Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prvosledové hlídky

Zdarec, nevíte někdo, jestli u prvosledových hlídek můžou sloužit baby?
PAVEL1234 :: Datum založení: 16. 02. 2016 :: celkem 96 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PAN-RUZOVY 17:42:46 23. 02. 2016
pan Růžový.jpg
HAMMER [2016-02-23 07:13:49]:

Chápu hammere, vím dobře, že každá dobrá myšlenka u týhle firmy je po zásluze recyklována v shit.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 17:41:29 23. 02. 2016
pan Růžový.jpg
DANIK [2016-02-23 13:19:42]:

Tak to by mě zajímalo, v jaký zemi žiješ ? :D

Dosud užívané vesty neměly trojkovou odolnost ??? Hmmm.

Jaképak jste dostali nové helmy ? Snad ne ty shitky s polštářkama na suchý zip téměř bez možnosti nastavení ? :D :D :D :D

A nemáte problém s nastřelením ? To mi řekni, do jak velkého kruhu se musíte trefit z MP 5 ? :D Pivní tácek na 20m ? Tož v takem připadku hej.

Fakt mě teda zajímá název země, ve který žiješ ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu XXX 17:08:59 23. 02. 2016
default.png
Jen tak na okraj, operačního důstojníka, který vysílá hlídky na místo, zajímá nějaká prvosledová hlídka jen informativně, on je totiž ze zákona povinen vyslat na místo aktivní střelby či jiného závažného činu hlídku či hlídky, které jsou nejblíž (dle GPS), byť by to byla hlídka dopravky či nějakého zapadlého OOP v Horní Dolní, či hlídka SKPV. V žádném případě není přípustné, aby tyto hlídky vyčkávaly na nějakou tu prvosledovku (tu tam samozřejmě vysílá taky, stejně jako všechny ostatní volné hlídky) a na místo vyjely až po ní ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 16:30:48 23. 02. 2016
Foxx.jpg
DANIK [2016-02-23 13:19:42]: Presne, jak rikas.;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 13:19:42 23. 02. 2016
Danik.jpg
Když to tady tak čtu, tak mám skoro pocit, že žiju v jiné zemi. Je asi jasné, že prvosledová hlídka musí dělat také něco jiného, než sedět na zadku a jednou za 2 roky vyjet na nebezpečného pachatele. Takže koncept, když hlídka dělá normální práci a v případě potřeby vyjede je asi v pořádku. Že je to posun z hlediska sloužících o 300% je alespoň u nás jasné. Dostali jsme nové auto, dostali jsme konečně vesty s trojkovou odolností, přilby i se štítem a časem snad dokonce balistický štít. Problém s nastřelením a jinýma kouzlama u MP5 tedy nemáme a to můžem Eotech sundávat a nandávat jak chceme. Abych to shrnul, i předtím bychom jeli na přestřelku s šíleným střelcem, teď na to máme vybavení aspoň. A jelikož jsme jiný stát, tak i ten výcvik docela jde. Dokonce jsem dostali druhého bojaře. Samozřejmě časová dotace výcviku je žalostná, ale s tím už asi nikdo nic neudělá a nikde v okolí na tom nejsou lépe.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:13:49 23. 02. 2016
default.png
PAN-RUZOVY [2016-02-22 22:16:53]: Obávám se, že nechápeš, že to, co se vymyslelo neměl být vůbec kočkopes, ale že všecko takto skončí. Těch příkladů z minulosti je spousta.
Napřed někdo z veden úplně nahoře, komu se chce myslet a dělat, přijde s nějakým nápadem a hodí ho mezi lemply no a dole je z toho myšoprasoovce.
Mimochodem optimista jsi, protože to nebude kočkopes, ale prasodlak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 22:16:53 22. 02. 2016
pan Růžový.jpg
VETERAN2 [2016-02-20 11:30:35]:

Musíš být trochu optimista, jinak by se člověk z toho posral a zbláznil.
Předpokládám optimisticky, že z prvosledových hlídek bude kočkopes. Nechápu, proč se v ČR pořád vymýšlí již vymyšlené. Asi kvůli uplatnění toho množství študovanejch.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:01:20 20. 02. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-02-20 11:30:35]: Jo, krásně jsi to napsal, kdo z vedení by se do něčeho takového angažoval? Nebo do něčeho jiného, co by věc někam kvalitativně posunula?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 11:30:35 20. 02. 2016
default.png
PAN-RUZOVY [2016-02-20 00:46:54]: Ptám se proto, že tvůj optimistický pohled by na to ukazoval. Problém s nastřelením zbraní je po léta stejný. Pak ti musí být jasné, jak taky může dopadnout pokus prvosledové hlídky o střelbu na pašíka. To se výkonu zásahovky nebude blížit ani přibližně.
Pravda. O zbraně se zajímá málokdo. Rozumím tomu, že na nákup něčeho jiného než 58 nebyly peníze. Náboj je na použití ve městě vcelku dost silný, ale mně by přišlo vhodné zkusit, jestli by se nedala prostě použít redukovaná munice. Má střelu se vzduchovým jádrem a vysokou úsťovou rychlostí. Na větší vzdálenost rychle ztrácí výkon a prostřelovat moc nebude. Stejně tak málo by se mohla odrážet. V případě potřeby stačí vyměnit zásobník a výkonu je víc než dost. Ne každý samopal s redukovaným fungovat,ale stačí je přebrat nebo upravit. možná by vznikl někde problém, ale nevím, že by se o takové řešení za pár korun někdo pokusil. Ale takhle by se dalo pokračovat od jedné věci ke druhé.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 08:20:00 20. 02. 2016
default.png
Ještě jedna věc: mě se tahle myšlenka moc líbí. Vzešla shora. Nebyla to první věc kterou pamatuju, které shora vzešla a dole byla znásilněna.

Vsaďte se tady kdo chcete a co co chcete, že tato myšlenka bude línými, tupými a těžce přeplácenými méněžery na nižších stupních naprosto zprzněna, místo aby byla dovedena do dokonalosti v detailech místních podmínek. Mimo sázku jsou věci jako že bych šel znovu do služby a tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio