Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

MP vs PČR

Dobrý den! Mám velký zájem o práci u PČR ( za těch ,,30 000 ´´ kdo může odolat :-) jen by mne zajímalo, proč mají u MP platy okolo 23 000 a u PČR okolo 15. Jaké jsou rozdíly v náplni práce atd. ? Mockrát děkuji za odpověd
MARTINBIGL :: Datum založení: 07. 11. 2008 :: celkem 53 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu KOSIC 12:22:27 30. 03. 2011
default.png
JARAL [2011-03-30 10:24:27]:
Hele, ono je to kus od kusu....i u těch MP....ono je pravda, že záběr PČR je co se týká vědomostí (legislativy) větší....
Myslím, že by ovšem někteří MP v klidu dokázali vstřebat i víc než je na ně kladeno (když si vezmu vysloužilce od PČR, kteří u MP slouží a pod). Jinak je jasné, že práce MP a PČR se v některých věcech dost liší, ale je o kompetencích....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARAL 10:24:27 30. 03. 2011
default.png
FS2 [2011-03-30 00:42:37]: U PČR očividně nesloužíš a dost pochybuju i o tom, že jsi MPík.
Co mají společného PČR a MP na hlídkové? Ten nejmenší základ.

Podle mě tohle projít, tak se to naprosto rozsype. U nás nechce s Mp rozhodně nikdo sloužit. Už vidím jak si MP doplňuje znalosti. Vždyť i dnes je jejich znalost zákonů na tak tristní úrovni, že pokud by se jim přidali ještě nějaké zákony k doučení, tak se musí sesypat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 10:19:25 30. 03. 2011
default.png
Pokud by šlo přímo o výkon služby na ulici, tak proč to nezruší u PČRky a nepředají to třeba v Práglu do rukou MP, které by lehce upravili kompetence? Třeba nějakou vyjímkou v zákoně (když už Praha je na úrovni kraje, tak proč by nemohla mít v tomhle vyjímku?)...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FS2 00:42:37 30. 03. 2011
default.png
Myslím, že je to rozumné řešení, v Praze je činnost pčr a mp v mnoha směrech a oblastech zcela duplicitní. Tedy zejména v oblasti běžné hlidkové činnosti, řešením přestupků v dopravě apod. SKPV a elitní útvary budou dále v rukou pčr, takže jde skutečně jen o lidi v přímém výkonu na ulici.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 23:24:30 29. 03. 2011
default.png
Ty jo, to snad ne.....jako to si John dělá srandu nebo co? Vždyť to je takovej kopanec do rozkroku...doufám, že mu to nevyjde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 21:40:07 29. 03. 2011
Chip.jpg
No, nemyslím, že to bude tak jednoduché. Jak by se řešil přechod z ze služebního poměru na pracovní? Vznikem nového zákona? Co s lidmi kteří už mají nárok na výsluhu a s lidmi kteří mají před výsluhou a asi by se vzteky raději kousli do ocasu, než aby se nechali přeložit, převelet, přesunout? Nevím jak tento pojem nazvat. Po zrušení místa a přesunu na jiné, by museli alespoň rok proplacet rozdíl mezi starým a novým platem. A kdo by ho proplácel? Obec nebo stát? a pokud by člověk odmítl přechod k měšťákům, co s ním? Na rok do zálohy pro přechodně nezařazené? A co když to udělá 10000 četníků? Všichni budou v záloze? Navíc, jak by to potom bylo s přestupem lidí na kriminálku, zásahové jednotky, URN a další celorepublikové útvary? Vždyť ty si dnes berou lidi ze základních útvarů. Ale teď by se jednalo o dvě naprosto rozdílné organizace! Snad by to ty zmrdy stálo alespoň dost peněz:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 22:38:08 27. 03. 2011
default.png
SVATEP [2011-03-27 21:24:09]: Domnívám se, že docela vím o co jde a to, co si myslíš, to není. Převod krajů s jejich přebujelým a těžce přepláceným managementem nenápadně pod město bez nároku na výsluhy, to je řešení prasácké situace, v níž se PČR nachází. Jen tak dál Johne!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SVATEP 21:24:09 27. 03. 2011
default.png
Zdravím kolegyně a kolegové. Našel jsem tento článek a jelikož je téma MP vs PČR dám to sem. Myslím si, že vše co se děje s PČR v průběhu posledních let je cílené s tím to cílem. http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/192198.aspx

Dostane se moc do rukou zástupců města a to bude pro ně kšeft.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 06:56:19 26. 03. 2011
martoo.jpg
Veřejnost objevila Ameriku:

http://www.novinky.cz/krimi/228924-policistum-casto-nadrizeni-urcuji-kolik-maji-rozdat-pok...

Bohužel pod článkem není zatím žádný názor. Jsem zvědav co tam naše veřejnost vyplodí. Objev to je nevídaný - policista neškube pro léčbu svých komplexů, ale protože musí..

Na našem ÚO na SPP sice není napsáno, kolik kdo musí natrhat, ale kdo si chce přijít na nějakou tu odměnu, nic jiného mu nezbyde. To se pak najednou točí litry jedna báseň i v době "šetření".

Já zapomněl, čárky vlastně nejsou ....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KOSIC 20:11:11 25. 03. 2011
default.png
Produkt jako produkt......prostě o zaplatí a je jedné, jestli je nadělíme a nebo udělíme (teda já ještě ne, ale ostatní ano)....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio