Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

(REDAKCE)

Ministr Kubice hovoří o možnosti rezignace policejního prezidenta!
Policejního prezidenta ostře kritizoval ministr vnitra

(AKTUALIZACE Z 13.9. na konci článku) Policejní prezident Petr Lessy ve svém rozhovoru, který v minulém týdnu poskytl deníku Právo prohlásil něco, co v rámci celorepublikového dění málokdo zaznamenal. Ale v policejních kruzích na jihu Moravy to mohlo vypadat jako výbuch bomby. Zdá se, že Lessyho prohlášení neušlo ministrovi vnitra Janu Kubicemu a dokonce jej dohnalo k zásadnímu tvrzení, které tuzemská média ihned interpretovala jednoduše: Pod Petrem Lessym se rozkývala židle.

Autor:
Publikováno: 10. 09. 2011
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu ANDRAS 12:58:06 14. 09. 2011
Andras.jpg
hammere:

Ano, to s tebou souhlasím. Prvotně vinu nesou jeho kolegové. Už jen to, že Čermáka do zad nakopl nějaký člověk, hovoří o neschopnosti jeho kolegů na místě zajistit mu krytí. Ale znáš to, na místě kamera, známá osobnost, tak jsou všichni vystrašení a každý se bojí. Holt jak jsi řekl, civilové v uniformě.


APPALACIO [2011-09-14 09:53:35]:

Jak říká catani, ze záběrů je patrné, že minimálně jeden policista incident pozoroval. Ale to nehraje roli. Podle vyjádření, co jsem v tisku četl, policisté pouze oznámili že nic neviděli, a pokud chce pan poškozený něco hlásit, může tak učinit na stanici. O prodlení by se dalo diskutovat. Kolikrát jsem byl u domácí fackovačky, na pokyn dozorčího se pachatel pro přestupek zajišťoval, a následně vyšlo najevo, že paní má protržený bubínek, a ejhle! Ublížení na zdraví. Pán byl cizinec, dozorčímu sice známý, ale následně vyšlo najevo, že se chystal odjet natrvalo z republiky. A dále opět s cizincem, taky strkanice, téměř okamžité rozhození bez vysvětlení kohokoliv a čehokoliv, a ejhle, ono se při lustraci (kterou někteří kolegové považovali za zbytečnou) zjistilo, že cizinec nám tu maří! A lup ho TČ. A pleteš se, pro přestupek se velice dobře zajistit dá. V rámci nezbytnosti toto uplatňujeme a s úspěchem. Samozřejmě záleží na posouzení konkrétní situace, zákonných důvodech a osobě pachatele. Můj názor, který stojí na základech z prozatím dostupných zdrojů a informací, je jednoznačné pochybení policistů, a prohloubení špatného jména policie jako celku v očích veřejnosti.


HONZAD [2011-09-14 12:11:00]:
cituji:
"On tu facku nedostal jako UO, ale jako politik ktery saskoval ve sve volebni kampani na namesti!
Facku nedostal za vykon jakekoliv sve verejne funkce (a ani pri jejim vykonu) facku dostal pri saskovani socanu na namesti a navic ji dostal od cloveka napojeneho na soc-dem a nespokojeneho s jeho ciny,"

to co jsi popsal, je naplnění skutkové podstaty útoku na úřední osobu jako vyšité:-) + možná ještě výtržnictví.

K útoku na ÚO, u nás byli někteří SZ tento čin kvalifikovat jako přestupek, i když pachatel útočil na kolegu rozbitou lahví. Důvod? Nedošlo k újmě na zdraví ani ke škodě na majetku.....celkem častá praxe. Kolega se proto odvolal, a případ dostalo jiné SZ s tím, že se doopravdy o útok na ÚO jedná. Kolik štvaní s tím ale bylo snad nemusím vykládat.



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 12:26:15 14. 09. 2011
default.png
CATANI [2011-09-14 10:18:24]: jsme relativně ve shodě. Je sice pravdou, že facka je stejná jako facka, koneckonců, Rátha to bolí ještě dnes .-))), ale jde o důvod té facky... a okolnosti. Pokud někoho napadnu pro výkon jeho funkce a jde tedy zároveň o výkon veřejné funkce, chráněnou jako ÚO, tak i strčení, drobný úder, malá facka je brán jako Tč... při "obyčejném" konfliktu se bere síla útoku, následek, koneckonců i ty okolnosti, ale náš případ je evidentní přestupek...

.... výkon policisty by měl být stejný ať tam jsou kamery či nikoliv. Neberu nikomu názor, pokud se domnívá, že policisté na místě ASI postupovali špatně, ale na druhou stranu, musíme být opatrní v kritice, zejména, pokud hrají roli i detaily, které neznáme....

... takže opakuji, nevadí mi opačný názor, respk. kritický názor na polici (koneckonců, já jsem hodně kritický k některým výkonům kolegů i do té míry, že si na ně klidně podám stížnost, když se mi to nelíbí, už jsme to i udělal), ale vadí mi hloupý, tendenční názor, takový ten z lidu.. nic neříkající...


HONZAD [2011-09-14 12:11:00]:

pokud dostaneš facku jako politik pro své politické názory, tak jde vždy o útok na ÚO, dříve veřejného činitele.... tohle je potřeba chápat... ale bohužel je to dost často pod rozlišovací schopnost velké části populace.....

... proto i Macek nedostal Tč za napadení Rátha, neboť šlo o soukromý konflikt, nikoli útok na výkon ÚO... to samé platí i u policisty. Pokud polda dostane přes držku v civilu pro blbý kecy, tak je to přestupek.. dostane-li tu samou facku v uniformě pro výkon své funkce, jde o útok na ÚO.... právo je sviňa .-)

Samozřejmě každá právník a civil, to jiný právní pohled na věc... držme se však dříve posuzovaných případů z praxe a pak v takové věci není pochyb o právní kvalifikaci a postupu... tady většině lidí opravdu chybí právní základ a zkušenost... tím však nenaznačuji, že člověk nesmí mít názor... jen musí být opatrný, protože jde s kůží na trh .-)))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:11:00 14. 09. 2011
honzad..jpg
appalacio: to se tedy mylis, pokud jde o Sobotku!! On tu facku nedostal jako UO, ale jako politik ktery saskoval ve sve volebni kampani na namesti!
Facku nedostal za vykon jakekoliv sve verejne funkce (a ani pri jejim vykonu) facku dostal pri saskovani socanu na namesti a navic ji dostal od cloveka napojeneho na soc-dem a nespokojeneho s jeho ciny, dalo by se skoro rici ze facku dostal v ramci "vnitrostranicke diskuse".

V tomto pripade michas hrusky s jabklama ty a nikoliv catani


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 10:18:24 14. 09. 2011
default.png
APPALACIO [2011-09-14 09:53:35]: Ale o to jde, obzvlášť kde jsou kamery by měli policisté vystupovat tak jak mají. Jednoznačně přestupek. Ale kdo viděl napadení Sobotky by byl na váškách, bylo to naprosto shodné, akorát s o něco málo větší intenzitou.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:54:11 14. 09. 2011
default.png
sorry za chyby.. .-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 09:53:35 14. 09. 2011
default.png
CATANI [2011-09-14 09:19:59]: m+ to je u zadní části těla.. takových u nás řešíme denně 12 to tuctu...

mně spíš vadí pohled občana, který jen kritizuje a nepřemýšlí... není to tak jednoduché a občan dělá účet bez hostinského...

Každá tahle věc má tisíc aspektů.. mohu je zde pospat... věc byla ohlášena, hlídky jeli z preventivních důvodů nebo jen proto, že je tam vedoucí poslal..

hlídka nedělá žádnou ochranku... chybný a nefér závěr...

.. běžný občan si dovoluje daleko víc věcí.. opět chybný a pokřivený závěr.... jen u toho pokaždé nejsou novináři...

.. k totožnosti.. víš jak to následovalo? není potřeba hned ve druhé vteřině opisovat občanky.. to není taktické ani účelné... třeba to udělali 5min poté (třeba ne).. ale ani jeden to nevíme, tak proč dělat hned negativní závěr?

... přestupek cizího státního příslušníka je stejný jako přestupek Čecha... skoro .-)) (osoby kvůli tomuhle nelze zajistit, zadržet, omezit.. na policii by přišla stížnost a byla by oprávněná) abych byl přesný.. ale další postup policie nevíme, takže nemůžeme soudit, když jsme viděli asi tak 2min záběrů.. proč tedy hned kritizovat.. nehledě, totožnost dotyčného je známa.... prodlení tam nehrozí..

.. pleteš si jablka a hrušky.. útok na Sobotku byl útok na ÚO.. žádné výtržnictví... jde o Tč.. tento přestupek (z videa) je prostě jen přestupek.. to bychom museli zavřít půl národa, po každém víkendu, hned co skončí diskotéky, tancovačky.. po výplatách, když si nafackují v domácnosti.. po svátcích atd.. trochu rozumu do hrsti..

a takhle bych mohl pokračovat dál a dál.. žádná věc není jednoduchá.... možná si někdo řekne, že je to hovadina, ale jen do té doby, než dotyčný bude účastníkem podobného sporu... a zejména jako podezřelý.. to si každý hned na svá práva vzpomene......

nevadí mi opačný názor, ale vadí mi hloupý názor...



Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 09:19:59 14. 09. 2011
default.png
APPALACIO [2011-09-13 21:18:16]: Já to vidím jinak, já vidím, že ti policisté dělají normální ochranku v pracovní době tomu nadpánovi v kravatě a ten si dovolí to, co si nemůže dovolit normální občan. Pohádkami, že totožnost všech účastníků známe a není třeba věc šetřit na místě a věc, že byla zcela jistě zaznamenána jako přestupek, no tak jo, obzvlášť, když podezřelý je cizí st.příslušník. Nevím, závazné pokyny o postupech policistů včetně zákona hovoří jinak.Vzpomínám, kdy obdobný útok na pana Sobotku byl šetřen jako výtržnictví a ten pán za facku odsouzen. Mne to tady nevysvětluj, já bych to taky podobně zdůvodnil, vysvětli to občanům, jestli ti dá seznam.cz prostor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZRUŠENO NA ŽÁDOST UŽIVATELE 07:54:49 14. 09. 2011
default.png
QVIDO [2011-09-14 06:23:53]: jo promiň mi, že sem dávám svůj názor.. že se vůbec dovolím zastat kolegů...máš pravdu, vše je špatné, všechny vyházet a zrušit.. chrot chrot..

divím se, že ty nejsi nejmíň prezident zeměkoule...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu QVIDO 06:23:53 14. 09. 2011
default.png
Appalacio jsi hrozne dobrej, jsem šťastnej, že nás chrání takový chytrý a silný pán. Proč již nejsi někde ve velitelské pozici?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:12:23 14. 09. 2011
default.png
APPALACIO [2011-09-13 21:55:00]: Jo, blbě se hraje v situaci, kdy jsou v mančaftu civilisti navlečení v mundůru. Zažil jsem opakované případy, kdy kolega ( a nebyl to vždycky nováček) ve strkanici stál jako péro a já mu mlátil za jeho zády maníky, co se na něj chystali. Zapomněli mu říct, že při nástupu k policii přišel do regulérní války a že když teplé slovo nepomáhá, nastupuje rychlá teplá pěst.
Když jsme museli řešit bandu asi deseti opilých výrostků a vytasit mezi nima na silnici mezi obcema ve tmě jako v rohu podle markantního popisu jednoho, co před chvílí rozbil okna na jednom sklepu, začali se maníci na nás prsit. Kolega neragoval, jen svítil baterkou, naštěstí, tak jsem je nechal podívat se do devítimilimetrové díry. Jak rád ještě maník nasedl a škodu zaplatil.
Jak bych ale zdůvodňoval svůj zákrok kdybych musel psát aniž bych musel napsat, že kolega v zákroku zcela selhal, dodneška nevím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio