Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Šéf vs. policista: Musí to tak být? (REDAKCE)

Šéf vs. policista: Musí to tak být?
ilustrační
Foto: redakce
Netuším, jaké vztahy mezi řadovými policisty a policejními managementy panují v jiných zemích, ale v České republice se v mnoha případech dají nazvat jako vzájemná nenávist a pohrdání.  Skutečně je to tak, že mnozí policisté mají větší averzi vůči svým nadřízeným, než k pachatelům trestné činnosti. Za takových podmínek nelze očekávat loajalitu a už vůbec ne iniciativu. Proč je u Policie České republiky taková situace?
Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 16. 02. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu FRANTA2 14:36:10 17. 02. 2009
default.png
čeho se bojí ? Řekl bych, že každý vedoucí se bojí hlavně svého nadřízeného, protože vyšší funkce povětšinou neznamená, lepší morální a odborné vlastnosti... na vrcholu toho pak stojí ministr, který má opravdu největší obavy z TV Nova, což je taky pěkná pakáž... shrnuto a podtrženo, pracujeme pro bulvární televizi, která ovládá národ podáváním vlastního pohledu na svět každý večer od 19.30 hod.:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BARNEY 11:41:40 17. 02. 2009
default.png
Nádherné téma Opravdu dobré téma a je dobře, že se propere veřejně a mělo by se dostat ještě dál. Naše funkce mají strach z jediného a to z médií. Průser odvysílaný na Nově je vždy exemplárně trestán a nikoho už nezajímá, jak to bylo doopravdy. Opravdové průsery, které ven nikdo nevynese, se zametou pod koberec a takhle je to se vším. Nehledal bych kořeny v minulosti.. Jak dlouho se budou všichni vymlouvat na komunisty? Není to dobou, vládou, je to jen a jen o lidech. Dřív byli zelený uniformy a bylo zapotřebí červenou legitku, teď je to modrá a modrá. Obrovskou chybou je, že naši manažeři žijí v domnění a jsou PP a MV v tom podporováni, že my všichni řadoví jsme tu pro ně, ale opak by měl být pravdou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 09:35:31 17. 02. 2009
default.png
Není se čemu divit ... Zmíněný vztah nadřízený x podřízený se u PČR bude měnit jen těžko. Jeden z posledních policejních "bardů", který se snažil starat o lidi a stát za nimi byl bývalý ředitel Správy hl.m. Želásko a jak dopadl? POdařilo se mu z Magistrátu získat finance na personální stabilizaci v hl. městě a ouha náš velký I.L. to smetl ze stolu, protože to prý není koncepční řešení atc., etc... a ve finále uváděl opět I.L. jako hlavní argument, proč nechal Želáska vyměnit špatný personálníé stav policistů v Praze. Není to paradox? A tento případ je velkým poučením pro spoustu dnešních policejních "managerů", kteří si kvůli řadovým poldům pálit prsty prostě nebudou. Rozdíl v příjmu funkcionáře a řadovýho poldy je dnes tak velký, že jim za to prostě ve většině případů nestojíme... Vzpomínám si živě na jeden z argumentů, který byl zveřejněn při změnách v odměňování poldů. Tehdy z nejvyšších míst zaznívalo, že není přípustné, aby si řadový polda na příplatcích za noční, soboty, neděle a svátky vydělal více než funkcionář,který dělá Po-Pá 08.00 - 15.00 v kanceláři, v suchu a v teple. (Ačkoliv chápu,že tehdy to nebylo uplně spravedlivé vůči lidem z SKPV). Takže jak se může měnit vztah nadřízený x podřízený, když tento krásný argument jasně ukazuje "jejich" přístup k "nám". Co si mám myslet o vedení MOP, které si na oběd jezdí v nové Octavii II, ale jejich hlídkaři tráví službu v olítané Fabii a na nové auto se mohou leda tak dívat na parkovišti před oddělením? Problém je právě v tom, že uvnitř Policie jsou "Oni" a "my" ...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 00:57:46 17. 02. 2009
Pim Burger.jpg
Civil Myslím, že každý spíš mluvíme o něčem jiném. Ale každopádně to nevyřešíme. Měj se hezky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CIVIL 00:40:29 17. 02. 2009
default.png
Možná myslíš přes postel?Je to debata bez konce.Každý hájime to své.Vím od známých jak nastupoval jejích syn do Prahy plicii,jaké kecy mu slibovali a skončil na ubytobvně z ukrajincema a postel za dva tácy.To se ti zdá důstojné.Srovnej to z vojákama a profi Hasyčema.Mám tam známe.Vojáci dostávají dest tácu příspěvek na byt.Hasyči mají lepší techniku než policie a jiné.No a policisté taky mají vzdělání a není jejích vinou,že jím naslibovali možnost se vzdělávat,profesně růst a kulové.Zkus se těch lidi zeptat jestli mu a za jakých podmínek umožní šéf dělat nějakou školu dálkově.No a jak to chceš z kloubit ,když dělají ,nebo by měli dělat ,dva.dva,dva a je to upně jinak.Proč by si to ten můj zasložil víc.Já mu to moc přeju a věř ,že ještě pracuje po práci.Ale co oni.Co bys dělal ty.Kdybys měl třeba rodinu,hypotéku,hodinku i víc dojezd do práce(cestovné)no a po zdanění doneseš tak 16-18 čistého.Což teperve svobodný.To má celý život být na ubytovně,nebo co.?Víš ,že kolem Prahy je nájem větší nežli některá hypotéka.No a to by si měli platit ještě důchodové,případně pojistku,když je nějaký vrahounek picne,aby žena a děcka neskončili v aziláku?Jo jsou lidé natom ještě hůř,ale je rozdíl,když si uděláš 8 hod a máš klid,nebo si ještě sem tam udělaš vedlejšák.Jenže tady to nejde.No a že by neměli brát.To určitě,ale v každé branži se najde někdo kdo selže.Jenže tady se to vidí víc a hážou je všechny do jednoho pytle.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 00:23:17 17. 02. 2009
Pim Burger.jpg
Civil Pro úplatky není žádná omluva, i kdyby dělali zadarmo. Prestiž PČR nedělá jen Langer a tvůj syn si vydělává zaslouženě, protože umí něco, co ostatní ne. Nemám rád srovnání, který zaměstnání je lepší-i ty hvězdy na rautech si to musely vybojovat a vydělat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CIVIL 00:10:20 17. 02. 2009
default.png
No a otom to je ,stéjně ,jak to lidé vzdali stěma volbama,tak toho mají ti klucia( dámy prominou )taky plné kecky.Misto,aby se jím udělali slušné podmínky a plat,využily se zkušeností,tak je nechají odejít a pak se i za naše peníze vyhazují miliony nato,aby přitáhli dalši.Vždycky pár uvízné.Věřím,že to není jen o platech,ale o prestýži.Pán ministr má veliké strosti o cizince(nic proti,ale do ameriky z ktré si hrozně naši politici berou příklad,se nedostaneš bez spáteční letenky)No a že spousta lidí naších přišla o práci,přijde o střechu nad hlavou?To,že jeho podřízení nemají možnost přivydělku a on jím ubírá a ubírá,diviš se ,že to někteři vzdají.Možná těch 20 a něco hrubého se někomu zdá hodně.Víš mám syna ten u počítačů vydělá 35 tisíc a má střední a nástavbu.Tak proč policisté kteří mají tak zodpovědnou a nebezpečnou práci živoří.Co májí dělat.Dělat na černo vedlejšák,nebo brát uplatky ,jak to možná ze zoufalství někteří udělali?Nebo odejít.Myslím,že kdyby měli odpovídající plat a podmínky,že by si každý pak rozmyslel,jestli bude riskovat tím,že stopí pokuty.No a tak se není divit.Vždyť někteří kradou miliardy a jsou vážení občané a přátelé politiků,no a obyčejný člověk jde pro páč šupu za katr.Neříkám,že brát je správné .No ,ale když tak člověk vidí v Tv jak si hercia jiná smetánká užívá na rautech,tak světe div se ,že nějaký mlaďoch to neustojí.Jenže bohužel,platí pořád takové povědomí,že policista není člověk,ale něco vyjímečného.No tak to by to měli tam nahoře ocenit né.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 23:42:46 16. 02. 2009
Pim Burger.jpg
Civil Podívej,já s tebou vesměs souhlasím,ale realita je taková,že lidi mají jiné starosti,než řešit policii. Policisté sice nemohou stávkovat,ale řekni mi, kolik jich bylo třeba na demo? Já myslím, že celkem málo. A to není můj názor, ale samotných policistů.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CIVIL 23:20:31 16. 02. 2009
default.png
A můžeš mi říct jak to mají teda udělat ,kdyby to bylo tak jednoduché,tak by už nato asi někdo přišel.Police není civil a ti kluci si nemohou dělat co chtějí.Když si dovolí říct nějaký názor a dostanou dokonce odvahu se pod tím podepsat ,tak se zeptej kam to vede.Jo kdyby to tak šlo ,že by se domluvili a všichni nepřišli do práce to by byl šrumec,to by se panstvo divilo.To ,že tam pár odvážlivcu řve a ještě všechna média svorně tvrdí ,že jím jde jen o prachy?Co stím chceš udělat.Co se týče politiku,divíš se.Všichní slibují a pak si hraji na svém písečku ,jakmile dostanou korýtka.Já sedím často ve volební komisi a kdo myslíš ,že tam chodí.Tí co přišli o práci,ti co mají malé platy?Né bohužel důchodci a vysokoškoláci ,což je převážnš pravice.Každý nadává v hospodě a jak tady taky proběhlo,(stéjně stím nic nenaděláme) no co ktomu dodat.Pokud je každá revoluce jako ta Francouská?Napoleon popravil Krále a pak se sám prohlásil za Císaře.Chce to osvětu ,aby lidi neviděli poldy jako nepřítele a vyběrčí , že není jen jejich vinou,že se věci nevyřeší a aby taky lidé viděli,že dnes chytí gaunera a pak ho klidně nějaký super soudce pustí pro opomenutí na svobodu.No a až zavraždí pár lidí a policajta,tak se stím něco udělá,no a co ten soudce,nic ten je nedotknutelný,ikdyby to byl idiot.Seberou mu pár korun,přeloží do zapadákova a jeto.Takže máš příležitost napsat jak bys to řešil ty.Po bitvě je každý generál.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CIVIL 23:20:28 16. 02. 2009
default.png
A můžeš mi říct jak to mají teda udělat ,kdyby to bylo tak jednoduché,tak by už nato asi někdo přišel.Police není civil a ti kluci si nemohou dělat co chtějí.Když si dovolí říct nějaký názor a dostanou dokonce odvahu se pod tím podepsat ,tak se zeptej kam to vede.Jo kdyby to tak šlo ,že by se domluvili a všichni nepřišli do práce to by byl šrumec,to by se panstvo divilo.To ,že tam pár odvážlivcu řve a ještě všechna média svorně tvrdí ,že jím jde jen o prachy?Co stím chceš udělat.Co se týče politiku,divíš se.Všichní slibují a pak si hraji na svém písečku ,jakmile dostanou korýtka.Já sedím často ve volební komisi a kdo myslíš ,že tam chodí.Tí co přišli o práci,ti co mají malé platy?Né bohužel důchodci a vysokoškoláci ,což je převážnš pravice.Každý nadává v hospodě a jak tady taky proběhlo,(stéjně stím nic nenaděláme) no co ktomu dodat.Pokud je každá revoluce jako ta Francouská?Napoleon popravil Krále a pak se sám prohlásil za Císaře.Chce to osvětu ,aby lidi neviděli poldy jako nepřítele a vyběrčí , že není jen jejich vinou,že se věci nevyřeší a aby taky lidé viděli,že dnes chytí gaunera a pak ho klidně nějaký super soudce pustí pro opomenutí na svobodu.No a až zavraždí pár lidí a policajta,tak se stím něco udělá,no a co ten soudce,nic ten je nedotknutelný,ikdyby to byl idiot.Seberou mu pár korun,přeloží do zapadákova a jeto.Takže máš příležitost napsat jak bys to řešil ty.Po bitvě je každý generál.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio