Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Nábor VŠ k Policii

Dobrý den, setkal jsem se s tím, že k Policii ve větší míře začínají nástupovat lidi s VŠ vzděláním. Jako pro znalce poměrů u Policie je to pro mě docela komická situace, kdy VŠ "šlapou chodník".Opravdu nechápu koncepci našeho školství,kdy někdo studuje 5 a více let a pak jde např. vyhánět bezďáky z nádraží, proč ztrácel 5 let na škole, aby potom šel dělat práci, na kerou stačí SŠ a kde své vzdělání a znalost jazyka asi moc neuplatní.Setkal jsem se s klukem, který má strojní techniku z VUT a je u Policie jako řadový pěšák (já si nemohu pomoci, ale pro mě je to trouba, chodit v mrazu a v noci....).Chápu, pokud má někdo práva, nebo tu slavnou poliejní akademii, popř. technik a dostane se na práci v oboru ale jinak mi to připadá postavené na hlavu..
XJHX :: Datum založení: 13. 01. 2009 :: celkem 51 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TOMY 22:35:09 09. 02. 2009
default.png
No já to vidím tak, že u Policie začíná každý od stejný laťky, VŠ-neVŠ, proto moc nerozumím, proč se někteří chovají tak jak vás to tu spousta popisuje. Spíš dokážu si představit takovýho namyšlenýho troubu, ale nevím co z toho má... A o to přeskakování, ten "akcelerovaný postup", nebo jak se to jmenuje, jsem se moc nezajímal, ani ho neřeším... Jo a díky za přání, tobě přeju ať se ti namyšlení nováčci srovnají :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 21:05:41 09. 02. 2009
Střízlivej.jpg
No ne každý je stejný a to jsem tvrdil a tvrdit budu. Jen jsem popsal část toho, jak se chovají někteří VŠ na našem oddělení. Já osobně si vážím všech, co na počátku umí "držet hubu a krok" a mají chuť se něčemu přiučit od starších (délesloužících) kolegů. Ať už je to VŠ nebo SŠ. Bohužel je smutné, když se někteří nově nastoupivší kolegové takto chovají. Zvlášť markantní je to u VŠ, kteří mají tu možnost přeskakovat kolegy, kteří si odsloužili o nepoměrně více let jak oni. Přeji ti tomy, aby se ti zdárně podařilo dokončit tvou VŠ a aby jsi byl policii přínosem. Kdybych tehdy věděl to, co vím dnes, asi bych si tu VŠ taky udělal :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 18:53:34 08. 02. 2009
default.png
Když si tak pročítám tvůj příspěvek, tak se skoro nestačím divit. Já mám chvíli před doděláním vš - bc. titulu, potom chci k Policii a nedokážu si představit, že bych se nad někoho povyšoval kvůli škole, spíš budu "držet hubu a krok" a snažit se co nejvíc a co nejdřív okoukat od těch co slouží déle. To ty lidi opravdu nechápu, já chci začít na ulici, jako každý jiný, a nechci žádný výhody.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STRIZLIVEJ 13:45:24 08. 02. 2009
Střízlivej.jpg
No takto konkrétně mě se to nezdá vůbec. Já ztratil víc jak 5 let ve školách, které jsem úspěšně zakončoval a dodnes toho nelituji, ikdyž žádná z těchto škol není vysoká. Podle příspěvku zakladetele tohoto tématu VŠ mají patent na rozum a proto by měli vynechat tu podstatu práce policie - práce s lidmi na ulici, "kontakt s ulicí", získávat místní a osobní znalost a pod. a s vysokou rovnou nastoupit do "kanclu", SKPV a pod. A maturanti by měli např. vyhánět bezďáky z nádraží. To je taková kravina. U nás na obvodě je minimálně 80% VŠ úplně mimo. Chovají se vůči ostatním a to k nesrovnatelně délé sloužícím kolegům arogantně a povýšenecky. I jejich chování a vyjadřování je vzhledem k jejich dosaženému vzdělání mnohdy zarážející. Ten chodník na ulici si totiž musí odšlapat každý, nehledě na vdělání. Je ale smutné, když si jej VŠ odšlape v nepoměrně kratší době oproti stejně nastoupivším kolegům. Takto své zkušenosti z ulice získá velmi těžko. V současné době nastupující VŠ jsou dle mého doslova rychlokvašky z rychlokvašek. Neříkám, že hodně VŠ tuto práci nezvládne, někteří se umí zapracovat ke spokojenosti "týmu". Ale drtivá spousta z nich - to je bída, děs a hrůza. Pak ještě chodí a stěžují si, že oni mají VŠ (neprávem se tedy považují za něco víc) a musí "šlapat chodník" a nebo nedej bože zapisovat KO-čka do PC (to už u nás taky bylo, kdy si kolegyně z Ukrajiny s buhvíjakou střední školou, kterou jí tady za nejasných okolností uznali jako vysokou a aby nebylo pochyb jestli je to opravdu VŠ, radši jí dali titul Ing.). Mám mezi kolegy VŠ své kamarády, rád s nimi pokecám, zajdu na pivko a pod., ale to jsou ti, co nastoupili ještě za Grose a dřív - tedy za dob přirozené obměny stavu a jako já si odsloužili i vojnu. Proto vyzývám "Langrovy" vysokoškoláky: chovejte se jako kolegové, vaše VŠ není spása pro policii a zárukou toho, že jste lepší než SŠ ! VŠ z vás nedělá něco vyjímečného, pouze MOŽNÁ u nadřízených (se kterými nesloužíte) jste něco lepšího. Je třeba si uvědomit své místo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMYY 03:23:15 31. 01. 2009
default.png
Chtěl bych se zeptat Vás, kteří chcete nastoupit na místo u SKPV a nechce se vám začínat tzv. z ulice, ale chcete využít výhody VŠ vzdělání a nastoupit na výše zmíněné místo. A dotaz zní: Máte vůbec představu, co ta práce obnáší nebo si představujete, že to bude jako ve filmech? Ptám se, protože k mojemu údivu jsem zjistil, že si mnoho lidí myslí, že se u SKPV vlastně nic moc nedělá :/

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SCOTISH 10:26:15 27. 01. 2009
default.png
Tak jsem si tu ledasoc přečetla a docela mě to mate myslela jsem si že s VŠ je výhoda v kratší ZOP a že může získat rychleji -přeskočit nějakou tu hodnost v rámci kvalifikace.Ale zatím to vypadá že všichni jdou za tím jedním k SKPV. Já mám pouze maturitu tedy asi bohužel, ale také bych se časem ráda vypracovala k tomu abych mohla být u SKPV, ale už od začátku počítám s tím že někde musím začít něco se naučit, odsloužit nějaký ten rok a pak jít teprv na ono zmíněné místo, a vyrazilo mi tedy dech že s V3 tento postup zřejmě není, no že jsem se víc neučila.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZVOPK 09:16:38 27. 01. 2009
default.png
Vzhledem k tomu, že jsem byl svými kolegy z OOP nařčen z toho, že příspěvek od andre999 je můj, tak musím napsat, že nikoliv, byť s ním převážnou měrou souhlasím a buď je to náhoda nebo je to někdo od nás, protože ten "konkrétní" stržm. Ing. napsal - rozbytím mlhovky na automobylu a rýhou na dveřích atd. atd. a vyčíslení škody ponechám na odborníkovy. Takové drobnosti jako jsem-sem, s-z,když-dyž apod. ani nemá cenu psát, naštěstí je to extra výjimka, ale třeba zaspal v MŠ, ZŠ i VŠ při ČJ a je zase odborník na něco jiného. Jen nikdo neví na co. Ale teď k tématu - neodsuzuju příchod VŠ k PČR, na to nemám právo ani frčky, ale viděl jsem už dost VŠ, kteří nastoupili na obvod s rýpákem až do nebe, protože po Langerově kampani mají pocit, že je firma potřebuje a podle toho k tomu přistupují. Ještě nemají ZOPku a už letí na SKPV s dotazem, co dělat, aby už tam byli. Ale když může ve škole učit praxi člověk bez praxe, tak se není čemu divit. Každopádně s takovýma posila padne brzo SKPV na hubu, protože jak se říká-není Ing. jako Ing. a ne každý Ing. nebo Mgr. atd. prokáže, mimo schopnost nedělat nic co je pod jeho úroveň, že jeho schopnosti jsou i jinde než ve zkratce o třech písmenech. Každopádně se to nese ruku v ruce se sběrem, který PČR dělá. Dřív to byl výběr, pak nábor a teď už je to jen sběr. Zalepit díry vším co má alespoň tři končetiny a umí napočítat do pěti. Každopádně si myslím, že životnost nováčků je přímo úměrná jejich motivací nástupu k firmě. A ta motivace vesměs je - nemám práci, nikde mě nechtějí, ale oni mě potřebují, tak proč nedělat nic za peníze, protože mi můžou ho... oni mě přece chtěli. A bohužel, je to tak. Oni je chtěli, tak dobře nám tak, ať už májí před jménem Ing., Mgr., Bc. nebo třeba blb, vždycky je to o lidech, i když těch s tím obecným titulem blb se fakt poslední dobou urodilo. Vybrečel jsem se a jdu si podat přihlášku na VŠ.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 11:19:20 24. 01. 2009
default.png
Taky s tebou ve většině souhlasím, ikdyž máš asi velkou averzi na vš. I podle svého skromného civilního názoru je mi jasné že je blbost aby přišel někdo s vš a byl hned velitel nebo dělal ty spisy atd... (a tenhle názor mám už dlouho ne jen že jsem ho okopíroval od tebe). Ale co můžeš vytknout vysokoškolákovi který začne jako každý jiný na ulici úplně stejně "jako ta nevzdělaná lůza"??? NIC! Já to chci takhle udělat a nevidím na tom nic špatného. A jestli ty roky na koleji jsou ztracený čas je jen moje věc (třeba i moje blbost). A ten úryvek ze záznamu je hroznej to koukám...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 08:16:14 24. 01. 2009
default.png
andre999: ano mas v podstate pravdu. Ale nenapadlo te taky to, ze napr. absolvent tebou zmineneho VUT, fakulty elektro, muze dat policii vice, kdyz pcr vyuzije jeho znalosti z oboru? Byl by sice v oblasti zajisteni chodu firmy, ale to by mu snad nevadilo. Za soucasnych podminek, kdy je vetsinou potreba mit neco odslouzeno v primem vykonu, tento clovek jen zapomina co umi. Jinak ale s tebou souhlasim. Jak muze PCR vyuzit napr. zemedelce...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRE999 19:59:46 23. 01. 2009
default.png
Už jsem se k tomuto tématu vyjadřoval v minulosti a musím se opakovat. No a co že máš vysokou školu, to jako, že jsi ztrácel 5 let studiem toho jak se sklízí obilí, nebo jak se vyrábí CNC stroj znamená, že jsi po pár letech lepší policista než někdo kdo slouží 10 let na ulici a má policejní práci v malíku? To nám jako má zpracovávat spisy a velet někdo, kdo je u PČR 3 roky i s cestou, jenom proto, že ztrácel 5 let učením se hoven na vysoké škole, která s policejní prací absolutně nesouvisí, zatímco někdo s "jen" SŠ těch 5 let sloužil a nabral mraky zkušeností při zpracovávání přestupků, příp. trestňáků a 5 let komunikoval s lidma na úrovní potřebné v policejní práci? Začínají mě docela vytáčet stesky některých vysokoškolaků, jakto že já ing., nebo Mag. musím šlapat venku v mrazu, nebo se tahat s drbanama, jako ta nevzdělaná lůza. Chtěl bych vědět jak by dopadla vědomostní zkouška, kdy by proti soubě stáli nevzdělaný policejní šlapka s 10-ti letou praxí a 3 roky ve výkonu zařazený génius s VÚT a odpovídali na otázky z oblasti práva, taktiky a komunikace s lidmi. Jinak abych to nějak ukončil, tak sem přepíši malý úryvek z úředního záznamu o podání vysvětlení sepsaného jedním kolegou inženýrem. ...kdy jsem si všiml, že na pravé ztraně automobylu se nachází rýha o velykosti 25 cm. ( je to doslova přepsáno, tak jak to kolega ing. založil do spisu).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio