Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Paříž se loučí se zabitými policisty #jesuisahmed (REDAKCE)

Paříž se loučí se zabitými policisty #jesuisahmed
#jesuisahmed
Foto: internet

Francie, za přítomnosti prezdenta Hollanda i premiéra Vallse, se dnes rozloučila se zabitými policisty, kteří padli během teroristických útoků v Paříži. 

Autor: redakce
Publikováno: 13. 01. 2015
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DAX 11:58:24 22. 01. 2015
dax.jpg
HAMMER [2015-01-21 06:16:00]:
Hammere OK k tomu nemám co dodat, jenom snad to, že si popsal jenom malou část toho úžasného zázraku co tady máme..
K výroku, že máme přesně to co chceme, si myslím, že pokud by v 89 většina lidí věděla kam to dojde, tak by to asi nechtěli a hnali by všechny ty kavárenské obroditele včele s panem Havlem svinským krokem.
To už je ale jiná písnička a do jiného tématu, než je zde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:16:00 21. 01. 2015
default.png
DAX [2015-01-20 14:10:31]: "Svobodné" podnikání po česku není svobodným podnikáním takovým, jaké funguje a vede k většímu blahobytu společnosti. U nás není svoboda ale bordel. Chybí zcela vymahatelnost práva. Neustále se mění pravidla pro různé daňové věci, chybí jistota ke kontinuitě pravidel k chuti investovat. Neplacení je něco jako národním sportem. Máme přesně to, co chceme.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE136 22:57:10 20. 01. 2015
default.png
DAX [2015-01-20 14:10:31]: Sorry, ale podnikání není nic špatného. Sice nepodnikám, ale pokud někdo ano nemám mu to za zlé, každý není zloděj.
Co je za aféru ve Vrběticích? Ten sklad? To je sice průser, ale není to nic proti metanolu.....to byl vrchol všech podvodů. Ale to není podnikání, spíš trestná činnost, že?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 14:10:31 20. 01. 2015
dax.jpg
HONZAD [2015-01-19 17:01:47]:
Svobodné podnikání je jako co Honzo ? Drancování přírody, čachry, podvody, rozkrádání všeho a všech, zisk ve všem za každou cenu, bezohlednost, sobectví, nezájem, korupce. To vše jsou Honzo znaky toho Tvého Svobodného podnikání jako pilíře. A důsledky ? Ty vidíme všude kolem sebe, bordel skoro ve všem do čeho se to Svobodné podnikání pustilo, viz poslední aféra Vrbětice.
A co se týká demokracie, tak ta je snad jenom tam, kde si lidi rozhodují skoro o všem sami (Switzerland, nebo snad i Island)? Všude jinde je to jenom ovládání všech ostatních, hrstkou politických tajtrdlíků, napojených na velké svobodné podnikatele.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 21:54:43 19. 01. 2015
default.png
Lidi zaměstnávají dneska hlavně nadnárodní společnosti. Tady hodně Němci.
Pojem mladý je relativní. Když už mladí podnikají, dělají hlavně sami na sebe. Naprostá většina se jich ale nechá zaměstnat nebo převezme firmu po rodičích. Nejsou blbí a znají své šance.
Ty, co jsi jmenoval, byli spíš paraziti. Na ty největší podnikatele (hostitele) jsi zapomněl. Mrázek, Pitr, Janoušek, Rittig. Asi se shodneme, že to byly opravdu velké ryby. Zajímaly by mě jejich stranické funkce. Napovím. Nebyly. Nekradli a nekradou jenom komunisti. Kdyby to tak bylo, měli bychom vlastně po starostech, protože už jdou do let a za pár let by bylo po problému. Nedávno jsem se zajímal, co dělají moji bývalí spolužáci. Ty nejhorší charaktery to dotáhly nejdále. Problémy tedy potrvají. Příčina je v lidech. Ne jen v jejich stranické příslušnosti.
Už jsem sem psal o starých cestopisech. Kolem roku 1600 už se daly najít evropské země se základními rysy tak, jak je známe dnes. V Rusku bída a útlak, u nás bordel, v Německu pořádek, v Holandsku pořádek a bohatství. O kapitalismu tehdy neměli ani ponětí.
Startovní pozice postkomunistických zemí byly různé, přestože byl všude komunismus, ale každá zvládla přechod na tržní ekonomiku jinak. Třeba v porovnání s pobaltskými státy bychom se měli stydět. V porovnání s Maďarskem a Ukrajinou na sebe můžeme být hrdí. Záleží prostě na lidech. Tohle dokáže diktatura částečně eliminovat a posunout ovládané lidi buď k lepšímu nebo k horšímu. To je na diktátorovi. Jakmile diktát ustane, vrátí se národ tam, kde je jeho místo. To se děje teď s námi.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:59:17 19. 01. 2015
default.png
DAX [2015-01-19 16:24:50]: Neznám osobně žádné mladé podnikatele zaměstnávající lidi, možná to je v Praze, ale u nás ne.

Kapitalismus tu je, o tom žádná, ale ten loupeživý. Soudruzi Klaus, Kočárník, Dyba, Dlouhý..... a stovky dalších lumpů... Dneska jsem byl u bývalé paní soudkyně, měla stejná názory jako já. Bez zákonů se rozkradl majetek z titulů stranických funkcí, zbytek národa byl v podstatě bez šance.

Marxovy a Englesovy díla byly vyvráceny pár let po jejich vydání, byly to bláboly nemakačenků a byly by upadly v zapomnění, kdyby se jich nechytil arcilotr Uljanov a nepochopil, že největší hnací silou tohoto směru je lidská závist, která láme skály a vyvrací duby z kořenů.

Samozřejmě se na to nabalila naprostá spodina společnosti jako na každou totalitní moc a už to jelo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 17:01:47 19. 01. 2015
honzad..jpg
ale daxi, notak, přestaň zase s těma svejma ideologickejma blbostma. Píšeš: "Demokracie, není kapitalismus..."
Ale je to přece jinak. Bez kapitalismu (pokud si pod tímto názvem tedy představujeme společnost svobodného podnikání, tržního hospodářství) nemůže být demokracie.
Svobodné podnikání je jedním z pilířů nutných k demokratické společnosti. Demokracii bez svobodného podnikání nevybuduješ.

Pokud si ovšem pod kapitalismem představuješ podle toho, jak jej popsali fousáči ( Marx a Engls a jejich definice: "Kapitalismus jako způsob produkce, který se zakládá na námezdní práci"), tak ten je samozřejmě schopen fungovat i mimo demokratické společenství, krásným příkladem je třeba Čína.
Vykořisťovanání člověka člověkem (vládnoucí elita vykořisťuje lid) je nejen možné, ale přímo ideální právě v nedemokratických režimech. Neboť tam vládnoucí elita drží moc podstatně lépe a pevněji, než v systémech, kde se jim do toho pořád motají nějací blázniví snílci a demokrati s takovými nesmysli, jako je právní stát se svou rovností před zákonem atd.. Jinými slovy kapitalismu v té nejhorší a nejvykořisťovatelštější podobě se daří právě v zemích s žádnou, či minimální demokracií. (Čína, Bangladéš, Vietnam..)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 16:24:50 19. 01. 2015
dax.jpg
HAMMER [2015-01-19 06:35:33]:
Hammere, myslím , že slučuješ, nebo pleteš dvě věci dohromady.
Demokracie, není kapitalismus. A to co popisuješ a co máme tady, demokracie není ani náhodou, ale kapitalismus to je a to v té základní a podstatné formě. Tento systém je už bytostně založen od jeho vzniku jenom na podvodu, zisku a přečůrání toho druhého. A myslím, že je uplně jedno jestli je pan podnikatel bývalý nomenklaturní kádr KSČ, nebo mladý ambiciozní novodobý mistr světa. Oba se chovají přesně tak jak si to popsal a podle výše uvedených pravidel, a čím větší zisky mají a čím více přečůrají konkurenci rozuměj podvedou, tím je tento systém více uctívá a jsou tím pádem úspěšnější. Bolševikovi bych to nezazlíval, chová se tržně a přesně v duchu podstaty kapitalismu, bezohledně a sobecky.

A to co popisuje Veterán 2, je přesně tak. USA mírotvorci a demokratičtí US lidumilové a jejich vazalové z EU zcela záměrně, léty osvědčeným způsobem, který použili již v tolika zemích ve jménu jakéhosi boje za Svobodu, rozvrátili skoro celý blízký východ a afriku a celé Evropě připravili radovánky s uprchlíky a s nasr..ými salámisty.
Ted ještě aby vyprovokovali Rusa, kterého na Ukrajině stále tahají za ocas a kde mimochodem provedli to samé a osvědčené(Majdan) jako přes kopírák v Libii,Syrii a pod. a máme po starostech....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:35:33 19. 01. 2015
default.png
VETERAN2 [2015-01-18 23:26:30]: Tak pokud se chceš bavit vážně a chceš hodnotit něco jako demokratizaci islámských zemí, musíš si odporovat.

Pokud chceš hodnotit demokracii u nás, řekl bych, že není jaksi co hodnotit. Viz Karel Kryl: Demokracie. U policie velí bolševik, v céčku tě jako zaměstnavatel dere další bolševik. Přesně proti svým hlásaným zásadám o vykořisťování člověka člověkem. Když se rozhlédnu kolem sebe, po svém okolí, je to jeden vedle druhého "podnikatel" nemlich to samé, podoba jako vejce vejci:

z titulu stranické funkce v KSČ si nepřipravili patřičné zákony, no a pak už jen ze své pozice v podnicích, odkud je nikdo nevyhodil, "prrotože přřřece nejsme jako oni, že ehm ehm ehm..." přivedli fungující podnik ke krachu, vybavení si rozkradli zadara a založili si podnik svůj. Objekt, kam nakradené věci složili, napsali na svoji manželku a platí ji jakože nájemné (aneb platí si ho sobě), má s.r.o. aby nemuseli nic platit když to zase vytunelují sami pod sebou a zaměstnancům dávejí třináct čistého patnáct let fungování firmy, ani o korunu navíc. Plus cesťák v nejnižší možné sazbě. Nedodržuje absolutně zákoník práce, chlapi se na stavbách nemají ani kde vysrat, ani si umýt ruky. O nějakém pití taky ani slovo. Atd atd.

Co je na tomto celém demokratického? Já tomu říkám ultrapodvod na přitroublý národ.

V tom vašem socialismu u policie můžeš dělat i stojky na uších, ale pokud nelezeš vedení do zadele, nekřivíš statistiky (ve kterých se na okrese pořád už celá desetiletí těžce soutěží oddělení proti oddělení a naši jsou už teď druhým rokem v křivení a falšování první), neuvidíš ani ne že korunu navíc, ale neuslyšíš ani poděkování. Takže tam nemáš co hodnotit rovněž.

Že můžeš vycestovat kam chceš? To můžeš, ale jaksi není až tak úplně za co. Spousta lidí jezdí na dovolenou do zahraničí, ale za cenu celoročního skrblení na jídle, na oblečení, na dětech, na úplně všem.

Nahoře vládnou zloději, násilníci, mafiáni. Než poukazovat na totalitu a její "prospěšnost" všude po světě, podívej se, kam jsme se dostali s totalitou my! Z kdysi desátého nejvyspělejšího státu světa (1938) kdy nám na krku viselo zaostalé Slovensko a naprostá džungle Zakarpatské Ukrajiny, je dnes kdysi velmi vyspělá česká kotlina samostatná ... a v prdeli. Od roku 1938 tady není slušná vláda, morálka padla do hlubin děsu a světlo na konci tunelu nevidět.

Kolega mi včera říkal, že si nepamatuje kdy mělo četnictvo u lidí nějakou vážnost. To je o dvacet let mladší. Zasmál jsem se a řekl mu, že já taky rok 1938 nebo i 1946 nepamatuju. Od té doby tady lidi vnitřní složku bezpečnosti státu nenávidí. Takové společnosti se prostě nedají poskytovat běžné policejní služby, i kdyby toho byla PČR schopná, což samozřejmě není a dělá se pořád od roku 1947 jen politika. Taková společnost nemá o pořádek vůbec zájem.

Nutit jí takovou prací takové služby jako pořádek a právo je naprostá marnost. Nasazovat den co den krk k tomu, abych de fakto udržoval stav, kdy se společnost cítí ještě bezpečně a přitom mě nenávidí, děkuji, nechci. Je prostě potřeba, aby to dopadlo na samé dno, řádně si to hrclo a společnost zažila válku. Třeba jen ze strany zločinu. Pak by rázem došlo k reformování policie tak, aby to byl standardní policejní sbor.

No a furt dokola: nějaký můj návrat k policii absolutně nehrozí. Nikdo to nikdy chtít nebude a z druhé strany je absolutní odpor. Směřuju k vysoce kvalifikované samostatné činnosti, sám na sebe a všichni mě polibte soudružsky zadeli. :D :D




Jak píše Dax. U nás jednoznačně synonymum pro bordel. Demokracie našeho nebo možná evropského typu není dlouhodobě schopná řešit některé problémy a vytváří tím podhoubí k návratu demagogů. Takhle přišel k moci Hitler a po Evropě kvůli tomu vzrůstá obliba stran, které by v parlamentu radši žádný stát neměl. Pokud nabídnou řešení, lidé je budou volit, přestože třeba jejich ekonomický program nestojí za nic a země tím jen utrpí. Ve finále je to škoda pro všechny.
Nepamatuji, že by sem za Kaddafího prchali Libyjci, za Asada Syřani a podobně. Egypťani trochu ano. To je pravda. Diktatura má nevýhodu, že záleží na diktátorovi, ale když je rozumný, demokracii v pohodě předčí. Třeba Salazar byl pro svojí zemi jednoznačně přínosem, přestože bývá titulován fašistou. V Chile prohrál Pinochet po tolika letech vlády referendum o pár procent a našly by se jistě i další příklady.
Není pravda, že za totality vyleze na povrch to nejhorší. Neberu padesátá léta, ale socialismus tak, jak jsem ho zažil já, mi připadal v některých směrech lidštější než ten bordel, co přišel po něm. Teď je opravdu člověk člověku vlkem a na povrch teprve lezou věci.
Já bych tak klidně nespal. Oni tě samozřejmě nedají něco vyšetřovat, ale budeš ve vojenské uniformě chytat teroristy na silnicích. Každý z tvých bývalých nadřízených tě rád doporučí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:26:30 18. 01. 2015
default.png
HAMMER [2015-01-18 07:44:18]: Já bych jí klidně hodnotil. Jak píše Dax. U nás jednoznačně synonymum pro bordel. Demokracie našeho nebo možná evropského typu není dlouhodobě schopná řešit některé problémy a vytváří tím podhoubí k návratu demagogů. Takhle přišel k moci Hitler a po Evropě kvůli tomu vzrůstá obliba stran, které by v parlamentu radši žádný stát neměl. Pokud nabídnou řešení, lidé je budou volit, přestože třeba jejich ekonomický program nestojí za nic a země tím jen utrpí. Ve finále je to škoda pro všechny.
Nepamatuji, že by sem za Kaddafího prchali Libyjci, za Asada Syřani a podobně. Egypťani trochu ano. To je pravda. Diktatura má nevýhodu, že záleží na diktátorovi, ale když je rozumný, demokracii v pohodě předčí. Třeba Salazar byl pro svojí zemi jednoznačně přínosem, přestože bývá titulován fašistou. V Chile prohrál Pinochet po tolika letech vlády referendum o pár procent a našly by se jistě i další příklady.
Není pravda, že za totality vyleze na povrch to nejhorší. Neberu padesátá léta, ale socialismus tak, jak jsem ho zažil já, mi připadal v některých směrech lidštější než ten bordel, co přišel po něm. Teď je opravdu člověk člověku vlkem a na povrch teprve lezou věci.
Já bych tak klidně nespal. Oni tě samozřejmě nedají něco vyšetřovat, ale budeš ve vojenské uniformě chytat teroristy na silnicích. Každý z tvých bývalých nadřízených tě rád doporučí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio