Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu NIKINA10 17:35:26 14. 10. 2008
default.png
to Marťas: tak to je v háji :-(

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS2 17:00:18 14. 10. 2008
default.png
Ahojky tak jsem se na to ptal kolegů v práci a až na jednoho mi řekli, že neprojdeš. Jeden z nich mi dokonce uvedl příklad z praxe - taky někdo, kdo s ním byl na zdravotních si prý před 3 měsíci dal jednoho jointa a to podotýkal než šel na zdravotní a prý neprošel. Je to jedna z mála drog, které i když si dáš jednoho jointa zůstavají v těle minimálně 5 měsíců. Je to celkem i usměvné, když člověk, který si dá třeba hasiš, tak za měíc nemá problém oproti mariuhaně. Ale jak říkám, nemám to z ověřených zdrojů!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS-R 16:50:01 14. 10. 2008
default.png
To si jistej jsem, pochopíš už konečně, že pokud ti najdou nějakou drogu v těle tak končíš. Prostě nikoho s drogou v těle nepříjmou, to je snad jasný. To už by pak rovnou mohli vzít k policii kde koho. Ať už bude u policie sitace jakákoliv tak lidé pozitivní na drogy neprojdou. Ptala ses na opětovnou žádost k policii po nějaké době kdyby ti našli THC v těle - na to jsem ti napsal že si nejsem jistý. A už mě to tady unavuje pořád řešit takovou zcela jasnou věc, prostě najdou ti v těle THC, hledej si jinou práci, pokud ne tak vítej u sboru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 16:29:22 14. 10. 2008
default.png
to Tomas.R: tak proč jseš si tak jistý, že pokud mi zjistí thc, že končím?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS-R 16:17:37 14. 10. 2008
default.png
Nepracuju ve skupině personálního výběru, takže ti nebudu moci odpovědět na 100% správně, nevím jak to v těchto případech chodí. Podle mého názoru však při zjištění jakékoliv drogy se toto určitě zaznamená do karty uchazeče a tato karta se po neúspěšném příjímacím řízení neskartuje. Archivuje se. Při další žádosti k PČR ji opráší a mrknou do ní... uvidí drogy a co asi udělaj... ale možná se pletu, jak říkám nejsem personalista, pouze můj názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS-R 16:09:00 14. 10. 2008
default.png
Samozřejmě, alkohol je taky návykový a dal by se označit za drogu. Mnoho lidí s ním má problémy a je společensky nebezbečný ale to jak vše! Jinak tady pleteš jabka s hruškama, protože zatímco požívání alkoholu (18 let+) je zákonem dovoleno tak užívání konopí NIKOLIV! a to je to, oč se tady bavíme. Nikdo se s tebou nepře o škodlivosti alkoholu ale z mého pohledu, pohledu policisty, je marihuana drogou jejíž užívání, přechovávání a distribuce má za následek trestní odpovědnost. U alkoholu tomu tak není(až na vyjímky př. § 201 TZ)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 16:00:03 14. 10. 2008
default.png
to Tomas.R: takže pokud mi zjistí thc v těle, podle tebe skončím v přijímacím řízení, a jak by to bylo dál? myslíš si, že už bych neměla ani za nějakou dobu šanci se k policii dostat? celé se mi to nějak nezdá...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 15:41:47 14. 10. 2008
default.png
to Tomas.R: já to myslela tak, jako že jsem něudělala nic, čim bych snad ublížila někomu druhýmu, uškodila jsem jen sama sobě...rozhodně huliče nepodporuju...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 15:36:24 14. 10. 2008
honzad..jpg
a pokud ti v moci nasli stopy alkoholu, to by tolik nevadilo? ja si nemuzu pomoci, ale v porovnani s alkoholem je THC spolecensky zatim v celku minimlane spolecensky nebezpecne! Navic to neni startovaci droga. Stratovaci drogou je prave alkohol, jelikoz zpravidla prave v spolecnosti kde se pije alkohol se pozdeji zkousi (ci zacn uzivat) konopi. neznam moc pripadu, kdy by nekdo zacal kourit a pak teprve pridal alkohol. Naopak, tipoval bych ze 99% kuraku konopi zacalo kourit (zkusilo exprimentovat , ci odbouralo obavy) prave pod vlivem alkoholu. Zkratka, prvniho (ale leckdy i posledniho) jointa si dali nekde na mejdanu, nebo v hospode pod pekne davce piti. (Neco mi rika, ze by to mohl byt i pripad nikiny:-)) Proste mi pripada, ze konopi je demonizovano v kontarstu s alkoholovou toxikomanii, ktera je u ns tradicne hluboce a nebezpecne podcenovana. Uz vzhledm k tomu, ze alkohol podnecuje agresivitu, coz s sebou nese dalsi zasadni protispolecenske jevy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMAS-R 15:19:37 14. 10. 2008
default.png
A nemůžu si odpustit ještě jednu poznámku: docela mě pobavilo jak o dva příspěvky níže hovoříš o marihuaně v souvislosti s tím že se nic protizákonného nestalo... Proboha a to chceš vážně k policii? Tím chceš říct, že všechny co ve službě potkáš jak vesele hulí jen pozdravíš popř. jim zapálíš jointa a půjdeš dál? To že dnes hulí každý druhý jak píšeš neznamená že je to legální. Zamysli se trochu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio