Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Langer chce příští rok povolat k policii i vojáky (REDAKCE)

Langer chce příští rok povolat k policii i vojáky
ilustrační
Foto: redakce
Ministr vnitra Ivan Langer navrhl vládě v souvislosti s předsednictvím země EU, aby pro příští rok byla Policie ČR posílena o vojáky Armády ČR. Doposud byla armáda povolávána hlavně v souvislosti s možnými teroristickými útoky a jejich hrozbami, případně se i živelními pohromami. Počet povolaných vojáků by se měl od ledna do prosince 2009 zdvojnásobit.
Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 16. 09. 2008
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZAD 22:10:55 24. 09. 2008
honzad..jpg
NePo: No a ty pilire s tou strukturou ktera e ti zd divna si videl v tomhle dokumentu nebo jeste nekde jinde, z jineho zdroje? Pokud pouze z toho dokumntru, tak je to malo, skoro nic. Pokud te to opravdu zajima, tak si sezen i jine fotky, videa atd (jsou, jen to chce stravit vice casu u PC a take u knizek)a pak muzes delat zavery. Info z jdnoho zdroje a navic anonymniho, to mas v ruce jen hrst pisku. Pro zacatek doporucuji extreme dukladne zprcovanou knihu www.kosmas.cz/knihy/129111/102-minut/ na niz je podstat to, ze me velmi dusledny odkazovy aparat, ke si kazdou infomaci muzes dohledat az k jejimu realnemu zdroji. Knizka se navic cte jednim dechem a zjistis nejen stavebne technickou prblematiku, ale i to, jak zoufale jednotlive slozky na miste nespolupracovali ( proc tomu tak bylo a jake to melo nasledky atd) ..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 21:07:33 24. 09. 2008
default.png
Honzade, v ledasčem máš pravdu, já se s Tebou nechci přít v ničem. Tak nějak jsem pořád přesvědčen, že jsi to video neviděl. Ale nenutím Tě se na to dívat, když sám nechceš. Abych se přiznal, také jsem to nechtěl původně celé shlédnout, protože ten začátek mě až tak zase nezaujal, ale postupem jsem se na to díval pozorněji. Rozhodně ty nosné pilíře mi opravdu vrtají hlavou. Prostě náhodný ZLOM a ŘEZ (trhavinou) mají odlišnou strukturu. Toť tak asi vše. A k médiím a jejich mnohdy účelové manipulaci s veřejností mám asi stejný názor, jako Ty.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 20:52:48 24. 09. 2008
honzad..jpg
ach jo... NePo. ty si opravdu myslis, ze vsechny tyto (jiste velmi pekne sestvane) informace by unikli vsem, vsem krome autor toho dokumentu?? mediim nejen americkym, ale i zahrancinim? I tem co nemaji ameriku radi Opravdu si to myslis? "Nikdo mi nenamluví, že při volném pádu WTC by mohly být tyto pilíře "ulomeny" všechny stejně, ve stejné výšce, pod stejným úhlem atd. atd. atd.." Nikdo ti nenamluvi... to je klicova veta. "Dokument" te presvedcil. A o tom to je. Presvedcovani lidi e jinak nazvya propaganda To si opravdu myslis, ze kdyby to byla pravda, tak uz by autori nebyli na prvnich strankach vsech svetovych novin? nebo si opravdu myslis je Bush ma vsechny svetova media pod palcem... trochu racionality, probuh.. Na druhou stranu, nemecky narod (nejvzdelanejsi narod tehdejsiho sveta) taky uveril, ze za vsechno muzou zidi. Moc, ktera vyvera s prace s informacemi, je nesmirna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NEPO 20:38:05 24. 09. 2008
default.png
Souhlasím s 007 Shlédl jsem to video, je to opravdu dlouhé, asi 90min., ale rozhodně stojí zato to skouknout. Je to opravdu založené na vědeckých poznatcích, prostě žádné tlachy ve stylu jedna bába povídala. Co mě osobně nejvíce přesvědčilo, možná si řeknete, že je to jen banalitka, ale při prohlížení a studování fotografií po pádu WTC a odklízení trosek bylo z fotografií zřejmé, jak jsou "ustřižené" nosné pilíře budovy ve správném úhlu a v neskutečně rovném řezu, který se používá při profesionální demolici budov s nosnými ocelovými pilíři. Nikdo mi nenamluví, že při volném pádu WTC by mohly být tyto pilíře "ulomeny" všechny stejně, ve stejné výšce, pod stejným úhlem atd. atd. atd.. Prostě je to podložené vědeckými poznatky a demonstrováno a porovnáváno na podobných řízených demolicích. Nechci dále spekulovat s nikým, kdo tento dokument neviděl. Doporučuji těm, kteří chtějí na toto téma dále vést diskusi, nejdříve video shlédnout. Možná ta délka někoho odradí, ale pak by se ten dotyčný neměl pouštět do diskuse. Každý může mít svůj názor, ten nikomu neberu a respektuji jej, ale tady se bavíme o videu, na které níže odkazuje 007, a jsem si jistý, že pokud má někdo na pád WTC nějaký vyhraněný názor a toto video neviděl, přinejmenším bude VELMI, ale VELMI přemýšlet po shlédnutí tohoto videa, jestli je ta doposud mediálně prezentovaná pravda o pádu WTC vůbec pravdou!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 20:36:52 24. 09. 2008
honzad..jpg
Vis, problem je v tom, ze temhle anonymnim dokumentum se proste neda verit. Nemas kontrolu nad tam uvedenymi informacemi. Ty znas ty lidi kteri tam vystupuji? jak vis ze jsou opravdu odbornici? protoze ti to autor tvrdi! PRPOTOZE TI TO AUTOR TVRDI!!! A jak vis ze ti autor nekeca, ze s tebou nemanipuluje? Mily 007!! Kdyz uz mam(e) byt paranoidni, tak se vsi duslednosti! Pokud tedy nemam verit nicemu, tak proc zrovna tomuhle ano?? :-))))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 007 20:04:35 24. 09. 2008
default.png
Pro Pim burger a Honzad Kluci, nedivím se vašemu skepticismu, taky jsem viděl spoustu nesmyslů jako Zeitgeist, taky jsem viděl útoky mimozemšťanů na WTC nebo výkonných laserů ze satelitů. Dokument který mám na mysli se jmenuje 911 Mysteries - Demolitions: video.google.com/videoplay?docid=-5410283867128293391 Podle mého názoru je tento dokument čistě vědecký. Je tam spoustu autentických výpovědí lidí co tam byli, hasičů i policistů. Potom se dozvíte spoustu zajímavostí o oceli, betonu, o teplotách hoření leteckého paliva a teplotě tání oceli, o konstrukcích ocelových budov, srovnání jiných případů hoření ocelových budov, taky se tam hodně hovoří o demolicích, o výbušninách a pyrotechnických složích typu Termit a Termát. Nakonec se dozvíte že 200 tísíc tun oceli a 350 tisíc tun betonu nemůže spadnout rychlostí volného pádu za 9 sekund jako mávnutím kouzelného proutku, potom do kterého kontinetu byly sutiny a ocel z trosek rychle loďmi odvezeny, kdo ty budovy nechal pár měsíců předtím pojistit proti teroristickému útoku, kolik potom na pojišťovně vysoudil (psali to i v "tajmsech" Honzade) Není tam nic o žido zednářích CIA apod. Jen vědecká fakta, ale kdo nechce vidět, tak prostě nechce. Když budem věřit pouze tomu co se řekne v televizi, tak se potom nemusíme dívat ani na výplatní pásky, protože Langer řekl, že všichni bereme průměrně 32 tis. A řekl to v televizi. A všechno co se řekne v televizi je vždycky pravda.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LONGBOW 12:37:44 23. 09. 2008
default.png
co dodat Ja si myslim, ze kdyby jme u PCR breceli stejne jako breci piloti, ze nemame vystroj,vyzbroj a ze to delat nebudem,tak jsme z mrizema hned pro ohrezni bezpecnosti statu apod nesmysl. Viz Jedlicka z Chomutova,brecel on nekdy, ze nema vestu,ze nema stehenak,ze nema tohle,tamto a ze nepujde do zakroku?Sel a udelal co mel. Tak at nebreci oni taky. Jednou se dali na vojnu,tak maj slapat jak se jim piska. Ja snad jsem trenovanej na zakroky? Nejsem, priprava a trenink je k zbliti, to co nas uci ti sasci,to snad umi kazdej kriminalnik lip nez ja. A brecim snad operacnimu ze tam nejdu,protoze tohle je srot,ten ma lepsi auto, ja nemam vestu,nemam pancire na aute,nebrecim. My tady vlacime na ulici kazdej den,vojaci si drzi svoji sluzbu na brane a pohodicka. Tim nemyslim kluky v zahr,. misich, ale vseobecne,ja byl na vojne a vim jak to tam chodi a muzu rict, ze krom specialek, je to fakt o hovne. Penize za nic.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 23:53:41 22. 09. 2008
Pim Burger.jpg
007 Co se týče dokumentů o 11.září, tak musim souhlasit s Honzoud. Dneska ti každej ňouma sestříhá všechny dokumenty tak, že uvěříš i tomu, že jsi seděl v jednom z letadel. Nic proti spikleneckým teoriím, ale prostě žádnej americkej prezident nebo organizace by nedovolila, aby to nějaký letadlo napálilo do mrakodrapů. A pokud jde o teorii, že se to vlastně vůbec nestalo, tak to už mi připomíná popírání koncentráků našimi prostovlasými a prostomozkovými spoluobčany. Ono se sice může zdát, že tenhle útok pomohl Bushově politice v Iráku atd., ale pravda je taková, že právě tenhle útok odpálil rekordní pád americké ekonomiky-no a výsledky můžeš vidět zcela jasně dokonce i na Nově. Takhle velká krize nebyla ani v roce 29 a to je co říct. A myslim, že Republikánům to v těhle volbách moc nepomůže. Každopádně, pokud tě zajímají tyhle konspirační filmy ve stylu Michaela Moora, tak se koukni na Zeitgeist - tam ti taky vysvětlí, že za všechno můžou židozednáři, jak to už napsal Honzad. Vysvětlí ti tam všechno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:59:27 22. 09. 2008
honzad..jpg
pro 007 uz jsem videl asi tri podobne "dokumenty" a vsechny byly chytre fabulovane blaboly.. ze byl prvni propaganda, to mohla byt nahoda, ze i druhej ( a cca 80 minut casu pryc), to mohla byt shoda okolnosti, ale kdyz uz jich je vic, tak to je trend.. me by treba zajimalo, ktery dobrak plati vznik techto propagandistickych kousku. Ty, nebo ja, mas cas a penize tocit a strihat celovecerni "dokument"?? vis kolik to stoji? ... a myslis ze je nejaky dobrodinec, ktery financuje celovecerni dokument jen pro svuj klid duse.. nic tim nesleduje atd?? Promin, ale pro me jsou relevantni ty zdroje, ktere josu poverene, proverene a jejichz motivace i jejich eticka pravidla jsou vseobecne zname (napr. NY Times, CNN, Foxnews, Washington Post)... anonmyni dokumenty financovane z anonmynich zdroju... to smrdi

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 007 21:36:00 22. 09. 2008
default.png
pro Honzad Každý kdo ten dokument viděl, tak mi dal za pravdu že konspirační teorie je ta oficiální. Ten dokument nejsou žádné kecy přiblblého novináře, ale vědecká fakta. Kdo nechce vidět a chce mít oči zavřené, tomu je já neotevřu. Domnívám se, že je dobré věci vidět z více úhlů nebo si poslechnot dvě strany a potom si udělat vlastní názor. Já jsem shlédl oficiální dokumenty a potom ten, který je níže a svůj názor na to mám. Proto jsem napsal, jestli by mi někdo neřekl svůj názor až se na to podívá.Když budeš věřit jen tomu co ti řeknou v televizi, tak potom můžeš věřit Íčkovi, že nám chce zvýšit platy a všichni bereme 30000,- Kč. Prostě je někdy lepší se podívat na věci z jiné strany.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio