Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Názor na spolehlivost služební zbraně CZ 75

Zajimal by me vas nazor na sluzebni CZ 75,kvalita,zpracovani,ale hlavne spolehlivost?????U tehle zbrane obecne plati,co kus to original.
JIRI :: Datum založení: 26. 10. 2008 :: celkem 64 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDYS 13:00:23 31. 07. 2010
default.png
Předpokládám, že se bavíte o ČZ75Dcompact.
MYslím, že ta zbraň je vrcholem úplatkářství v rámci policie a v její výzbroji nemá co dělat. Je to krám.
Nedostatky shrnovat ani nemusím, ale asi tady nikdo nezmiňoval životnost zbraně.
Ty co dostala policie mají garantovaných 15000 a Glock, který byl taky v nabídce a má 40000 podle stejných norem. Glock umí i 100.000 ran v 9mm jsem se o tom sám přesvědčil. A nabízená cena byla kolem 11000 i s pouzdrem u Glocku a 12000 ČZ a nákup pouzder si asi každej pamatuje.
Já bych ČZ nechtěl ani zadarmo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FRANTA2 18:48:10 04. 12. 2008
default.png
Samo o sobě je zážitkem i převzetí nové zbraně... Zbraň je pěkně naložené v oleji - nevím který jiný výrobce moderních pistolí takto dodává své výrobky, ale to nevadí, alespoň se člověk hned detailně seznámí se svou zbraní. Prví zážitek je rozborka, u některého kusu jde záchyt závěru vyndat snadno, u většiny kusů je to docela porod a bez nějakého nástroje se obejde málokdo. Už to svědčí o tom, že vyrobit stejné díly v CZ ještě moc neumí. Máme rozebráno, první zajímavá věc je, že vnitřek těla zbraně není ošetřen stejně, jako vnější plochy zbraně. Potažení hlavně má daleko ke stavu "rovnoměrné", někde je vrstva dvojitá, jinde je vidět, jak potah stékal. Na některých kusech, třeba na té mojí, jsou i malé nedodělky, konkrétně ostrý zub na materiálu z vnitřní stany těla zbraně. Tyčinka vodicí vratnou pružinu je ze "speciálního" plastu, v mém provedení byla ohnutá již při prvním rozebrání a tuto vlastnost si nadále zachovává. Spíše by se hodila do zbraně airsoftové:-) Ad zásobníky: Co kus to originál, v balení jsem měl dva, jeden šel do zbraně bez problémů, druhý v ní drhne, víc než je zdrávo. Po kompletaci zbraně nastává další významný okamžik, první natažení závěru... a opět co zbraň to originál, někomu závěr chodí hladce, u některých kusů je na to třeba snad dvojnásobná síla. A co je největší zábava, to je "zaměnitelnost dílů", zkuste rozebrat několik kusů a věřte, že pokud se nebudete řídit výrobním číslem, jen tak z toho jeden funkční kus nepostavíte... jak by taky ne, když CZ jsou stloukány ručně, kus po kusu. O "normované" liště na taktické příslušenství ani nemluvím, opět co kus, to originál, někam baterku bez kladiva nenarvete, jinde zase pořádně nedrží. To vše má být "zbraň nové generace pro služební využití"? Tak to tedy nevím, ale podle mě, moderní služební zbraň prostě střílí a střílí, nezasekává se, neláme se v ní úderník, pasují do ní všechny zásobníky, nekoroduje když na ní spadne pák kapek vody, dá se snadno rozebrat a opravit náhradním dílem a nepotřebuje údržbu po každém použití. A za ty peníze? To je opravdu jen dobročinnost pro jinde konkurence neschopného výrobce, nic víc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu J-WAYNE 15:43:00 04. 12. 2008
J.Wayne.jpg
byl jsem teď na prověrkách a střelba ze zbraně mi vyhovuje dokonce soustřel zásahů je o 50% lepší, jednosuše mi ta zbraň přijde přesnější a lépe se mi dží než ta vz.82.. na to, že to bylo první mé střílení z této zbraně za tento rok kdy mi byla vyměněna za vz.82 a hned jsem splnil, tak bych řekl, že jde o slušnou zbraň :o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 23:38:56 03. 12. 2008
default.png
Už jsem trochu pozadu, ale třeba si to ještě přečteš... Mám dotaz na střelivo, které při střelbách používáte? Nemáte náhodou S&B "Range Safe Ammo" v bílých krabičkách? Při cca 700 kusech 9mm Luger, které jsem měl možnost vystřílet, bylo tohle střelivo JEDINÉ, u kterého se mi plně nenatáhl závěr a prázdná nábojnice nevyskočila ven. Přitom jsem se ptal přímo u výrobce S&B na odlišnosti od normálního střeliva (červneno-zelený přebal) a byl jsem ujištěn, že co do účinku je náboj stejný. Já už ho nechci ani vidět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 12:47:50 28. 10. 2008
Střízlivej.jpg
pro janina: 1) neříkám, že v tvém případě by se nemohlo jednat o špatný kus, ale jak jsem psal hned v úvodu - ŘÁDNÉ očištění od konzervační vazelíny po přebrání nové zbraně. Jde o to, že ta konzervační vazelína, pokud není řádně odstraněna, může později dělat neplechu - navrství se a pak může působit jako nechtěná brzda závěru a pod. Na první pohled ji lehce přehlídneš. Pozdější odstranění již zčásti zapečené vazelíny (při výstřelu dochází v hlavni k hoření střelného prachu, kdy je vyvíjeno teplo, které se poté přenáší z hlavně na ostatní díly včetně neodstraněné vazelíny - čím víc rychle jdoucích ran, tím větší teplo) bývá obtížnější, nikoliv však nemožné. 2) zkus si s kolegy vyměnit zásobníky (před tím si je však označte, aby tě nenařkli, že jsi jim dala ty "svoje špatné" :-) ) a vystřílet je plně naplněné. Teď jsem si však uvědomil, že na každého poilicistu je přidělen přesně stanovený počet nábojů, proto se zkus domluvit s instruktory. Pokud svou práci nedělají jen pro pravidelnou výplatu, ale chtějí vás něco naučit a pomoci vám, měli by ti vyjít vstříc. 3) na tvou zbraň by se měl podívat někdo, kdo tomu opravdu rozumí a ví, kam se podívat. Bohužel i na tak banální věc jako byla výměna střenky u Makarova (pi. vz. 82, r. 9mm Makarov - předchůdce sl. zbraně CZ 75 Compakt) bylo zapotřebí zbrojíře, neboť zřejmě jiná osoba by nezvládla vyšroubovat a zašroubovat 1 šroubek, takže žádné podomácké opravy. Před podomáckými úpravami a vylepšeními DŮRAZNĚ varuji každého ! 4) další z příčin může být i špatný záchyt závěru, špatná vratná pružina ... a to vše v tak minimální odchylce od výrobní tolerance, který lze pouhým okem přehlédnout, ale na funkci to má vliv. 5) takto na dálku lze jen ztěží určit pravou příčinu závad a proto jsem nastínil aspoň část možností, kdy u prvních dvou to jde zvládnout i bez zbrojíře. pro appalacio: to, že tvá zbraň je nastřelena jinak, resp. zásahy dopadají jinam, než kam zamíříš není důvod k výměně. Dá se to zvládnout dvěma způsoby a) stranovým posunutím hledí v drážce vlevo (bez kladívka a pevné podložky se neobejdeš) a změnou záměrné, b) změnou záměrné bez stranové regulace. !! ovšem opět upozorňuju, že podomácké opravy a úpravy nejsou na místě, neboť většinou vedou ke snížení spolehlivosti zbraně a jsou neakceptovatelné !! (je mi jasné, že posunutí hledí nemá vliv na funkci zbraně, ale na její přesnost) pro is: doufám, že s tím pomalým zpětným spouštěním závěru jsi to myslel tak, že se jedná o chybu záčátečníků, kteří si mylně myslí, že když rukou natáhnou závěr dozadu, tak jej rukou musí opět posunout dopředu. Osobně jsem byl svědkem toho, jak na střelnici si jeden mladík od staršího pána vyprosil zapůjčení jedné samonabíjecí pistole ke střelbě, kterou poté provozoval stylem: natáhnout závěr - zamířit - vystřelit - natáhnout závěr - zamířit - vystřelit. Asi po třetí ráně mu samozřejmě došly náboje (jednořadý zásobník se šesti náboji). Ten pán si od něj svou zbraň vzal zpět a mladík s posměchem od ostatních odešel (předtím se totiž kasal, jak s tím "umí střílet"). Jestliže nátáhnu závěr až dozadu, tak jej pustím. Nelze mu nijak pomáhat. Jinak kdyby sis všiml, co napsala janina , tak zbraň se jí seká až po několikáté ráně, ne při první. Problémů se zbraněmi registruji velmi, ale velmi vzácně, takže to asi nebude kus od kusu. Ještě k tomu čištění: ano, staré Makarovy nejlépe střílely nečištěné. Pokud si je policista chtěl zachovat střelbyschopné, tak je nečistil po střelbách, ale před střelbami, protože po dobrém vyčištění měly mnoho selhačů. Na střelnici se po několika ranách "očistily" od oleje a částečně zanesly nečistotami a pak fungovaly s daleko větší spolehlivostí :-) Trošku nadnesené, ale ve většině případů to opravdu fungovalo. Nové zbraně však již vyžadují lepší zacházení. Je to dané i konstrukcí zbraně. Komplexně vyčistit to jo, ale nepřehánět! Ona každá zbraň "naložená" v oleji má předpoklady k častým selhačům. Řádně vyčistit ano, ale zanechat jen velmi tenký "film" na povrchu součástí zbraně. Dobrá je i kapka oleje na drážky závěru. Nic se ale nemá přehánět. Takže čistit, ale s rozumem :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 11:01:11 28. 10. 2008
default.png
K tomuhle názoru bych se přidal... je známo, že na pevné a kvalitní držení je citlivý i Glock a o jeho kvalitách myslím moc lidí nepochybje:-) Sice by Ti měli špatné držení instruktoři opravit, ale ... co si budeme nalhávat instruktoři nemohou mít oči všude, kolikrát jsou rádi, že odjedou ze střelnice bez zranění:-( Zkus opravit držení, posaď si zbraň hlouběji do dlaně,aby se její těžiště posadilo co nejníž a závěr Ti při pohybu vzad chodil rovnoběžně z předloktím silné ruky, nikoliv proti němu. Zkus zpevnit předloktí, biceps a triceps jen v jakémsi předpětí a paži drž před sebou pomocí prsního a zádového svalu a svalů podpažní jamky. Když nejsi delší dobu ve službě není na škodu zásobníky vyprázdnit, aby se neunavila zbytečně pružina v zásobníku nebo ji občas vyndej a natáhni, taky jsem to udělal a zbraň už je v pohodě. Zásobníky mohou za dost problémů s touto jinak kvalitní zbraní. Hodně zdaru a snad ji nebudeš muset použít "na ostro".

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu IS 10:14:31 28. 10. 2008
is.jpg
Já se do své zbraně zakoukal - láska na první pohled a zatím nezklamala. Nikoho kolem mě nezklamala ani jiná zbraň. Je to pěkný kousek, myslím, že kvalitní a konkurenceschopná. Dost chyb může být opravdu špatným čištěním, zacházením (při natahování závěru jeho zpětné pomalé pouštění), vadnými náboji,... Těžko soudit, může to být zásobníkem či opravdu kus od kusu!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:20:32 28. 10. 2008
default.png
.. teď možná spekuluji, ale jestli to nebude rukama .-)) , tím nemyslím nějakou narážku,ale prostě máš slabší ruce o proti mužům, jestli to nebude i tímto.. zkoušela jsi zbraň zapůjčit někomu jinému, zda se závady neprojevují i u jiného střelce?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:18:59 28. 10. 2008
default.png
Tak já naopak mám s touto zbraní dobré zkušenosti. Jediné co ji mohu vytknout, že můj kousek je do mých rukou špatně seřízen, prostě střílí trochu víš a vpravo než jsem schopen akceptovat (i dle nástřelu z výroby). Přemýšlím zda to akceptovat nebo si zažádám o výměnu. Jinak mám odstříleno několik set nábojů, v podstatě až na drobné vyjímky, kdy spíše šlo o mou osobní chybu, jsem se nesetkal s vážnou závadou či poruchou. Dále se mi osvědčila rada o kolegů, že tato zbraň nemá ráda až tak komplexní a časté čištění. Je dobré zbraň vyčistit a ošetřit olejem, ale nepřehánět .-))).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 09:13:32 28. 10. 2008
default.png
Já jsem se svojí služ. zbraní spokojený. Možná máš špatný kousek a nebo jak psal kolega níže, může to být i zásobníkem. Jinak bych ti popřál, abys služ. zbraň nosila pouze jako ozdobu u pasu a nemusela ji nikdy použít.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio