Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

NÁBOROVÝ KEMP

Ahoj, hlásím se k Policii ČR a byl mi nabídnut náborový kemp, kde se daji udělat fyzické a zdravotní testy. Člověk se tam dozví i něco víc o policii, koná se tam beseda s policisty atd.. Zajímá mě, zda je dobré se na tento kemp přihlásit a nebo projít výběrovým řízením standartní cestou. Má s kempem někdo zkušenosti? Moc děkuju za odpovědi.
MESHA :: Datum založení: 30. 07. 2013 :: celkem 48 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu BMW-D 10:06:45 12. 02. 2014
default.png
Ať čtu jak čtu, tak je tady diskuze, ale k danému kempu více informací neshledávám. Byl tam někdo, kdo to absolvoval a mohl by mi sdělit jak ten víkend tam strávil a popřípadě co sebou si vzal a včem si to vzal? Děkuji moc. Daniel

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 16:32:55 01. 02. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-02-01 14:09:58]: To jsme si opravdu špatně porozuměli. Rozhodně nejsem příznivcem zneužívání bočních vstupů a podobných šmelin. Myslel jsem to tak, že když už je někdo na funkci či na SKPV, tak tu fyzičku nepotřebuje jako na SPJ apod.

Jsem sice mladý, ale na GIBS bych nepáchl, ani kdyby tam brali plat jako PP. Mám na tento spolek vlastní názor a ten by se službou tam dosti kolidoval :-) Jinak děkuji za osvětlení.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 14:09:58 01. 02. 2014
default.png
STRANIX [2014-01-31 20:51:14]: z této tvé věty "Co se fyzičky týče, tak na vedoucí, SKPV atd. bych nějaké extrémní nároky nekladl, u těchto lidí je důležité, aby uměli dobře svoji práci a ne aby uběhli km za 3,30.. " Vyplývá že myslíš věci ohledně přijetí,tím jsem argumentoval že každý by měl projít tím základním kde tu fyz. kondici potřebuješ. Špatně jsme si zřejmě porozuměli. Máš pravdu že na SKPV to pak není potřeba, taky reálně žádné fyz. opakované testy už neprobíhají alespoň okolo mne. To s tou s tou dobou sloužení je opravdu zbytečné se nějak dohadovat, je to jako o nesmrtelnosti chrousta, je jen jasné že čím více tím lépe..

Co se týká OVK zpravidla tam chodí hlavně staří četníci aby si v nějakém tom klidu dosloužili do důchodu nebo dobré renty. Když je tam starej zkušenej mazák je dobré že ví jak to na ulici chodí a má kolegiální pochopení...Pak jsou mladí ambiciozní co by chtěli na GIBS a ti jdou přes mrtvoly navzdory své neznalosti reálné práce na ulici, zato dokonalé znalosti 273/2008 a všelijakých ZPPP kterými mají čas se pročítat když tu samou situaci místo 2 vteřin řeší 2 měsíce... :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 10:11:45 01. 02. 2014
default.png
OVK byl spíše takový výstřik do tmy, abych vás trošku popíchl.. :-) Ulice je pro prvních x let jasná věc, pak se uvidí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DYRUP 09:23:02 01. 02. 2014
default.png
SEKTA [2014-02-01 09:13:59]: Na OVK by se měl hlavně dostat někdo, kdo si prošlápne chodník, ať zjistí jak jsou lidi ulhaní a dokážou si vymýšlet a přibarvovat reálné skutečnosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 09:13:59 01. 02. 2014
Sekta.jpg
OVK?tak ty nechceš ani tak dělat policejní práci, spíš chceš kontrolovat kolegy, jak ji vykonávají:-)!!
Ted mluvím pouze a jen za sebe..Na OVK je pár lidí s kterýma se dá normálně bavit, ostatní jsou....
Je pozoruhodný že nastupuješ k polici a zajímá tě OVK!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 22:39:43 31. 01. 2014
default.png
SEKTA [2014-01-31 21:49:56]: Vida, někdo říká minimálně 3, někdo 6 a někdo 10.. :-) V rámci našeho územka těch možností zdaleka není tolik jako v Praze. Obvod, DI (tam je to prej pohoda, ale mám pochybnosti, jestli je to úplně nejlepší zařazení, když se chce člověk hlásit někam dál), cizinecká (to samé jako DI), OOK, OHK, OVK.. (Pak věci typu mediální komunikace či zbraně a bezpečnostní materiál..). Na SKPV mě to nijak zvlášť netáhne, takže kamenujte mě, ale co třeba OVK? :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 21:49:56 31. 01. 2014
Sekta.jpg
Hrozně moc záleží na tom, kam chceš svoji policejní práci směřovat..Byl jsme na ulici pár let(Praha), každý den byl jinej..Nikdo ti nemůže nařídit kolik let máš strávit na ulici, ale určitě minimálně 3roky by byly dobrý..Rozkoukáš se a trochu zaběhneš..Pak se sám začneš rozhodovat zda chceš na té ulici strávit ještě pár let nebo se zkusit dostat jinam..Jsem zrovna na útvaru kde si na spisy ani nesáhneš, max. nějaké seznámení v ETŘ a ESIAŘ...Rád vzpomínám na sloužení na ulici, jo někdy to byly sračky s čím jsi se musel tahat, ale má to i své světlé stránky!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRANIX 20:51:14 31. 01. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-01-31 19:36:18]: Jasně, ale to je argument pro zákonodárce, potažmo policejní management. Ne pro můj první příspěvek, tam o nutnosti strávit na OOP tolik a tolik let nic nepíši. Proto ti zde opakovaně říkám, že neargumentuješ proti mě :-). S délesloužícími četníky jsem se o tom bavil, než jsem se k firmě hlásil, už nevím přesně kolik říkali.. Tuším to bylo kolem 7 let. Na SKPV nedělám, takže tu nebudu dogmaticky tvrdit, že je potřeba odsloužit nějakou konkrétní dobu. 5-6 let byl můj odhad, dost možná špatný, to už je otázka názoru :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:36:18 31. 01. 2014
default.png
STRANIX [2014-01-30 19:27:55]: Celý můj příspěvek je jeden argument, musíš lépe chápat psaný text. Když je četník šikovný tak po 3-4 letech je teprve schopný fungovat jako samostatná jednotka...A to jen v případě že bude na OOP ve městě kde není ani hlídková a musí dělat vše...Jinak to trvá ještě déle a déle..To nemluvím o schopném kolektivu a vedoucím..Pokud je šikovnej a chce bejt vyšetřovák tak 10 let je základ...To ti poví každý, kdo už v opravdovém výkonu funguje...Jen takový polda ví co je to informátor, jak a kde ho sehnat, jak mluvit s drbanem kterému tykat, kterému vykat...Pochopí co jak dělají a jak si říkají kdo se kde pohybuje, kdo kde bydlí a doslova..jaké má boty a oblečení...To není vtip jen příklad pořádné policejní práce..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio