednu noc vydělat i 10.000, a to hovoříme pouze o výnosech z kapesních krádeží a prodeji nakradených věcí. Můžeme dál hovořit o LP, kdy například jedna narkomanka předadla 16 letou dívku a ohrožovala ji pistolí (byť airsoftovou, ale to oběť neví), dále o vloupáních do MV, chat, bytů a podobně. Dostali jsme se do situace, kdy dokonce organizované skupiny narkomanů bloudí městem, zkouší dveře domů, posléze bytů a to tak, že šroubovákem zjišťují, zdali je zámek pouze zaklapnutý či uzamčený. V prvním případě, pokud je pokročila hodina v noci, šup dup a jsou v bytě. Občas se stane, že se oběť probudí, potká se s nimi tváří v tvář, a jak to dopadá asi vytušíte. A proč to dělají? Protože žít dobrovolně slušně se jim nevyplácí a represe není tak silná a účinná, aby je k tomu donutila. Takže pomáhat ano, ale totálně změnit systém tak, aby prospíval těm co o nápravu mají zájem.
V současné době je to s nimi boj marný asi jako s nekončícím přívalem sarančat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 14:20:30 03. 04. 2012 blokovaný
default.png
KAREL-150 [2012-04-03 14:08:33]: Celé se to tady zvrhlo kuli tomu,že jsem si dovolil poukázat na to,že přes PSYCHOTESTY projdou lidi,kterým nedělá potíže zbít člověka,zastřelit člověka atd.Lidi,jejichž názory jsou velmi blízko(nebo jsou přímo stejné) s názory extrémní pravice.TAKŽE TO NEBYLO ANI MIMO TÉMA PSYCHOTESTŮ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 14:14:42 03. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-03 12:36:29]: Kolik ti je?90?Že máš takový názory jak STAREJ ZLEJ ZAHOŘKLEJ DĚKEK,já totiž neznam jiný mladý lidi,kromě policistů a neonacistů,který by se tady furt srali do drogově závislejch,naopak hodně mladých lidí dělá v Drop-in atd.A stále jsi mi neodpověděl,čemu řikáš "VÝCHOVNÝ POLÍČEK"?Docela by mi zajímalo kolik lidí už si na tebe podalo stížnost na IMV.....JENŽE ON JE ČAS,ABY SE TADY ZAČALI POLICISTÉ IMV OPRAVDU BÁT A NÉ JAKO NYNÍ,A ABY GIBS VYŠETŘOVAL I STRÁŽNÍKY MP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 14:08:33 03. 04. 2012
Karel.150.jpg
2222 [2012-04-02 23:05:39]: Promiň, ale v tom článku jsem nenašel, že ULTRAPRAVICE chce smrt pro narkomany, pedofili, duševně nemocné a postižené lidi. Možná jsem četl jiný. Jinak jsem četl jen posledních pár příspěvků této diskuse, takže se více nemám k čemu vyjádřit:) Snad jen, že ideologie ultrapravice se mi v mnohém nelíbí, spousta to co je některými považováno za ideologii ultrapravice, je prostě jen všeobecná ideologie, kterou májí mnohé ideologie společnou, a také nesouhlasím s tím, že by se narkomanům nemělo pomáhat. Jsem pro však v této společnosti vytvořit podmínky, jistého morálního kreditu, nikoli podvodu a přetvářky a následně násilí, a následně pomáhat lidem z jejich srabu, jinak jakákoli podaná ruka povětšinou přijde nazmar..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio