Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty PČR

Nedávno jsem dělal vstupní psychotesty u PČR. Nyní si kladu otázku, jaký účel tyto psychotesty mají a co dokáží povědět o celkové osobnosti uchazeče. Jsem klidné, vyrovnané povahy (ale nenechám si nic líbit) s dobrým rodinným zázemím, myslím, že i přiměřeně inteligentní. Proto pro mně ( i pro lidi, co mě znají) bylo velkým překvapením, když mi po pár dnech přišlo vyrozumění, že jsem byl psychologem shledán jako nezpůsobilý pro výkon služby. Teď jiný příběh - jeden můj dávný spolužák byl v dětství neurotický člověk (myslím, že s tím chodil i za nějakým odborníkem), později měnil často zaměstnání, nikdy u ničeho dlouho nevydržel a časem začal brát dokonce drogy. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem ho před nějakou dobou náhodou potkal a chlubil se mi tím, že se z toho dostal a že je nyní u policie!!! Jako důkaz mi ukázal služební odznak. Mimochodem o jeho nestálé povaze svědčí i to, že asi po třech měsících odešel. Není to jediný případ, např. při mém výběrovém řízení jsem se setkal s holčinou cca. 19 let, která byla vyloženě nevyzrálá, vyjadřování, že by jste se z toho pozvraceli. Verdikt? Psychotesty splnila. A jak to tady tak čtu, tak takových lidí asi nebude málo, viz. dívka, která tady nedávno prohlásila, že si před zravotníma zakouřila trávu. A já se teď sakra ptám, k čemu jsou psychotesty? Jsou tu opravdu jen kvůli tomu, aby psychologové měli na kus žvance? Má cenu se odvolávat? K policii jsem chtěl jít z přesvědčení. Jak je vidět, tak takové lidi asi naše policie nepotřebuje a nechce!! Pěkně jsme to dopracovali.
SMOLAR :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TAHAC 21:52:11 23. 01. 2009
default.png
Vy, co jste neudělali psychotesty, přestaňte brečet a svalovat vinu na systém... Nějakému požadavku jste prostě nevyhověli, tečka !!! Jestli jste hodně mladí, můžete být ještě nevyzrálí, tak to zkuste později...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETKA 21:29:36 23. 01. 2009
default.png
tak jsem dneska byla na pohovoru na celní správu, probíhalo to celkem dobře, ale když jsem řekla, že jsem neudělala psychotesty u policie bylo mi řečeno, že to je problém,...řikala jsem si v tu chvíli cože?!vždyť nespadají pod policii můžete mi to někdo vysvětlit?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VENCA 19:25:35 11. 12. 2008
default.png
Pro Jose: Můžeš MP a PČR nejsou vzájemně propojený, jen mají nařízenou spolupráci. Dokonce i když se ti u MP nepovedou v jednom městě, můžeš to zkusit v jiném, každé město má svoje podmínky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JOSE 19:19:37 11. 12. 2008
Jose.jpg
Když neudělám psychotesty k PČR můžu se hlásit k MP? Máte s tím nějaké zkušenosti? Dík

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETKA 10:56:40 07. 12. 2008
default.png
je to i možné, když tak můj mail: petra.sim@atlas.cz jinak na odvolání kašlu opravdu by to nemělo cenu a ten rok uběhne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMOLAR 13:51:02 05. 12. 2008
default.png
Koukám, že se mi to po odeslání hodilo k sobě (citlivý - věcný) tak doufám, že si dokážete rozdělit, která profese pod danou vlastnost patří.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMOLAR 13:46:18 05. 12. 2008
default.png
Petko, nedělali jsme ty psychotesty náhodou spolu? Protože mi bylo řečeno, že jednoho z nás to nechala opakovat už za rok. Psycholožka - věk okolo 30 až 35, vlasy kratší, hnědé a do mikáda. Docela nesympatická, nervní a jak tam někdo trefně poznamenal, že by sama potřebovala odbornou pomoc. Nechci to moc rozebírat takhle veřejně (její jméno atd.), tak kdyžtak tady zanech nějaký kontakt, nebo já sem hodím maila. Zeure dobrá kniha je od Jima Barretta a Geoffa Williamse Otestujte si své schopnosti, kde si podle vyhodnocených výsledků a stupnice můžeš zjistit, zda se hodíš pro práci Citlivý Věcný umělec advokát spisovatel kameraman tanečník potápěč květinář strážník hudební terapeut celník učitel dozorce veterinář atd. atd. Dále jsou tam další stupnice např. klidný-živý, pasivní-agresivní a pod každou napsané profese, na jakou se taková osoba hodí, tak jak jsem to napsal nahoře. Dále jsou tam testy bystrosti, prostorové představivosti,percepční logiky, verbální logiky, analytických schopností atd., prostě hodně podobné testům, které se dělají u PČR (a nejen tam). Jinak jak jsi psal, že jsi na otázky jako "Zabýval jste se otázkou sebevraždy?" napsal ano, tak to si myslím, že není to pravé ořechové. Já jsem se teda otázkou sebevraždy nikdy nezabýval. Nechci tady dělat chytrého, ale psycholog by si to mohl vykládat tak, že by tě každý problém mohl položit. Jim Barrett vydal i další knihy jako Testy vašich schopností, Testy pro výběr povolání, Motivační a osobnostní testy pro výběr povolání atd. Další autoři jsou Ken Russell, Philip Carter... řekl bych ale, že nejlepší je asi ten Barrett. Co se týče stromu, tak nekreslit palmu a jehličnan!! Je to znak agrese (ostré listy, jehličí). Hlavu si s tím nedělej, na A4 nakresli silný kmen (silná osobnost), uzavřená košatá koruna a nezapomeň na kořeny a zem (prý značí dobré zázemí). Tak zlom vaz

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZEUR 08:34:24 05. 12. 2008
default.png
Ten Pomahat-a-chranit to byl dobrej psychous co ? Takovych najit vic, tak by se s nima mohla tocit reality show na motivy americke komedie Policejni akademie :-D Ted k veci - nekteri pisete "pripravit se". Před časem jsem se dostal zcela mimo soutěž na psychologickou prověrku co se dělá v armádě. Test jsem dělal na počítači. Nakonci psycholog viděl výsledky v podobě grafu. Z něj vyčetl, že jsem unavený, při testu jsem neměl dobrou náladu. Taky mi vyšla podprůměrná prostorová představivovst a průměrná logika. Po pohovoru mi psycholog řekl, že výsledky testu mu nekorespondují s tím jak se mu jevím při pohovoru. Tak jsem mu řekl, že v 7:30 ráno mi prostorová představivost nefunguje a ani nejsem moc nadšený z té hodiny. Tak mi řekl ať přijdu za 14 dní v jiný den a na 12:00, světe div se, prostorová představivost vyřešila vše, logika taky vše, jen paměť byla špatná. Byly tam i otázky jako "Zabýval jste se otázkou sebevraždy ?" Tak jsem samozřejmě řekl, že ano, každý o tom někdy přemýšlel jako o posledním řešení ne ? Z toho co jsem napsal by mělo trochu vyplynout, že testy k PČR jsou jiné, trochu. Zajímalo by mě, jakým způsobem a hlavně z jakých materiálů je vhodné se připravit. Zejména na ten STROM a případně i na Pohovor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PETKA 06:47:46 05. 12. 2008
default.png
Díky moc za radu, asi to opravdu zkusím jinde. Jinak na testy jsem se snažila připravit,ale podle psycholožky jsem prostě mírná a klidnu povaha. Nemusím ale čekat na další testy dva roky, ale jen rok. A když bych podala odvolání a přišla mi opět negativní odpověď, tak by se to opět oddálilo na ty dva roky. Taky to asi opravdu nechám být.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMOLAR 17:43:19 04. 12. 2008
default.png
Podal jsem odvolání a předtím jsem ještě volal náborářce, abych se zeptal, zda to má cenu. Řekla mi na rovinu, že ta šance je nulová. Její slova se potvrdila, když mi přišla odpověď na odvolání, že jsem opravdu nesplnil. V tu chvíli už jsem se tomu opravdu mohl jen smát, protože v ten den jsem byl vyrozuměn, že jsem splnil psychotesty k jednomu z dalších ozbrojených sborů, které jsem mezitím dělal. Proto radím všem, kteří neuspěli, nevěšte hned hlavu a zkuste to jinde (Celní správa, Vězeňská služba, městská policie, Armáda ČR) a za dva roky to můžete zkusit zpátky k policii. Taky je velmi dobré se s někým o těch psychotestech poradit, existují i knihy s testy. Rozhodně tam nikdo nechoďte nepřipraven. Někdo tady sice píše, že se na to vůbec nepřipravoval, byl jenom sám sebou a dostal se. Co na to říct? Já myslím, že je to tak trochu i náhoda (nechci tímto pisatele nijak urazit!!). Znám spíš více lidí, kteří mi řekli, že se na tom předem připravovali. Tak přeji mnoho zdaru, kolegové.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio