Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Slovo šéfredaktora aneb rekapitulace 2014 (REDAKCE)

Slovo šéfredaktora aneb rekapitulace 2014
ilustrační
Foto: internet

Asi by bylo ode mě milé použít standardní novoroční klišé a říct čtenářům a především policistům, jak moc věřím, že nás rok 2015 zavede do světlých zítřků. Bohužel to tak určitě nebude a rok 2015 myslím, bude pro policisty velmi těžký a stresující. Přesto vidím světlo na konci tunelů.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 02. 01. 2015
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TUX 00:27:43 04. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-04 00:02:27]: A důkazy jsem předložil jasné,například to,že v jednom spisu GIBS chyběla velmi zásadní věc a došlo tam ke zcela jasným nedostatkům v postupu vyšetřovatele.Podobných případů je více bohužel....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 00:19:01 04. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-04 00:02:27]: Můj svět není černobílý a to přesto,že sprostých urážek a jiných věcí se mne dostalo od některých policistů více než dost.Rozhodně nevnímám každého policistu jako špatného člověka,násilníka,rasistu atd.Vím,že jsou v řadách policie i dobrý lidi a styděl bych se to nepřiznat.Vám bych doporučil možná jednu věc,jste šéfredaktor tohoto webu,chápu,že nemáte mnoho času atd.ale čtěte někdy diskuze tady a udělejte si taky názor na komentáře jako:"nalož drbana do auta a tam ho potrestej,akorát ne do hlavy,to je moc vidět",nebo:"šmejdka dobře věděla s kým se tahá a tak hold chytala kulky".Podobných komentářů tady naleznete více než dost a zajímá mne váš postoj k nim.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 PO_SLUŽBĚ :: 00:02:27 04. 01. 2015
Lukas Heinz.jpg
TUX [2015-01-03 23:25:17]:

Jsem si zcela vědom toho, že někteří příslušníci GIBS dělájí chyby, koneckonců stejně jako někteří policisté. Nikdo tady netrvdí, že příslušníci Policie ČR nebo GIBS jsou bezchybní. Koneckonců jsou to lidé a ti chyby dělají. Ale vy si pletete důkazy s domněnkami,to je váš problém. Já mám sice zkreslený pohled skrze práci u Policie, přesto ani zdaleka není tak jednostranně zaujatý, jako ten váš.

Ale přesvědčit vás, že vaše hodnocení policistů ma k objektivitě daleko není možné. Zkoušet to znovu nemá význam, protože na to nemám čas ani chuť. Raději budu diskutovat s lidmi, kteří se na věci dokážou podívat i očima jiných lidí.

Třeba jednou příjdete na to, že svět není černobílý a vaše zaujatost vůči policistům pramení z vás a žádný polda za vaše problémy nemůže.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 23:54:04 03. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-03 19:14:29]: A pane Heinz možná ještě jedna věc,já nejsem dokonalý,jsem jen člověk a mám své chyby,ale věřte,že v boji s policisty kteří páchají závažnou trestnou činnost dělám maximum které je v mých silách.Například na jednání na MV jsem opět velmi důrazně trval na vybavení policistů dokumentační technikou(služební zákrok,auta,služebny-to vše jak u policistů uniformovaných,tak u policistů na SKPV).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 23:25:17 03. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-03 19:14:29]: Existence té zprávy mne byla potvrzena na jednání na MV.Jednání jsem se účastnil za účasti ještě dalších kolegů a jednání bylo dopředu domluvené a účastnil se ho i první náměstek MV.Budu opravdu rád,když si existenci té zprávy ověříte na MV.....Jinak pane Heinz nalijme si čistého vína,mezi mnou a PČR to už asi nikdy nebude růžové,ale stejně jako víte,že důvod rozhodně není to,že policista někde vzal 500 Kč úplatek při silniční kontrole,ale poněkud závažnější věci.Co se GIBSu týče,tak víte velice dobře,že neustále upozorňuji na to,že v případech závažné trestné činnosti rozhodně nepracuje jak má a tyto případy řešené GIBSem končí většinou odložením případu.Na některá pochybení GIBS mám i jasné důkazy.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:25:00 03. 01. 2015
Andras.jpg
Mě se líbí, jak zde Tux Denver von Zyad Yassin prezentuje jakýsi výzkum, ohledně kterého se tváří velmi tajemně, přitom on je pravděpodobně vlastně autor. Přepis diskuse:

JAN POTMĚŠIL:
Mohl by autor k výroku "podle vnitřní zprávy vnitra sympatizuje zhruba 60% policistů s krajní pravicí" uvést odkaz na zdroj, či nejlépe onu "vnitřní zprávu" zveřejnit?!

ZYAD YASSIN:
"Vnitřní zpráva ministerstva vnitra pokládá rasismus že strany policejních složek za závažný problém. Pracovník Human Rights Watch/Helsinki se dozvěděl od několika lidí, kteří zprávu četli, že podle údajů v ní uvedených sympatizuje se skinheady zhruba 60% policistů.
Petr Zelasko, který na pražském oddělení kriminální policie sleduje činnost extremistických skupin, sdělil, že zprávu ministerstva vnitra zná"........Takže máte pane Potměšil možnost si najít toho pána......
Odpovědět ·

JAN POTMĚŠIL:
Zyad Yassin Děkuji za explicitní přiznání, že jste žádnou "vnitřní zprávu" neviděl ani nečetl. Z dalšího pak vyplývá, že jde o informaci "Jedna paní povídala...". Posléze se pokoušíte přenést odpovědnost na mě. Takhle to ale nefunguje - já chci, abyste doložil tu zprávu. Neboť Vy tvrdíte, a proto Vy prokazujete.
Pro úplnost podotýkám, že pokud by nějaká zpráva hovořila o "skinheadech", musela by být napsána někdy v 90. letech - dnes už jsou skinheads na krajní pravici jen okrajovou záležitostí až raritou. A konečně upozorňuji, že plk. Petr Želásko odešel od Policie ČR do civilu v r. 2008, tedy před více, jak 6 lety, tzn. v poslední době (ani v posledních letech) mohl jmenovaný stěží cokoliv vidět či "znát".
Je-li zbytek zde zveřejněného dojmologického článku stejně věrohodný, jako informace o "vnitřní zprávě", netuším, proč není uveřejněn jako "kachna" např. na Parlamentních listech nebo v Blesku, namísto na Romee.
Na 99,99% jde tedy o něco podobného, jako když si jeden pan senátor vymýšlel "zprávu Úřadu vlády", viz zde: http://www.romea.cz/cz/zpravodajstvi/domaci/senator-lebeda-usvedcen-ze-lzi-o-romech-urad-v...

ZYAD YASSIN:
Jan Potměšil Na jednání s prvním náměstkem MV jsem se informoval na existenci té zprávy a bylo mne potvrzeno,že EXISTUJE a i vím jméno toho kdo jí psal.Jinak máte pravdu,že ve zprávě mělo být uvedeno o jaké skíny se jedná,že jde o rasistické skíny,ale normálně uvažující člověk to pochopí.

JAN POTMĚŠIL:
Zyad Yassin Kdy, na jakém jednání, s jakým náměstkem, zveřejněte ji (ať lze ověřit, kdo co konkrétně tvrdí a na základě jakých zdrojů). "Skíni" tu byli v 90. letech, dnes vypadá krajně pravicová subkultura jinak. Ale opravdu nezníte věrohodně - jednou pracovník HRW či Želásko, zas pak Vy u 1. náměstka, vyberte si jednu verzi.

ZYAD YASSIN:
Jan Potměšil Zcela zjevně mne chytáte za slovo pane Potměšil,ale mne je to fuk,já vám říkám toto,napište si na MV a informujte se o té zprávě.Napiště,že jste četl dokument s názvem:ROMOVÉ CIZINCI VE VLASTNÍ ZEMI A TAM JSTE SE O ZPRÁVĚ DOČETL a zajímá vás zda je to pravda.Já udělal to samé a na jednání s prvním náměstek MV mne bylo řečeno,že ta zpráva EXISTUJE A I KDO JÍ VYPRACOVAL A DOKONCE SI PŘEDSTAVTE,ŽE TEN ČLOVĚK BYL PŘÍTOMEN JEDNÁNÍ.........

bily.frantisek (přihlášen(a) přes yahoo):
Zyad Yassin: Dnes jsem byl na MV, věnovali se mi tam, ukázali mi dokument o němž píšete a byl jste tam uveden jako autor. Děkuji vám, bylo to poučné.


MIROSLAV JEŽEK:
bily.frantisek To je normální duševní chudák. "Vypracuje" blábol a pak se k němu neumí ani přiznat -)))

ZYAD YASSIN:
Miroslav Ježek Miroslav Ježek Co si to vůbec dovolujete?Já tu zprávu nepsal a znova opakuji,že vím jméno toho kdo jí vypracoval,nepovažuji však za nutné to jméno uvádět.Zjistěte si to sám na MV.No a jinak pane Ježek,kdyby vám třeba ty "andílci" v uniformách zmrzačili,nebo zabili někoho z rodiny,tak by jste jistě mluvil jinak.

MIROSLAV JEŽEK:
Zyad Yassin Tak já běžně na MV nechodím pane Yassine. Příbuzného na policejním prezidiu otravovat kvůli takové prokotině nebudu. Příteli, Vaše kdyby jsou opravdu trapná. Vy jste zřejmě se shlédl ve filmu Ku.va hoši guten tag, kde Bolek říká - Vašu pi.u jsem také neviděl a též věřím, že ju máte. Tak nějak to je s tou zprávou, že??? Píšete o něčem, co jste nikdy neviděl, co někdo napsal, vy víte kdo, ale nemáte to potřebu sdělovat. Pane Yassine, já jsem taky slyšel o existenci UFO. Jinak jsem se chtěl zeptat, jakou školu jste vystudoval, že tady píšete podobné bludy, jaké máte pracovní zařazení nebo zaměstnání. Vy si dovolíte napsat, že policie patří k těm nejslabším místům??? Já si naopak myslím, že vy patříte mezi nejslabší lidi, kteří mají možnost v médiích publikovat. Silně mi připomínáte Romancovou.

ZYAD YASSIN:
Miroslav Ježek Tu zprávu jsem neviděl,ale byla mne POTVRZENA JEJÍ EXISTENCE A ZNOVA VÁM OPAKUJI,MÁTE MOŽNOST SI TY INFORMACE ZJISTIT TAKÉ.Mne byla existence té zprávy potvrzena na jednání,vy máte možnost si to zjistit přes nějaký tiskový odbor atd.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 PO_SLUŽBĚ :: 19:14:29 03. 01. 2015
Lukas Heinz.jpg
REPLY: ZYAD YASSIN alias TUX:61906-1:2015-01-03 16:16:00:

Velmi rád si u paní Gjuričové tyto informace ověřím, neboť se domnívám, že jde o zajímavé téma na článek.

Pokud mluvíme, že policisté někoho k něčemu nutili, pak by to mělo být prokazatelne, případně byste měl uvést zdroj. Pokud je zdrojem narkoman přistižený při již X té krádeži pak tento zdroj vidím jako poněkud nespolehlivý. Nicméně už jsme zcela mimo téma.

Trochu bych připomněl, že toto téma je o tom jaký byl pro policisty minulý rok a jaký možná bude rok 2015. Tady vidím příležitost pro vás pane Yassine, třeba informovat mé kolegy a čtenáře o statistickcýh údajích GIBSU pro rok 2014 a dát si práci s jejich zpracováním. Třeba vytáhnout statistiku kolik připadu došlo až k soudu, kolik z nich skončilo odsouzením policistů a jaké byly jejich tresty. Klidně to může být i za posledních 5 let. Myslím že bxy bylo zajímavá kolik bylo třeba případu řekněme použití nepřiměřeného násilí ze strany policistů a kolik případů bylo skutečně prokázáno.

A prosím vás kolego YASSINE, oproti vtipům, které kolují o policista, všichni uměji identifikovat obsah textu, tedy umějí číst, prosím tedy nepoužívat velká písmenka. Vypadá to poněkud hystericky. děkuji








Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 16:16:00 03. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-03 15:38:45]: A já tedy doporučuji si ty informace o té zprávě zjistit,stačí kontaktovat například paní Gjuričovou na MV....Dále doporučuji si zjistit třeba ty informace které jsem uvedl v tom jednom komentu.Informace o tom jak někteří lidé "dobrovolně" podepsali v nějaké uzavřené "zadržovací" místnosti v obchodním domě,kde NENÍ KAMERA(v té místnosti) přiznání ke krádeži které se vůbec nedopustili.Možná by nebylo od věci si přestat idealizovat všechny své kolegy a vidět REALITU.Hodně by to pomohlo.Já třeba docela chápu,že policista který se chová normálně a nedělá žádné sviňárny,tak to moc jednoduché často nemá a navíc všichni víme,že ani finanční ohodnocení není žádný zázrak.Bohužel otřesné chování některých jeho kolegů vrhá velmi špatné světlo na policii jako celek.Tento příspěvek je psán i pro Andrase,kterého považuji za docela inteligentního člověka a je mne jasné,že zrovna on některé věci nedělá,ale bohužel dle mého názoru přestává vnímat realitu a nedá se s ním vůbec normálně komunikovat

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 15:38:45 03. 01. 2015
Lukas Heinz.jpg
TUX [2015-01-03 14:30:19]:

Ja jsem taky vživotě o podobné zprávě neslyšel a to se dostanu k lecjakým informacím. Příznám se, že jsem alergický na idioty všech barev pleti. Asi je to diskriminace idiotů, ale jsem prostě idiolista :-D

Jinak v současné době je k vypisování v pokutovém bloku tolik kolonek, které se pak musejí vyplnit i v samotné elektronické podobě a to včetně fotokopie bloku, že už je vážně jedno, jestli napíšeš oznámení na úřad nebo dá pokutu na místě zaplacenou. Finálně jen u oznámení vytiskneš ten stoh zbytečných papíru a odešleš je na úřad a u pokuty to jen zůstane v elektronické podobě. Pak příjde z finančáku dopis, že v rodném čísle je nečitelná jedna číslice a vyjde tě pokuta na 90 minut další práce za její storno.

Brzy bude zřejmě potřeba sepsat záznam i když si půjde polda sednout na mísu, aby udělal velké h...o. Bude pak muset udělat fotodokumentaci, ohledání, popsat barvu, velikost a dobu sr..í, aby bylo jasné, že si neopomněl utřít prdel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 14:30:19 03. 01. 2015 blokovaný
default.png
SANTIAGO-SAN [2015-01-03 14:23:55]: Tak ono cílem té zprávy nebylo aby se k ní dostali policisté,já jsem si její existenci pochopitelně ověřil.....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio