Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Prvosledové hlídky

Zdarec, nevíte někdo, jestli u prvosledových hlídek můžou sloužit baby?
PAVEL1234 :: Datum založení: 16. 02. 2016 :: celkem 96 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PAN-RUZOVY 08:40:09 18. 02. 2016
pan Růžový.jpg
FOXX [2016-02-18 06:43:14]:

Jsi zakuklená feministka, ne ? :D

martoo - nelze srovnávat střelbu v klidu na střelnici. I když vím, že mezi chlapy je spousta vyložených nemehel. Nicméně vše je o počtu vystřílených nábojů. Nic víc. Vše se dá nadrilovat na úroveň, kde rozdíly nebudou propastné.

Podstatné je, co napsal santiago de cuba - chlapi budou na tom vždy fyzicky lépe. Tím neshazuji ženy ! Samozřejmě se nějaká Vlasta a Šárka mohou v populaci vyskytnout. OK. Ale primárně by do prvosledu měli jít chlapi.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 07:58:24 18. 02. 2016
default.png
CHIP [2016-02-17 19:32:48]: Jasně, s tím já souhlasím. Jak ale psal pan-ruzovy vezmi ženskou na střelnici a bla bla bla. To je prostě blbost. O tahání těžké výzbroje, výstroje atd... Nemá řeč se bavit, chlapy na tom prostě vždycky budou obecně lépe. Na druhou stranu jak sám píšeš výjímky potvrzují pravidlo. No a když si vezmu jak prvosledka probíhá u nás, kde to slouží prostě všichni, vystřílíš si jednou před 2 rokama 25 nábojů (pánbůh ví, kdy si vystřelíš znova) na 20-25 metrů a jdeš domu...Nevím, nevím...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FOXX 06:43:14 18. 02. 2016
Foxx.jpg
MARTOO [2016-02-18 06:01:40]: Krasne shrnuto a napsano.;-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 06:01:40 18. 02. 2016
martoo.jpg
PAN-RUZOVY [2016-02-17 23:09:54]:

V otázce, zda ženy v prvosledových hlídkách ano nebo ne, odpověděl mě nejblíž Chip. Záleží o jaký vzorek populace se jedná, nezáleží na pohlaví.

Lidi se dělí podle toho, zda na to mají nebo ne.. Pokud někdo na to nemá tělesnými dispozicemi, může tento nedostatek odstranit např. bojovým uměním. Je to ale o tom, co ten dotyčný člověk pro to chce dělat sám.. To už je ale na tom vzorku populace, který k policii naberou, ne o pohlaví.

Policajt má za povinnost na sobě makat a hledat svoje slabiny, které ve výkonu jeho služby můžou potencionálně ohrozit jeho kolegu nebo sebe samého a pokud to nedělá, není to problém v pohlaví, ale v konkrétním jedinci..

Vzhledem k tomu, že muži i ženy bereme ve stejných TT. stejné peníze, naprosto odmítám jakoukoliv pozitivní i negativní diskriminaci..

Další věc je ta, že některé útvary mezi sebe ženy ze zásady nechtějí, protože by jim ženy narušovaly atmosféru. Tady se ale nabízí otázka - můžou ženy za to, že v jejich přítomnosti se my jako muži leckdy chovají jako hovada a snaží se překročit některé žádané hranice? V civilním sektoru jsem dělal i v ženském kolektivu, takže vím, že to funguje i obráceně, byť v modifikované formě, většinou bez sexuálního podtextu..

Když už ale zmiňujete zrovna tu střelbu, tak na střelnici dost často vidím, že ženy střílejí podstatně líp než muži:o)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 23:09:54 17. 02. 2016
pan Růžový.jpg
VETERAN2 [2016-02-17 22:24:05]:

To samé co for sekta. Stačí v klidu číst.
A za to, jak na jednotlivých ÚO přistupují ke "zřizování" a výcviku a vybavení prvosledek, za to opravdu nemůžu.

Ale to je už pořádně OT. Otázka zněla zda samice u prvosledek ano či ne. Já říkám ne. Alespoň ne jet se samicí k zákroku proti střelci. Howgh.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAN-RUZOVY 23:06:18 17. 02. 2016
pan Růžový.jpg
SEKTA [2016-02-17 20:42:23]:

Vychladni sekto, nevím ve které sektě jsi členem či kolik sektu máš v sobě, ale to je jedno. Spíš se nauč v klidu číst. Psal jsem, že nevidím velký rozdíl mezi ZJ a prvosledkou v případě, pokud jedou řešit chlápka s kalachem, který jej dokonce ještě aktivně používá.
Jinými slovy speciálně pro Tebe ještě jednou - cílem je eliminace chlápka s kalachem a ochrana života a zdraví dalších osob.
Budu to muset psát ještě jednou ? Fakt je to těžký pochopit ? Nebo si chceš měřit péra na detailech a vybavení ZJ či prvosledky a intenzitě výcviku ? Já ne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VETERAN2 22:24:05 17. 02. 2016
default.png
PAN-RUZOVY [2016-02-17 18:36:52]: Jak dlouho sloužíš, že nespatřuješ rozdíl.
Zásahovka jezdí a ví na co, rozhodně nejede ve dvou a z vozidel se nevyvalí maník před důchodem s dvacetiletou buchtou. Možná se najdou i místa, kde to soudruzi gubernátoři vůbec neřeší a stane se, že se vyvalí 2 buchty, každá 50 kg i s gumovkama a dlouhou nesou ve dvou jako protitankovou pušku jedna za lauf a druhá za pažbu. Takhle na tom zásahovka přeci jen ještě není.
Prvosledové hlídky dopadly podle předpokladu. Sotva utichl humbuk, prostě se nějak vytvořily a hotovo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DANIK 21:27:59 17. 02. 2016
Danik.jpg
Yes, tady u nás Karlovarsku se s tím vypořádali šalamounsky. Určilo se pár lidí z obvodu, kteří dostanou nějaký ten tělák navíc a to jsou prvosledové hlídky. Třeba u nás ovšem nestačí ani na pokrytí běžného výkonu. Takže třeba zítra má prvosledovou hlídku veterán 50+ s dvěma buchtama. Jinak je to normální hlídka co dělá nápad a v případě potřeby vyjede. Jediné plus je to vybavení a lepší auto. Baví mě jak detaily soudruh náčelník neřeší - stará instruktáž obsahuje například po 12 noční ranní hodinové procházky centrem, abychom byli vidět. Ty má ovšem i prvosledovka. Takže v nouzi - pardon, hoši doběhnou a do 15 min. vyjíždí. Takže bych z toho zásahovku nedělal a bral bych to jako normální lépe vybavené hlídky. Tudíž i pro holky. Když padnout, tak bez rozdílu pohlaví.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEKTA 20:42:23 17. 02. 2016
Sekta.jpg
PAN-RUZOVY [2016-02-17 18:36:52]:
Pokud nevidíš rozdíl mezi činnosti ZJ a prvosledovou hlídkou tak si jdi ven vyčistit hlavu a pak se podívej ještě jednou:-D:-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CHIP 19:32:48 17. 02. 2016
Chip.jpg
SANTIAGO-SAN [2016-02-17 18:53:58]: Nemam nic proti ženám u ozbrojených sborů, ale tvoje srovnání pokulhává. Zmáčknout spoušt skutečně není fyzicky náročné, ale pohybovat se v těžké výstroji tvořené balistickou vestou, přilbou, primární a sekundarní zbraní, munici a dalšími doplňky je už jiná káva. Stejné je to třeba u mokrých hasičů. Ti nestřílí a stejně tam devčata nenajdeme Ale i tak si myslím, že by to některá děvčata fyzicky zvládla, rozhodně dneska kdy holky boxují, zápasí v MMA atd. Otázkou je jejich procentuální zastoupení v populaci. Zatímco u chlapů kteří mají zájem sloužit u ZJ a jsou schopni projít sítem fyzických i psychických testů to může být odhadem jeden ze sta, u ženských to bude třeba jedna z tisíce. Pokud jde o prvosledové hlídky, zatím není dokonale vytvořena metodika vycviku, nejsou přidany naboje na vycvik, všechno se zatim tvoří... Teda pokud vím. Opakujuvže v Praze neni jejich zrizovani na pořadu dne.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio