Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Policejní škola politické korektnosti pro cizince (REDAKCE)

Policejní škola politické korektnosti pro cizince
ilustrační
Foto: internet

Moje partnerka je cizinka, cizinka ze vzdálené země, kde je islám majoritním náboženstvím. Ráda sleduje dění v naší zemi, protože se jí Česká republika líbí jak svou historií, tak vztahem lidí ke kultuře a památkám. Protože některým věcem nerozumí, žádá mě, abych jí to či ono vysvětlil. Nejčastěji však nechápe, proč nenazýváme věci pravými jmény.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 06. 07. 2015
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:14:08 01. 09. 2015
default.png
Dvě námitky:


1: stíhat drbany, kteří nemají často ani totožnost, by bylo neuvěřitelně drahé a neuvěřitelně neefektivní.

2: protiprávního jednání se dopouští úplně každý, kdo překročí ilegálně hranice cizího státu a hranice Schengenu.

To je dostatečný důvod k vyprání do příchozí země. Opatření, které by mělo vzniknout na tuto alternativu co probíhá dnes by měl být velký tábor pro utečence financovaný právě z peněz na ochranu Schengenu, kde by byli v první fázi tříděni ti, kteří mají nárok žádat o azyl - válka v jejich domovině a známá jejich totožnost, a zbytek, který nebude mít šanci a bude hromadně na velkých trajektech deportován někam, kde si to EU zaplatí. Třeba v Palestině je pořád co stavět.

Problém by byl, že ten tábor by byl prázdný.

Ty, kteří pocházejí z válkou zničených zemí by se dále dělili na oddělení pro Francii, Anglii, USA a podle toho, který z těch států rozvrátil u nich fungující státy, brali by si je mezi sebe.

Dnes se děje to, že Žabožrout s Tomym doprasili Libyi a Janek s Tomym Sýrii s Irákem a Afem a teď se jim nelíbí, že jim lezou negramotní, jinak taky nekvalifikovaní a co hůř, ještě líní tamní obyvatelé do domu. O hygieně ani nemluvě, ale to je trochu jinak: Arab nemá vodu, on si musí s mytím vystačit s hrnkem vody a to včetně čištění zubů, těžko říct v jakém to dělá pořadí. Vodu ale nemá proto, že je shnilý vykopat si studny. Dokument v neděli v TV: Af, pěstování plodin na polích. My máme na polích sucho!!! Tak jim Západ natáhne kapénkovou závlahu, na začátku hadice je červená plastová bečka, do ní nalijí vodu a sucho je vyřešeno. Hledí na to jak telata. Už jsem slyšel jednoho z těch nihilistických blbů, že začal přiznávat, že nic neumějí, že se jen obrovsky učí - ale jen jednoho, jinak mají pořád rypáky strašně navrchu. Ale furt, jak mluvil o budoucnosti, ta jejich berlička, že se jim nechce: když Alláh dá, když Alláh dá. Alláh jim dal i ty hadice i ty kýbly i tu radu co s tím. Co s takovým blbem chcete dělat? To je vyškrábané do posledního rohu mozkovny.

A Němci, jakožto největší mýči svých hlav v druhé polovině 20. první 21. století pořád cítící vinu za něco, na čem ani tak vinu úplně neměli, ti vezmou každého ničemu a ještě jim dávají neuvěřitelné dávky!!!! A to má Německo pořád vyrovnaný rozpočet!!!! Neuvěřitelné!

Andělka, mám ten dojem, v Německu bude mít problémy. Přitom co my bychom dali za takového politika!


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:37:39 31. 08. 2015
default.png
HAMMER [2015-08-31 06:16:53]: Plot není tak špatný nápad. Musí být ale hlídaný a pokud Maďaři schválí zákon, že je jeho překročení trestné, mohl by mít při dostatečné ostraze úspěch. Ne snad, že by ho nikdo nepřelezl, ale bude důvod ho zavřít. Jestli jsem dobře pochopil záměr Maďarů, bude možnost na některých místech žádat o azyl, ale budou tam muset zůstat nebo pokud překonají plot nedovoleně, zavřou je.
Dělobuch by mohl být problém, ale slzný plyn by mohl být výrazná pomoc. Neumím si představit, že by taková nástraha někomu vadila a aspoň na chvíli odradí. Smutné je, že nikdo z dotčených západních zemí neřekne, že jim s ostrahou pomůže. Špinavou práci udělají Maďaři a náklady ponesou taky oni. Přesto, že mají vlastní zemi řádně zruinovanou, jako jediní umí něco jiného než naříkat, že jejich uprchlíky nikdo nechce. Estonci a Lotyši staví plot na hranicích s Ruskem a nikomu to nevadí. Ze všeho nejvíc je asi proti Rusům a s těmi nikdo nekamarádí. Tolik arabských zemí má ploty a taky to nikdo neřeší.
Když se přepočítá počet uprchlíků na počet obyvatel, vyjde, že má Německo 10 procent obyvatel navíc. Neznám výši podpory uprchlíka, ale vzhledem k počtu ekonomicky aktivních obyvatel by náklady na uprchlíky mohly odpovídat cca 10 procentní nezaměstnanosti. Když se k tomu přičtou Němci bez práce, jsou na tom Němci jen o málo lépe než třeba Portugalsko. S takovou půjde babča Merkelová rychle od válu, přestože za ní Nemecko kvetlo. Dojde k tomu, co jsem tu nedávno psal. K veslu se dostane Alternativa nebo jiná strana s horším ekonomickým programem. Je pro ní problém vyhlásit, že vzhledem k tomu, že už v bezpečných zemích byli, ale dobrovolně je opustili z ekonomických důvodů, jsou to všichni ekonomičtí migranti. Byla by to pravda. Ještě levnější by bylo, přestat je tak štědře dotovat. Odešli by sami. Ale to by se někomu nemuselo líbit, takže radši ne, protože kdyby se vzbouřili, už tak přetížená německá police by to nemusela zvládnout.
Západní společnost jim ani šanci dávat nemusí. Vybydlí stát a potáhnou do jiného, kde je budou živit nebo společnost přemění na svojí a pak už nedají šanci původně domácím.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:16:53 31. 08. 2015
default.png
VETERAN2 [2015-08-30 22:20:41]: Tak snaha těchto politiků (spíše vyčůránků ostatně asi jako všech politiků) pramení ze sociologie, která praví něco o 30% debilů v každém národě. Právě tito zajistí spolu s novináři honícími senzace (kdoví jak to celé nakonec bude) "pohoršení" nad situací a potřebný počet hlasů stranám, které mají jediný bod na programu. Ti se už ani nesnaží lhát sofistikovaně. Ty hlasy jim budou stačit k pěkným pár milionkům ze státní kasy. Cíl splněn.

Takový Konvička jako nějaký ocas naprosto podléhá novinářskému póvlu a jeho popisům kdejaké situace, kdy si novináři samozřejmě vybírají to, co se bude hojně číst. Což jsou extrémy. Blb k blbovi... Horší co ale je, že takoví jako on degradují oprávněné obavy společnosti z islámského svinčíku a staví nás všechny, kteří před zavlečením Islámu varujeme a nechceme ho, do role xenofobů, nácků atd.

Pak se dostáváme do roviny práce policie: přesně o čem jsem opakovaně mluvil: čím víc jsou mladí debilové úslužnější, tím víc se nám plní naše záchytné tábory a tím víc krmíme po dobu pár měsíců darmožrouty, kteří stejně jdou jinam. Jediný přínos je tyhle šmejdy olepit, vzít jim DNA, ustanovit totožnost a pak vyprat tam, odkud přišli, případně domů. Ale pustit je, aby prej vypadli ven z republiky... ano, oni vypadnou, ale bohužel do cíle své cesty. Tam ohlásí jak dopadli a povzbudí další.

Západní společnost nedá musulmanům stejnak šanci, lépe řečeno, musulmani si táhnou svoji nesvobodu s sebou na zádech, jeden každý. Tady budou muset dělat denně spousty vlastních rozhodnutí, která se jim vrátí na hlavy. Budfou se muset starat absolutně o všecko v úplně jiném systému a byrokracii. Nemají v drtivé v většině šanci. A následné generace lenochů nebudou rozhodně dříči, sova kanárka nevysedí.

EU je nefunkčním byrokratickým molochem neschopným bránit svoje hranice neže proti ozbrojené nepříteli, ale ani proti hordám otrhanců. Maďarský zoufalý ultradrahý plot je jen vynikajícím trhem pro místní srbské železáře, kteří prodávají běžencům kleště pěkně mastně. Dokud v tom plotě nebudou výbušné nástrahy, což nebudou, páč i dělobuchy by byly nehumánní a čmoudi můžou ničit beztrestně co chtějí, nemusí se tam ani stavět.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:20:41 30. 08. 2015
default.png
Moc to nesleduji, ale tohle http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/379085-pri-prestrelce-s-paseraky-u-reckeho-ostrova... je asi první případ, kdy se střílelo. Zatím jenom pašeráci. Zatím. A Němci vyhlašují, že nepošlou nikoho zpátky. Doufám, že mají bezpečně zjištěno, že část podpor uprchlíkům od nich nekasírují jejich spoluobčané a neposílají je domů do IS. Jestli má uprchlík v Itálii 35 Euro na den a k tomu ubytování a stravu, tak i kdyby měl v Německu to samé, při tom počtu by to znamenalo nemalý přísun financí.
Skandinávie je relativně v pohodě. Nefunguje tam převaděčská mafie a uprchlíci tam nemíří. Taky jsem neslyšel, že by mělo problémy Švýcarsko. Asi mají nějaká nelidská opatření, že se tam nevplatí chodit.
Vždycky jsem si myslel, že největší blbové jsou naši politici, ale rozhodnutí Němců a Francouzů jim směle konkurují. Chtít uzavírat Schengen, když zatím migranti dokázali vždycky prorazit hlídaný zátaras z ostnatého drátu, mi připadá opravdu velmi podivné.
Demokraticky zvolená vláda zase jednou není schopná řešit problémy a někdo se diví, že stoupá popularita takzvaných extrémistických stran. Na tomhle se dělají body velice snadno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 05:54:02 09. 07. 2015
default.png
VETERAN2 [2015-07-08 23:35:35]: Ještě s tou slaboduchostí mých předků: oni ani ne, ale já ano! :D :D
Na stavbách je buď do týdne vyhodí jako ničemy nebo je chválí. Co ale projde českým lemplům, neprojde Ukrajincům ani Cikánům.
To zdaleka nejsou jen zedníci, umějí si poradit s kdečím. Jen zkoušky na TIČRu nedělají.
Tady ti není ale platné, že něco umíš. Tady jak ukážeš, že něco umíš a jsi ochotný dělat, (policie, elektrika i teď) okamžitě dostaneš přidáno - ale jen práce. Tady se absolutně kašle na nějakou bezpečnost práce, těch staveb kde to bezpečák sleduje (ale jen jestli máš klobouk a vestu) je opravdu tak jedna ze sta.
Solidního řemeslníka nenajdeš. Když solidní řemeslník řekne, na co jeho solidní práce s materiálem a dodržení norem přijde, zdechne hladem. Máme přece trh a ten tlačí ceny dolů. Že s tím jde do pryč i kvalita, to vadí všem, ale stejně berou jen cenu. Proto nejsou solidní řemeslníci.
To je systém a la Klaus. Trh všechno vyřeší, zakázky se zadávají nejlevnější nabídce, že ta neodpovídá už v základu normám ani bezpečnosti - koho to sere?


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:35:35 08. 07. 2015
default.png
HAMMER [2015-07-07 05:50:21]: Asi k vám mafie dodává lepší kádr. Takový reprezentativnější. Pravda je, že na stavbách je často chválili. Tam extra zručnost nepotřebovali a český zedník je taky pojem. Někdy mám pocit, že kdo jen trochu umí, je už dávno za hranicemi. Jinak si neumím vysvětlit, proč je takový problém najít solidního řemeslníka.
Máš zjištěno, jestli tví předkové byli von Hammerové nebo Hammerovičové a odkud přišli?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 05:50:21 07. 07. 2015
default.png
VETERAN2 [2015-07-06 23:44:11]: Musím tě upozornit, že až do nástupou rudochů tato část Evropy hospodářsky i jinak jen kvetla. Moji prapředci tu byli hodně dlouho předtím, než někdo vůbec vyslovil slovo socialismus.
Ano, máš pravdu, zavčasu neutekli. :D :D

Rusové a Ukrajinci? Kde bych se s nima setkával, asi v práci, ne? Po stavbách. Nebo jako uklízečky u podnikatelů a tak. Nevidím v nich žádný rozdíl, ale pijí všichni méně než jejich čeští kolegové. Mýty jsou opravdu hrozné, u nás bydlí více rodin s Ruska a Ukrajiny a jsou to jen slušní lidé.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:44:11 06. 07. 2015
default.png
HAMMER [2015-07-06 07:07:03]: Tví předkové museli být slaboduší, když sem lezli. Nedávno někde dávali reportáž, že někdy kolem roku 1500 ulili ve městě veliký zvon, který neměli kam pověsit. Za 72 let k němu postavili zvonici. Bordel tu byl už tenkrát.
Nevím, kde pořád bereš ty bodré Ukrajince. Ty, co znám (převážně ženské), můžu hodit skoro do jednoho pytle. Je jedno, jakým papírem se ohánějí, až na malé vyjímky nic neumí. Když jim dáš možnost, začnou chodit do práce v 10. Od 12 do 13 jsou na obědě. Stejně Rusové a Bělorusové. Bída v těch státech má své příčiny. Ukrajině velkou část jejího území postupně darovalo Rusko. 3,5 milionu lidí z Ukrajiny dělá v Rusku. Dá se tomu vůbec říkat samostatnost?
Vietnamci mají kriminalitu jako nepřizpůsobiví. Není jich tu tak moc, ale každá druhá pěstírna je jejich. O padělatelství a jiných celních podvodech ani nemluvím. Jinde se jich snažili zbavit a jsou rádi, že jsou pryč. Větší problém nepředstavují jen proto, že je jich relativně málo a nemají muslimské ambice.
Za tenhle národ bych nevystřelil ani na růži na pouti. Člověk odsloužil, co měl a teď neplatí. V tomhle směru se držíme tradic.
Češi jsou ukázkoví emigranti. Být za hranicemi taky bych na kulturní zvyklosti tohohle národa rád zapomněl. Poslední prezident, který za něco stál, byl Hácha.



Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:07:03 06. 07. 2015
default.png
Tvoje partnerka pochází ze země, kde (i když je jakože sekulární) určoval a dodnes určuje způsob života v mnohém totalitní a agresivní Islám. To je ta její domněnka, že u nich se všechno říká na rovinu. Zeptej se jí, zda by tam někdo řekl na rovinu, že Imámové jsou sběř jen toužící po moci a vymývající mozky blbcům, co jim věří.

Nevím, ale čekej, že za chvíli máš doma jejích sto třicet šest příbuzných, kteří nemůžou vydržet tam u nich doma se samozřejmou žádostí, když se ti daří, aby jsi se o ně postaral. Jak to mám ve zvyku nepoužívat korektnost, tak ti řeknu, že jsi šlápnul do hovna.

Zeptej se té kritičky korektnosti, jestli by tam u nich doma někdo řekl, že jsou kulturně sto let za opicema s přístupem k ženám a dalším věcem, které patří ke zvyklostem než k Islámu jakožto náboženství a jak dlouho by tam vydržel mezi ostatníma.

Jak se jí líbí česká historie, co historie od roku cca 1916 dodneška? To se jí líbí? Jak Masaryk s Benešem ukrutně lhali když cítili, že starý Procházka jde do loje a mohli by se dostat ke korytům? Jak napřed vědomě obětovali české lidi své propagandě (hlavně Beneš), jak "umírali" cizími těly za nesmyslný nápad nechat vzniknout v srdci Evropy malinký státeček, který dá ovšem všem svým sousedům na držku, jak si tím při vzniku ČSR znepřátelili všechny sousedy, jaké nacionalistické voloviny hlásali, čímž všechny menšiny i nakonec Slováky stavěli proti společnému státu a jak na Němce hodili vinu za Mnichov 1938 a národu lhali o jejich úloze, aby je po válce v počtu 3,5 milionu jako nevoliče KSČ vyhnali ven? Takový blbci, jako jsou Češi, se jen tak nikde nenajdou.

Nezaměstnaná není tvoje nadpolovička proto, odkud je, ale proto, že na humatní obory se tady hlásí, na studia se dostane a taky je vystuduje každý lempl a je tam v tom oboru všude prostě plno.

No a otázka přistěhovalectví musulmanů ČR nehrozí. Sem půjdou Ukrajinci a Vietnamci, jedni znají jazyk který je velmi podobný jejich a jsou to milí a srdeční lidé a druzí zde měli kdysi za bolševika dost studentů co tady zůstali a další jezdí za nima. Ani s jedněma nejsou problémy přesahující běžný ráz kriminality.

Já jsem osobně potomek německých přistěhovalců a Slovinců. Celá naše obec jsou potomci německých přistěhovalců. Podívej se na sebe, svoje známé. Češi jako polena. Když jsme měli v roce 1938 a 1968 svoji zemi bránit jako Finové v letech 1939 a 1944, co jsme udělali?

K otázkám přistěhovalectví ale i Eura a dalších bejkáren se naši politici staví velmi často velmi rozumně, srovnání s Němci nebo Švédy, kteří si do země natahali nevzdělané nepřizpůsobivé lidi a teď se jim to vrací je jasné. Zase když se podívám na Německo jak funguje, chce se mi brečet, proč jsme tu druhou světovou vyhráli! Měli jsme ji prohrát s Němci. :D :D Celou dobu jsme Německo drželi ekonomicky a zbrojně, umožnili jsme mu vůbec začít druhou světovou válku, proč jsme museli přecházet na stranu opilých ruských hord?

Islám je totalitní ideologie, Alláh nařizuje své ovečce, aby se jeho vůli (tlápání jednotlivých Imámů ve skutečnosti) plně podřídila. I dobří a milí lidé na příkaz "Alláh to žádá" jdou zakopat k silnici bombu, protože všecko řídí Alláh. S touto ideologií by se mělo zacházet jako s fašismem, ale v zemi, kde dosud jsou komunisté legální stranou a jejich soukmenovci všude ve vedení, můžeme tak akorát držet kušny. Máme totalitu v sobě, náš nacionalismus a nějaká národní hrdost padla s Mnichovem 1938.

Samotná ČSR vznikla na základě nacionalismu a spousty lží a bezpráví. Při prvním konfliktu nedokázala samozřejmě hájit svoji samostatnost a museli nám pomoci jiní, vzápětí jsme strčili hlavy do chomoutů z východu a dnes je máme dost hluboko v chomoutech bruselských. Takové kultury že bude škoda? Si mě rozesmál. Co dnes umíme? Vařit pivo, montovat německá auta, pěstovat všude řepku zahraniční technikou, co ještě? Kam se podíváš, tam šlendrián. Tady by ten lenivý nevzdělaný Arab luxusně zapadl, viz Jasoň z Drsoňova. Lempl zde našel svůj ráj a jak ho ždímá....

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 00:40:25 06. 07. 2015
Lukas Heinz.jpg
Důvody proč si myslím, že tento článek patří na tento web:

Ti sami lidé co dnes křičí po přijetí kvót EU, budou zanedlouho spílat policii, že nezvládá kriminalitu, kterou imigranti sebou přinesou. Protože až na vyjímky tu uplatnění nenajdou a tak se budou živit trestnou činnosti. je to totiž nejjednodušší a není k tomu potřeba umět jazyk.

Budou mezi nimi i teroristé a jsem si jistý, že to zanedlouho pocítíme.

Za následný běh událostí policie vinu neponese. Bude to jen na křiklounech a pozérech, kteří se dnes vystavují s cedulkami falešného milosrdenství a sami by potřebnému ani ruku nepodali. A na politicích co nereflektovali na varování skutečných odborníků.


Souhlasím (+ 2)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio