Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DAVE007 22:14:33 14. 10. 2008
default.png
Nevím jak daleko jsi v přijímacím řízení, ani kde ho děláš. Ale test na drogy z moči se dělal při vstupní lékařské prohlídce, kde si lékař prohlédl tvoji kartu, změřil tlak, tep a poté jsme darovali trochu moče na zjištění drog. Poté následovali fyzické testy, psychotesty a zdravotní testy ve vojenské nemocnici, zde se testy na drogy nedělají. Jinak se mnou šel na vstupní prohlídku dnes již kolega, který požíval marihuanu cca ještě měsíc před testama a nic mu nenašli. Pokud hulilas pouze jednou, můj osobní názor, asi to nezjistí, protože tak malé množství se v tobě neudrží dlouho. Jinak pro ostatní, také jsem před nástupem do služby zkusil marihuanu. Myslím si, že to byla hloupost, ale velká zkušenost a to hlavně pro službu. Starší kolegové to nemohou pochopit, protože žili naprosto v jiném světě. Feťáky neuznávám a díký mé zkušenosti z mládí, narozdíl od mých starších kolegů poznám zhuleného řidiče.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 21:54:44 14. 10. 2008
default.png
to Generační špunt: k tomu počůranýmu papírku, ono je to téměř 100% shodné s testama, které dělají lékaři, pokud jsou tedy tyto testy z moči, u krve je to samozřejmě jinak, nejenže si test sama neudělám, ale spíš jde o to, že v krvi se to drží mnohem déle než v moči...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 21:49:10 14. 10. 2008
default.png
Marťas, Honzad je civil který tady prudí u 99% příspěvků( nebo lépe řečeno musí být v opozici). Má už to tady docela zmáknutý, tak už by ho mohli konečně jmenovat min. do hodnosti“ závodčí na zkoušku“. Snad už by věděl co je ve služební přísaze a v tom práskaném kodexu, platící evidentně pouze pro praporčické hodnosti. Sice má občas pravdu, ale většinou „svojskou“ interpretací vyvolá hromadnou averzi. K výčtu těch drog zapomněl vedle alkoholu ještě i na nikotin. Poslední dvě komodity jistě nikdo do klatby nedá. To už by musel ten flanďák zdanit i důchody min.na 60%. Dohady však momentální problém naší slečny nevyřeší. Soudím také, že nějaký počůraný lakmusový papírek laboratorní vyšetření nenahradí (možná tak akorát primární těhotenský test).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 21:48:30 14. 10. 2008
default.png
to ourez: v žádným případě svůj čin neomlouvám tím, že hulí každej druhej, mele se to tady pořád dokola, ANO udělala jsem chybu, Bože!kdo z vás ji neudělal, zmůžete se jen na odsuzování někoho-mě-koho vůbec neznáte, ale nikdo z vás neni svatej!!!nikdo!!!tohle je už uzavřený téma, normální lidi to pochopí, že jsem prostě udělala chybu, ti nenormální si holt budou dál hrát na svatý, však nebojte, na každýho jednou dojde, ale jinak díky, že jste se obtěžovali vůbec na toto téma reagovat.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:45:42 14. 10. 2008
honzad..jpg
vy ste snad spadli z jahody!! martasi, to jako kdyz ona je civilista tak te nemuzue kritizovat? To jako ze mas uniformu tak ses neco vic?? proboha svatyho... to prece nemuzes myslet vazne!! a delat "hulice" z nekoho, kdo priznava par sluku travy, to neni ani extremismus, to uz je primo: blbost! ourezue: nidke nikdo nikoho (nebo jsem to prehlidnul) neomlouval tim, ze huli kazdej, ale to neni podstatny. Podstatny je to, kdyz uz se ohanis drogama, tak alkohol je taky droga. Dokonce droga se suverenne nejhorsimi nasledky (alepson pokud jde o populaci v CR). A taky kostujes vsechny kolem sebe: "Vypil v zivote pivo, je to alkoholik"?? Kdyz z nekoho, kde jednou zkusil konopi delas "fetaka"?? No, kazdopadne se tesim, jestli mate deti, az to treba taky jednou zkusi... Oni vam to teda samozrejme nepriznaj, ale kdyby nahodou priznaly, tak krome toho ze je - tak nejak tusim- zfackujete do modra (cimz tomu tedy verui pedagogicky pomuzete:-)), tak je taky na cely zivot zavrhnete jako fetaky??

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 21:40:12 14. 10. 2008
default.png
to Marťas MOP: nikdo tě tu nekritizuje, všimni si, to ty si tak ubohý a po tom všem co jsem zde napsala mě nazýváš huličkou, kde bereš to právo mě kritizovat, když mě vůbec neznáš, možná by si se divil jaká jsem, ale nikdy by si neuznal, že jsi se ve mně zmýlil, na to totiž nemáš a doufám, že ani nebudu mít příležitost se setkat s takovým arogantním člověkem jako jsi ty, nemám potřebu ti tady vypisovat, co jsem za svůj život dokázala a kolika lidem a nejen jim jsem pomohla, ty jsi ale nejlepší, úplný svatoušek bez chyb, na tebe nikdo nemá, takže si užívej dál svou nafoukanost, vychloubačnost a aroganci, POLDO, zdar.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUREZ 21:35:49 14. 10. 2008
default.png
Cože? snažíš se to omluvit tím, že dneska hulí každej druhej. I kdyby fetoval úplně každej, tak to neni důvod že musíš i ty!!! Opravdu nepochopim jak si mohla projít psychotestama, ale dneska už projde kde kdo.... Jinak co se týče drog lidi se dají rozdelit na dvě skupiny. Ty jsi a už vždycky budeš v tý skupině co bere/brala....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS-MOP 21:25:52 14. 10. 2008
default.png
ty jako civilista a hulička mě nemáš co kritizovat, nevíš o mně nic, nikdy jsem nehulil a ani mě to nenapadlo. vyměň si radši icq s honzadem a pište si tam ty své výlevy jací jste chudáčci...tyto stránky jsou přeci jen pro jiný sortiment(pro Policisty ČR, kteří ctí literu zákona) a jinak svět spasit nemíním, ale jsem rád za každý dobře zvládnutý zákrok, za úsměv staré babičky, které jsem nějak pomohl, za zachráněný živůtek(mám 5 za 8 let služby), co jsi dokázala ty? Nemá cenu tady psát kolegové, ti mladí stejně lítaj úplně někde jinde.zdar a dobrou

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:08:23 14. 10. 2008
honzad..jpg
na icq ted nemuzu, ale jsem na honzadd@centrum.cz tak se kdyz tak ozvi...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:07:35 14. 10. 2008
honzad..jpg
vy ste jak prasteni: Holka zkusi jednou konopi a vy z toho delate aferu! samej svatouek.. Tomasi, my ale nevime, zda-li nikina konopi prechovava(la)!! My vime jen ze jej zkonzumovala. K otmu jej vsak nemusela drzet, mohlo ji byt napriklad nabidnuto..Pokud to tedy budeme brat dusledne :-)) .. ale tady ta debata je fakt zbytecna . jde o to, ze jista cas z vas tady ze sebe ve sve anonymite delate svatousky. Legracni je, ze par dobrych policajtu ktere znam, ( a nekteri obcas chodi i sem do fora) byli v mladi pekny, ale fakt pekny, cisla a par skuku marihuany je hotova legranda proti tomu co se navyvadeli.. A zted jsou z nich dobri policajti. .. Vy vsichni inkvizitori tady řádite, jak kdybyste v zivote neudelali blbost... jak dole kdosi psal: Kdo jest bez viny, hod kamenem

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio