Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty PČR

Nedávno jsem dělal vstupní psychotesty u PČR. Nyní si kladu otázku, jaký účel tyto psychotesty mají a co dokáží povědět o celkové osobnosti uchazeče. Jsem klidné, vyrovnané povahy (ale nenechám si nic líbit) s dobrým rodinným zázemím, myslím, že i přiměřeně inteligentní. Proto pro mně ( i pro lidi, co mě znají) bylo velkým překvapením, když mi po pár dnech přišlo vyrozumění, že jsem byl psychologem shledán jako nezpůsobilý pro výkon služby. Teď jiný příběh - jeden můj dávný spolužák byl v dětství neurotický člověk (myslím, že s tím chodil i za nějakým odborníkem), později měnil často zaměstnání, nikdy u ničeho dlouho nevydržel a časem začal brát dokonce drogy. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem ho před nějakou dobou náhodou potkal a chlubil se mi tím, že se z toho dostal a že je nyní u policie!!! Jako důkaz mi ukázal služební odznak. Mimochodem o jeho nestálé povaze svědčí i to, že asi po třech měsících odešel. Není to jediný případ, např. při mém výběrovém řízení jsem se setkal s holčinou cca. 19 let, která byla vyloženě nevyzrálá, vyjadřování, že by jste se z toho pozvraceli. Verdikt? Psychotesty splnila. A jak to tady tak čtu, tak takových lidí asi nebude málo, viz. dívka, která tady nedávno prohlásila, že si před zravotníma zakouřila trávu. A já se teď sakra ptám, k čemu jsou psychotesty? Jsou tu opravdu jen kvůli tomu, aby psychologové měli na kus žvance? Má cenu se odvolávat? K policii jsem chtěl jít z přesvědčení. Jak je vidět, tak takové lidi asi naše policie nepotřebuje a nechce!! Pěkně jsme to dopracovali.
SMOLAR :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu MYGUESS 23:02:53 28. 11. 2011
default.png
Dobrý den, předem se omlouvám za odbočení od tématu, nicméně se to také týká také přijímacího řízení, proto se chci zeptat, zda máte někdo zkušenost s přechodem od celní správy k PCR nebo naopak, jestli je to v současné době vůbec možné, jaké jsou podmínky, zda musím dělat komplet testy (psycho, fyz, zdra) nebo pouze část z nich, nebo zda to jde bez testů (prostupnost) Díky za info

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:04:07 28. 11. 2011
default.png
HAMMER [2011-11-14 17:21:46]:

No 50.léta už raději řešit nebudeme, stejnak se na to naše názory liší, dle mne to vidíš černobíle a neobjektivně, podle Tebe jsem zase vůl nebo něco podobné pěkného:D Co se týče SNB a tupá hovada, jestli se nepletu tak si nepsal, že pouze v 50.letech a nevím od kdy do kdy datuješ to že už nebyli? Jednou napíšeš A, po druhé B, po třetí C,...

Co se týče Tvého názoru, že SNB nepomáhala lidem, ale pouze plnila plán tak to nesouhlasím, SNB měla zajistit bezpečnost v zemi a to dělala a bezpečno bylo oproti dnešku na plné čáře.

No, nechápu jak by tupé hovado prošlo náročnými testy, já si pod tím představuje někoho hodně hloupého, ty asi to budeš mít spíše spojené s tou ideologii, že? Každopádně se shodneme ano, k SNB probíhal tuhý výběr. Ovšem těch Tvých ideologů zdaleka tolik nebylo!

Hammere, jsem rád že máš takové děti a jistě na ně budeš velice hrdý, ovšem budou patřit do těch 5%. No, já tvrdím, že to má hodně společného s tím jaká je doba, k čemu vede lidi apod. Dřív se vedla celá společnost k vzájemně úctě, prospěchu kolektivu a slušnosti, dnes se vede k sobectví a vlastnímu prospěchu. Vojna hlavně naučila každýho se o sebe postarat ať chtěl nebo nechtěl.

Czech Tek: Pokud na můj trávník vstoupí skupina zfetovaných debilů tak očekávám že po zavolaní na 158 přijede policie která co nejrychleji ochrání mě a můj majetek před protiprávním jednáni, nikoli že bude čekat až mi z toho udělají pole, ovšem toto jsem řešit nechtěl, já mluvil o tom jak se k tomu postavil stát a media. Místo plné podpory policie a zasahujících policistů se začalo mluvit dokolečka o brutalitě policie, odstoupení ministra vnitra, atd. Pokud si pamatuješ na záběry 4 kluku z pořádkové jak sejmuli drbana na zem, druhý den byli z pořádkové vykopnuti. No jaký pak to má asi efekt na ostatní? Lepší je potom se držet toho že kdo nic nedělá, nic nezkazí.

Jo tak na další akce typu CzechTek si někdo nestěžoval, to já mám jinou verzi lidé si stěžovali jenže místo toho aby se k tomu vedení policie postavila jak měla, nechala to bejt, media mlčela. Ale pravda, někde to šlo bez "problemů", ale ve většině případů ne.

Katka au au, já měl opět na mysli to jak se k němu postavil stát a media, co z někoho udělali. Opět příklad toho že kdo nic nedělá nic nezkazí... Čermák si ano pravda nešikovně plnil svoje povinnosti ale stát se za něj měl postavit, místo toho šikana medii a soudy na krku.

Jinak poslední úlovek inspekce a to obvinění poldy od PMJ co sejmul zfetovaného zmetka, byla poslední kapka a vrchol všeho!

No je fajn, že nemáš žádné problémy, to jsi šťastný člověk, ale to budeš asi jediný člověk na světě co nemá žádné problémy ale nepřekvapuje mě to, dit si přece skvělý a neomylný Hammer! Tak se měj! Čest!

PS: Ted se tu dočítám že neexistovala IMV před 89, teda chlape zírám že si to nevěděl, sloužil si teda vůbec před 89?:D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:24:37 21. 11. 2011
default.png
EM488 [2011-11-19 14:35:49]: No skutečně vy dva můžete mít pravdu, já si totiž jen nevybavuju, že by něco kázeňského řešil někdo jiný než stranická buňka. Soráč v tom případě za hovadskou minelu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CEMAN 23:53:41 20. 11. 2011
default.png
PAVELNO [2011-11-20 23:37:57]:
Tak tak, jeden velkej podfuk. Zaleží taky na tom, co si pod pojmem svoboda člověk představuje. Kontrolovat je jednodušší než být kontrolován.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVELNO 23:37:57 20. 11. 2011
default.png
Teda Hammere ty zase placas:D tak ona neexistovala IMV pred rokem 1989 :D No ono mezi nama se ani moc nedivim ze to nevis, nastupoval si v roce 87, ze? Takze si u SNB zazil v podstate prd.

Jinak co se tyce IMV pred 89 tam brali uz skutecne zkusene poldy co slouzili roky, ne jako dneska. Jo hosi rikejte si co chcete, ale zlatej socialismus! Dnesni svoboda je jen jeden velkej podfuk!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu EM488 14:35:49 19. 11. 2011
default.png
S tématem psychotestů to zcela nesouvisí, ale zaujalo mne tohle: "IMV neexistovala" (před r. 1989). Jste si tím opravdu jistí? Ona existovala a fungovala, jen o ní nebylo slyšet.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 15:52:55 15. 11. 2011
default.png
PINON [2011-11-15 00:23:26]: Netuším jaké požadavky měli na esenbáka, jenom vím jaké byly psychotesty pakárna a kolik jich neprošlo. S ukončenou měšťankou tam ale skutečně mohli vzít jenom nějakého synka hodně vysoce postaveného papaláše. Jedna z nepřekročitelných podmínek byla totiž vyučení něčím a taky vojna! Vojna byla dva roky prodrbaného času, která aspoň když už nic naučila ale kluka pořádku, samostatnosti a zodpovědnosti.

IMV neexistovala, ale stranické buňky byly docela nechutnou náhradou a to jsi nemusel ani nic udělat, měl jsem s nima co do činění. Jenom jsem řekl, že když mě k přijetí stačila příslušnost ke slušné dělnické rodině, musí mi to stačit i ke službě a do KSČ nevstoupím. Tam jsi neměl šanci vůbec žádnou, tam se totiž nehrálo se zákonem, ale stranickými názory pár sviní, co pak sloužily jako by se nechumelilo dál.

Čárečky se dělaly pořád stejné jako po devadesátém roce. Procenta objasněnosti byla dána plánem na každý rok dopředu, muselo se dosáhnout tolika a tolika procent v té a té oblasti kriminality, pak se dělala spousta agitační "jakoby" práce aneb vůbec nic mimo papírování že něco bylo uděláno no a pak klasika: pokuty, napomenut, chlatsy za volantem, statistika nehod atd atd atd. O nějaké prevenci ani slovo mimo to, že měly chodit hlídky po rajónu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PINON 00:23:26 15. 11. 2011
pinon.jpg
Když už jste u náborů za soudruha, tak některé brali s ukončenou devítiletou základní školou, stačilo aby poslouchal a víc se od něj neočekávalo. V praxi to znamenalo, tady stůj a on tam do vystřídání stál atd. Nevím jaké čárečky se v té době dělali, když si na nic takového nepamatuji a i kdyby, lidi se báli, slovo nesouhlasím nikdo neznal a IMV neexistovala. Jestli tohle čte nějaký mladý kolega, tak mimo té vojny jsou to pěkné hovadiny. Vojna byla dobrá ve všech aspektech, od party až po chování. Pravda je, že i někteří vysoce postavení policisté jsou zakomplexovaní hlupáci, kteří neunesou svoji moc a pak to přes ty co jsou pod nimi posílají dál, každý se bojí o své teplé místečko v kanclu min v 9 platové třídě + osobní příplatek ..........

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:21:46 14. 11. 2011
default.png
JAMESCLC [2011-11-14 11:04:12]: Já jsem psal, že SNB byla v padesátých letech banda tupých idologických hovad. Já to říkám hrubě, ale lze si to snadno ověřit.
Pak jsem psal, že SNB nikdy nepomáhala lidem, ale vždycky dělala čárečky = plnila různé plány.
Co s tím má ale společného náročnost testů k ozbrojené složce? Je to elitní zaměstnání, nemůže přece být bráno děcko výzoru Froda Pytlíka včetně jeho těkavého pohledu, shrbených ramen a váhy padesáti kilo i s rakví! :D
U SNB probíhal výběr, tuhý výběr, ne nábor. Nikdy jsem neřekl, že by k SNB brali kdejaké hovado, co to nezvládalo psychicky ani fyzicky. Jen ideologické hovado, ale všichni museli mít něco v dýni mimo sraček. Jinak já dobře vím, že od tebe to není otázka, jen provokace. :D

Podívej s tou vojnou: moje děcka umí s počítačem od jeho instalace přes sborku a rozborku - ale obě hrají fotbal, posilují, mladý hraje florbal, běhá atletiku, atd atd. To není dobou, ale výchovou rodičů.

Czech Tec: můžeš mi říct, proč tam policie vůbec šla? Neučili tě staří kusové náhodou, že při takovýchto akcích je lepší počkat až to ztichne a odumře a sebrat v klidu ty hlavní? Czech Tec byly ze strany managementu těžce nezvládnuté policejní základy. Máš situaci, kdy ti tisíc zfetovaných debilů šlape někomu po trávě. Tak je zmydlíš jak hady a jim se ten fet tím mydlením z hlavy vypráší, že? Nezlob se, ale tohle nemůžeš snad obhajovat. Management vystavil kluky v uniformách zbytečnému riziku. Proč po těchto prvních těžce dokurvených akcích na dalších podobných polciie už neměla problémy? A nikdo si nikde nestěžoval?

Katka au auauajaujau byla prasárna těch dvou hajzlů v uniformě Policie ČR, co se dívali, jak si jeden statečný kolega plní dost nešikovně svoje povinnosti. Jaujau váží padesát kilo, stačilo ji lapnout za hovník a límec a odnést.

Pakliže policie kurví jeden zákrok pod jednotným velením za druhým díky nekompetentnosti velení, čemu se divíš, když se všechno pečlivě natáčí? Už jsi u policie viděl, aby se pořádky dělaly s těma nahoře, co to prasí a ne s těma dole, co jsou ještě biti? Kdo si myslíš, že je pro lidi zlem? Hajzl v kanceláři co to řídí do kopru nebo chudáci v ulici, co dostávají na tlamu a ještě je stíhá inspekce?

Já nemám žádné problémy, Jamesi, nedá-li se to normálně v klidu dělat, jdu od toho. Ale nebudu naříkat jak mi všichni serou na hlavu a berou prachy a ještě držet jako ovce.

Já si dělal problémy se svými zákroky stylem padni komu padni docela slušné po celou kariéru. Mně tohle neříkej, já jsem neplakal a i když jsem něco projel, tak jenom jednou a příště jsem si to pohlídal jinak. Je to hra, četník nesmí dopustit, aby drban byl chytřejší. Drban může vyhrát bitvu, ale nikdy ne válku!


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 11:04:12 14. 11. 2011
default.png
HAMMER [2011-11-14 06:19:04]:
Hammere, no tak vyložil po svém, pravda třeba Ti neúplně rozumím, ale pokud vím tak si zde několikrát psal že SNB byla banda tupých hovad, pak jsi napsal pěkný report o svém přijímacím řízení ke Sboru národní bezpečnosti v duchu tvrdých testů, kterými jste prošli dva z dvanácti a dále o tom jak si učil od starších borců atd atd... Takže, jak to tedy mám chápat?

Jinak si mi napsal pěkný report o vojně, fyzičce atd. ovšem co to s tím má co dělat? Samozřejmě s Tebou souhlasím a já budu vždy tvrdit, že vojna se nikdy rušit neměla. Hold dneska 90% lidí sedí doma u televize či počítače místo toho aby sportovali, to je realita, dřív 95% sportovalo.

No a Havel je kapitola sama o sobě, kterou netřeba komentovat, už jenom za amnestii, kterou po sametové prasárně vyhlásil by měl dodnes sedět na Pankráci.

Hammere, jasně naprosto souhlasím, důvodů proč to nejde si člověk najde dycky dost oproti těm proč by to šlo, ale hele podívej se na posledních několik mediálně známých případů, CzechTek05, Katka Au au, vietnamec v Brně, fotbal (drban co dostal teleskopem), atd...

Všude dostali drbani přes prsty od kluků, ovšem odměna byla IMV, vyšetřování, zacházení jak s největšími gaunery v zemi. Dneska jsou policisté pernamentně jednou nohou v kriminále, kde jakej blbeček Ti může mávat kamerou před xichtem, nadávat do kurev apod. a ty nesmíš nic a pokud něco uděláš, nahraje si Tě ze křoví další drban, skončil si.
Furt máš problémy s tím svým jednobarevným pohledem na svět...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio