Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Kontroverzní zákrok polské policie (REDAKCE)

Kontroverzní zákrok polské policie skončil zastřelením pachatele
ilustrační
Foto: Fotosoutěž

Po sociálních sítích se šíří záběry ze zákroku polských policistů, kteří nekompromisně zastřelili na útěku pachatele, který po nich předtím hodil kladivem. Co si o zákroku myslíte vy?

Autor: redakce
Publikováno: 15. 07. 2014
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 16:26:29 03. 08. 2014
default.png
VETERAN2 [2014-08-02 08:57:15]: Tohle je tady na denním pořádku, vedoucí ti řekne, že z tohoto případu bude prostě přestupek a udělej si to jak chceš, jsi policajt, musíš si umět poradit!!!! Bylo to před sedmadvaceti lety, je to pořád.

My jsme upravovali i výslechy poškozených, ohledačky, vynechaly se třeba ukradené věci, co už nešly "zamortizovat" pod tehdy ještě dva tisíce... Pak jsem odmítl jít dělat spisovou, že pro tohle jsem k policii nešel. Jsem si na to taky stěžoval, jenže já debil dalšímu hajzlovi, co do toho našeho vedoucího poňoukal. Ty kurvy mi napsaly do hodnocení normálka že jsem se lví měrou podílel na špatných výsledcích oddělení - vedoucího totiž sejmuli když jsem na něj píchnul, že nám nedává papíry, tiskopisy, hajzlpapíry, nic.
Ale to prošlo jedině proto, že jsem na zástupce ředitele pro uniformy venku před lidma na DBAčku řval, že budu chtít písemné sdělení, že si podle jeho keců neplním svoje povinnosti, když nemám KO, které mi vedoucí odmítnul dát se slovy: stejně si s nima vytíráte prdele! Stačí? Dovedeš si představit práci pod takovými zmrdy?
Přišel jsi s nápadem jak si počkat na paščíka sériovek a vedoucí na tebe tase řval, že se chceš vyhýbat práci. Celé oddělení huby otevřené, nikdo té hydře nebyl schopný vysvětlit, že chceme chytit maníka, co dělá sériovky. Pak už když začal vedoucí varovat před náma drbany, jsme si řekli, ža ta kurva v tom jede snad taky. Totéž v rozkrádačce dílů z nových služebních aut. To jsme jim řekli na poradách, to byl řev a hádka jako prase.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 14:04:04 02. 08. 2014
default.png
VETERAN2 [2014-08-02 08:57:15]: Jasně v tom s tebou souhlasím že občas 15 minut rozhovoru na místě je lepší než 1 hodina papírování v kanclu aby si to nějak sedlo ale je občas třeba poznat zda to má cenu, jistě každý má v rajonu někoho kdo je jen tupá hlava a po předchozích zkušenostech víš že domluva je k ničemu a funguje jen rychlý krátký proces... Navíc co že, jaké vlečení k autu, parťák dojde pro auto a přijede k němu :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 08:57:15 02. 08. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-07-31 00:21:47]: V tomhle případě je asi lepší tu minci neotáčet, protože je na ní nalepeno něco smradlavého.
Domluva má svoje kouzlo. Zvlášť v malých revírech, kde se všichni znají. Kolikrát, když se to servalo v hospodě a účastníci se dozvěděli, že hospodský volal, všichni se rozprchli a do rána nebyli k nalezení.
Kdyby tomuhle domluvili už dříve, možná mohlo stačit otevřít dveře a on už by sám nastoupil. Vlídné slovo dělá divy.
Prchal po ulici a do baráku se schovávat nechtěl. Lepší než ho honit pěšky, je auto a dát mu čas, aby se unavil. Každý metr, který ho pak člověk nemusí vléct v poutech k autu, je dobrý.
Veselýma šetřit. Xykan třeba ani žádný nezná. Proto nic nedal. Netřeba mu napovídat.
Náš vedoucí byl všelijaký, ale nikdy se nesnížil k tomu, že nás nutil dělat z trestňáků přestupky takhle blbě. Co dotyčný vypověděl, to platilo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:01:25 31. 07. 2014
default.png
Drban když zdrhá, je plný adrenalinu a s tím ještě nikdo nikam neutekl. Vždycky jsem si počkal, ze začátku to přepálil a pak už jen dýchal v předklonu... Jako přes kopírák. :D :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 00:21:47 31. 07. 2014
default.png
HAMMER [2014-07-30 20:44:41]: Mě to říkat nemusíš, já bych nestřílel už jen kvůli tomu papírování.. :-D, jak říkáš, doběhl bych si ho a pak mu náležitě domluvil aby příště neutíkal protože se to nedělá.. :-D Jen konstatuju druhou stranu mince, když tu někdo tvrdí že pálit neměli, ukazuji že nic není tak jednoznačné...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:51:21 30. 07. 2014
default.png
Jednou jsme předávali Poláka domů. Chlap jak hora a bál se jako malé dítě. Neudělal nic moc, už ani nevím, co to přesně bylo. Vím jen, že u nás by dostal s bídou podmínku. U nich to odhadoval na dva roky na tvrdo. Poláci udržují pořádek poměrně drsně. Nevím, jestli to ten ze záznamu přežil, ale kdyby šlo do tuhého, vědom si, co mu hrozí a po poradě s právníkem, by určitě tvrdil, že výzvy uposlechl a odhodil zbraň. Že hodil tak prudce bylo tím, že pod vlivem perníku nemá ten odhad a taky tím, že stál policista tak daleko a kryl se za autem. Trefit ho vlastně ani nemohl a nechtěl, aby to ke kladivu měl nějak daleko. Kdyby to šlo, hodil by ho tomu autu na kufr, aby se policajt nemusel ani ohývat. Činnosti podle výzvy zanechal. Je přeci řádný občan a policii poslouchá. Tady možná štěstí, že ten záznam existuje, protože ti garantuji, že jinak by se určitě našel soudce, který by mu to věřil. Už jen proto, kolik mu za to právník strčil. Utekl proto, že se bál a tak dále. Taky už jsme zažili. Serval se s půlkou hospody a u soudu to pak vypadalo, že jsme ho pak dávali na záchytku za dobré chování a vůbec neví, proč jsme tam jezdili. Naštěstí žádné zranění při použití donucovacích prostředků. Jinak by z něj byla snad ještě oběť. Štěstí přeje připraveným a napsané to bylo dobře, takže podmínku přeci jen dostal, ale poučení, že i personál na záchytce ztrácí za určitých okolností rychle paměť. Zvlášť, když se dozví, kdo jsou rodiče dotyčného nebo za to ještě něco kápne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:44:41 30. 07. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-07-30 06:37:49]: Jenže střílet můžeš, když po tobě to kladivo házet chce, ne když to kladivo už spadlo na zem a netrefilo. A to, že nebezpečného pašíka nemůžeš jiným způsobem zadržet neznamená, že nemáš fyzičku a nedoběhneš ho a proto budeš střílet. Tam musí hrozit bezprostřední nebezpečí, že drban unikne a už skutečně nejde jinak zadržet, ale to, že si neplníš svoje povinnosti a nemáš fyzičku, za to tě sejmou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:41:30 30. 07. 2014
default.png
VETERAN2 [2014-07-28 22:36:17]: Proč rušit paragraf, který umožňuje střílet po ujíždějícím vozidle? Protože jsou u toho nevinní mrtví a furt dokola. To stačí.

Xykan mě nezná, ten debil ani neví jak se jmenuju a kde jsem sloužil, ale musí to být ultrakrypl, když zneužívá svůj anonym při jakože "odkrytí" jiného. Pravý polda.

Jinak si myslím, že by to mohl být někdo z autorů následující prasárny tady u nás: přesně v ulici kde bydlím, ukradl někdo z rodinného domku ze dvora jízdní kolo. Všude překážka vyšší než 180 cm, jasná porušovačka. Kluci to taky tak vzali. Na poradách s mladými úslužnými blbečky ovšem velitel zdejšího rajónu nařídil (za nás si to nedovolil), že z toho bude přestupek a jeden kriminalista jel domácí přesvědčovat, že asi neuzamčela dveře nebo vrata... prostě další drban uchráněný. Samozřejmě se to oznámit nemůže, protože do toho už namočili mladé úslužné blbečky, takže by šli prdět i oni.
Každý den si říkám, co by na toto řekl GIBS. Stejně to v dohledné době křoupnu. Hoši, zavčasu si to podejte do céčka.
Když se někdo takový jako Xykan s něčím tak nekolegiálním tady ještě ozve, zvednu prostě trubku... Pomsta za studena! Luxus!

Veselé z natáčení? Těch jsem sem dal dost už já sám. Jinak co můžou dávat za veselou z natáčení kolegové, co byli shnilí jako vši a dělal se mnou něco jiného než nejnutnější čárečky jen jediný z cca patnácti lidí? Pomluvy maximálně typu drbanské řeči. Ty jsem navíc ještě rozšiřoval a ani těmhle lemplům jsem se rozhodně nesvěřoval, co a jak dělám. Takže například když se o mě tvrdilo, že jsem matce dal pokutu za její psi pobíhající venku, rozhodně jsem to nepopíral. nebyla to samozřejmě pravda. Ta byla ještě horší: ve skutečnosti jsem obě psiska zlikvidoval. Což drban ani ho chránící "kolega" čárkoman netuší. Takže neustále platí, že jsem dal pokutu vlastní matce, hahaha!

Když budeš chtít, dodám další věci, co se o mě dodneška vykládají.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 06:37:49 30. 07. 2014
default.png
VETERAN2 [2014-07-29 21:00:55]: Netvrdím že se musí střílet za každou cenu ale když jako polda něco provedu, musím vědět proč. Pokud po poldoj hodíš kladivo a míříš na hlavu, nezlob se na mě ale to tě zabít může :) Pokud taky to kladivo po tobě hodí... Nejsem expert na mechaniku ale vím jistě že díru do kebule ti to udělá. Jak říkáš na místě říkal že nás všechny pozabíjí, kladivem mi rozmlátí palici apod. Nehledě na to že jestliže osoba proti níž byl použit donucovací prostředek hrozba namířenou střelnou zbraní nebo varovný výstřel neuposlechne příkazu policisty k zajištění bezpečnosti jeho vlastní nebo jiné osoby... Což také neuposlechl... :) Hrozba byla ? Byla, byl dokonce i varovný výstřel.. :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 21:00:55 29. 07. 2014
default.png
SANTIAGO-SAN [2014-07-29 12:49:52]: Vím. Bylo by to ale hodně na hraně. Ani jeden nevíme, co udělal předtím. Podle nadpisu rozbíjel auta. To dokonal. Na nebezpečného to určitě nedá.
Dále napadení. Nikterak intenzivní to nebylo. Spíš se nechtěl nechat rušit a sebrat. Kdyby se drželi dál, ani by nehodil. Takhle po nich hodil, co měl a snažil se utéct. Hodně by záleželo na posudku, co by tím, čím házel, dokázal způsobit. Osobně se vůbec neodvažuji odhadnout výsledek. Řekl bych maximálně tak pokus o těžké ublížení. Snaha dokonat, veškerá žádná. Že by od soudu odešel s podmínkou nebo maximálně rokem nebo dvěma na tvrdo, víme oba. To poškozování by podle škody mohlo dát i na víc.
Podle reakcí vypadal na perník. Na to by se dalo uhrát asi nejvíc. Říkat mohl cokoliv. Nezbývalo by než doufat, že se nepodaří ten záznam vyčistit natolik, aby bylo rozumět každému slovu.
Jak jsem napsal. Střílet po něm v ulici plné lidí, by mě nikdo nedonutil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio