Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Bezpečnostní situce v Novém Bydžově se dále vyhrocuje

Foto: policista.cz

AKTUALIZACE z 8.ledna 2010 na konci textu. Východočeský Nový Bydžov se opět ocitl v centru pozornosti. Vedení města v reakci na přetrvávající násilnosti odehrávjící se ve městě vystoupilo, na tuzemské poměry, neobvykle razantně. Součástí prohlášení byla i kritika nečinnosti Policie ČR. Vedení radnice se obrací o pomoc na ostatní obce i ministra vnitra. Podle starosty Pavla Loudy místní Romové tyranizují občany města. Napadají je a okrádají. "Někdo nám chce ukázat, kdo je tady pánem," říká Pavel Louda v rozhovoru pro lidovky.cz.

Autor: redakce
Publikováno: 08. 01. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SEPULCHER 16:05:53 10. 01. 2011
default.png
DENVER [2011-01-10 15:48:19]: Je vidět, že o tom, o čem píšete nevíte vůbec nic. Právník řekne cokoli, aby obhájil svého klienta a očerňování policistů k tomu patří zcela běžně. Zvláště, pokud se snaží o to, aby soudce soucítil s takto ukřivdětným pachatelem. Neznám názory všech z PMJ, ale znám názory těch, které beru jako odborníky na práci u PČR. Jejich názory jsou jasné.
To, že jsou pachatelé připravení na to, že je někdo chytne není pravda... bojují až do poslední chvilky a snaží se najít každou skulinku, která by jim pomohla.
Opravdu je vidět, že jste naprosto mimo realitu. Raději se vraťte k televizním seriálům a podobným nesmyslům. Další diskuze s vámi na tomto fóru na obdobná témata nemá smysl.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 15:48:19 10. 01. 2011 blokovaný
default.png
SEPULCHER [2011-01-10 15:24:04]: To přeci neni nic o ukřivdění,já se panu Srnskému do rukou nedostal,takže můžu bejt rád,ale tendle člověk se mu do rukou bohužel dostal.Jinak nemam pocit,že IP něco zamlčela,ale zřejmně to nehrálo(ta krátká doba přítomnosti těch dalších policistů) žádnou roli.No a k tomu extremismu.Skuste si zjistit názory lidí v Brně na PMJ a konkrétně na pana Srnského a zkuste si zjistit i čeho se týkali ty stížnosti.Nemam pocit,že by si ty lidi vymejšleli,právník jednoho z nic řekl:muj klijent je sice zloděj,ale nemá důvod si vymejšlet napadení p.Srnským.Proč by to dělal?Proč by zbytečně běhal na IPČR?Tydle "profesiální" zloději si zkutečně nějaká napadení moc nevymejšlej,jsou připravený na to,že je třeba někdo chytne a většinou se snažej krást do 5000 kč.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 15:24:04 10. 01. 2011
default.png
DENVER [2011-01-10 14:04:49]: No nevím teda, jak se mlátí do vnitřních orgánů to jsem ještě neviděl, takže by mě zajímalo jaký případ jste to vlastně sledoval a na kterém televizním kanále to bylo. Navíc tohle byl feťák a distributor drog, takže měl svoje vnitřní orgány již značně zdevastované. Navíc jestliže se budete obtěžovat podívat se na fakta, zjistíte, že se týž dne tenhle "bezbranej" člověk porval v hospodě a že pak byl napaden taky tou ženskou, která na místo přivolala PČR. Ten, kdo to vyšetřoval, úmylsně zamlčel některá fakta jako např. to, že na místě byli ještě další dva policisté, takže si opravdu zaslouží uznání, ale ve formě trestu odnětí svobody. A co se brutální vraždy týče... to vypadá opravdu jinak. Je vidět, že zaujímáte pózu ukřivděného za každou cenu, i když o realitě víte velmi málo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 14:31:49 10. 01. 2011 blokovaný
default.png
HAMMER [2011-01-10 06:22:54]:Absolutně se v tobě nevyznam,takže bez komentáře.

Jo a jak jsem dělal svému zaměstnavateli tu tlustou veš v kožichu,tak čím větší ztráty,tak tím menší peníze,ale né všude,já zažil obojí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 14:04:49 10. 01. 2011 blokovaný
default.png
SEPULCHER [2011-01-10 11:35:03]:Tudle kauzu jsem sledoval docela dost a bohužel Srnskému nevěřím.Ona je jedna věc,že dá někomu někdo na p..el a druhá věc je ta,že někdo někoho mlatí do vnitřních orgánů a kor 45 kilového bezbraného člověka a mam pocit,že ten kdo todle vyšetřoval a dostal pana Srnského před soud,tak si zaslouží uznání.To,že soud mu dal za brutální vraždu,kdy zemřel strašnou smrtí člověk,takle nízkej trest,tak to už je věc druhá.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 13:55:26 10. 01. 2011 blokovaný
default.png
FAMILIE [2011-01-10 13:42:12]: Neřikam,že se nemůže stát to,že si někdo přijede pro dávky v BMW,ale většina těch lidí,který na těch dávkách jsou,tak nemaj nic a ted se to eště zmenšilo,protože se zrušil sociální příplatek atd. a i kdyby náhodou jeden ze sta si přijel třeba v mercedesu,tak mam puknout závistí?Kolik berou naši politici(vysoké platy,peníze bokem ze státních zakázek atd.)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAMILIE 13:42:12 10. 01. 2011
default.png
DENVER [2011-01-09 19:46:22]: Denvere - ty už raději ani nic nepiš, protože vždy co napíšeš je opravdu ignorance veškerého práva či veřejně dostupných informací.

Říkám, že jsem byl kvůli bezpečnosti úřednic na vyplácení dávek a ríkám ti, že tam padaly cifry přes 20.000,-Kč ... jsou v tom příspěvky na bydlení a další věci, o kterých si člověk co pracuje může nechat jenom zdát. No a to, že pod okny úřadu jsou zaparkované Mercedesy, BMW s osádkou ověšenou zlatem a s invalidním znakem za oknem je taky viditelné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 11:35:03 10. 01. 2011
default.png
DENVER [2011-01-09 19:46:22]: Tak to je vidět, že o inspekci nevíš vůbec nic. Jsou to ti největší úlisní šmejdi, kteří se snaží policajty i při sebemenší zámince za něco udělat. Kdybych nezažil jejich otázky, za které by se styděl i někdo se středoškolským vzděláním, asi bych tomu nevěřil. Ale dneska vím, že se snaží sugestivními otázkami nejdřív člověka natlačit aby práskl něco na kolegy a kamarády a pak mu podsouvají naprosto nesmyslné konstrukce toho, co mohl udělat. Navíc když se podíváš na to, jak dotlačili až k soudu tu kauzu s údajným držením dětské prnografie a jak to skončilo u soudu, nebo taky tu kauzu s údajnou extremistickou buňkou, mělo by být jasné, jakým způsobem inspekce alespoň v Brně funguje. Jsou neschopní prokázat protiprávní jednání důstojníkům krajského ředitelství, nebo odhalit nějakou korupční kauzu jako jejich kolegové po republice, tak se snaží udělat jinou senzaci, aby se blýskli. To ale nic nemění na tom, že jsou pouhým policejním odpadem, lidmi bez jakékoli morálky, nebo aspoň náznaku svědomí.
Taky záleží co myslíš tím úmyslným děláním něčeho špatného. Já pokud vidím zloděje, tak proti němu samozřejmě postupuji s maximální razancí, kterou mi zákon umožňuje, protože nechci, aby okradl někoho dalšího. Že si pak tihle grázlové často stěžují to je pravda, protože se cítí být ukřivdění, že je někdo chytil při jejich protiprávním jednání. To třeba i k těm stížnostem na kolegu Srnského.
A co se týká romů... tady jsme policisté... nám nevadí romové... pokud budou pracovat, chodit do školy a žít spořádaným životem, nikdo z nás proti nim vystupovat nebude. Pokud ale zhruba z 80 procent zaplňují naše věznice, nemůže se nikdo divit našemu přístupu k nim. Tohle není rasismus, ale to jsou zkušenosti. Jistě jsou mezi námi i slušní lidé tohoto etnika. Zeptejte se jich ale co si myslí o oněch nepřizpůsobivých. Garantuji vám, že uslyšíte tolik nadávek, že by jich tolik nevymyslel ani ten nejaktivnější skin.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:22:54 10. 01. 2011
default.png
DENVER [2011-01-09 19:46:22]:
Ono ale v praxi jsi musel docela nechutně často ublížit schválně, jak píšeš trubko, hodně většímu a fyzicky silnějšímu, hochu! A navíc ještě když jich bylo víc. Taková jsem byl já svině!!! Neměl jsem roupama co dělat a tak jsem mlátil o hlavu větší, o třicet těžší chlapy!!!! A nikdy jsem nedostal na držku, protože jsem vždycky praštil jako první.

For Andras: to jak píšeš o stavu poliie má být jako novinka? :D Nebo to nově jen všechno vidíš? Já tohle viděl v roce 2001.

Znám cikány, co mají invalidní důchod a zdraví skutečně v prdeli, ale makají na stavbách s lopatou a krumpáčem zpocení jako dobytčata a nestěžují si, že nemají. Je jich tady hodně. Každý je bere jako kolegu, nedělají se rozdíly.
ANDRAS [2011-01-09 18:02:53]:

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DENVER 19:46:22 09. 01. 2011 blokovaný
default.png
http://archiv.radio.cz/romove/watch.html

Asi těžko si někdo bude chodit pro 20000,když životní minimum je 2000 kč.

Andras:Bohužel nevěřím tomu,že měla IP nějaký zájem na tom,aby obvinila tři neviné policisty,navíc na pana Srnského si už v minulosti stěžovalo více lidí.Tím neřikam,že se nemůže dostat před soud policista,který je nevinej,ale Andrasi neříkej prosím,že jsi nikdy neslyšel nic o tom,že některým policistům projde to,že někomu(třeba slabšímu) úmyslně udělají něco špatného a pak si to prostě uměj zdůvodnit.

Redakce:Je dobře,že jste dali slovo i těm Romům a je dobře,že vaše redakce dělá vše proto,aby ukázala i dobré Romy,kteří jsou třeba v situaci,že nemaj ani na jídlo.Mam pocit,že by vaše redakce zasložila nějakou cenu za pomoc Romům,protože pro ně toho opravdu děláte hodně a vaše články o Romech a rozhovory s nima už dokázali hodně lidem pomoct v pohledu na todle etnikum.Pak vysoce ocenuju to,že okamžitě mažete veškteré sprosté výpady proti Romům.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio