Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prezidentská amnestie očima policisty (REDAKCE)

Prezidentská amnestie očima policisty
ilustrační
Foto: internet

Prezident Václav Klaus udělil amnestii, která se může týkat až 6000 vězňů. Pro mnoho vězňů možná dobrý začátek roku. Pro stovky policistů to bude znamenat tisíce hodin práce a obrovského úsilí, které přijde vniveč.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 02. 01. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DAX 16:06:31 04. 02. 2013
dax.jpg
REPLY:X:55620-1:2013-02-02 13:17:52:
Příteli X - A co tak respektovat bez urážek fakt,že většina národa chtěla strejdu z Vysočiny a né knížecího mumlala z Orlíku. Je zajimavé, že každý se dnes ohání kecama o demokracii a když je s ní nakonec konfrontován a není výsledek podle jeho názoru, tak jsou všichno hov..a a stádo tupých ovcí. To je demokratický postoj jako řemen....
a příteli - 19ti letá studentka Zemanová nás myslím nikam ještě nevede, zato nedostudovaný student, který nic jiného nikdy nedělal a jehož jediná kvalifikace je ,že je synem disidenta, Marek Benda o nás rozhoduje už 23 let.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 22:22:14 03. 02. 2013
default.png
REPLY:X:55628-1:2013-02-03 18:43:08:

Proč urážíš voliče Zemana? Máme demokracii, každý si může volit koho chce. Já osobně i pár kolegu volilo Zemana. Neříkám, že bychom byli úplně nadšení, ale je to mnohem lepší volba než spící Karel, který je akorát komická figurka Kalouska. Jinak co se Ti nelíbí na dceři Zemana? Nevím, zda z ní bude ministryně, třeba bude. Jinak Karel nemá ani dokončené vysokoškolské vzdělání, Zeman je jeden z mála politiků co má ekonomické vzdělání, což je myslím u presidenta docela na místě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 22:11:54 03. 02. 2013
default.png
PIM-BURGER [2013-01-18 19:31:40]:
Možná jsem to přepískl, ale řeknu to jinak jsi z té doby úplně hotovej:) Hele já mám rád také Masaryka, ale zase z něj nebudu dělat dokonalého hrdinu:)

Mno období socialismu rozhodně nepovažuji za dokonalý stát, ale nebudu dělat, že to bylo peklo a kdo měl rudou knížku byl čert. A kdyby první republika byla tak skvělým místem, asi by komanči nedostali po válce ve volbách skoro 40% hlasů ve volbách.

Oh prosím to vůbec tak neber Pime, nehádám se zda Karlík či Miloš je lepší, samozřejmě si vol koho chceš ty, jen jsem vyjádřil svůj názor.

Mno Pime ano sebrali a zničili toho dost i mé rodiny se to velmi dotklo, ale nikdy bych proto nevzal kvér a šel zabit civilisty a svázaného kluka od SNB. Hochu představ si že i v době SNB se první vyzývalo a střílelo do vzduchu než na cíl.

Janata se Švédou, když pominu sabotáže, krádeže atd. Tak za spoluúčast na akcích, které vedli k úmrtím civilistů a policistů.

Ale nebud naivní i osoba na hradě má u nás velkou moc, viz amnestie od Klause pro kamarádičky! Kalousek se na to už těšil jako malý kluk.


HAMMER [2013-01-18 20:54:30]:

Pěkná odpověď, skutečně psal jsi předtím o Zemanovi nebo spíš o sobě? Chováš se přesně tak jak si popsal jeho, sám si arogant který byl všude 2x a o všem víc nejvíc.


Hammere a Pime, považujete i Banderovce za hrdiny stejně jako Mašíny?


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 18:43:08 03. 02. 2013
default.png
Blahopřeji "první slečně" Kateřině Zemanové ke vstupu do politiky a "zaháčkování se" jako se to třeba povedlo Standovi Grossovi. Časem to bude výborná ministryně čehokoliv nebo aspoň diplomatka. Něco se najde. Národe gratuluji! Jsme stádem tupých ovcí, takže nás může vést kdekdo i 19-ti letá studentka :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X 13:17:52 02. 02. 2013
default.png
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10123147075-vladneme-nerusit/

Jenom pro připomenutí, jakého jsme si zvolili prezidenta. Společnost má krátkou paměť, proč si volíme pořád dokola ty stejná hovada! Ach jo je to nekonečnej kolotoč.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:36:02 31. 01. 2013
default.png
CHIP [2013-01-28 21:51:35]: Nevím jak jsi to, Chipe pochopil, ale výsledek je, že blbě. Takhle to fungovalo, ty tvoje složitosti nefungovaly, nefungují a nikdy fungovat nebudou.
Kriminálka by měla strukturu stejnou. Max tři stupně řízení. Bavím se o stupních řízení!!!! Víš co to je? Aby nad tebou nebylo pětadvacet ničemů, kdy nikdo za nic neodpovídá, nic neřeší... jako dneska.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 23:08:30 29. 01. 2013
Chip.jpg
Diplomka se týká pouze komparace střeleckého výcviku v letech 1918-1945, 1945-1989, a po roce 1989, z hlediska jeho reality, Tj. z každé doby mám vytaženo několik případů použití zbraně a komparuji nakolik podmínky použití zbraně odpovídají podmínkám výcviku. ( Z hlediska techniky střelby, počtu vypálených ran, vzdálenosti střelby atd.)tak nějak doufám, že dnešek mi vyjde jako nejrealističtější, ale zatím jsem ve fázi tvorby.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 21:08:01 29. 01. 2013
Pim Burger.jpg
CHIP [2013-01-29 20:40:21]: No, z předpisů se sice vychází, ale rozdíl je v tom, že tenkrát četník vystřelil i na neozbrojeného kapesního zloděje, zabil ho a byl osvobozen, pokud tento před ním utíkal. Prostě četník se poslouchá. To se dnes myslím dost změnilo.

Pokud jsi studoval vzdělávání u četnictva, nechápu, jak ho můžeš v předchozím příspěvku hanit. Bylo perfektní i na dnešní poměry. Hlavně důraz kladený na praxi. Je samozřejmé, že jak kriminalistika, tak především policejní taktika jsou dnes úplně někde jinde, ale na samotný systém by to žádný vliv nemělo.

Ano, spory s armádou byly, ale pouze na začátku republiky. Pak už si armáda nic moc nedovolila. Další spory přišly až s rokem 1936 a úloze četnictva v SOS. Ale to byl všechno problém armády, která měla obrovskou lobby (a má dodnes) a dělala si, co chtěla, protože všechno omlouvala obranou státu. A výsledkem je, že dneska každej brečí, jak jsme nebojovali...:-P

Ano, poměr urbanizované a neurbanizované krajiny se snad změnil, ale četnictvo také nepůsobilo čistě na venkově, ale také v menších městech - v podstatě dodnes nechápu, jak mohla policie svůj boj proti četnictvu vyhrát - teda vlastně mohu, komunisti... Ale to je jedno. Systém by fungoval. A tady ani nejde o to, že to bude přímo četnictvo, ale o systém řízení. Promiň, ale jmenuj mi kromě zásahovek všeho druhu jedinou funkci, kterou četnictvo neplnilo a kterou dnes plní nějaký útvar PČR?

Pokud jde o předpisy, tak zkus buď Rukověť četnictva (kopie v Muzeu PČR) a nebo si spíš myslím, že četnictvo vycházelo z armádních příruček. Další možností je pak oslovit pana Staňu, aby popsal, jak to bylo za Protektorátu a jestli si na něco nevzpomene. Víc mě teď nenapadá. Jinak tu tvojí diplomku bych si rád přečetl, tak mi jí kdyžtak pošli, jestli můžeš. Sám jsem vždycky chtěl porovnat systém četnictva s dnešní PČR a chci vidět, k čemu jsi došel.

Jinak poznámku o pušce vz. 33 (vz. 24 měli jen v roce 38 nově nastoupivší četníci v řadách SOS)a chlupatých přilbách přehlédnu jen jako provokaci, protože ani v Itálii běžně četnictvo nenosí velké klobouky, šavle a uniformy z 19. století, o Francii nemluvě. Vše se dá přizpůsobit, ale to by se muselo chtít.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 20:40:21 29. 01. 2013
Chip.jpg
PIM-BURGER [2013-01-29 18:17:00]: Myslím že trochu vím jak to s četnictvem bylo. Musel jsem dělat státnici z pořádkové služby, kde byla polovina věnována historii bezpečnostních sborů, takže o tom něco vím. I o jejich dobrých pátračkách a a o tom, že se dnes vychází z četnických předpisů o použití zbraně, protože byly jednoduše nejlepší. Stejně tak vím o nechutných sporech mezi MO a MV, pod koho bude četnictvo spadat a o roli Agrárníků v celé věci. Pokud jde o četnické školství, mám o něm dost dlouhou stať v diplomce, kde ho dávám za příklad současnosti. Nicméně, svět se změnil a změnila se i zločinost. Stačí se podívat, jak se změnil poměr urbanizované a neurbanizované krajiny. A sám jsi uvedl, že ve městech působila policie ať už státní, nebo obecní a nikoliv četnictvo. Rozdíl o kterém píši, je v tom, že služba na základních útvarech tvoří dnes jen část policie, takže Hammerův názor není všespasitelný. Znovu říkám, co kriminálka, co specializované útvary? Ty by změna na základních útvarech nijak nezměnila. Jinak je mi jedno, jak by se ozbrojený sbor jmenoval. Ale zelenou četnickou kousající uniformu, šavli, pušku vz 24, nebo karabinu vz 33 a přilbu z chlupů bych fakt nechtěl nosit, víc mi vyhovuje kombinéza :-)
Mimochodem, pokud máš tolik informací, neměl bys nějaké předpisy o četnických střelbách? V diplomce komparuji střelecký výcvik četnictva a policie za první republiky, za SNB a dnes. tak by mi to pomohlo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 19:51:22 29. 01. 2013
default.png
DAX [2013-01-29 19:26:43]: Asi taky prohlédl, škatule, škatule hejbejte se a nenechal se napálit jak je to u naši firmy na takových postech normální.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio