Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

AntiKonflitní Tým (REDAKCE)

AntiKonflitní Tým
AKT KRPA
Foto: G.M
Mnoho policistů dodnes prezentuje názor, že Antikonfliktní tým je naprosto zbytečná složka Policie ČR.  Že vlastně není nutné s nikým vyjednávat.  Nepřizpůsobivým se prostě naloží  obuškem na záda a těm, co se jich budou zastávat,  ještě pár navrch.  Jak  se ale ukázalo v severočeském Janově,  není demonstrant jako demonstrant. Mezi skutečnými pravicovými radikály se v Janově pohybovali i místní obyvatele, kterým už prostě došla trpělivost. 
Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 03. 10. 2009
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu J-A-N-A 16:43:36 04. 11. 2009
default.png
Před několika dny jsem měla v Praze možnost poznat, jak AKT pracuje. Myslím si, že lidé od AKT nejsou zbyteční a opravdu pomáhají předcházet někdy zbytečným konfliktům. P.S. Díky Petrovi a Zdeňkovi za jejich práci :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KASPER 13:40:17 18. 10. 2009
default.png
Falešné tituly Ministr vnitra Martin Pecina zahájil první kroky v prověřování policistů, kteří mohli pochybným způsobem získat právnický titul na Západočeské univerzitě. V nedělním pořadu Partie na Primě Pecina uvedl, že má k dispozici seznam osob, které si vzaly kvůli studiu volno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FLORENT 16:02:50 08. 10. 2009
default.png
re Lukas Nepopiram, ze spoluprace s AKT v Praze je asi nejlepsi. Tato zkusenost, co jsem popisoval se stala s AKT v Ostrave. Mozna se na tom podepsalo i tohle, protoze nebudeme si nic nalhavat, vsichni vime, jak maji Ostravaci radi Prazaky a naopak. To ze je to neprofesionalni, o tom zadna. Co se tyce fanousku, neni fanousek jako fanousek, to mas rozhodne pravdu. Ani jsem je nechtel hazet do jednoho pytle. Pokud to tak vyznelo, spatne jsem se vyjadril. Bohuzel moje zkusenosti jsou spise s radoby fanousky. Kazdopadne se spoluprace s AKT za ty roky pomalu ale jiste lepsi. Mozna je problem v tom, ze vetsina policistu ma jen mlhavou nebo nepresnou predstavu, co je vlastne naplni prace AKT, jake jsou jejich pravomoce a povinnosti a celkove zarazeni v systemu Policie. Spise bych uvazoval nad tim, kde je doopravdy AKT potreba nasadit a kde nikoliv...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MICHAL 16:45:57 07. 10. 2009
michal.jpg
MV o AKT Jen pro zajimavost, tohle se k tematu AKT dneska objevilo na webu MV: www.mvcr.cz/clanek/vycet-preventivnich-aktivit.aspx

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 00:54:12 07. 10. 2009
Lukas Heinz.jpg
re Pixel Možná jsem se nechal trochu unést. Nevím kde sloužíš, ale ja jsem u AKT v Praze. Snažím se jednat vždycky tak aby nikdo nemohl říci, že se chovám povýšenecky nebo že si uzurpuji nějaké pravomoce navíc. Beru to tak, že když nezklamu, ušetřím starosti a práci kolegům z PPJ a SPJ. Necitím se být ani míň ani víc polda než oni. A pokud by někomu z nich šlo o život nebo o zdraví určitě bych pomohl. A myslím že z Pražského týmu mluvím za všechny. Navíc mám jen to, že se dokážu vžít do myšlení lidí v davu a to mi dost pomáhá. Ale není to žádné umění. Stačí nemít předsudky a neházet všechny do jednoho pytle. To si ale mužu dovolit ja protože jsem v AKT. Nikdo z PPJ nebo SPJ si luxus výběru" ten je hodný a ten zlý" nemůže dovolit. Když totiž zakročují tak zakročují proti mase a nemohou rozlišovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIXEL 21:22:58 06. 10. 2009
default.png
Jo a Lukáši, nikoho NEPAPOUŠKUJI, názory které zde prezentuji jsou z mé hlavy. Také si rozhodně nemyslím, že by mi chyběly zkušenosti. Domnívám se, že diskuzi zbytečně posouváš do osobní roviny...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIXEL 21:13:39 06. 10. 2009
default.png
Lukáši, těch 7 bodů možných negativ či komplikací, které mohou při nasazení AKT nastat, jsi mi rozhodně nevyvrátil, pouze jsem na Tvůj příspěvek nereagoval. Tvé argumenty mě rozhodně nepřesvědčily. Pokud znovu zmiňuješ, že jsem napsal, že v AKT jsou kancelářské krysy, tak se ohrazuji, protože jsem jasně napsal (a každý se na ten příspěvek může podívat) toto: "U NÁS byly do AKT naveleny zejména tzv. "kancelářské myši", o jejichž nadprůměrných komunikačních dovednostech a zkušenostech hodně pochybuji. ALE UZNÁVÁM, ŽE V PRAZE NA TOM MŮŽETE BÝT LÉPE." K některým bodům mých argumentů ses navíc nevyjádřil vůbec. Nemáš pravdu ani v tom, že jsem nezmínil žádnou osobní neg. zkušenost s policisty v AKT. Napsal jsem přece toto: "Já zase mohu napsat, že jsem se o zdraví mnoha policistů bál v situaci, kdy proti 40 agresivním výtržníkům stálo asi 25 policistů a dalších 8 členů AKT v zelených vestičkách tam zevlovalo s rukama v kapsách a nebyli vybaveni ani donuc. prostředky." Ty jsi mi na to odpověděl něco ve smyslu, že jsem asi článek nečetl pořádně, protože tam píšeš, že policisté v AKT jsou vybaveni donucováky. Tak takovouto odpověď opravdu neberu. Co jsem psal Florentovi, bylo určeno jemu. Psal jsem, že ho TIPUJI na zkušeného praktika, jeho příspěvky tomu zkrátka odpovídají a je to "moje krevní skupina". Samozřejmě, že se mohu mýlit. Zaráží mě Tvůj osobní výpad, že pokud ze tří příspěvků poznám praktika, tak klobouk dolů. BYL JSI TO TOTIŽ TY, KDO UŽ PO MÉM PRVNÍM PŘÍSPĚVKU NA TOMTO VLÁKNĚ NAPSAL, ŽE BY SE MNOU SLOUŽIT NECHTĚL! Pro ostatní podotýkám, že příspěvek byl naprosto slušný, pouze jsem byl první, kdo vůči AKT napsal také nějaká negativa a výhrady.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 20:49:57 06. 10. 2009
default.png
... asi se shodneme všichni, že to je o lidech... AKT má smysl, ale bude chvíli trvat, než se tam lidi vyprofilují jako v PJ.. trvá to roky, pak se lidi otrkají a každý ví co má dělat.. u nás si zvykli za profi práci, že PJ nasazují i na věci, co by mohli dělat pořádkáři, ale PJ je jistota.. nejde samozřejmě o Pj jako takovou, ale o lidi a zkušenosti a to platí i u AKT

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 20:03:40 06. 10. 2009
Andras.jpg
K zápasu Bohemians 1905 vs Bohemians Střižkov: Dle mého názoru totálně spackaná práce pořadatelů. Tito dělali naschvály, neboť mnoho z nich bylo příznivci Slavie a Sparty. Památná je pro mě věta velitele SPJ na místě, který pronesl "Tak já si na 30 minut beru vestu, a jsu pořadatel". Toto se odehrálo u vstupu D10 tusím, po tom, co se mu jeden z pořadatelů, co měl bránu pro fanoušky uzamknout prokázat. Dokonce se mu vysmíval zpoza plotu. Jen díky jeho naprostému totálně profesionálnímu přístupu, se situace ještě více nevyhrotila a neeskalovala. V ostatních částech mají zásluhu AKT, kteří opět nezklamali, a celou situaci uklidnili. Ale toto se týká jen Prahy. V ostatních krajích, mi moji kolegové, zejména ze SČ a JČ kraje často říkají, že jim AKT podrážejí nohy. Dále vydávají rozkazy a příkazy, k nimž ve většině případů nejsou vůbec kompetentní. Já se nedivím. Praha je výjimka. Většina policistů zařazených v AKT jsou léty prověření zkušení policisté z PMJ. Tito se svých kolegů zastávají, a neschvalují ani netolerují jakékoliv porušení zákona, byť by se jednalo o přestupky jaké například popisoval Florent. Netolerují ani porušení dohodnutých pravidel. Jsem členem KPJ, a kolegům z AKT hl. m. Prahy vyjadřuji maximální možnou podporu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 18:44:53 06. 10. 2009
Lukas Heinz.jpg
dovětek Policisté AKT na opatřeních neveli. Ale z logiky věci že nejdřív je jednání a pak represe vyplývá, že naopak to nemá efekt. Mimochodem Florent se plte v tom, že fanoušci jsou všichni strejní. Znám kolegy kteří chodí fandit svým klubům a bordel nedělají. Nehažte všechny zase do jednoho pytle. Asi se vám taky nelibí , když novináři používají termíny zkorumpovaná policie, nebo neschopná policie apod. Myslí tím totiž náš všechny. A já si rozhodně nemyslím, že jsme všichni neschopni nebo zkorumpovaní. Bohužel veřejnost má tendenci nás soudit podle pár křivých poldů, tak nedělejte to samé vy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio