Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Zdravotní testy - proteiny

Zdravím všechny co s tím mají zkušenosti. Budu brát proteiny, ale zajímalo by mě, zda se to neprojeví potom na zdravotkách?Třeba jestli nebudu mít nějaké špatné testy?Nebo to bude vše O.K?díky za odpovědi
PAIKI :: Datum založení: 30. 06. 2009 :: celkem 45 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TOM24194 22:27:07 03. 11. 2013
Tom24194.jpg
Díky Vám všem za super komentáře moc mě to pomohlo :) Budu dělat zdravotní prohlídku tak radši vynechám cvičení a suplementy :) Zaměřím se na zdravou stravu a budu spíše protahovat šlachy a úpony :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 20:30:37 09. 07. 2009
default.png
Díky všem za příspěvky :-) Nakonec jsem se rozhodla, že vše nechám na své síle :-) Ale přesto jsem do budoucna zase o něco chytřejší :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 22:52:57 03. 07. 2009
default.png
kdybys přibíral 1,16 kg svalové hmoty měsíčně jak uvádíš tak si za 4 roky mistr olimpia:)))profík nabírá tak 6 kilo svalů ročně a to je jeden z nejnadanějších sportovců ve svém sportu , plus sype takové věcičky o kterých ani nevíš že existujou, tak mi řekni jak to děláš že nabíráš kilo svalů měsíčně jen na proteinech a gainerech, já to začnu taky praktikovat:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADRE 22:05:18 03. 07. 2009
default.png
Asi to bude nejlepší, protože pokud já se ve svých příspěvcích bavím o suplementech a říkám Paiki "nebrat nic" a ty si to vztáhneš, že to znamená "nejíst", tak opravdu radši nikam nepřispívej... S čím souhlasím, je tvoje věta "Tím, že přidáváš proteinový prášek, pouze zvyšuješ obsah konzumované bílkoviny." Samozřejmě, to je ale snad jasné ze slova SUPLEMENT. Paiki zajímalo, jestli se to pozná na testech, a já říkám ANO, pokud bude ve zvýšené míře užívat suplementy, na testech to opravdu poznají. Pokud si upraví pouze jídleníček /a to neznamená, že přestane jíst proboha/, bude to ok... Opravdu nechápu, proč jsi hned přišel s tím, že jí radím aby nejedla...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 21:59:24 03. 07. 2009
Drexa.jpg
Ach jo... Sem už raději přispívat nebudu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADRE 21:57:34 03. 07. 2009
default.png
Pokud nechceš jet objemový trénink /což ti na testy bude k ničemu:-)/, nebo nechceš přibrat a máš jen měsíc, proteiny i sacharidy jsou zbytečné...BCAA neuškodí, jediná věc co mě napadá, že by mohla pomoct zvýšit výkon, je Anabolic Halo. Zde by i tak měli zjistit zvýšený obsah testosteronu, nehledě na to, že AH přímo reaguje na inzulín ve slinivce břišní. Nejsem fyziolog, tak ti nepovím, jak budou vypadat výsledky u zdravotních testů, ale normální hodnoty nenaměří :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADRE 21:46:42 03. 07. 2009
default.png
Mhm...1,16kg za měsíc...Pokud se nenabere 14kg za 2-3 měsíce, nebo se chodí pravidelně, 4-5x týdně posilovat, tak je z toho rozhodně víc svalové hmoty... 4 Drexa:...nechci vyvolávat flame,ale mám pocit, že ty prostě nerozlišuješ strava/suplementy a hazíš vše do jednoho pytle... Já jsem/pořád/ektomorf. Už víc jak 11 let se zabývám stravováním, posilováním, s většími či menšími úspěchy,četl jsem všemožné názory na suplementy,znám lidi, co po pěti letech pravidelného braní proteinových/sacharidových nápojů mají rozhozené zažívání, znám jich 10x tolik,co jsou naprosto v pohodě. Je tvé plus, že tvému tělu stačí k regenaraci 2-3 dny max, rozhodně bych si stejnou radu nedovolil dát někomu, kdo jede objemový trénink, dává 200g bílkovin denně,700g sacharidů,15tablet BCAA,CEE, Glutamin, borci přisypávají i Tribulus, že nemusí před testama vysadit a můžou jet nadoraz. Bude odběr krve, moči, samozřejmě že naměří zvýšené hodnoty a myslíš, že se ho někdo bude ptát, jak k tomu přišel? Je v lidské psychice před jakýmkoliv testem být nervózní, mít pocit že nic neumím/nezvládnu a snažit se ještě pár dnů před v posilovně, na trati, v bazénu se strhat...Lehce se pak něco vyhodí, natáhne, škubne támhle, píchne tady a je zaděláno... Proto znovu opakuji, před jakýmkoliv fyzickým testem se hodit do pohody a vysadit tempo...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAIKI 21:41:10 03. 07. 2009
default.png
Můj dotaz, ale zněl jestli s tím má někdo zkušenosti, neptala jsem se,co to aminokyseliny atd. jsou, aby mi tady někdo opsal encyklopedii :-D Plus jsem se ptala ohledně zdravotních testů, jak by to asi dopadlo. Jinak mě prosě udivujou názory typu...ty se připravuješ nějak dlouho na ty fyzický testy, no tak se k policii radši nehlaš(viz tak nějak příspěvek níže, proto jsem se jen nad tím zasmála) Nikdo nevíte jak vypadám, jaký jsem měla zkušenosti se sportem, jak jsem na tom po zdravotní stránce. Něco jiného je 13 let hrát fotbalm a něco jiného je 13 let chodit do fitka + plus jsem holka. A navíc jsem musela fotbal ukončit kvůli matuře a dalším osobním problémům a od té doby jsem dva roky nic nedělala a to je pak sakra znát. Takže mě pak štvou názory, že to udělá i invalida atd. Já mám aspoň čisté svědomí, že na ty testy dřu. Ale to je jedno, trošku offtopic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLKISEK 21:26:25 03. 07. 2009
default.png
no ono je 14 kilo a 14 kilo:)z těch 14 kilo bude (pokud jsi dodržoval stravu a jsi čistý )tak max. 3 kila svalů:)zbytek to asi bude loooj:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PADRE 21:17:39 03. 07. 2009
default.png
Tobě ale pořád uniká rozdíl slova "brát" a "jíst" zdá se mi... Nevím jak ty, ale já radši si dám kvalitní snídani/vločky, müsli, cornflakes, mléko, na co je chuť/ místo svačiny vypiju protein, protože v práci nemám čas svačit, k obědu kuřecí, krutí, rýži/brambor, po tréninku sachariďák a sem tam banán,prot mi chutná a po večeři před spaním dám night protein. Tvůj příměr buď kuřecí prsa nebo protein je velmi úsměvný. Nahradit proteinem mohu leda tak svačinu, oběd jen vyjímečně...jak by ti nakonec řekl každý ve fitku, nejen odborník na stravu. Pokud není vyvážený jídelníček, můžeš se prolévat suplementy jak chceš, výsledek bude nulový. A zopakuji to teda znova i pro natvrdlejší...Větou "nebrat nic-proteiny, creatin..." snad MUSÍ být každému jasné, že je řeč o SUPLEMENTECH - tzn. nadstavbou nad základní stravou...Got it?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)