Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Lidé jsou na nás nejagresivnější o víkendech, říká policie (REDAKCE)

Lidé jsou na nás nejagresivnější o víkendech, říká policie

Foto: Za první půlrok dva útoky střelnou zbraní - špekbrašna se do statistik nedostala:-)
Zatímco ve všedních dnech to ještě jde, o víkendech aby se policisté báli o zdraví, informuje server Lidovky.cz. Lidé jsou totiž agresivnější a útočí na ně - pepřovými spreji, rýči, ale třeba i kovovými trubkami. Za první pololetí letošního roku policie zaznamenala celkem 275 případů, z toho 101 případů připadlo právě na sobotu a neděli. Ve většině případů došlo k újmě na zdraví. Nejčastěji na policisty útočí Pražané a lidé ze severu Čech.
Autor: Michal Tošovský
Publikováno: 28. 07. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu STENLI 12:18:20 31. 07. 2009
default.png
Pime.. ja Ti neco reknu, jasny beru to, ze se na to divas asi z pohledu civila, ale treba dneska rano vztanu a ctu tohle :www.novinky.cz/krimi/175182-po-brutalnim-znasilneni-divky-nechal-muz-na-miste-kalhoty-s-doklady.html - frajer dostane ochrany leceni v PL , kde bude mit vychazky a za par let to udela znova a nezlob se na me , ale dostat se mi do ruky, tak si pis, ze mu jich par ustedrim, ptz takovej clovek si nic jinyho nezaslouzi...Ja vim, ze Te treba stve bezduvodny mlaceni, nakejch jakoze chudaku, ale o tom sem tu ani nemluvil...neni to sice podle zakona, ale jak to vypada sam vydis..holka ma zkur.enej zivot a co frajer, je za vodou, muze se vduchu smat, bohuzel tak to funguje, no tak pak se nediv, ze je par lidi, kteri si holt tu spravedlnost chteji trochu upravit..Neni to profesionalni, ja vim..ale neda se nic delat , az budou tresty, takovy jak maj bejt, pak nereknu ani slovo, ale tohle je vysmech..

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 11:33:47 31. 07. 2009
Pim Burger.jpg
Hanta To víš, že se k němu přidávám. Protože to, co tady propaguje Stenli a podobní, je přece celý špatně a každýmu normálnímu člověku to dojde. Logika, že soud útočníka stejně nepotrestá, tak to udělá policajt, je přece naprosto absurdní. Můžeš si tady brečet, jak máte těžkou službu a že to jako civil nechápu a blablabla, ale prostě policajt a soudce jsou dvě rozdílný funkce. A blábol o tom, že to není vina policajtů, ale politiků a soudců, je naprostá zhovadilost. Ani Topolánek, ani Paroubek a dokonce ani Langer není u zákroku a nerozhodnou, že policajt musí dát zacifikovanému pachateli nakládačku. To si vždycky rozhodne ten daný jedinec. A pokud nemá na to, aby útočníka zkrotil pomocí DP a pak odolal mu dát ještě nakládačku jako trest, tak nemá u policie co dělat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HANTA 11:08:44 31. 07. 2009
default.png
denver a... Denvere, těžko vysvětlovat. Máš prostě svůj pohled občas naivního civila. Sorry. A Pim se k tobě trochu přidává. A pravda, denvere, co to vlastně je? Muška jenom zlatá...... Kde jsi přišel na to, že zrovna ty říkáš pravdu? Je to tvoje subjektivní pravda a ta může a nemusí být pravdě skutečné hodně vzdálena. Už to tady bylo na jiných vláknech i ode mne. Až dostaneš pěstí a nic se v podstatě nestane, protože naše justice a možnosti a výklad zákona je takový, jaký je, budou ti možná některé názory diskutujících bližší. Neříkám, že jsou správné. A zase. Co je vlastně správně? Při naší práci se dostáváš hodně do různých negací a protikladů. Denvere, srovnáváš policistu a učitele, tedy hrušky s jablkama, a navíc ono to, bohužel, v konečné fázi vychází skoro stejně. Dnes pomalu nemá cenu se útokem na VČ zabývat. Pak ale nastupují reakce - viz Stenli. Ta chyba není u policistů, miř výš. Ne policie - prosím nepaušalizuj - ale někteří policisté porušují zákon zrovna tak, jako učitelé, poslanci a je to v každé skupině lidí. Jen je teď moderní se po policii prostě vozit, je víc na očích, jde o represivní složku a - to už tady taky bylo x-krát. A není moderní si ji podržet v obecné rovině. Jen samotná policie si nemůže vytvářet podmínky a image.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARKUS 10:12:53 31. 07. 2009
default.png
To, že narůstá agresivita u populace - včetně -náctiletých a dětí - to asi těžko zpochybnit. Já u PČR nedělám, ale práci jim nezávidím. Být stále ve střehu, pokud vyjedou k ohlášené TČ, rvačce nebo nějakým opileckým hádkám - to není žádná sláva. A bude hůř. By mě zajímalo, kolikrát policista dnes musí použít střelnou zbraň pro vlastní ochranu a jak se ta četnost zvýšila oproti stavu před r.1989? A zda jsou pak pachatelé, kteří donutili policistu např. vystřelit do vzduchu, jaksepatří ohodnoceni u soudu? Se mi zdá, že - v případě více výtržníků - jich většina unikne a zadržený je sotva ten nejagresivnější, i dkyž vinní byli všichni... Podle mne byla střelba za minulého režimu docela vzácná (ale to je jen moje domněnka).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 05:00:29 31. 07. 2009 blokovaný
default.png
x1-ray Píšu to jenom já a je mi jedno jestli na moje příspěvky někdo reaguje nebo ne.To co tu píšu bych vám všem klidně řek i do očí.Vás prostě s.re,že si někdo dovolí řikat pravdu.Často držíte za jeden provaz a ste někteří rádi,že člověk kterýmu něco provedete často nemá proti vám žádnou šanci.Už sem tu řek asi tisíckrát,že nejste všichni stejný a spousu z vás někomu zachránilo třeba život,ale lidi vám moc nevěřej a skus si zjistit jaká je důvěra veřejnosti v PČR.Když to řeknu úplně natvrdo,tak asi né o moc větší než před listopadem 1989.Skus se na to podívat z pohledu nepolicajta.A to slovo provokatér je přesně ten totalitní slovník.Otázkou zůstává do jaké míre je snaha našich politiků todle a další věci opravdu zlepšit.Když se kouknu na všechny ty hulváty(Topolánek),bejvalé vedoucí socialistických jídelen a restaurací a kamarády pana premiéra Putina(Paroubek),spolupracovníky státní bezpečnosti(Filip)a zloděje(Čunek),tak si moc velké iluze nedělám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X1-RAY 01:24:40 31. 07. 2009
default.png
4 denver and all Hele denvere začínám tě mít plné zuby, co jste za skupinu provokatérů která se hlásí pod jedním nickem? cituji: "denver: noname Neber to tetko ve zlém,ale divýš se proč né úplně každej soudce je přesvědčenej,že policista vždy a za všech okolností mluví pravdu? 22:17:48 30. 07. 2009" další příspěvek o něco později... "denver: Stenli Tak proč děláš u policie?Máš snad hájit zákon.Mně když někdo seřeže,tak se musím spoléhat na zákon a když někdo sáhne na tebe,tak to řešíš takle?To seš o tolik víc než já? 23:23:39 30. 07. 2009" Jestli mi chceš tvrdit, že jsi za hodinu naučil česky a úplně změnil skladbu vět.... Jste jenom provokatéři, nejsi jeden a nevím, kolik vás píše, ale u mě máš ban, takže přestávám reagovat na jakýkoliv tvůj (váš) příspěvek. Pokud se mnou někdo souhlasí ať se prosím zachová stejně, alespoň nebudeme zaplevelovat vlákna.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 00:37:26 31. 07. 2009
Pim Burger.jpg
Stenli Když nedokážeš jednat jako policista, tj. nedokážeš neporušovat zákon, tak se na to vy.er. Nechápu, co to tu pořád meleš?? Dochází ti vůbec, že jakmile ho zbytečně zmydlíš, až se ráno probudí fialovej, tak jsi udělal to, co chtěl udělat on tobě?? Dochází ti to?? A to ne podle pocitů Pim Burgera, ale podle zákona...Kdo pak bude pacifikovat tebe?? Vážně to nechápeš?? Zajímalo by mě, kde udělali psychologové chybu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 23:23:39 30. 07. 2009 blokovaný
default.png
Stenli Tak proč děláš u policie?Máš snad hájit zákon.Mně když někdo seřeže,tak se musím spoléhat na zákon a když někdo sáhne na tebe,tak to řešíš takle?To seš o tolik víc než já?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu STENLI 22:57:48 30. 07. 2009
default.png
?? no tu neni rec o tom, ze kdyz Ti nekdo sebere nakup, tak ze ho pak markus sereze?? Tady je snad rec o tom, ze kdyz hajzl napadne policajta, tak ma dostat to co si zaslouzi..to znamena peknejch par na usmev...nezlob se na me, ale gentlemani uz davno nejsou a kdejakej opilej hrdina na Tebe klidne skoci a je mu jednu, ze si policajt a jak jinak mu chces vysvetlit, ze tohle nee..on kdyz se druhej den probere celej fialovej, tak si to priste rozmysli..bohuzel soudnictvi dneska funguje tak, ze jinej trest neni

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 20:05:07 30. 07. 2009
Pim Burger.jpg
Markus Ne Markusi, jsem z těch slušných lidí, které má policie chránit. To ale neznamená, že máš dát nakládačku někomu, kdo mi něco ukradl. To jsi totiž pak stejnej drban, víš?? V tom to je. To není o mym pacifismu, to je o tom, že policie má jinou roli, než se mstít. Jestli to psychicky neuneseš, že někoho soudy osvobodí, ačkoliv ti utrhl hvězdičku, tak bys tu práci asi neměl dělat - pokud jí ovšem děláš.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio