Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

JAK DÁL PROTI DANĚNÍ VÝSLUHOVÝCH PŘÍSPĚVKŮ ?

Vážení veteráni současní i budoucí. Škrty ve státním rozpočtu došlo i na danění výsluhových příspěvků příslušníků ozbrojených sborů, hasičů a AČR. Je tento stav korektní či nikoli? To je otázka, kterou zatím nikdo definitivně nezodpověděl. MF Kalousek se velmi rafinovaně "naboural" do stávajícího systému vyplácení VP daňovým zákonem. Překonal tak někdejší Langrův zákon, který snížil valorizace na 50% předchozích. Co udělají mocipáni příště??? Dle jednoho právního názoru, který je na Facebooku, ve skupině "Výsluhy versus právní stát", se jedná o narušení ústavního pořádku ČR a neoprávněný zásah státu do v minulosti nabytých majetkových práv. Včera jsem požádal Kancelář veřejného ochránce práv o sdělení stanoviska k této věci. Jakmile jej obdržím, podám zde informaci. Ladislav GOTTLIEB, policejní rada v.v.
GOTT :: Datum založení: 12. 01. 2011 :: celkem 84 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:57:35 09. 02. 2011
default.png
Hoši, hergot, přečtěte si ten Jardův komentář ještě jednou a nezapomeňte se mu omluvit. A kdo to jednou nepochopí, tak si to přečtěte podruhý a podesátý, ale nezapomeňte na tu omluvu.
Já dostal necelých deset tisíc renty po dvaceti letech služby z průměrného hrubého ročního platu za rok 2006 29 800,-Kč. To jsem byl řadový obvoďák, jen se nám platily ještě veškeré noční, soboty, neděle, svátky a přesčasy. Rizikáč u nás stál za pendrek.

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ABRAXAS3 15:51:33 09. 02. 2011
default.png
Myslím že Jarda v prvním odstavci cituje anonymní komentář z novinek.cz a až druhý odstavec je jeho komentářem, nebo se snad mýlím?

Setkávám se běžně s podobnými tvrzeními o našich nástupních platech dosahující 30. tis a o výsluhách po 10. letech okolo 10. tis. Pravda je jak všichni víte někde jinde a velmi smutná. Dnes jsem se podíval na účet na příchozí platbu za leden. Pánové a dámy: po téměř pěti letech 16.445 Kč,- za nepřetržitý provoz a svátky a 150 hodin do přesčasů. S rizikem zranění nemoci či horší ujmy a se statusem občana třetí kategorie, kde nic nesmíš a vše musíš. Už si nebudu dále stěžovat. Slibuju, končím. Dohoda je jistá, u nás se potřebují zbavit 12 kousků..., tak se hlásím dobrovolně...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 14:12:56 09. 02. 2011
default.png
JARDA [2011-02-08 08:59:51]: for jarda.. už to nehul.. řekl bych, že jsi civilní provokatér... když už nic jiného, tak si přečti zákon. Na rentu má policista nárok po 15letech. Na rentu 10tis čistého, dosáhne obyčejný polda tak mezi 18-20rokem služby. Takže když beru nástupní věk třeba lehce přes 20let, tak rozhodně 30-tník takovou rentu nezíská. Samozřejmě je potřeba doplnit, že jsou i vyjímky, vysokých policejních managerů.. ale těch statisticky dost málo, aby se to považovalo za pravidlo.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 00:37:13 09. 02. 2011
default.png
JARDA [2011-02-08 08:59:51]: ichtile, jestli ty jseš policajt, tak já generál Laudon!Plácáš tady samé pitomosti.I co se týče výše "výsluh".Podle tebe by na výsluhu maník z ulice nikdy nedosáhl, protože "výší" hodnost již označuje jen funkční zařazení.Tak že ve 4 tř.SPM muže být policajt až do důchodu(podpraporčík).Ostatně i Zák.práce se v některých ustanoveních týká přísl.bezp.sborů. Nevěřím, že policejní elév (i po takovém zkrácení ZOPky) je takový trotl!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M-P 23:45:01 08. 02. 2011
default.png
JARDA [2011-02-08 08:59:51]: Málá oparava renta už je ňákou dobu až od 15 let. Jinak jestli si policajt tak je mi tě líto, ještě jsem nepoznal člověka, kterej by kritizival benefity, který může dostat. Jestli si civil tak to chápu. To je stará známá závist chudáků, který nemaj na to bejt policajtem ani fyzicky ani duševně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 09:35:50 08. 02. 2011
default.png
JARDA [2011-02-08 08:59:51]: Kdepak tohle už nechce kampaň vysvětlující. Chce to radikální řešení, nejlíp pověsit Johna. Langer byl grázl, ale John je kromě toho taky blbec. Kdo ho střelí, má u mě pivo :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JARDA 08:59:51 08. 02. 2011
default.png
Anonymní komentář ke článku domaci.ihned.cz/c1-49892660-byvali-agenti-stb-prijdou-o-vysluhy-budou-platit-do-fondu-obetem-rezimu

"zajiste docela dobra zprava, ale mel by konecne take nekdo premyslet o dalsich z meho pohledu nesmyslne vynakladanych financi. ono totiz staci byt 10 let radovym policistou, aby clovek mel narok na dozivotni mesicni rentu 10 tis. je to dost zvlastni, v podstate cilene mohu okolo 30 let veku odejit a pak spokojene pobirat k platu kazdy mesic10 tis, tedy castku, kterou velmi casto nemaji duchodci. tim nechci napadat odmenu za skutecne zasluhy, ale mela by se vec prehodnotit a ziskat ji pouze na skutecne nebezpecnych postech, nebo az po dosazeni urcite hodnosti, nebo by mela byt renta vyplacena po obdobi duchodu, ne treba vetsi pulku zivota, jak se tak deje..."

Vidím, že Johnovo tažení proti výsluhám nese ovoce. Podobné komentáře vidím poslední dobou více než často. Každý druhý je teď odborník na výsluhový příspěvek, jenže už nikdo nevidí co je v 361/03. Když jsem se nedávno bavil se známým o systému naší práce, začal mi vypočítávat, co vše je v rozporu se zákoníkem práce (to že se na nás nevztahuje netušil). Takže když pan ministr si rozjel kampaň proti výsluhám, chtělo by to i druhou, vysvětlující specifika 361/03. Ach jo, zase je mi špatně... Jdu raději spát.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 16:24:27 07. 02. 2011
default.png
M-P [2011-02-07 09:25:43]: No to jsi teda Radku Johnovi silně ukřivdil s tím investigativním vemenem. Investigation znamená v angličtině vyšetřování. Mohl by jsi nám tady říct jedinou věc, co John kdy za svého působení u novinářů dotáhl ve svém novinářském vyšetřování někam jinam než do prdele?
Takže neurážej to krásné slovo investigation ve spojení s Johnem. Ten člověk je na svůj věk neuvěřitelně naivní, řekl bych že jeho životní zkušenost je blízka nule (jen si přečtěte jak u našich kolegů v kriminalistickém ústavu kdysi tento člověk psal o detektoru lži a jak z toho jinak seriozní a klidný pan kolega tuším že Hlaváček, vytekl), vyšetřování je velmi složitá věc vyžadující spoustu znalostí, přehled atd atd... no fuj!!!!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu FAMILIE 09:55:19 07. 02. 2011
default.png
M-P [2011-02-07 09:25:43]: Všechno co souvisí s Ministrem vnitra a potažmo celou vládou souvisí i s výsluhama - možná to teď pochopíš

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu M-P 09:25:43 07. 02. 2011
default.png
FAMILIE [2011-02-07 08:32:20]: Nechápu jak petice na odvolání Džona souvisí s tímto vláknem. Kdyžtak za to může Kalous ušatý. Džon je jen ivestigativní vemeno.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio