Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Žena u PČR

Zdravím, chtěla bych pracovat u PČR, ale každý mě zrazuje hlavně od studia (Brno). Je možné školu přežít ,,ve zdraví" ? Nejsou tam ženám házeny tzv.klacky pod nohy? A jak je berou kolegové? Za případnou reakci zde, nebo na email lidushka01@seznam.cz díky.
SWATTY :: Datum založení: 12. 10. 2009 :: celkem 35 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu GUDUR 12:50:32 21. 08. 2013
default.png
Jsem žena a souhlasím s příspěvky, že pokud není ženská "babo-chlap" nebo není profíkem v bojovém sportu, nemá na ulici v uniformě co dělat. Ženy mají své opodstatnění v kancelářích, jsou vnímavější v komunikaci, pečlivější v papírování. Bohužel jsem si prošla službu na ulici a lituji každého takto promarněného dne, kdy jsem mohla dělat něco jiného, užitečnějšího. Na druhou stranu, moji kolegové se mnou vždy počítali v zákrocích, sice jsem nešla na hmaty-chvaty, ale s teleskopem jsem vyřešila nejednu drbanskou tahanici a ještě si to dobře obhájila na papíře.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JANKA 03:02:36 14. 08. 2013
default.png
KARL [2013-06-03 18:53:01]: S vámi bych tedy nechtěla vlastnit ani dvoudomek. Vy byste ženu nepustil? A ta paní je svéprávná? Nastupovala jsem k ČR v době, kdy dětem nylo 12 a 10 let. Manžel byl v té době již délesloužícím. Ale, že by mi zakázal službu to tedy opravdu nepřipadalo v úvahu. Věděla jsem do čeho jdu, pochopitelně. Probrali jsme kde co. Ale rozhodnutí bylo na mně :-). Pro vás asi nepřijatelné, že? Nu...ještě, že existují i muži, kteří ženám nezakazují. Mimochodem. Vychovali jsem dívku, která se rozhodla pro službu u PČR také. A troufám si tvrdit, že dobře. Jsme zavržení hodní? Zdravím :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 1)
Poslat zprávu HAMMER 18:07:45 29. 06. 2013
default.png
KARL [2013-06-29 12:57:32]: No, Karle, soráč, ale kde vidíš mezery v legislativě v tématu, o kterém se bavíme?
Jak sám píšeš, "nikomu se do toho nechtělo" Samozřejmě, těžce přeplácené líné vedení neválčí na stejné straně barikády s hrubě podhodnocenými řadovými, nikdo z managerů nechce nic dělat, protože to jednak neumí a jednak chce mít svůj klid a svoje prachy do kdy to jen půjde. Kde máš v tomto problému nějakou legislativu?

Kdyby jsi napsal: reforma policie, kdy se musí vyházet 3/4 líných vší z všemožných "řídících" funkcí, pak souhlasím, ale k zákroku proti komukoliv, kdo zákon porušuje, nepotřebuješ žádné nové zákony. Tady se zákony zásadně nevymáhají, k čemu další, které zase nikdo vymáhat nebude?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARL 12:57:32 29. 06. 2013 blokovaný
Karl.jpg
HAMMER [2013-06-25 06:28:31]: Mě stačilo, jak reagovali v Duchcově. Nikomu se do toho nechtělo. Tak to vidím já. Dokud budou poldové chránit alternativně pigmentované drbany, tu pomyslnou úctu k policii nikdy nezískají. Nevidím žádné ohrožení v tom, když zasahující policajt, vystřelí několik ran vzhůru. Záměrně píši vzhůru, protože do vzduchu, je i vodorovně :-))) S takovýma drbanama se nesmlouvá !!! Jenže, pokud bude legislativa taková, jaká je, nic se nezmění.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:28:31 25. 06. 2013
default.png
KARL [2013-06-25 00:22:21]: Ale on každý drban zdaleka není ke všemu odhodlaný, drtivá většina jsou poserové, na které stačí zadupat, další si dají říct, protože se bojí rány atd. Tato skutečnost bohužel u spousty poldů vede k tomu, že pak, jednou, přijde skutečný kos, polda to jaksi není schopen z nějakého důvodu vyhodnotit tak, že místo řečí musí už přijít pěsti a pak se lítá ze schodů, z druhého patra atd.

Copak se ti nikdy nestalo, že původně na nože vypadající zákrok měl konec, kdy se všichni smáli, když se rozcházeli?


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KARL 00:22:21 25. 06. 2013 blokovaný
Karl.jpg
MINI [2013-06-08 18:24:01]: A teď tu o Červené Karkulce :-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MINI 18:24:01 08. 06. 2013
default.png
Dá se říci, že jsou u PČR činnosti, kde je práce ženy-příslušnice těžko zastupitelná. Především některé mravnostní delikty, popř. účast dítěte apod. Celkově ale považuji procento příslušnic za trochu přemrštěné. Hlavně na ulici při zákroku to může být skutečně problém (velká čest výjimkám).Tento problém vzniká už při nastavení fyzických požadavků při přijímacím řízení. (to se tedy týká i chlapů). Zažil jsem, že ve 3 v noci mi při DBA vylezli z auta 3 nafrčení cikáni, z nichž jeden byl v pátrání. Připravuju se na zákrok (posila v nedohlednu) a najednou koukám, záda mi nikdo nekreje, jelikož kolegyně stojí 10 metrů za mnou a klepe se. Na druhou stranu jsem zjistil, že jsem rozený diplomat, protože mi nezbylo, než drbana tak ukecat a uchlácholit, že šel dobrovolně a ještě skoro poděkoval....

Souhlasím (+ 3)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 12:06:52 08. 06. 2013
default.png
YOUNGSTER [2013-06-07 22:55:55]: Použití zbraně v případě nebezpečného pachatele ;) tam o to jde, takže myslím že písmn. g) osoba proti níž byl užit donucovací prostředek hrozba namířenou střelnou zbraní bla bla bla... Musíš si to ty vyhodnotit když už kvér vytáhnout můžeš a když si ho vytáhneš musíš vědět že můžeš střílet, nemůžeš brát jednu věc dogmaticky jak jsi to udělal ;) Další věc je drban od drbana, snažíš se na to podle mne opravdu moc dívat dogmaticky jako že uděláš to a to a vyjde to tak to není, každý zákrok je jiný a ty musíš prostě jen použít hlavu a vědět do čeho se můžeš pustit a do čeho ne, z toho plynoucí potřebná znalost zákona tedy legalita. S tím vším máš pravdu ale pokud to prostě jinak nejde, musíš si pamatovat jednu věc TY se musíš vrátit zdravý. Radši ať mě 6 soudí než nese, protože si radši půjdu sednout než lehnout.. Ke konci, nevím proč si myslíš že ti musím nutně oponovat :-O , to co jsem psal jsem jen dodával svůj úhel pohledu jak si já myslím že to je, pokud ti to přišlo arogantní tak s tím už bohužel nic neudělám ale jak píšeš, jsme všichni na jedné...no..lodi, spíš takovém voru který se při menším větru potápí.. :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 07:01:38 08. 06. 2013
default.png
Jak říkám: jít do zákroku se zkřiveným ksichtem, kdy drban jasně ví, že bude fyzická mlata, je jakon jít s bubnem na zajíce. Jakmile dáte najevo nějaké emoce, dáváte najevo i co chcete dělat, říká se tomu nonverbální komunikace. Když se tlemím jako debil, samá srandička, drban mě podcení, natuty poleví pozornost. On je přesvědčený o své pravdě a není dobré mu ji mnohdy brát, ale souhlasit s ním, jsi dobrý chlap, myslíš to dobře kámo... Dál to neznám, pak už jsem se s nikým tahat nemusel, všecko šlo v klidu.

Pak byly situace, kdy pašík jednal od samého začátku agresivně, to se mi povedlo vždycky vyřešit okamžitou brutální protiagresí, bez čekání, výzev a snahy z toho bruslit kecama. Od vojny posiluju, žádné metráky netahám, jen se udržuju v kondici. Praxí získanou jednak v tělocvičně a jednak zkoušením toho samého v terénu si přijdeš postupně na to, co a kde bude fungovat.

Osvědčilo se mi jednoznačně nedávat najevo před bitkou negativní emoce, nevím jak to působí na pašíka, ale podle mého když nevidí na tom druhém strach, ale jen klid (musím přiznat, že jsem se ještě trochu smál, jak jsem se až skoro těšil co udělá a jak s ním praštím) asi musí znejistět. Podle mého obrovskou roli musí asi hrát celková vizáž poldy a to včetně projevovaného chování atd.

Nějaké výzvy, když už to šlo do tuhého, jsem nikdy nedával, jen jsem něco zařval, pokud jsem neměl v tu chvíli možnost dosáhnout a už jen konal.

Nejhorší ale byly situace, kdy se mi do konfliktu pranic nechtělo. Byl jsem v pohodě, klídku, měl jsem myšlenky na nějaké řešení něčeho a najednou do toho z něčeho vzešla bitka. Kudla, to bylo náročné se donutit vylézt z té ulitky spokojenosti a nedostat přes hubu.














Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu YOUNGSTER 22:55:55 07. 06. 2013
default.png
SANTIAGO-SAN [2013-06-07 19:36:28]: děkuji za rady a odpovědi na nepoložené otázky:)) Dlouho jsem přemýšlel, jak rozumně zareagovat. Nepřišel jsem na to - jelikož čteš nepozorně a v zásadě opakuješ, co jsem napsal, nevznikají rozpory mezi mým a tvým příspěvkem. Nelze tedy rozumně argumentovat, jen to arogantně obracet, jako jsi to udělal ty:) Trochu mě to mrzí, jelikož jsme na jedný lodi, ale co už.
Takže jen ve zkratce - čím víc drbana zrakvíš, tím víc papírování, návštěv kontrolních orgánů a komplikací zažiješ. Ne každej ti couvne na hrozbu zbraní - většina drbanů je na drogách nebo alespoň těžce namrdanejch, popřípadě vědí, že je prostě jen tak postřelit nesmíš. Jestli budeš po každym většim chlapovi následně střílet (co uděláš, když ti na hrozbu zbraní nezareaguje a půjde proti tobě s holejma rukama? Budeš schovávat bouchačku a tahat teleskop...? No to hodně štěstí), tak bůh s tebou. Šikovnej advokát tě z toho SNAD vyseká (na základě argumentu "i úderem pěstí lze zabít"), ale i tak to je loterie, ve vzduchu visí měsíce strávený v záloze, jestli máš hypotéku, dítě, tak se budeš asi dlouho bezesně obracet v posteli... Uvědom si, v jakym absurdistnánu sloužíme a jak strašně moc je policie respektovaná...
Je jasný, že pokud máš na opasku teleskop, kasr, bouchačku a pouta, musel bys být nesvéprávnej idiot, abys v přehledný situaci neozbrojenýho člověka nějakym způsobem neudolal, kila nekila. Neprůstřelnej není ani Kličko. Jenže jde o to, že pokud chceš sloužit v klidu dál a nejít do tepláků nebo alespoň do civilu, chce to jejich používání omezit na minimum a drbana dopravit do cépézetky v co nejkompletnějším stavu - to je prostě fakt...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio