Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Policejní odbory dnes rozjely petici za odvolání ministra vnitra
Kolik policistů se k ministrovi otočí zády?
Foto: P-CZ

Předseda NOSP Milan Štěpánek, zastupující předseda UBS MV Zdeněk Buřič a místopředseda OSH Zdeněk Juřík dnes na společné tiskové konferenci představili petici za odvolání ministra vnitra Radka Johna, adresovanou premiérovi Nečasovi. Podpisy chtějí sbírat do 15. března.

Autor: redakce
Publikováno: 15. 02. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HONZACV1 16:46:46 17. 02. 2011
default.png
S-LV [2011-02-17 15:31:59]: Já se Johna nijak nezastávám a myslím si, že nástup do této funkce nebylo šťastné řešení. Koukám se ale na to zvenku, takže neznám veškeré problémy a jsem na tom tedy ještě hůř než on. Ale pořád si myslím, že pokud jako novinář se těmto problémům dost věnoval, tak by ty svoje názory snad neměnil. Je ale fakt, že zatím je tam jak slon v porcelánu, ale, a možná se mýlím, dokázal vyměnit vašeho presidenta a hlavně na něm by mělo záležet, jak budete fungovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu S-LV 15:31:59 17. 02. 2011
default.png
HONZACV1 [2011-02-16 15:16:00]: Jenže na tohle to přesně Džon hraje .... Pokouší se vyvolat v lidech dojem, že konečně přišel "ten spravedlivý". Jenže on stále mluví jen o problematice, která je jen částí spektra policejních činností, stejně tak jako většinou mluí jen o vybraných útvarech. A na Vašem případě je vidět, že to zabírá :-( Jenže policejní práce není jen o potírání korupce a chytání korupčníků, aby mi na odměnách někdo dorovnal propad platu. Copak "dopravák" sloví při DBA nějakého Pitra nebo Koženého, aby se z něj stal jak říká Džon elitní policista?! Copak "hlídkař" na noční je méně dobrým policistou jen proto, že nepřiklad už nějakou dobu nechytil pachatele? Znamená to rovnou, že dělá svou práci špatně?! Kdo slouží tak ví, jak je to s chytáním pašíků ...
Džon o nás policistech mluví s neskrývanou arogancí a pohrdáním, což nedělal ani Langer (a to byl nějakej šíbr:-(), zcela vědomě o nás lže a šíří nepravdy... To je to co mu prostě nelze odpustit a je potřeba tlačit na to, aby byl odejit na smetiště dějin. Nechci být součástí toho, jak si někdo sbírá materiál pro svou novou knihu (čímž se Džon ani netají ...) Petici už jsem podepsal ...

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZACV1 14:30:47 17. 02. 2011
default.png
SEPULCHER [2011-02-17 13:43:51]: Neber mi iluze !!! Pak už zbývá jedině napodobit Egypt.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu SEPULCHER 13:43:51 17. 02. 2011
default.png
Jestli by nebylo lepší toho hňupa zastřelit, abychom měli jistotu, že se nevrátí... prej placený svátky a počet služeb... opravdu vůbec neví o čem mluví...

To Honzacv1 - všechno se bude zametat pod koberec jako dřív, protože na vysokých postech jsou pořád jedni a ti samí a je jich tam tolik, že by se mohli střídat ještě asi 1000 let... Nevěř krásně znějícím řečem od někoho, kdo nezná ani základní údaje a fakta...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu JUNIS 00:07:18 17. 02. 2011
Junis.jpg
Inu, to je tak, když jeden moc mluví a málo dělá. Respektive pouze mluví o tom, co je třeba udělat, ale dělá všechno proto, aby se to nepovedlo. A když si ještě k tomu nevidí do huby, neštěstí je na světě...

Další problém toho našeho "eseróčka" je v tom, že máme moc náčelníků a málo indiánů. To se sice žádnou peticí nezmění, s tím se musí začít odshora, ale přesto ji podepíšu. Už proto, že jsem sice po těch letech tak trochu splachovací, ale na hlavu si srát nenechám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PAVEL-MAKOVEC 21:39:28 16. 02. 2011
default.png
U policie je pořád dobře, když někdy vidím jak se mají lidé v menších soukromých firmách, pořád si ještě říkám, že jsem si zaměstnání vybral správně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ABCD 18:38:27 16. 02. 2011
default.png
včera mě pobavil jeden článek na téma porovnání výplatní pásky leden 2010 a 2011, prý máme počkat do konce roku...to musel říct matematik... oni nám seberou 40 tis. za rok a dají nám tak 2 x 1000,- odměnu... pak to asi máme porovnávat a dělat závěry...za to nenatankuju ani plnou do auta

u policie už líp bylo

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZACV1 15:16:00 16. 02. 2011
default.png
ANDRAS [2011-02-16 14:48:07]: Jednoznačně si rozumíme. O cicilním sektoru jsem psal proto, aby si někteří vaši kolegové nemalovali vše růžovými barvami. A co se týče postavení Johna, také mi vadí jeho neodbornost, vulgarity a plácání nesmyslů. Ale jako člověku z venku, tedy ne od Policie, mi konečně dal alespoň určitou naději, že dost věcí nebude zametáno pod koberec, že nebudete muset poslouchat kdejakého frajírka, který se dostal k funkci a že snad konečně budete moci dělat svoji práci tak, jak se má dělat. Možná to jsou opět plané naděje, ale podle mne je půl roku krátká doba na to, aby se ten chlívek vyčistil, protože tento systém byl budován dost dlouho a všechno je tak provázané, že to nelze změnit ze dne na den.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZACV1 14:52:35 16. 02. 2011
default.png
APPALACIO [2011-02-16 14:26:35]: Asi jsi mne špatně pochopil, ale měl jsem na mysli, že takového arogantního machýrka bys měl sto chutí zastřelit. Ale jestli jsi četl můj první příspěvek, tak by ses dočetl, že
mne maximálně sejří, co z Policie naši politici dokázali udělat za dvacet let. A osobně, ač nejsem policista, jsem při každé změně ministra doufal, že se to v dobré obrátí. Bohužel, pokaždé to šlo přesně opačným směrem a proto mi vadí, že vaše odbory argumentují pouze financemi a planými kecy Johna. Proč se nebouří proti nestoudným odměnám vašich šéfů, kteří nezvednou prdel ze židle, proč se nebouřili proti Langrovi, který tady zavedl politikaření nejvyššího řádu. A mohl bych uvádět další příklady. Celé odborové hnutí u nás je jen banda vyžírků, kteří jsou moc dobře placeni z příspěvků členů a když se jim to hodí, tak projeví jakou takous aktivitu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 14:48:07 16. 02. 2011
Andras.jpg
honzacv1:
Ale vy pane mluvíte o civilním sektoru. Policie má každý den v rukou osudy, životy, zdraví a majetek mnoha lidí. Každá chyba, kterou policista udělá, ho může každý den stát život, zdraví, velké peníze, zaměstnání, a dokonce ho může potkat i kriminál. Policista by měl být člověk na vyšší morální úrovni, s velkým smyslem pro odpovědnost, dobře zaplacený, aby nesnižoval důstojnost sboru tím, že si z něj v jeho volnu budou dělat všichni lidé legraci, neboť uklízí chodníky, rozváží pizzu, nebo dělá taxikáře v hotelu, a při tom bydlí na ubytovně, protože nemá takový plat, aby si mohl vzít alespoň hypotéku. Policista musí být motivovaný, aby svou práci dělal dobře, neboť z jeho práce vyplývá ochrana vnitřního pořádku, života, zdraví a majetku všech lidí na území ČR, a musí býti tedy dobře zaplacený. O tom, že úroveň mnoha policistů se leckdy vyrovná kultuře hospodksých povalečů nemluvím, to je již fakt. Někdo zde mluvil o tom, že by policisté měli získat takový respekt, jako za doby 1. republiky. Ale to v současném právním, výběrovém a policejním systému není naprosto vůbec možné. A bude hůř, policisté se dle mého názoru budou častěji uchylovat k braní úplatků, a budou páchat různou trestnou činnost. V zemích bývalého SSSR je úplatek tolerovanou a běžnou složkou příjmu, zde tomu tak bude asi také. A k panu ministrovi vnitra. Člověk jeho úrovně vystupování na veřejnosti, jeho naivity, selské mluvy, a úst plných urážek a ponižování, nemůže sloužit jako garant vnitřní bezpečnosti v ČR! Nejde zde o peníze, ale o jeho chování a přístup! To je podstata, proč vznikla petice.

Pane Dvořáku:
Souhlasím s Vámi ve všech bodech, až na tu spotřebu u felicií. Obměna vozového parku byla naprosto nutná. V dobách, kdy jsem ještě jezdil felicií, to jest před třemi lety, mi při silniční kontrole ujíždělo i několik vozidel za 4 denní službu, nemluvě o několikanásobněji pomalejším dojezdům hlídek na tíseň z linky 158. Apropo, spotřeba starých, vychrchlaných felicií byla na stejné úrovni, jako mají nové oktávie.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio