Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Psychotesty PČR

Nedávno jsem dělal vstupní psychotesty u PČR. Nyní si kladu otázku, jaký účel tyto psychotesty mají a co dokáží povědět o celkové osobnosti uchazeče. Jsem klidné, vyrovnané povahy (ale nenechám si nic líbit) s dobrým rodinným zázemím, myslím, že i přiměřeně inteligentní. Proto pro mně ( i pro lidi, co mě znají) bylo velkým překvapením, když mi po pár dnech přišlo vyrozumění, že jsem byl psychologem shledán jako nezpůsobilý pro výkon služby. Teď jiný příběh - jeden můj dávný spolužák byl v dětství neurotický člověk (myslím, že s tím chodil i za nějakým odborníkem), později měnil často zaměstnání, nikdy u ničeho dlouho nevydržel a časem začal brát dokonce drogy. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem ho před nějakou dobou náhodou potkal a chlubil se mi tím, že se z toho dostal a že je nyní u policie!!! Jako důkaz mi ukázal služební odznak. Mimochodem o jeho nestálé povaze svědčí i to, že asi po třech měsících odešel. Není to jediný případ, např. při mém výběrovém řízení jsem se setkal s holčinou cca. 19 let, která byla vyloženě nevyzrálá, vyjadřování, že by jste se z toho pozvraceli. Verdikt? Psychotesty splnila. A jak to tady tak čtu, tak takových lidí asi nebude málo, viz. dívka, která tady nedávno prohlásila, že si před zravotníma zakouřila trávu. A já se teď sakra ptám, k čemu jsou psychotesty? Jsou tu opravdu jen kvůli tomu, aby psychologové měli na kus žvance? Má cenu se odvolávat? K policii jsem chtěl jít z přesvědčení. Jak je vidět, tak takové lidi asi naše policie nepotřebuje a nechce!! Pěkně jsme to dopracovali.
SMOLAR :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 89 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu POMAHAT 19:54:55 26. 10. 2008
default.png
Tady na severni morave je to fakt sila , pokud neni doporuceni, tak se moc clovek nedozvi, jsou zname pripady, kdy clovek neuspel u psychotestu a vysoce postaveny policista protahl cloveka ktery je neudelal.Taky je znamo to, ze clovek psychotestama neprosel a kdyz velitel utvaru zavolal psycholozce, tak uplne otocila v dobrem..Je fakt, ze jak tak sleduju policie odmita chytre lidi co maji nejake vzdelani a proporce k tomu aby spolehliva slouzila a odvadela..Jsou rovnez u me zname pripady, kdy pres psychotesty prosel clovek ktery se neumel vyjadrovat.. dalsi kdy pribrala psycholozka cloveka 19 ti leteho , ktery zmatecne pobihal po sluzebne a nevedel co roupava delat..nebo taky je dobre kdy pres psychology prosel clovek, ktery ma nazor ze je dobre pokuty davat nez je dostavat, todle odpovedel kdyz se ho nekdo zeptal proc sel k policii. Taky dobre je to ze pres psychotesty prosel clovek co mel silenou gramatiku a napsal ve slove rifle tvrde Y....Jak rika Langer, system je nastaven dobre, ze? Mrzi me to, protoze muj sen je byt policistou i za techto nepriznivych podminek...Fakt mam i presto vsecko vsecko zajem u policie pracovat a zustat tam cely zivot ikdyz situace jak pisu neni dvakrat ruzova...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:36:20 26. 10. 2008
default.png
..aby se skutecni nadsenci teto slozky dostali! ! Hodne stesti Ti preju autore, doufam ze se v pristim roce sejdeme v Holesove! :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:33:56 26. 10. 2008
default.png
Skutecni zajemci se nedostanou a ti co se jdou k PCR zasit se dostanou hrave.Smutne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:33:20 26. 10. 2008
default.png
nejsou meritko toho, jaky kdo je, znam x lidi co prosli a jsou agresivni a nezpusobili...a jsou tam.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:32:43 26. 10. 2008
default.png
taky jsem se citil uplne ponizene, necekal jsem ze me to tak sebere, kdyz vam psycholog rekne ze jste nezpusobilej..Docela jsem byl zklamany, protoze nemam ani rasisticke sklony, proste nic...Podavam si zadost u udeleni vyjimky k testum a pujdu po roce k testum znova.Uz vim jak odpovidat a jak reagovat, da se na to pripravit .....Psycholog Vam rekne ze ne...ale jde to.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POMAHAT 19:27:56 26. 10. 2008
default.png
aaaaaaaaaa dalsi! Noo, ocividne todle taky nechapu, to ja bych mohl vykladat :D ja jsem nekonfliktni clovek se smyslem poradek a spravedlnost, klidny vyrovnany spolecensky komunikativni pracujici v tymu a sportujici...Alkohol mi nic nerika a drogy uz vubec ne ! a neprosel jsem a to jsem udelal jako jediny fyzicke testy ..teda byl jsem na prvnim iste ve vsech disciplinach....A to jsem psycholozce rekl, ze jsem cvicil bojove umeni u Policie CR a presto nic...Podotykam ze u tech lidi co jsme cvicil jsou na mestskem reditelstvi....a nic. Do toho mam dobry jazyk, a i na naborovem byly ze me prekvapeni..a vysledek je z emi pssycho chce delat problemy...a nechce me pripustit k psychotestum.Podotykam ze jsem nadsenec police a prace u ni bych delal i za 15 tisic hrubeho.. neni to zkratka nic idealniho a makal bych treba i v Praze, kldien bych slapal chodnik, zkratka pro PCR cokoliv i prsto ze policista je obycejna nula a loutka bez pravomoci a presto me nevzali..Tak mi to nekdo vysvetlete....Mam doma dobre zazemi s kazni jsem problemy nikdy nemel a ani s podivnyma lidma se nestykam...Odpovi mi nekdo?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SMOLAR 16:46:56 26. 10. 2008
default.png
Díky kluci za podporu! Odvolání samozřejmě podám, vždycky jsem bojoval do konce. Nejhorší je ten pocit bezmoci, vzteku a ponížení. Kdo to zažil, pochopí. Je to, jako kdyby jste v nitru vyhořeli. Psychotesty byly opravdu to poslední, na čem jsem si myslel, že skončím. No nic, příští rok zkusím vejšku a kdyby to odvolání nevyšlo, zkusím Vězeňskou službu. Ještě jsem se chtěl zeptat, nevíte, jak je to s přestupem od VSČR k PČR? Slyšel jsem, že se musí všechny testy opakovat, tedy i psychotesty, které jsou odlišné u obou složek. Já že bych po vejšce přestoupil k PČR. Ještě jedna věc, když mi odvolání povolí, budu opakovat psychotesty u stejného psychologa, nebo u hlavního psychologa na Policejním prezidiu?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAWELEK 13:11:00 26. 10. 2008
default.png
nedivím se Tvému rozhořčení - mám taky spousty přátel, kteří se hlásili k PČR, ale zastavily je psychotesty.. Nechápu sice proč, když to jsou úplně suproví lidé, kteří by se pro tuto práci určitě hodili.. A když tak sleduju v Holešově některé fakt "povedené kusy", tak mi nezbývá, než si říkat, že paní psycholožka (popř. psycholog) měli v den, kdy ty lidi pustili asi opravdu dobrej den... Jinak si to nedovedu vysvětlit. Ale to odvolání určitě podej, pokud to ještě stíháš. Nicméně - mám kamaráda, který taky podal odvolání a ... světe div se, nevzali:( Hlavu vzhůru, snad Ti to vyjde;)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZA-K 12:51:51 26. 10. 2008
default.png
Pokud máš opravdu zájem pracovat u policie a s posudkem psychologů nesouhlasíš, tak má určitě smysl se odvolat. Pokud se nepletu, lhůta pro odvolání je do patnácti dnů od doručení závěru psychologa. Psychologové jsou taky jenom lidi a samozřejmě se mohou plést. A to buď tak, že pustí do výkonu magora, nebo naopak někomu normálnímu ukřivdí. Je taky důležité říct, že člověk, který neprojde psychologickými testy k PČR nemusí být v žádném případě psychicky labilní. Pouze se nehodí do úzkého psych. profilu, který si policie vymezila. Uchazeč, který neprojde prychologickým testem k PČR může vynikat v jiné profesi, kde úspěšný absolvent PČR se naopak nemusí hodit...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio