Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty PČR

Nedávno jsem dělal vstupní psychotesty u PČR. Nyní si kladu otázku, jaký účel tyto psychotesty mají a co dokáží povědět o celkové osobnosti uchazeče. Jsem klidné, vyrovnané povahy (ale nenechám si nic líbit) s dobrým rodinným zázemím, myslím, že i přiměřeně inteligentní. Proto pro mně ( i pro lidi, co mě znají) bylo velkým překvapením, když mi po pár dnech přišlo vyrozumění, že jsem byl psychologem shledán jako nezpůsobilý pro výkon služby. Teď jiný příběh - jeden můj dávný spolužák byl v dětství neurotický člověk (myslím, že s tím chodil i za nějakým odborníkem), později měnil často zaměstnání, nikdy u ničeho dlouho nevydržel a časem začal brát dokonce drogy. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem ho před nějakou dobou náhodou potkal a chlubil se mi tím, že se z toho dostal a že je nyní u policie!!! Jako důkaz mi ukázal služební odznak. Mimochodem o jeho nestálé povaze svědčí i to, že asi po třech měsících odešel. Není to jediný případ, např. při mém výběrovém řízení jsem se setkal s holčinou cca. 19 let, která byla vyloženě nevyzrálá, vyjadřování, že by jste se z toho pozvraceli. Verdikt? Psychotesty splnila. A jak to tady tak čtu, tak takových lidí asi nebude málo, viz. dívka, která tady nedávno prohlásila, že si před zravotníma zakouřila trávu. A já se teď sakra ptám, k čemu jsou psychotesty? Jsou tu opravdu jen kvůli tomu, aby psychologové měli na kus žvance? Má cenu se odvolávat? K policii jsem chtěl jít z přesvědčení. Jak je vidět, tak takové lidi asi naše policie nepotřebuje a nechce!! Pěkně jsme to dopracovali.
SMOLAR :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:19:04 14. 11. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-11-11 21:51:53]: No vyložil jsi si to po svém.

Ono to je a bylo jinak: fyuzická připravenost: Na vojně za bolševika jsme každé ráno a každé odpoledne po obědě s plným žaludkem (no tedy jen po obědě) běhali zrychlený přesun dvakrát kolem kasína. Tzn. 4 a půl kilometru. V kanadách, opasku, kalhotách. Z celé roty sta mužů to nezvládali dva. Dneska by to z těch zdechlin, co jdou k policii, právě jen dva zvládli.

Aby jsi mohl dělat bigoše de luxe aneb střelec operátor BVP 1, musel jsi projít přes psychotesty stejné jako u policie. Dneska by 90% nováčků běhalo s kulometem po poli vedle té Bevinky.

Takže v případě té fyzičky to bylo o tom, že naši rodiče nestrpěli, abychom vysedávali doma a prakticky jsme byli někde v pohybu, v případě těch psychotestů byla práce esenbáka a pak policisty slušně placena a hlavně nebyla celou společností dehonestována. Proto byl o ni zájem a mohlo se vybírat. Bohužel díky sametovému bordelu, kdy Havel prodal komunistům beztrestnost a umožnil jim rozkradení republiky, se tato složka stala pro společnost něčím jako vší a proto dneska chodí k policii děcka se soplem na bradě.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:10:46 14. 11. 2011
default.png
CC [2011-11-11 21:03:11]: Vyprošuj si co chceš, tohle řekly psycholožky, které chromé, slepé, roztržité, dětské a podobné typy k policii musely pouštět. V devadesátém šestém už platil systém pustit z deseti uchazečů určitý počet i kdyby to byly opice.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:51:53 11. 11. 2011
default.png
HAMMER [2011-11-09 20:01:46]:

Hammere, chlape ty jsi musel tento příspěvek psát potom co jsi požil alespoň 10kousku piva, ne?:D Takový příspěvek bych od Tebe nečekal, ty takový komunistobíjce a chválíš způsob výběrového řízení ke Sboru národní bezpečnosti?! A hlavně v době socialismu?! Já myslel, že SNB byla banda tupých hovad, jak si zde několikrát předtím psal! Neprotiřečíš si trochu občas?

No a jinak cituji:

"Kolega k němu doběhl, švác ho přes čuňu, ten pustil sekyrku, utekl domů a kolega mi povídá: "poď se podívat, tak musí skončit jinak je nebezpečný." Chlap ležel v ložnici v posteli, byly vidět jen dvě ruky a čupřina pod peřinou. Za nějaký pátek jsem jel kolem, on zase po ulici tentokrát s nožem, láp za ručku u Fáva, zastavil jsem, krátký sprint, flák mu jednu, utekl, lehl do duchen, klid!"

Jedině Tebe i staršího kolegu lze naprosto pochválit a dávat za vzor ostatním, ovšem dokážeš si to představit podobnou situaci dnes? Co by následovalo, kdyby ses ty či jiný policista takto zachoval k drbanovi? Inspekce by oslavovala další velkou čárku a novináři by věnovali 10minut reportáži o brutálních, surových, hrůzostrašných praktikách policie...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CC 21:03:11 11. 11. 2011
default.png
hammer : Vážený pane ( dle toho, co jsem se zde dočetl, bývalý policisto ). Jsem jeden z těch, kteří nastoupili po Vámi proklamovaném roce 1996, ale vyprošuji si, abyste se o policistech nastoupivších po tomto roce do služeb PČR, vyjadřoval stylem Vám vlastním a to bez osobní znalosti každého jednotlivce. V případě, že jste psychicky neunesl odchod od PČR a je Vám vlastní vyjadřovati se v tomto duchu, čiňte tak prosím tiše a pouze ve svém příbytku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:17:12 11. 11. 2011
default.png
To je první článek celého řetězce toho, proč nic nejde. Psychotestama projdou lidi, co tu práci psychicky nedají. Tam nemá co dělat flegmatik, pokud teda policie nepotřebuje nějaké mrtvé četníky. Ale flegmatici jsou vyžadováni! Převažující (výrazně) somatotyp musí být sangvinik, ale ne muchy sežerte mě a pak mého parťáka.

Od tohoto momentu se odvíjí celá zbylá tragédie PČR. Ti co začali nastupovat v roce 1996 a později už "nesou" svoje ovoce, jen si přečtěte ty veleprůsery od prodeje zbraní přes drogy až po vraždy. Na tomto pak staví zlodějská banda nahoře, která kdykoliv u veřejnosti obhájí všemožné ústrky na policii.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINON 19:46:22 10. 11. 2011
pinon.jpg
Tak to je příběh který vystihuje dnešní trend ..........

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 20:01:46 09. 11. 2011
default.png
Já jsem dělal psychotesty v roce 1987. Ze dvanácti lidí jsme prošli dva. Předpokládám že já proto, že jsem ty samé testy (jejich velkou část) dělával měsíc co měsíc na vojně.
Devět hodin v kuse bez přestávky jenom jednou na malou a napít se. Ty "p d b q" s různýma čárečkama a apostrofama vpředu, vzadu, které jsi musel spočítat na čas na já už nevím asi deseti listech A4 a to různé varinaty cca pětkrát po sobě, doplňovačky obrazců, pohovor jak by jsi se zachoval kdyby atd atd, to byl záhul!!!! Když jsem odcházel, čekal jsem, že si pro mě do tří dnů přijedou z blázince.

Jak jsem zjistil od svého jednoho nadřízeného, měl jsem svoje psychotesty skvělé až na jednu věc: nerespektování autorit. Prostě u mě není autorita nikdo, kdo nezná, neví, neumí, ale vojnu zrobiť vie.

Do poloviny devadesátých let přicházelo mladých málo a nebyly s nima žádné problémy. Pak to začalo: slepý, blbý, hluchý, vyjadřování pětiletého děcka.... dyslektici... zloději, opilci, nemyslící, roztržití - panoptikum jako bejk.

Na ŠUPu jsme se docela vzteklí ptali psycholožek, jestli jim jebe, co nám to posílají za hovada do výkonu. Tu odpověď si dodnes pamatuju. Ona řekla asi toto:

"Jak říkáte až donedávna jsme prováděly výběr přesně podle metodiky psychotestů a požadovaných nároků. To byl totiž ještě skutečný výběr, kdy z dvanácti lidí v jednom testovacím dnu mohl projít libovolný počet nebo taky nikdo.
Pak ovšem zájem o práci u policie opadnul (1996 a dále) a začal nábor. Dostaly jsme příkaz: z dvanácti kusů musí projít dva, pak tři, pak pět, pak šest. Kdyby bylo těch dvanáct kusů na úrovni, žádný problém, ale nám začali chodit na psychotesty lidi, kteří by nikdy předtím neprošli a nikdo z těch dvanácti. Bylo jich dvanáct a my jsme museli dva, tři až šest nejmenších, jak říkáte hovad, prostě pustit dál."

Zdravotní prohlídka: musel jsi být bez vad a kazů, žádná alergie, žádné záda, žádné omezení.

Fyzické za bolševika nebyly. Stačilo jim, že aktivně posiluju a hraju fotbal. Nebylo nutné členství v KSČ, jak tady někteří tvrdí, celá moje rodina nebyl nikdo nikdy v jakékoliv organizaci bolševika a vzali mě s posudkem, že pocházím ze slušné dělnické rodiny. Problém nastal až tam, kdy mě marně nutili vstoupit... nebýt sametového svinstva, vylítnul jsem ven.

Když fyzické pak začaly, bez problémů jsem je po celou dobu služby plnil s obrovským náskokem bodů. Kluci co byli dost při těle je zvládali taky. Z třiceti lidí je neudělal tak jeden. Víc ne. Když jsem odešel, nároky na tyto už tak komediální testy se ještě snížily až na úroveň mentála s vozíčkem. Když vidím ty rachitistické děcka se svěšenýma ramenama s plandající nejmenší možnou velikostí bundy a kalhotách, tak po jedné facce by na zemi zůstaly po takové atrapě četníka akorát kanady a opasek.

Ale to jsem odbočil.

Kam dospěl bordel s psychotestama při vstupu dneska už netuším, ale bude to asi zajímavé. Jak může udělat psychotesty osmnáctiletý neduživý mumlající sopel s těkjícím pohledem kapesního zloděje, to dodneška nepochopím.

Nezlobte se na mě, ale mě to rve srdce, když to vidím, co navlekli do policejních uniforem. To už není ani setřesené ze stromů jako jsme byli my.

Jaký já jsem dostával hajas od starých co a jak, jak jsem musel umět zákony, jak jsem se musel pořád ptát když jsem něco nevěděl a jak vyžadovali, abych to dělal přesně jak mi to řekli a nijak jinak. Jak jsem musel znát nazpaměť "objekty" a kde u kterého zastavíme, jak tam dojedeme, odkud, kam běžím, jak tam běžím, proč tam běžím, co mám s sebou, co tam dělám, co nedělám, jak to dělám.

Měli jsme nějakého výpitka v jedné dědince, který vždycky vyběhl s nožem nebo sekerkou nebo sekáčkem na řepu... Když jsem tam byl poprvé kolega pravil: to je Franta Flinta, dívej se co musíš udělat. Franta lítal po venku jak Indián kolem obětního kůlu a mával sekyrkou nad hlavou. Kolega k němu doběhl, švác ho přes čuňu, ten pustil sekyrku, utekl domů a kolega mi povídá: "poď se podívat, tak musí skončit jinak je nebezpečný." Chlap ležel v ložnici v posteli, byly vidět jen dvě ruky a čupřina pod peřinou.

Za nějaký pátek jsem jel kolem, on zase po ulici tentokrát s nožem, láp za ručku u Fáva, zastavil jsem, krátký sprint, flák mu jednu, utekl, lehl do duchen, klid!

Nastoupili mladí, co už procházeli náborovýma psychotestama. Oběma, co pak měli s tím blbem problémy, jsem to řekl, ukázat jsem jim to nemohl, drban se mě už bál a nedělal přede mnou jaksi ty svoje krky. Opakovaně jsem je upozornil, co je chlap zač.

Za nějaký pátek vyjeli na něj, že zase sekyrkou ohrožuje svoji fuchtli. No dopadlo to tak, že se střílelo do živého, přičemž z osmi kulí trefily jen dvě a zbytek se odrážel od asfaltu přes služební auto, za kterým se krčil ten druhý blb v uniformě, který chtěl dělat zákroky "v souladu s předpisem." Mimo jiné u sebe neměli ani jeden žádné DP.

Ustřelili mu nohu, jen štěstím to nechytil kolega ani služení auto ani lidi bydlící ve směru střelby a to jen proto, že prošli psychotestama, aniž měli. Nezvládali svoji práci psychicky. Kdyby udělali co se jim řeklo, skončilo to fackou (pro vyplašence tady úderem sebeobrany) a všeobecnou spokojeností. Franta mohl svoje story jak vymlátil policajty vykládat v hospodě a nemusel ležet měsíc ve špitále. Kluci nemuseli nic psát a vymýšlet si verze, kde nějak museli přeskočit skutečnosti, že neměli u sebe DP a jak došlo k tomu, že jeden střílel po druhém.

To SMOLAR: ani nevíš, jaké štěstí jsi měl, že tě nevzali!


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINON 20:32:30 08. 11. 2011
pinon.jpg
Na to Ti můžu odpovědět ze své zkušenosti. Tyto psychotesty jsem prošel zhruba před 14 roky. Každý kdo byl trochu normální a navíc měl zájem sloužit u policie, byl o tuto možnost připraven právě díky tomuto rozhodnutí odborníků, které je navíc nenapadnutelné. U policie jsem za ta léta potkal několik alkoholiků, lidí závislých na drogách, zlodějů až na úrovni loupěžníků a z toho lze odvodit jediné, jsou to taky lidi ..... a každý se může mílit ...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VACLAVIV 18:21:53 19. 07. 2011
default.png
Njn je to smutné. Já nedal psycho u CS, možná to bylo tím, že nás bylo moc a obsazovali málo služebních míst, ale teď mám problém se hlásit třeba u VS všude je problém, že jsem je neudělal a říkaj hlaš se až za 2 roky. přitom bych tu práci chtěl dělat a dělal bych jí s nadšením jenže bohužel...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VACLAVIV 18:21:49 19. 07. 2011
default.png
Njn je to smutné. Já nedal psycho u CS, možná to bylo tím, že nás bylo moc a obsazovali málo služebních míst, ale teď mám problém se hlásit třeba u VS všude je problém, že jsem je neudělal a říkaj hlaš se až za 2 roky. přitom bych tu práci chtěl dělat a dělal bych jí s nadšením jenže bohužel...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio