Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

komunikační dovednosti, autorita

chtěl bych se zeptat, zda nastupující policajti mají nějaký kurz, kde se osvojují potřebné komunikační dovednosti -- tj. být slušný na slušné, maximálně tvrdý na ty ostatní (jak tu na fóru bylo psáno...) přijde mi poněkud ujetá a nelogická představa, že žádný takový kurz policisté nemají a jedince s těmito dovednostmi se snaží vybrat na základě psychotestů. Proč? ---protože to jsou komunikační DOVEDNOSTI ...tj. lze se je naučit, lze si je dodatečně osvojit. To neplatí o některých jiných, převážně temperamentových vlastností...
SAGZAR :: Datum založení: 24. 01. 2013 :: celkem 22 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 22:22:10 28. 02. 2013
honzad..jpg
hammere, pokud si pamatuju tak tady nekdo pred cca dvema mesicema linkoval proti nazoru OBPMV (ktery moznost nahravani za nezakony nepovazoval) nejakou stat od "znameho ceskeho advokata" (neuvedl ale ktereho), ktery prozmenu dovozoval ze obc.zak se na policistu vztahuje.
Ale co jsem to vlakno třehdy cetl, tak nejaky rozsudek, nalez, nebo judikat tam nebyl jen postoj MV vers advokat... Pokud jsem to neprehledl samozrejme, ale rekl bych ze ne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:03:02 28. 02. 2013
default.png
Kluci, kdesi tady byla debata o § 12 občanského zákoníku a odkaz na výrok nejvyššího soudu, že policista nemůže být natáčen ani nahráván kdejakým obejdou. Nevíte kde ten odkaz je?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 11:33:57 24. 02. 2013
default.png
HAMMER [2013-02-24 08:16:37]: spíš těch 30... :D Když to vidím na různých modelovkách. Kdy borec velkej dva metry, 120 kg, bejvalej reprezentační plavec nastoupí na pašíka a pak mu řekne Policie, odložte zbraň tak že 3 metry od něj neslyšíš že se něco děje...Když mu řeknu aby na něj pořádně křiknul aby se z toho posral až za ušima a on to vyžbleptne tak že mu v polovině přeskočí hlas... Sám víš asi moc dobře co je to pak za typy...Hlavně když ulice přitvrdila oproti minulosti...Je to fakt poslání na smrt. Že se moc neumíme pohybovat v zákonech ještě a dobře si to všechno okecat to se dá naučit. Ale když se o sebe na té ulici borec nepostará aby ho neokradli o rukavice, čepice a nedej bože služ. zbraň...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:16:37 24. 02. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-01-29 15:43:49]: Hele, já vím že ze sta mladých třeba třicet nebo padesát ujde, mělo by zájem, ale jak rychle se "utopí" když je nemá kdo učit? Mě nevadí, že jsou tam jen samí mladí, vadí mi dvě věci: jaké se berou zdechliny a že ty mladé házejí rovnou do vody, za nás se tomu říkalo při téhle profesi posílání na smrt.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VSCRVSCR 21:15:59 23. 02. 2013
default.png
SAGZAR [2013-01-27 13:23:22]:
nevím jak u Vás,ale u nás posílaj na zop zase na tejden na kurz komunikaci s lidma,sice nevím,co od toho očekávají,ale asi když je stopstav,musejí vykázat učitelé činnost

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 15:43:49 29. 01. 2013
default.png
Takový kurz u Policie pořád je, není to ani týden co jsem jím prošel :D vzhledem k tomu že psychologie a sociologie je muj malý koníček můžu říct že ten kurz je jedna velká legrace. Chci říct psycholog Berndt (myslím že se tak píše) sice s panem Freudem asi mají pravdu ale k policejní praxi se to opravdu moc nehodí. Za celý kurz nám v podstatě řekli jen jednu užitečnou věc, když někdo na vás řve, neřvěte na něj a buďte věcní :D , což by opravdu nikoho nenapadlo že ? Plus je že i ti učitelé co nás to učí si jsou vědomi toho jak to je doopravdy. Nás to učil chlap co byl 10 let na obvodu a pak 5 na kriminálce takže se to snažil trošku přiblížit praxi. Ve finále ale se stejně musí člověk otlouct až venku a je jen na každém jedinci jaké má komunikační schopnosti a jak kreativní u jednání s pašíkem umí být. A tradičně poznámka pro hammera: Nejsou zase všichni mladí takový :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CEMAN 13:16:20 29. 01. 2013
default.png
Tak, tak. Každý si musí sám zvolit vhodnou komunikaci, což vyžaduje zkušenosti. Nelze tady užít žádný návod. Každý si sám časem vyzkouší co a na koho funguje a vytvoří si svůj způsob. Důležité je, aby vystupování policisty bylo přesvědčivé a druhá strana uvěřila.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOHN158 09:11:23 29. 01. 2013
john158.jpg
Hamer má v tomto pravdu, že někdy velmi pomáhá jak polda vypadá, kolik měří a váží a jestli má na levé tváři jizvu od cigánské břitvy a ocelově modré oči Poula Newmana..Na ZOPce to byl úchylnej hnus, pančelka nás učila cypoviny, gesta, bla bla bla, s každým jednat stejně jako stroj atd.. prostě nesmysly.. Tyto komunikační dovednosti není snadné získat, bude Vás to stát pár stížností a až se orazíte, tak to budete umět..Na začátku bych doporučoval nereagovat na osobní urážky, mluvit krátce stručně.., NEPŘEŠLAPOVAT na místě zákroku, působí to velmi komicky a je z Vás vidět nervozita..Většinou se vyplatí to zkusit dvakrát po dobrém, tń hlasu, tempo řeči a nepoužívat cizí výrazy. Dúležitý je dobře navázat kontakt.. podle toho otipujete člověka před sebou..a pak se to odvíjí podle jeho chování..tomu vy se přizbůsobujete a nemůžete chtít aby se někdo přizpůsoboval Vám..Občas něco polkňěte, situaci to nevyeskaluje, nijak to řešení nepomůže..( Je to dobrej tréning do jakéhokoliv vztahu) Průběžně si ověřujte, jestli ten s kým jednáte rozumí tomu co říkáte..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:36:32 29. 01. 2013
default.png
CEMAN [2013-01-28 21:26:30]: Jinak řečeno: když Frodo Pytlík navlečený v policejním munduru nejmenší velikosti, který na něm visí jak na strašákovi na poli, chce začít sjednávat pořádek, musí to vyvolat bouři smíchu i když ten Frodo bude šampion v Aikidu a následně pašíka přizabije do komolého kužele.
To máme ale příklad velmi nepravděpodobný. Jak píšeš, sjednávání respektu není jen o tom, s kým je respekt sjednáván, ale i o tom, jak zdechlina "od PC z mama hotelu" o váze 60 kg s veškerou výstrojí, co na benč dá 20 kg (nedělám si srandu, ti dvacetiletí "ranaři" u mě v posilce skutečně takové výkony nejhustěji předvádějí) jedná. Jeho sebevědomí je velmi nízké a jeho kuňkání, mimika, gestikulace, držení těla... to je prostě v loji.
Představa, že má tahat z hospody stodvacetikilového chlapa ožralého jako Dán, co necítí bolest, na to bych chtěl mít lístky do první řady!!!! To už raději ty naše holčiny, ty byly aspoň tvrdé jako křemen, když neměly váhu, uměly zařvat, praštit...
Tady můžete mít kurzy jaké chcete, pokud člověk nemá potřebnou fyzičku, která je svázána s psychickou pohodou, nemá ani na výši strážce zákona tu psychiku. A to jsme si mysleli, jaké jsme bábovky a že ty naše fyzické testy jsou naštěstí komedie!!!! Pro dnešní chcípáčky jsou nepřekonatelné testy nesrovnatelně komediálnější náročnosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:34:49 28. 01. 2013
Chip.jpg
REPLY:X:55547-1:2013-01-28 18:29:05: To je přece něco naprosto jiného, než jen učení na VŠ. Mám státnice z policejní psychologie a nepřiblížilo mě to řešení konfliktu a jednání s pachatelem ani o centimetr. Škola poskytne jisté pemzum teoretických informací, které se člověk naučí, přežvejká a u zkoušky odvykládá. Tyto znalosti tvoří jen základ, sice nutný pro hlubší pochopení předmětu, ale přece jen základ. Skutečně praktické znalosti a dovednosti získá člověk až praxí. Zrovna tak medik po absolvování medicíny musí ještě projít atestační kolečko, a mladý právník musí tři roky dělat otroka, (protože koncipientsví nic jiného není :-))... Velkým problémem a to nejen u Policie jsou právě někteří čerství absolventi VŠ, bez jakýchkoliv praktických znalostí, kteří se příliš brzy dostanou do vedoucích funkcí a začnou všechno měnit dle svého, zaručeně nejlepšího, přesvědčení.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio