Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

NÁBOROVÝ KEMP

Ahoj, hlásím se k Policii ČR a byl mi nabídnut náborový kemp, kde se daji udělat fyzické a zdravotní testy. Člověk se tam dozví i něco víc o policii, koná se tam beseda s policisty atd.. Zajímá mě, zda je dobré se na tento kemp přihlásit a nebo projít výběrovým řízením standartní cestou. Má s kempem někdo zkušenosti? Moc děkuju za odpovědi.
MESHA :: Datum založení: 30. 07. 2013 :: celkem 48 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEKTA 21:49:56 31. 01. 2014
Sekta.jpg
Hrozně moc záleží na tom, kam chceš svoji policejní práci směřovat..Byl jsme na ulici pár let(Praha), každý den byl jinej..Nikdo ti nemůže nařídit kolik let máš strávit na ulici, ale určitě minimálně 3roky by byly dobrý..Rozkoukáš se a trochu zaběhneš..Pak se sám začneš rozhodovat zda chceš na té ulici strávit ještě pár let nebo se zkusit dostat jinam..Jsem zrovna na útvaru kde si na spisy ani nesáhneš, max. nějaké seznámení v ETŘ a ESIAŘ...Rád vzpomínám na sloužení na ulici, jo někdy to byly sračky s čím jsi se musel tahat, ale má to i své světlé stránky!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 20:51:14 31. 01. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-01-31 19:36:18]: Jasně, ale to je argument pro zákonodárce, potažmo policejní management. Ne pro můj první příspěvek, tam o nutnosti strávit na OOP tolik a tolik let nic nepíši. Proto ti zde opakovaně říkám, že neargumentuješ proti mě :-). S délesloužícími četníky jsem se o tom bavil, než jsem se k firmě hlásil, už nevím přesně kolik říkali.. Tuším to bylo kolem 7 let. Na SKPV nedělám, takže tu nebudu dogmaticky tvrdit, že je potřeba odsloužit nějakou konkrétní dobu. 5-6 let byl můj odhad, dost možná špatný, to už je otázka názoru :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:36:18 31. 01. 2014
default.png
STRANIX [2014-01-30 19:27:55]: Celý můj příspěvek je jeden argument, musíš lépe chápat psaný text. Když je četník šikovný tak po 3-4 letech je teprve schopný fungovat jako samostatná jednotka...A to jen v případě že bude na OOP ve městě kde není ani hlídková a musí dělat vše...Jinak to trvá ještě déle a déle..To nemluvím o schopném kolektivu a vedoucím..Pokud je šikovnej a chce bejt vyšetřovák tak 10 let je základ...To ti poví každý, kdo už v opravdovém výkonu funguje...Jen takový polda ví co je to informátor, jak a kde ho sehnat, jak mluvit s drbanem kterému tykat, kterému vykat...Pochopí co jak dělají a jak si říkají kdo se kde pohybuje, kdo kde bydlí a doslova..jaké má boty a oblečení...To není vtip jen příklad pořádné policejní práce..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 23:35:46 30. 01. 2014
dax.jpg
STRANIX [2014-01-30 19:27:55]:
Myslím,že Santiago-san dal ten nejzákladnější argument celým svým příspěvkem. Šikovný může být kde kdo, podstatná je zkušenost a roky praxe a ta se nedá moc krátit šikovností, ani čímkoliv jiným..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 19:27:55 30. 01. 2014
default.png
SEKTA [2014-01-30 18:00:15]: 15 kliků to už je extrém, nikdo takový snad neprojde. Ani v nejmenším netvrdím, že je rozumné spoléhat jen na "respekt z postavy". Těch aspektů je X a toto je pouze jeden z nich. Jinak též přeji ať se daří podle představ.
SANTIAGO-SAN [2014-01-30 18:16:25]: Říkáš, že moje myšlení je zdegenerované, ale nedáš ani jeden argument proti mým tvrzením. Místo toho tématicky odběhneš jinam. K tvému příspěvku mohu pouze konstatovat, že s ním téměř bezvýhradně souhlasím. O čem by se dalo polemizovat, je doba, kterou musí četník strávit na ulici. Můj názor je, že pokud je šikovnej, stačí cca 5-6 let.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 18:28:19 30. 01. 2014
Sekta.jpg
SANTIAGO-SAN [2014-01-30 18:16:25]:
JJ je to tak..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 18:16:25 30. 01. 2014
default.png
STRANIX [2014-01-30 17:28:08]: Vtip je v tom že tvůj způsob myšlení je zdegenerovaný stejně, jak ocelý policejní systém. Správně by i ředitel SKPV nebo čehokoliv ohledně operativce, kriminálky měl mít odšlapáno min. 10 let na ulici na obvodě aby věděl o čem ta práce je, co jsou obvoďáci schopni a čim je akorát zbytečně zadírá, to že dnes jde borec po ZOP hned na vyšetřováka protože někomu lízal zadek a nemá šajnu o tom jak to u Policie a s drbanama chodí je jen vizitkou dnešní doby. Můžeš si říkat co chceš ale tenhle typ práce je natolik specifický že tě na něj škola nedokáže připravit a nedokáže ti ji nahradit. Kdejaký starý obvoďák zná trestní zákon i řád lépe než kdejaký vyšetřovák protože s ním denně pracuje. To gro které je nejdůležitejší není možné se kde jinde naučit...Specializace, je otázka 2 - 3 let..ale praxi do sebe nenatlučeš..a pak to vypadá tak že po tobě slavný vyšetřovatel z SKPV chce takové chujoviny že by to ani žádného zobáka nenapadlo..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 18:00:15 30. 01. 2014
Sekta.jpg
STRANIX [2014-01-30 17:28:08]:
No nemusíš vše plnit nad limity, ale aby tam byl člověk který neudělá 15kliků, tak může budit respekt velkou postavou jak velkej chce..A poznáš sám, že až budeš jednat na ulici s,, drbanem´´,který má za sebou bohatší trestní minulost(a věř mi, že to poznáš), jsou to ostřílený zmr..!Budeš rád že vedle tebe nestojí člověk, který spoléhá jen na respekt z postavy..Jen taková rada do budoucna..Přeju ti at se ti práce daří podle představ..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 17:28:08 30. 01. 2014
default.png
No nevím jak jinde, ale u nás jsem psychotesty udělal jediný. Psycholog říkal, že odpad je kolem 80%.. Zdá se vám to málo? :-) Co se fyzičky týče, tak na vedoucí, SKPV atd. bych nějaké extrémní nároky nekladl, u těchto lidí je důležité, aby uměli dobře svoji práci a ne aby uběhli km za 3,30.. Naopak u zásahovky, SPJ apod. je fyzička důležitá a myslím, že nějací chcípaci (když už to tak musím říct) se tam nedostanou.. Neustálý brekot nad lehkými fyzickými testy mi přijde trapný. Pokud má někdo 60 kg i s opaskem, tak vám skvěle zaběhne člunkáč i kilák, udělá 70 kliků a 45 celomotorů, jenže pak přijde do výkonu a ukáže se, že stokilovej chlap kterej byl ve fyzický o půlku horší, je na drbany 100x platnější než tahle vyzáblina.. Je pravdou že k PČR teprve nastupuji, ale sorta klientů je u VSČR velmi podobná, takže se domnívám, že mohu srovnávat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 17:11:18 30. 01. 2014
Sekta.jpg
Měl jsem tu možnost se podívat na Vámi absolvovaný kemp(Sadská) a bohužel s Vámi musím souhlasit, že fyzické nároky jsou opravdu směšné...Všechna chvála instruktorům, kteří tam s Vámi kemp absolvovali..A jak už bylo zmíněno, měla by tam Vážně proběhnout čistka, když néé na fyzické části tak určitě na psychotestech..Jen tak ze zvědavosti jsme tam s kolegou jednomu účastníkovi položili otázku, co je dnešní motivace k přijetí k policii?No, asi jsme byli hodně naivní , když jsem čekali něco jako, že tu práci chtěl vždycky dělat, pomáhat, chytat ,,pašíky´´...
Místo toho nám bylo odpovězeno, že na úřadu práce mu bylo sděleno, že jediní kteří nabízejí pracovní místo je bud Telecom nebo PČR..!!Dost smutný...Doufám, že se dostali opravdu jen ti, kteří o tu práci mají vážný zájem a tento účastník nikomu partaka snad dělat nebude..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio