Já se přiznám, že s učením dětí nemám zas takovou zkušenost, ale pracoval jsem s nimi mimo školu a nakonec jsem si i trošku postál před tou tabulí, a proto mě uráží, jak tu každý s despektem hovoří o učitelích i o peďáku. Neříkám, že vysoká škola = génius, ale zase tvrdit, že tam člověka nenaučí vůbec nic a že je to zbytečný, je naprosto hloupý názor. A nechci tu vzbuzovat nějakou řevnivost ještě mezi vysokejma, ale zrovna peďák je pro práci s lidmi, tj. i pro práci u policie, rozhodně užitečnější než ČVUT - pokud nejde o specializované obory. Ono i to, když si člověk vyzkouší vést třídu ( u policie třeba podřízené), kde je plno individualit, je ohromně těžké. Každý si myslí, že učitel přijde do třídy, nadiktuje si svoje a jde domů, ale vy ty děti musíte taky k něčemu vést, motivovat a rozvíjet. A to chce nejen školu, ale i praxi a rozhodně taková zkušenost není k ničemu.
Tímto tuto diskuzi z mé strany končím. Lidé, kteří tu říkají, že je peďák k ničemu a člověk se nic nenaučí, jsou u mne hlupáci, co si to nikdy nezkusili. A vzpomeňte si na své výroky o peďáku vždycky, když vám řekne, že policajt nic nedělá, jen celej den dřepí v autě a buzeruje lidi. Má to asi stejnou výpovídací hodnotu o práci policie jako váš názor na studium pajdy.