Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Žádost o přijetí před navršením 21 let ?

Dobrý den! I já bych ráda rozšířila řady Městské policie, ale jedním z požadavků je věk, starší 21 let. Znamená to, že svou žádost o zařazení do výběrového přijímacího řízení na strážníka mohu odeslat až po svých 21 narozeninách? Vzhledem k době trvání řízení bych ráda svou žádost zaslala např. 2 měsíce před svými narozeninami. Je to ovšem možné? Mockrát děkuji za reakci.
RENCA :: Datum založení: 08. 08. 2014 :: celkem 23 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu RENCA 00:54:23 12. 08. 2014
default.png
Prvním z požadavků na uchazeče je občan České republiky, starší 21 let. Pak tedy ve věku problém nevidím. Domnívám se, že schopnost nástupu k policii by měli prověřit vstupní testy. Ať už fyzická způsobilost či psychologické vyšetření, zda je jedinec vůbec vhodný na tuto práci. Je mi jasné, že toto je pouhý začátek, ale posuzovat samotný výkon policejní služby podle věku se mi nezdá úplně adekvátní.
Zavrhovat od počítače celou adolescentní skupinu? Každý člověk je originál a jistě s věkem člověk získává zkušenosti, ale „otřesné chování při zákrocích“ snad není dáno věkem! Ale výcvikem, povahou jednotlivce a zkušenostmi nabranými v samotné praxi.. To přeci není o věku, ale o tom, že je dotyčný nováček a tuto práci nikdy předtím nevykonával.
Doufám, že tedy nebudu jedním s těch děcek co jsou k vidění v praxi a bude po mém boku již zkušený policista, který mi bude předávat drahocenné zkušenosti, protože mám za to, že člověk v mém věku nemusí být pro policií (jen) zátěží nýbrž „mladou krví“. Dvacetiletý přeci může být i pokorný, nemusí se nikde vytahovat, jde si za svým snem s pocitem, že dělá něco pro společnost, rád získává nové poznatky, učí se novým věcem.. Navíc mladí lidé mají tvárnou paměť, snáze se učí než starší a lépe si pamatují nové věci. :P Doufám, že toto bude bráno s nadsázkou a nebudu ukamenována! :)
A argument, že dvacetiletá slečna zřejmě nebudí takový respekt jako dvou metrový policista – to jistě souhlasím, ale porovnávat takto zkušenosti podle mě nelze. Dvou metrový, věk 35 let se snad automaticky nerovná zkušenější, i když k tomu má nepochybně lepší dispozice. :)



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 23:56:57 11. 08. 2014
dax.jpg
V této zemi se toho napovídá až až, skutečnost a realita je většinou úplně jiná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 22:57:22 11. 08. 2014
default.png
POLDICEK [2014-08-11 22:34:35]: A však taky píšu "slyšel jsem".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 22:43:45 11. 08. 2014
default.png
POLDICEK [2014-08-11 22:34:35]: Tohle prodávám, jak jsem koupil. Já ji neviděl :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 22:34:35 11. 08. 2014
default.png
GHOST-COP [2014-08-11 18:08:27]:

Muzes mi ukazat v cr holku, ktera ma nejvyssi stupen kravmagy ?:)

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 21:26:42 11. 08. 2014
Sekta.jpg
HAMMER [2014-08-11 21:05:45]:
Nooo tak nejsem zrovna ten cerstvej ,,cetnik" co slouzi 5let tak ze si myslim,ze mam co posuzovat a co srovnavat..Taky jsem si zezacatku pripadal jako kdyz hodili neplavce do vody a plav...Prvni roky jsem se rozkoukaval a zjistoval co a od kterych starsich kolegu si co vzit,protoze nee kazdy starsi kolega mel pro tebe vzdy neco uzitecneho,ba naopak...Mel perfektne zmaknute kam se zasit,aby celou noc nemusel na nic hrabnout ,nebo aby celou sluzbu vystacil s jednim K.O..
To zrovna neladilo s moji predstavou o dobre vykonane policejni praci..Tak mi tady netvrd jak stari matadori vychovavali mladsi...Ano nekteri opravdu predavali zkusenosti a uzitecne rady..Sahni si ale do svedomi a dokazes dat ruku za vsechny??I vy jste meli mezi sebou svinstvo a lenost...
To ze je zrusena vojna asi neni uplne chyba mladych nastupujicich policistu a ty to tady porad zminujes..
Urcite se mam porad co ucit,ucim se rad..
Ale snad zadnemu nove nastupujicimu policistovi bych nepral,aby narazil na zkuseneho policistu s tvoji povahou a pohledem na vec...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:07:10 11. 08. 2014
default.png
CHIP [2014-08-11 14:59:51]: Jo Chipe, ale co uvaříš ze špatného materiálu? Jak dlouho a jak vůbec ti ta hospoda bude fungovat? Kdyby to nedotoval stát, jde to dávno do kopru.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:05:45 11. 08. 2014
default.png
SEKTA [2014-08-10 21:58:56]: Myslíš kolegu, co se mnou jakože sloužil a ani neví jak se jmenuju a anonymně vždycky vyjede, když si moc pustím do konkrétních věcí? To je jako kolega? Ty máš ale fakt trolinku jinak nastavené hodnoty. Pro mě to je drban.

Já jsem nastupoval jako blbé ucho, ale mezi samé mazáky, ne mezi další blbá ucha. A taky jsem předtím musel za pár šupek makat rukama i hlavou, ale bylo to málo. A taky jsem měl za sebou vojnu a fyzičku z ní i z fotbalu. A měl jsem vždycky chuť se učit. A díky tomu jsem se učil nové věci ještě i chvíli předtím, než jsem šel do pr... yč.

Takže vím, že to nebylo to pravé ořechové nastupovat v jednadvaceti a vím, že jsem měl počkat, protože do té doby jsem spoustu věcí nechápal a jen díky štěstí a starým kusům jsem to "přežil".

Pak jsem zjistil proč se mě nedělalo tak mladému dobře a jak na to šli staří četníci, ale ty jak vidím, chceš objevovat dávno objevené. To je holt tím, že tě nemá kdo učit a ještě furt umíš kulové. Objevovat dávno objevené starými kusy umí jen ocas, četník poslouchá a učí se.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GHOST-COP 18:08:27 11. 08. 2014
default.png
Je to jenom o lidech. Sloužil jsem jeden čas s o 35 let starším kolegou (byl na hraně důchodu), a žádný problém. Já byl rád, že mám vedle sebe ztělesněnou policejní a životní praxi a on byl rád, že má vedle sebe schopného a všehoschopného dravce :-) Tam jsme si oba kompenzovali... ne to je špatně, bylo to spíše tak, že dohromady jsme vlastně byli jeden velkej superpolda :-D

A taky jsem slyšel o hlídce holek, kdy jedna měla ten nejvyšší stupeň Krav Maga a druhá minimálně 1.dan (černý pás) jiu-jitsu. O ty holky se nikdo nebál :-)

Jinak souhlas - velký chlap se správným ksichtem vzbudí jen přítomností své persony respekt. Je to lepší, než když si padouch prostě musí ověřit (rozumějte naběhnout si) a zjistit, že ten menší polda je taky sekyra.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 14:59:51 11. 08. 2014
Chip.jpg
HAMMER [2014-08-10 16:25:03]: uznavam, ze vek kolem 25 by byl mozna lepsi, ale kde je vzit? Vetsina lidi mezi 25 a 30 zakladaji rodiny a jen tezko by zvladali delat rok za 12 -13000, ktere maji behem skoly. On asi ta cetnicka sluzba za rakouska a prvni republiky byla holt lukrativnejsi nez PCR v roce 2014... Varime proste z materialu ktery mame. Líbilo by se mi mit nastupni kurzy plny bojovniku a atletu, kteri maji vystrilene vykonnostni tridy v prakticke strelbe a absolvovali PA s cervenym diplomem.Ale kupodivu se jich k nam moc nehrne...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio