Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Veřejná bezpečnost vs.Policie

Dobrý den, jako bývalý policista sleduji se zájmem situaci u Policie a i tuto diskuzi.Musím se přiznat, že za dnešních poměrů bych nechtěl sloužit. Mohu hodnotit práci a postavení jak Veřejné bezpečnosti, tak Policie, u obě jsem zažil.Je mi líto a je tristní, že dnešní policista má malé zastání jak u veřejnosti, tak bohužel i u orgánu státní moci, a pana Langera lépe nezmiňovat.Pachatel je na tom mnohdy lépe než zasahující policista. Vytáhnout nůž, pistol a použít ji proti policistovi (viz, skoro 100 zabitých policistů za nějakých 18 let), to si pachatelé hodně hodně rozmysleli ten kdo policistu usmrtil (taky si takový případ pamauji z 80 let), tak byl adept na provaz. To co se děje teď, že někdo zavolá hlídku v Brně, aby jí mohl napadnout, to je neuvěřitelný stav.
XJHX :: Datum založení: 14. 01. 2009 :: celkem 203 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 14:20:48 13. 07. 2011
default.png
HONZAD [2011-07-13 13:03:46]: No Honzade, na tebe je těžké reagovat, to je jako močit proti větru (ač nejsem dislektik).Nikde jsem se o StB nezmíňoval, tak mi zase něco nepodsouvej!! Ba dokonce, ani to že jsem sloužil před r.1989. Ty jsi hold meleš to svoje a já taky.V tom výčtu ti už chybí pouze strašení "Jyřím Paroubkem" S tím Řeckem se ti moc nepovedlo, tam předchozích 5 let vládla pravice"Nia Demokratia" - krevní skupina naší ODS, a nepomohla jí ani ta předvolební půčka od Topolánkovy vlády 28 mega, i když pravda,Pasok který si to dnes vyžírá, není o moc lepší.Totéž ve Španělsku kde se soc.Zapaterova partaj střídá s pravicovou PP Aznara(nyní od r.2008). A zase kecáš jen o tom, co se ti hodí, a hřešíš na špatnou paměť ovčanů! V tom výčtu těch ruských enkláv (do které se pomalu propadá tento Korupstán), jsi ještě zapomněl Karlovy Vary. Zde nejmarkatněji zafungovala neviditelná ruka trhu pana profesora, neznajíce špinavých peněz.Kde jsou na prvním místě nápisy v azbuce,a občas nějaké menší v češtině.Rusáci již dávno v lázních zapomněli slovo "děkuji", a za slovo"Rusák" vyhrožují tr.oznámením za hanobení rasy a národa!Tak mi soudruhu nepodsouvej nějaké nadšení z toho, kam až se tento Korupstán za 20 let budování vyspělého kapitalismu dostal, kde se stáváme dílem již jen německo-asijsko-ruskou montovnou.S minimem naší vědecké či konstrukční invence. Bude zájímavé surfování v obchodním rejstříku, budou li skutečně zrušeny akcie na doručite! Také tě mohu ubezpečit,že již nehodlám oprašovat slabikář s azbukou, či Der Die Das! Prosím tě,až se na mě budeš příště reagovat, mohl by jsi přestat používat pubertální jazyk SMS.Už mě to luštění těch všeobecných blábolů bez čs.diakritiky nějak unavuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 13:03:46 13. 07. 2011
honzad..jpg
gen. spunt:
smarjaa to sou zase keci. To ze soudruzi ve snaze mit spolecnost pod totalni kontrolou cpali do vas policajtu (a jeste vic do StB policajtu) ohromny penize, to je prece jasny jak facka. Tim bych se (byt tebou) nechlubil, jelikoz i uplny idiot chpae, ze to nebylo ve snaze aby obcanum bylo bezpecno, ale ve snaze mit pod kontrolou spolecnost, aby nebyla ohrozena vedouci uloha strany.
Takze to, ze moderni technologie (nakradene zapadu, jelikoz vychodni blok byl pod embagrem a stolni PC jehoz pokracovatele nam stoji na stolech neni vynalezem sovetskych vedcu) jste vy hosi patrici k zelezne pesti delnicke tridy meli, zatimco vasi kolegove na zapade ne, to fakt neni k chlubeni. Oni se snaziLi) chranit verejnost a zakon, vy jste chranili vedouci ulohu.

Fajn, tys v Mnichove poprve videl zebraka, jelikoz u nas zadni za CSSR nebyli? keci!! bufetaci a podobni pobudove byli i tehdy, jen nebyli tak na ocich. O to sa starala SNB aby nebyli videt (popripade aby skoncili v lochu za prizivu) a nekazili tak pohled na socilisticky raj... Ale pobudove meli v 80 letech stesti, obcas skoncili v lochu (priziva) obcas dostali na stanici presdrzku, aby si uvedomili, ze nemaji lezt na svetlo..

To, ze ty, generacni spunte, si uveril tomu, co jste si sami nalhavali, tedy ze tady zadny problemy a socilni pripady nejsou, to neznamena, ze tomu tak nebylo. To znamena jen to, ze si sam uveril oficialni lzi.

Rikat Spanelsku, recku, portugalasku at ZAVEDENE demikracie, to si snad delas prdel, ne? navic, jestli ti to neuslo, prave v techto zemich (zejmena recko a spanelsko) poslednich letech vladne (nebo ma rozhodujici slovo) tvoje oblibena levice, coz jsou marxisti pod znackou socialnich demokratu... takze co z toho je mozne dovodit? Ze tyto staty jsou praktickou ukazkou toho, jak vypada vlada levice, ktera se pokousi vydavat za demokraty.

Jo a jeste jednu vec. ty tady velebis ten nas socialisticky raj pred 20 lety. Ten raj skoncil a koncil prave proto, ze padal na hubu. Proc vyhlasil Gorby glasnost a perestrojku? Jelikoz se mu ten domek z karet rozpadal a ten socislisticky zazrak vychodniho bloku pod taktovkou SSSR padal na hubu. Jetsli si to nevidel ty, tak hosi v Moskve to uz citili v kostech a podle toho taky jednali. Zmenili formu, nic jineho nezbyvalo, ale obsah je stale stejny..
A jelikoz (coz taky zapominias zminovat)o tom, co se bude ve ve vychodni evrope dit rozhodovala Moskva, tak prisla zmena rezimu v celem ost-bloku a tedy i u nas.

Mozna v Moskve vedeli co delaj, jelikoz uteklo dvacet let a uz zase tady maj vliv (rozhodujici vliv) a majetky (a prostrednictvim svych lidi tady ovladaj dulezitou cast ekonomiky a politiky). Takze, suma sumarum, spunte, ty bys mel byt spokojeny!!! nase zeme se fofrem vraci do luna svych zachrancu, pod kridla sovetskych bratru, kteri tady zarucovali a chranili ten socialisticky poradek a raj pred rokem 1989, po kterem tak places.

A ze soucasny chaos, korupce, gangsterismus a zvule na nejvyssich mistech u nas se ti nelibi? Ale to neni mozne, to je jen stripek z toho co se deje v Rusku a co se docela rychle importuje k nam... tvoji soudruzi proste stale hraji stale stejnou, tu svoji, muziku, jen trochu zmenili nastroje. Tak jim nezapomen tleksat a tancovat, tak jako si to delal pred 1989. A k tomu nezpomenj volat to stejne jako pred 1989: Za vsechno zlo muzou vrazi z wall streetu a prohnily kapitalismus. A: sovetsky bratr nas vzor!

A pak se projdi po Vaclavaku a nejlepe Vinohradech, aby sis oprasil svoji rustinu. Tvoji bratri uz jsou tady (a pulku toho okolo uz ostatne vlastni).



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 11:54:33 13. 07. 2011
default.png
GUNMAN [2011-07-13 09:44:55]: Rovněž zdravím, také ledacos pamatuji, i ten vysnívaný kapitalistický ráj. Který jsem měl tu čest také nějakou dobu obývat. I když na rozdíl od tebe zřejmě zčásti za erání peníze. Když nově budovaná demokracie usoudila že je třeba „nových“ odborníků. Nevím, jestli jsme byli více zklamaní my, nebo náš hostitel. Převážná část zařízení které nám předváděli (Made in Japan, či USA) byla již na našich pracovištích z dob ČSFR. Taktně nás upozornili, abychom si nic nefotili a nedělali poznámky, že se jedná o režimové pracoviště. Bylo to menší fopa, když se kolega zeptal, co o těch zařízení chtějí vědět. To co nás nejvíce zajímalo, výpočetní technika, tak tu jsme viděli jen na sekretu a u 68 letého vrchního ředitele, (nikoli zapojenou ve forenzním řetězci).Jak utrousil náš pečovatel, že „šéf“ to má jako ozdobu.Nakládání s touto špičkovou výpočetní technikou, bylo dost podobné jako u nás! To jen k tomu, jak jsme tady všichni po r.1990 popadali ze stromů! Paradoxně jsem svého prvního živého žebráka viděl v Mnichově u vchodu do metra, a druhého v Moskvě u letiště . Kam jsem s partou spoterů vyrazil na airfest. Rozdíl byl pouze v tom, že ten ruský zřejmě pamatoval Rasputina, měl nějakou osobní váhu s ev.číslem. Sice mu chyběly nohy, ale na prsou měl skoro tolik metálu jako pan ex.pol.president Martinů. O tom, jak se to tady vedlo špatně těch 40 let, tak od dob vlády Nečase rotuje po soc.sítích bonmot: bolševici to kur…..40 let, a my jsme na to našli zkratku. Nevím jaký kapitalismus je ten pravý. Už jsem zde kdysi psal, mám přátele v Rakousku, bydlí na úpatí Alp., jejich používaným zemědělským nářadím by nepohrdlo žádné naše zeměděl.muzeum již v 80.letech.Krom zánovního SUV se zde tak nějak zastavil čas. Nějak mi hlava u toho „pravého“ kapitalismu nebere skutečnost, že takové zavedené demokracie, jako Španělsko, Portugalko, Itálie, Řecko apod., kde bolševici přes různé anomálie neměli reálnou moc( dokonce zde ještě současníci pamatují fašismus), jsou před státním bankrotem. Zatímco na rozdíl od ČEZka, kde to tady tedy 40 let prznili komunisti, dalších 20 let se to hov…..co po nich zůstalo, bezuzdně rozkrádalo (ala privatizovalo), a ještě jsme na tom o trochu lépe než „zavedené“ kapitalistické státy!???V čem je ten problém……?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GUNMAN 09:44:55 13. 07. 2011
default.png
Zdravím všechny. Chodím sem na stránky skoro rok a teď jsem se rozhodl konečně napsat. V komunismu jsem se narodil, ale než úplně zaschla barva na mnou namalované Auroře, zacinkalo se klíčem, zasvištěli federální obušky vzduchem a byla demokracie. Takže z reálií opravdového života vím maximálně jak chutnalo Pedro.
A pak jsem žil chvíli v Spojeném Království a můžu srovnat naši realitu a jejich. Prostě nikdo jiný, než komunisti nemůže za současný stav naší republiky, prostě 40 let tady vedli stát špatným směrem. Úplně zdevastovali lidské myšlení a nahlížení na pořádek ve společnosti. Vztahy mezi lidmi jsou děsné a poplatné všemu, co se tady děje.
Vláda na nás kašle, protože nejsme jednostní jako národ a dobře to ví a bude toho zneužívat, dokud se to nezmění.
Tedy nejde nadávat na kapitalismus, když tady ještě není tak, jak by měl být.
A to, že někdo vyrůstal za komunismu a má z toho důvodu na něj hezké vzpomínky, protože ho chránili rodiče a všechno viděl skrze prizma bolševické propagandy, je hezké, ale zavádějící. Režim byl zločinný. A jestli se proti tomu někdo postavil se zbraní v ruce, je aspoň ojedinělý důkaz toho, že nejsme taková banda zbabělců. Také lituju onoho příslušníka, ale je třeba si uvědomit, že v každém boji nikdo nebere ohled na to, jaký chlap v nepřátelské uniformě osobně je, ale vidí jen ten mundůr, který všechno určuje jasně (ano, myslím bratry Mašíny, přečetl jsem k nim dvě knihy a bezpočet jiných materiálů a vážím si jich - t.j. píšu na základě znalostí podložených literaturou). Bolševici vraždili, mučili a ničili lidské životy a když se jim někdo postavil, tak ho národ nesnese, protože mu to ukazuje, jaký je sám.
Tak to je tak vše, co jsem chtěl napsat. Tak zdar a sílu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:39:27 13. 07. 2011
default.png
Mě ta doba osobně taky nepřišla nijak hrozná, protože mě rodiče drželi co nejdál od toho kdo a co jsou bolševici zač. Netušil jsem spousty věcí, netušil jsem, že v porovnání se sousedy na západní straně žijeme jako žebráci a propadáme se vůči nim pořád níž a níž. Nedělali jsme komunistům potíže, komunista si nás nevšímal. Hrbili jsme se a měli se tak nějak. Nesměli jsme nic víc než jsme měli chtít. Bolševik se "staral" o spoustu běžných věcí a podle Daxe bylo zdravotnictví zadarmo a dneska se platí. A platit bude. Rudohnědá policie, tak se nám říkalo. No a je to vidět na vašich názorech, soudruzi.
Já jsem u policajtů byl, jen jsem s Váma nepekl. Já jsem neuznával nadávání a čekání co kdo za mě udělá, mě stačila hlava a ruky, abych si sám zařídil svůj život.
Taky proto že jsem s lidma jako vy nepekl, jsem neměl ruce až po lokty od sraček a kariéru jsem začal, celou prošel a skončil na chodníku. A jsem na to hrdý, jaká verbež u toho spolku sloužila, že jsem si s nima nezavdal.
S komunisty jsem nikdy neměl nic společného, ale co ty, Daxi? Ještě jsem si nikde nepřečetl, jak jsi na tom byl s členstvím v KSČ ty. Tak se nám pochlub, aby jsi nemusel odvádět pozornost na mě.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu DAX 00:15:52 13. 07. 2011
dax.jpg
HONZAD : No, ja mylism, ze vam hammer misty lze tak krkem jen proto, ze naplno nazvya veci pravym jmenem a je (byvaly) policajt.

Honzade nevím komu, ale z dnešních rádoby komunistobijců mě osobně nikdo krkem neleze. A Hammer podle mě žádnej policajt nikdy nebyl, podle mě byl jenom u policajtů, proto,že kdyby byl policajt, tak takový nesmysly co píše by nikdy nenapsal. Mám z toho spíše srandu a náramě se tím bavím, protože ti všichni vytrubovači dnešní jediné a svaté pravdy,všichni ti sypači popela na svou hlavu a různí omlouvači se, že dřív byly pomýlení a proto byli v KSČ a nebo v SNB či v pionýru nebo SSM a byli k tomu donuceni a pod. jsou jenom prachsprostí převlékači kabátů a věř, že kdyby sem přišel třeba Svatej tajtrdlík se svým režimem, tak takový lidi jako Hammer a podobní budou zcela jistě zase halasit, že byli před tím zase pomýlení a věřili tomu ,ale že ted prokoukli a jedině Svatej tajtrdík je to správné. A myslím, že toto měl na mysli GŠ když psal o tom charakteru.
A Honzade po starých dobrých pořádcích myslím tady nikdo nebrečí, prostě je jiná doba a všechno se vyvíjí, ale mohu ti s klidným svědomím říci,že i přes ty všechny kraviny,které se dřív dělali jsem rád,že jsem mohl na vlastní kůži zažít službu u SNB i u PČR a dneska mě žádnej z dnešních halekačů a strašičů nemůže opít rohlíkem, jak to tady bylo před 89 hrozné a jak tady řádily hordy zdivočelých komunistů a požírali malé děti na ulicích a proti tomu, jak je to po 89 dnes krásné, jakou máme krásnou svobodu, jak se nám tady krásně žije a před námi jsou jenom skvělé zítřky.A to že dnešní policisté mají už dnes po 20letech po 89, plat z kterého pomalu nezaplatí základní životní potřeby, že z něho neuživí rodinu,že jim stát není schopen zajistit různé výhody, rekreaci,lázně,zdarma dopravu a bydlení a pod. a že si jich v podstatě neváží, proto,že práce policisty je brána stejně jako práce pokladní v Tescu. Do důchodu půjdou v 70letech a u doktora budou platit jako mourovatí za všechno. Tak to je jaksi v pořádku že??? a k tomu přidáme ještě nejistotu, a akce typu "vyfot si svého policistu" "nahraj si ho na mobil" a hned s tím na internet a podobné zhovadilosti. To je to vaše úžasné zlepšení...??? Děkuji, ale takovej zlodějskej systém a rádoby svobodu nechci.

A Honzade k "Hrdinům" Mašínům a spol. Oběti : Honzádko,Kašík,Rošický a Lecián (i když ten nakonec přežil)a to jsou prokázané vraždy. Kolik musí být podle tebe zavražděných lidí ,aby to bylo plno??? O tom případu vím poměrně dost a nikdo mi tady nevykládejte, že to byli hrdinové. To byl možná jejich táta, ale oni určitě ne.


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 22:34:44 12. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-12 18:14:51]: hele ty pako vymaštěný, najdi mi na tomto DF příspěvek kde obhajuji nějaké zločince (na rozdíl od tebe patřím k té druhé polovině české populace, která nazývá Mašíny vrahy - již jen proto, že zavraždili bezmocného policajta). Jestli někdo něco provedl za bolševika, nebo kdykoliv jindy, tak ať zčerná v kriminále! Nehledě na to,že Štěpánova KSČ není žádná parlamentní strana, a v pohotováku který zasahoval proti demonstrantům 17.listopadu, nebyli nutně členové KSČ (např. z důvodu věku),… ty znalče politické scény! Nechci tady reagovat na ty tvoje "rádoby" odborné bláboly.Každý kdo už má alespoň po ZOBce, tak si udělá obrázek sám. Poukázal jsem pouze na tvůj vytříbený charakter. Charakter policajta, který sloužil pro minulý režim, a teď si může roztrhnout hubu jak nadává na bolševika!Ale klídek, nejsi sám, v naší hospůdce jednoho takového poslali živnostníci do řiti.Tak hold prudí v jiném lokále. Honzad to útlocitně nazval katarzí( ovšem katarzí na cizí účet). Obyčejný člověk s normálně fungujícím zažívacím traktem, by si o tebe neopřel aniodřenou Ukrajinu.
Jak vidíš, tak jsem svoje pocity vyjádřil bez většího množství pohlavních orgánů či jiných vulgarit! Na rozdíl od tebe! Asi to bude tou výchovou, málo tě fotr řezal přes palici(hahaha)!

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:28:26 12. 07. 2011
honzad..jpg
jamesicu, zjisti si predtim fakta, nez zacnes blabolit.

"Masinove zazvrazdili plno lidi" ? Jo? Tos cetl v Halo novinach, ne? Vis o cele jejich kauze neco? Zjevne ne...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JAMESCLC 21:57:44 12. 07. 2011
default.png
HAMMER [2011-07-11 15:58:17]:

Hammere proč je to hovadina? Pouze jsem napsal že část četníku zůstala ve službě po válce, tudíš u SNB, což je pravda. Nebo chceš tvrdit že není? Pim mi napíše že mám o četníkách strašný a lživý představy, nevím kde na to přišel...
Já nic takového nepsal! Takže, laskavě stejně jako Pim první přečti na co reaguješ. Stejně zajímavá byla tvoje reakce na Daxe kdy porovnavál dobu před 89 a po, začal jsi mu vysvětlovat jak si má sjednat respekt, napsal jsi mu pomalu psychologickou úvahu, neřeknu kdyby to byl mladý polda ale o pár příspěvku dříve psal že sloužil 38let, nu asi o tom něco ví. Myslím že za ty roky ve službě asi o tom něco bude vědět, nebo to byla jen snaha odvést řeč jinam, pač to Dax napsal tak jak to bylo? Pim měl pouze reakci "chce se mi blít" a na co by chtěl mít 220 000 armádu, přitom opět Dax nic takové nenapsal, pouze porovnával dnes a před 89.

Mno a jinak Hammere Tvé reakce na GŠ ohledně "Jo tak ty znáš někoho kdo zná druhého a ten povídal, že...."
Velmi zajímavé že když jsme řešili udávání, kde jsi tvrdil že byla denní rutina udávat své rodiče, bratry, sestry apod. nakonec vylezlo že znáš jen dva případy které Ti vyprávěla Tvá babička. Dnešní propaganda, že se v ČSSR udával v rodinně i pes za to že nenosil rudý obojek je zkrátka směšná.

No a Hammere těd jsi mě poměrně zklamal, pokud považuješ Mašíny za hrdiny tak chápu tvou myšlenku, konkretně co si psal dříve o přislušníkách SNB (zřejmě si to posuzoval podle sebe) o zpronevěření svého poslání, Mašínové zavraždili plno lidí a co víc Tvé tehdejší kolegy, nebyli to žádní funkcionáři KSČ, jen obyčejní lidé. Mašínové jsou jen sobečtí vrahové, kteří zasloužili provaz. No ale to jsme už trochu mimo toto vlákno, jen si mě celkem šokoval.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 18:14:51 12. 07. 2011
default.png
Jinak je docela sranda, že v této super zemi, kde komunisté už "nevládnou", kde nikdy debolševizace neproběhla, kde KSČ je parlamentní stranou, může takový človíček jako GŠ zastávající se zločinců a hlásící se ke krvavým zvěrstvům nejbrutálnější ideologie historie, proti nimž byli fašisté jen učedníčkové, takhle napadat někoho, kdo přizná, že byl za mlada blbý jako jateční troky a že se hluboce v náhledu na tuto ideologii mýlil. To je snad nějaká blbá sranda. Já že mám něco s charakterem? No asi jo, hahaha!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio