Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TUCET 23:09:27 13. 10. 2008
default.png
to, že jsem vyzkoušel marihuanu, není pro mě žádný problém, ani noční můry z toho nemám... zde bych tento rozhovor ukončil, jelikož cítím z tvých příspěvků aroganci a zřejmě by další diskuse s tebou vedla k hádce... na druhou stranu nebudu tvrdit, že taková jsi, jelikož z několika příspěvků na internetu nebudu dělat závěry, jaká jsi ve skutečnosti S pozdravem tucet

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 23:08:49 13. 10. 2008
default.png
nikoho jsem svým příspěvkem "nekamenovala", uvedla jsem jen svůj názor na toho kdo použil drogu (byť ne pravidelně), ale každý, i ten "nepoučitelný", začínal tím "doslova "pár potáhnutích"jejichž následkem nebylo žádné narušení veřejného pořádku nebo spáchání TČ.". Souhlasíš?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS-R 22:58:32 13. 10. 2008
default.png
co se týče feťáků o kterých píšeš jak stále dokola překračují hranice zákona s tebou souhlasím, taky se s nimi poměrně často setkávám, taky opakovaně řeším nepoučitelné řidiče posilněné skleničkou alkoholu, ale tady jde především o recidivisty, kteří jsou na drogách závislí a právě kvůli nim se dopouští TČ. Zde ale mluvíme o doslova "pár potáhnutích" jejichž následkem nebylo žádné narušení veřejného pořádku nebo spáchání TČ. (Tedy alespoň to předpokládám.) Taky jednoznačně nesouhlasím s užíváním drog, ale ne každý kdo si jednou nebo dvakrát potáhne z jointa je nenapravitelný feťák který by si zasloužil "ukamenovat".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 22:55:27 13. 10. 2008
default.png
napsala jsem jen svůj názor a své zkušenosti které mám s "fěťáky".... a "zaškatulkoval" jsi se sám,... a je mi úplně jedno kolik ti bylo let kdy jsi zkoušel drogu, je to tvůj problém, nikoliv můj,.... já ji nezkusila nikdy,....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUCET 22:41:41 13. 10. 2008
default.png
s tou výpovědí to byla z mé strany pouhá ironie, výpověď nehodlám podávat... vlasto, ty tu píšeš něco o mé krevní skupině, nebo že bych s někým někam zapadl: z jednoho mého, navíc ironického, vyjádření tu vyvozuješ něco, přičemž o mně vůbec nic nevíš a škatulkuješ mě do jakési skupiny lidí... marihuanu jsem zkoušel v 16-ti letech a nepracuji v místě bydliště (tam, kde jsem onu drogu vyzkoušel)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 22:05:05 13. 10. 2008
default.png
Nemíním tady nikoho soudit, i když s používáním drog (byť jednorázovým) u někoho kdo chce sloužit u policie nesouhlasím, stejně tak jako striktně nesouhlasím (byť i jen s „jediným“ úletem) s požitím alkoholu např. „za volantem“. A přijde mi nemístné tento svůj „údajně první úlet“ prezentovat zde, mezi především policisty. A s tím co napsal Thomas, cituji: „Předpokládám že tato "zkušenost" bude pro nikinu10 ponaučením do budoucna a už samotný fakt, že si uvědomuje jakou hloupost udělala je pro ni dostatečný "trest" - ono svědomí někdy kouše daleko víc než vyfasovaný tepláky na CZZ v Kongresový :)“ nesouhlasím. Ve službě jsem se nepočítaněkrát dostala do kontaktu s „feťáky“ (samozřejmě i alkoholiky), které jsem poté řešila pro PŘ, či TČ spáchaný právě pod vlivem drogy (alkoholu), při podávané „výpovědi“ většina z nich své jednání omlouvala tím, že udělali hloupost, že se tímto ponaučili do budoucna, že se jejich jednání již nebude opakovat a odvolávali se na své svědomí,….. to však jen do té doby než za kratší či delší dobu byli opět přistiženi při páchání činnosti v rozporu se zákony, opět ovlivněni svou „oblíbenou“ drogou. A nevím jak bych „skousla“ ve službě kolegu, který den před službou „celou noc pařil“….. No měla jsem na kolegy štěstí….. A ještě poznámku, delší dobu (a to i několik týdnů) po požití drogy se dá její stopa zjistit nikoliv z krve, ale z moči. Tak asi tak,... A ještě pro "tucet". Víš ono nejde o to, "zda poškozuješ dobré jméno policie", jako spíše o to, zda pracuješ v místě kde "jsi kdysi zkoušel marihuanu", zda se jedná o menší místo a zda to o Tobě vědí současní "feťáci" páchající jednání neslučitelné se zákony. Otázkou potom je jak s nimi jejich jednání řešíš. Já bych s tím, "ve Tvé kůži" měla problém. A tu výpověď nepodávej, jak zde čteš, hlásí se dnes k policii i lidé s "Tvojí krevní skupinou" tak mezi sebe jistě dobře "zapadnete".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 21:52:52 13. 10. 2008
default.png
..kdysi se jeden bývalý kolega snažil u soudu dokázat, že nemohl poškodit dobré jméno policie, neboť ve světle předchozích kauz již žádné dobré jméno nemá. Tak ani nevím, jestli si to máš napsat. Na západ od našich hranic je zcela běžná ( přepadová) kontrola nejen na alkohol, ale i na zakázané látky.A to nejen u přísl. ozbrojených sil, ale i u dalších stát. zaměstnanců. Je to jednou z podmínek výkonu povolání. U nás však není nic nemožné.Viz. vyléčený feťák vládním expertem přes drogy (ostatně kdo tomu rozumí lépe)!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RAIDIS 21:38:31 13. 10. 2008
default.png
Omlouvám se za tento totální off topic, překlikl jsem se.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RAIDIS 21:36:55 13. 10. 2008
default.png
Zdravím všechny, za chvíli mám nastup na ZOP, chtěl jsem se zeptat jestli již někdo absolvoval fyzické testy, které jsou na konci, zajímalo by mě, když nebudu vyhovovat normě, tak dostanu vyhazov? Ptám se, protože mi nikdo není schopný objektivně říct jak to je. Kdyby měl někdo nový, kdo absolvoval ZOP nedávno, informace, byl bych mu vděčný. Díky za komentáře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUCET 21:12:04 13. 10. 2008
default.png
hmm, já jsem taky kdysi zkoušel marihuanu... hned zítra jdu a podám výpověď, jelikož poškozuji dobré jméno policie tím, že zde zaměstnává mě, feťáka :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio