Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prvosledové hlídky

Zdarec, nevíte někdo, jestli u prvosledových hlídek můžou sloužit baby?
PAVEL1234 :: Datum založení: 16. 02. 2016 :: celkem 96 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 07:32:59 25. 02. 2016
default.png
VETERAN2 [2016-02-24 23:43:58]: Jo, dvoustovka byla klasika vzdálenost i na vojně. Bez kolimátoru, bez puškohledu, jen Kosa a ty.
Jinak dohady o nastřelené zbrani... kluci co blbnete, máte maníka který spouští klidně a jak má a máte maníka, co to strhává. Co neumí dýchat, co neumí zbraň držet, těch faktorů je strašně moc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ULTIMATE 00:37:56 25. 02. 2016
default.png
PAN-RUZOVY
Motáš dohromady nesouvisející věci. Při použití kolimátoru budou všichni střílet stejně. To, co si popisoval, se týká puškohledu a je to způsobeno chybným úhlem, pod kterým se někdo do puškohledu dívá, ale to se ti u kolimátoru stát nemůže. Vysvětlováním fokálních rovin a čoček, které na to mají vliv tě obtěžovat nebudu :-D Dost tomu může zabránit používání očnice. Co se týče sekty, tak předpokládám, že budeme mít nastříleno x krát více, než ty. Sekta je totiž volací znak středočeské zásahovky :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 23:43:58 24. 02. 2016
default.png
Ono se dnes střílí ze samopalu na 50 m a zásahu figury někam se říká výsledek? Nestačím se divit. Zá nás na 100 a muselo to být tak kolem 9 na nekrytě ležící figuře. Figura velikosti postavy bývala, myslím, na 200 m. Ale to s MP5 pochybuji. I když. Dávka dělá divy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 22:06:18 24. 02. 2016
Sekta.jpg
PAN-RUZOVY [2016-02-24 21:40:26]:
Chytlavej?Neee:-)
Jen spis alergickej na rady ,,odborniku":-)
znas to:-)
A nenalejvej mne porad chlastem:-)
A baby na prvosledkach uz jsou a budou, a my s tim neudeĺame nic:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 21:40:26 24. 02. 2016
pan Růžový.jpg
SEKTA [2016-02-24 21:16:19]:

Seš chytlavej, viď ?
Ale já se do tebe nenavážím, tak si dej hlt sektu a bude to v klidu. Jde jen vo to, jestli v prvosledkách mohou sloužit baby. :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 21:16:19 24. 02. 2016
Sekta.jpg
REPLY:PAN-RUZOVY:65349-1:2016-02-24 14:28:43
Cti pozorne:-)
Na MP5 mam nastrileno vcelku hodne, a uz nekolikrat jsem pouzil kolegy mp5 ( nasimulovane postreleni) vsichni mame nastrelene dlouhe na stejnou vzdalenost krome OPU....
A predstav si ze to chodi porad stejne, no nechapu, asi chyba v matrixu:-)
V poho mas jinou zkusenost , ale odpust si kecy o tom, ze pochybujes o tom, z ceho jsem strilel..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 17:02:52 24. 02. 2016
Danik.jpg
No, balistika III je někde zmiňovaná i na dlouhou zbraň, ale názory se různí. Jinak máme ty nové těžké vesty, jak si psal níže - III a v plátu IV. Plát je přes celý hrudník. O vestách píšu pouze, že jsou podstatně lepší, než ty minulé.

Co ovšem nechápu je, o čem stále hovoříš s těma zbraněmi a nástřelem kolimátorů. Já nevím, jestli si nastřeluješ zbraň z ruky, ale u nás to děláme tak, že jí uchytíme do držáku a pak se nastřelí. Pak je prostě kolimátor v jedné ose s hlavní. Že v nástřelu jednotlivých lidí bude rozdíl, je asi jasné, nejsme všichni stejně dobří střelci. Ale celý problém bude ve střelci a né ve zbrani. To je asi to, čemu se Sekta směje a já se nedivím. Stejně tak netuším, proč nastřelovat zbraň na 10 nebo 20 metrů, když ten náboj 9mm z téhle zbraně nemá ještě na 100 žádnou výškovou ztrátu? Stejně jako pro akční střelbu se nepotřebuju bavit o nějakých centimetrových přesnostech si myslím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:56:43 24. 02. 2016
default.png
Tady na tom tématu vidíte, jaký by byl ze strany mančaftu zájem o službu. Škoda, že jen mančaftu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:55:33 24. 02. 2016
default.png
DANIK [2016-02-23 20:40:24]: Daniku, kdepak jsem napsal něco o čekání na šílence? To je jedan otázka a druhá: doprčic, copak já myslím?

Ne, vím že na obvodě na tom okrese bylo v éteru zhusta veselo, na domácí zabijačky s ohlášeným ohrožováním zbraní, na různé signály, na bitky, na zloděje v obchodě atd jezdily běžné hlídky, zpočátku bez vest, pak jsme dostali vesty... místo své prevence jsme dělali tady ty blbosti.

Kdyby tuhletu práci převzali prvosledové hlídky, mohl by si obvod fakt dělat více svojí práce na poli prevence, zatímco nutný akční výcvik prvosleďáků by nebyl tak drahý a hlavně nerealizovatelný jako u obvodů. Prvosledovky by cvičily, zsahovaly a vypomáhali při samotných zásazích.

Když řékáš, kolik by to bylo hlídek, bylo 85 okresů plus Praha, takže cca 120. A kolik darmožroutů lapí na každém okrese od ředitele (je mě fuk jak se ten darmojed dnes jmenuje)až po násmětska pro věci zbytečné, a honí svoje čárečky, zadarmo drazí? Prvosledovky, to má smysl, jen se to musí dotáhnout do konce. Což samo, krásně o tom plácáme játra, nic z toho nebude!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 14:28:43 24. 02. 2016
pan Růžový.jpg
DANIK [2016-02-23 20:40:24]:

Ani III. balistika není na dlouhou zbraň, musíš se podívat na normu. Ale to je fakt těžký vo tomhle diskutovat. Předpokládám,že máte III-A, plát ti z toho udělá IV.
Mrkni se, ale fakt záleží na konkrétní normě, tak mě nechytej za slovo:

http://www.tady.cz/aegis/nij.htm

České normy TBO byly přísnější, zejména na protišokovou úroveň ochrany, než NIJ.

Sekta - čti v klidu. Řeč byla vo HK nastřeleným na 25m. Za další, nevím, jestli jsi někdy v životě kouknul alespoň v obchodě do puškohledu. A pochybuji, že jsi někdy střílel z dlouhé zbraně s kvalitní optikou.
Až tohle vyzkoušíš, pochopíš a zjistíš.
Ale pro kontrolu si někdy na střelnici nastřel HK na 25m na centimetr přesně, kolega ať udělá to samé a pak si zbraně vyměňte.
U odstřelovačky ten rozdíl dělá na 100m i 2-5cm. A zásahy(například tři rány) se dotýkají, ale každý střelec má centr jinde. To jsou věci, co ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio