Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prvosledové hlídky

Zdarec, nevíte někdo, jestli u prvosledových hlídek můžou sloužit baby?
PAVEL1234 :: Datum založení: 16. 02. 2016 :: celkem 96 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 06:53:13 01. 03. 2016
default.png
RV [2016-02-29 18:37:26]: Gratuluju, už jsi na to skoro došel. Ano, tohle nikdy nefungovalo, nefunguje a fungovat ani nebude. Už víš, kam jsi vlezl?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu RV 18:37:26 29. 02. 2016
default.png
Mně na tom vadí, že každý kraj dělá všechno jinak. To se týká i prvosledových hlídek. Člověk by naivně myslel, že v té naší malé zemičce by stačilo jedno velitelství, to by řídilo činnost okresů a hotovo. Jenže my musíme uplatnit a uživit armádu ouřadů na krajích, kteří vymyslí mraky pokynů a stanovisek, aby prokázali svou užitečnost a pak je v tom akorát bordel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:53:16 28. 02. 2016
default.png
CATANI [2016-02-28 15:33:18]: Já bych to opravil: tam kde je nezájem, není ani zájem! :D :D Jaká kvalita? K té je při nezájmu ale fakt strašně daleko.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:52:15 28. 02. 2016
default.png
FOXX [2016-02-28 10:56:50]: Nemáš pravdu, hele: jde o něco, čemu se říká firemní kultura anebo priorita firmy. Tou je u normální policie vždycky jediná věc: udělat vše pro to, aby se četník vrátil ze služby živý a zdravý.
Nějaké spisy a podobné věci nejsou priorita. Priorita je BOZP. Až pak se dá dělat nějaká práce jako spisy.
K tomu, aby se četník vrátil ze služby živý a zdravý, musí mít výcvik a školení. Furt dokola. Až pak přichází srandičky typu procenta objasněnosti atd.
Vedení se nikde nesnaží ze všech sil, jde jen o míru připodělanosti nebo absolutní ignorance z nadřízených, zda něco z toho, co se děje pod nima, reálně zjistí.
To, co se neustále u PČR děje s jakýmkoliv nařízením shora, je jeho formální splnění. Vedení nikdy nehledá způsoby, ono vždy hledá důvody. Najde si je sice jen pro sebe, ale výsledek jejich činnosti je totální nezájem o službu.
Neprůchodnost příliš mnoha řídících článků, pořád dokola. Přes to nikdy žádná firma nebude fungovat.

Dobrovolně nemáš co na zaměsnání dělat, buď jsi v práci nebo ne. Neexistuje, aby jsi se šla zranit na tělocvik ze svého volna. Už máš myšlení pokřivené jak stále u policie odevšad slyšíš, jak to nejde.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 15:33:18 28. 02. 2016
default.png
Tam kde jsou kompromisy není nikdy kvalita.Nestačí humorná veřejná prezentace, několika bedlivě vybraných policistů s bedlivě vybraných obvodních oddělení.Poté policisté většiny oddělení čelí naprosto jiné realitě a deziluzi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ULTIMATE 12:06:39 28. 02. 2016
default.png
KKKK [2016-02-26 13:05:54]: netuším, jak si na to přišel. Volací znak je sekta a to hooodně dlouho

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 10:56:50 28. 02. 2016
Foxx.jpg
HAMMER [2016-02-28 10:33:43]:
Mno, bordel rozhodně je, že někde se koncept dodržuje, nebo alespoň se o to vedení maximálně snaží, a jinde ne.
Takto, ryba smrdí od hlavy, tam je jádro pudla. A pořád si stojím za tím, že je to nedostatkem financí. Klidně bych armádě ze státního rozpočtu kus uloupla.

Bohužel s tebou úplně nemohu souhlasit. Pokud mám být spravedlivá, tak musím dát za pravdu vedení - alespoň u nás to nejde tak, aby to nestálo peníze navíc. Na obvodě je podstav. Tzn., že aby mohl vedoucí někoho poslat na výcvik do cca 30 km vzdáleného města, musí někoho jiného hnát do služby z jeho volna. Jinak nebude mít kdo pokrýt směnu. A tohle by muselo být placeno jako přesčas. Což už není malý peníz, pokud to vztáhneš na více, než jedno malé oddělení.;-) To nemluvím o tom, že se tam musí nějak dostat, což také stojí peníze. Pokud je vezmeš z jejich denní, kdy nejsou ve výjezdu, a tedy tak moc důležití, zpravidla jim sebereš čas, ve kterém mohli vykonávat papírovou válku. A jsme tam, kde jsme byli.
Navíc, všichni musí mít stejné podmínky, takže i kdyby to na některých odděleních bez problémů šlo, aniž by to stálo moc peněz navíc, jinde to takhle snadno nepůjde. Ale nemůžeš to někde podpořit a jinde zakázat.
Co mě ale víc irituje, tak to je nemožnost tohle vše absolvovat ze svého volna. Jenže o to asi není ze strany policistů zájem.;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 10:33:43 28. 02. 2016
default.png
FOXX [2016-02-27 14:05:23]: Vidíš? Jeden kraj tak, druhý jinak, co to je ta firma? Bordel na kolečkách? Asi slabé slovo.
K tomu výcviku: dobrá, nejsou prachy na náboje, ale co brání uvolnit dvakrát za měsíc policistu na tělesnou, kde se bude cvičit sebeobrana, budou se v pauzách mezi mlácením o žíněnku brát skutečné případy a poučení z nich, budou se dělat kliky, sklapovačky, dřepíčky a zase dokola? Bojaři zaplacení jsou, policisté taky, nic by to nestálo.

Není zájem, policista na ulici z hlediska hodnoty pro vedení je méně než psí hovno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:53:31 28. 02. 2016
dax.jpg
Prvosledová hlídka, to už tu přece dávno bylo:
Ano soudruhu kapitáne, dvě dávky, nebyl čas přemýšlet kdo je kdo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 19:22:05 27. 02. 2016
default.png
FOXX [2016-02-27 11:34:39]: prej vyberko :D stejne ho slouzime všichni ;D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio