Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

HZS odmítlo otevřít hlídce byt, kde se mohl skrývat potenciální pachatel

Zdar hoši, sloužím na OHS v Libereckém kraji, dnes jsem měl prověrku v bytě, nakonec z toho vyplynula pouhá paranoia poškozeného, ale to jsem v tu chvíli kterou vám popíši nevěděl. Jednalo se o prověrku, kdy měl v bytě poškozeného dle majitele bytu být útočník, kdy má být v bytě neoprávněně a údajně měl napadnout jeho syna, kterého našel o kus dál údajně se zraněními. Majitel bytu se pokoušel byt otevřít, ale klíče byly v zámku zevnitř,dále uvedl, že neví, zdali syna někdo napadl, neboť je v šoku a k věci se nemůže vyjádřit. Z těchto důvodů jsem si vyždal přes OD příjezd HZS, aby dveře bez poškození otevřelo. Po chvilce mi dává můj OD, že OD HZS toto zamítl, že na místo HZS nevyšle, neboť zde je nebezpečí v podobě potencionálního pachatele a vystavil by hasiče tedy nebezpečí. Nakonec byt otevřel zámečník na náklady majitele, a zjistilo se, že jejich syn zřejmě dostal záchvat a nikdo ho nenapadl. Toto je moje první negativní zkušenost s HZS, vim že kluci za to nemůžou, že to pouze po** jejich operační, zajímalo by mě na jakém základě vyhotovil to, že bude HZS v nebezpečí, proboha, vždyť by nám jen rozáhli futra a vnitřek bychom si vyčistili my, jak jsme to udělali za pomocí zámečníka. Tohle mě opravdu naštvalo, ...příště až bude někde unikat čpavek kupříkladu, tak řeknu také, že tam nejedu, že tam je potenciální nebezpečí. ....takhle to má fungovat?
ASSASSRJINATION :: Datum založení: 06. 12. 2011 :: celkem 32 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 18:57:52 13. 03. 2012
default.png
MARTOO [2012-03-13 14:59:19]: Jak píšeš, jedná se sice o různá individua, ale nezapomínej na hlavní věc: všecko jsou to asociálové, kteří jednají podle hesla: já chci. Následky je nejenže nezajímají, oni ani v nadneseníém slova smyslu netuší, že nějaké takové slovo existuje.
Další věc: nesetkal jsem se s žádným inteligentním pašíkem. Všecky jejich činy byly primitivní a úkolem poldy je vpravit se do myšlení takového ničemy. To jde nejlíp v situaci současné PČR právě z rozhovorů s drbanama. Staří četníci jaksi chybějí...
Musíš poznat jak myslí. Chce to samozřejmě něco si prolouskat o psychologii a nemusíš u toho studovat nic moc do hloubky.

Jak píšeš: sebereflexe toho, jak jsi to udělal a jak jsi to udělat měl, je skvělá věc, ale bohužel cesta je to strašně dlouhá a chyby poldy jsou vysoce kontraproduktivní a budou se ti dlouho leckdy napravovat. Jiná cesta ale dneska prostě neexistuje. Nebo já ji nevidím.

Další téma, co jsi nakousnul: chybovost. Jo, máš pravdu. Já měl neustále nějakou aktivitu, v drtivé většině vlastní nápady, spoustu střetů s kdekým. Chybovost je jedna věc, ale druhá je, že si kdejaký šmejd stěžuje na kdejakou blbost neřku-li nesmysl a kretén nadřízený nemá zájem ani zjistit jak se věci mají, ale chce mít klid a kokot jsi ty.
Klidně ti ta přeplácená líná veš řekne, proč že ostatní nemají stížnosti a ty ano, ale hnedka další směně udává tebe jako příklad aktivity a výkonnosti. Pak přijde výzva od ředitele okresu čtená na služebních poradách, abysme nedbali na stěžovatele a mydlili to hlava - hlava... Já druhý den chytím na přechodu pro chodce ve tři čtvrtě na osm ráno před školou řidiče s mobilem u ucha, který projede skrz přecházející štrůdl děcek, dám mu tři litry latu a zástupce vedoucího mi den po těch poradách s tou výzvou ředitele řekne, jestli nevidím že jsem dal pokutu řediteli ČSAD, proč si dělám nepřátele, proč furt jsou nějaké stížnosti a proč nedám místo tří tisíc pokuty radši 30 x po stovce důchodcům za lékárničku, že ti si stěžovat nebudou? Další den jsem podal výpověď, tak nějak mi to připomenul, co mám udělat. Dodneška mu děkuju! :D

Pokud budeš jen sekat ty správné čárky (jinak se tomu říká kolaborace)a myslet si, že budeš mít klid, tak jen do doby, než skřípneš nějakého kamarádíčka nadřízeného pro policii nepotřebného a nebudeš chtít ucuknout jako já. To bylo jednou za vjezd do lesa, podruhé měření rychlosti, potřetí techničáček... Upozorňuju, že jsem sloužil tam kde bydlím (většina oddělení taktéž) a bral jsem všechno a všechny tím systémem padni komu padni, protože pravda je, že odpustit někomu něco si tam dovolit nemůžeš, nebo jsi jako ten Jim Carrey v Já, moje druhá já a Irena.

Další paradox, můj stále sloužící chudák kolega. Poctivec jako prase, z dvanácti hodin jedenáct na nohou, maká, tahá čárky všeho druhu, spisy OK, všecko OK ale jen do doby, než čárkomaniákální lump ve funkci ředitele okresu došel s CP a začal ho po svém (a všichni jsme po dvou větách věděli, že o CP neví ale vůbec nic, že si to za svoje prachy ani nepřečetl) na oddělení toto prosazovat a kolega ho poslal slušně doprdele.

Hoši, oni toho kluka normálně poslali na psychotesty, přitom spor byl vyloženě profesní a tomu klukovi nemohli vyčíst vůbec nic. Byl a je to jednoznačně nejaktivnější chlap na oddělení, různí nemakačenkové ho vysloveně nenáviděli, nedělali nic a nikdo si jich nevšímal. Tento chtěkl dělat svoji práci, ozval se jen že on tak problémy nevidí a šel na psychotesty.

Já je absolvoval kdysi taky, když jsem opět v profesním sporu nazval nadřízené v úředním záznamu komedianty hrající si na policajty. Ředitel mě poslal na psychotesty a do týdne ho vyhodili za chlast, protože usnul kdesi v Olomouci ožralý i s kvérem na schodech nádražní haly a kluci na hlídce se ho nelekli a šel.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 14:59:19 13. 03. 2012
martoo.jpg
HAMMER [2012-03-11 21:13:19]:

Hammere myslím, že se bavíme moc konkrétně o poměrně nekonkrétních věcech. Každý drban je jiný, jinak psychicky stabilní, jiné inteligence, bojí se něčeho jiného, kamarádí se z jinými lidmi. Pokaždé k němu máme jiné informace a jiný počet důkazů. Od toho se samozřejmě odvíjí i způsob vedení šetření k věci a rozpracování osobě jako takové. Těžko tedy paušalizovat nějaký postup.

Samozřejmě je jasné, že si zpětně uvědomuji, že v některých věcech šlo postupovat lépe, někde chtělo více přitlačit, někde ubrat. Kdo si to ale zpětně neříká? Jedná se o sbírání zkušeností, které, jak si psal a s čím musím s hořkým úsměvem souhlasit, my mladí máme sbírat od zkušených a ne jet jen na vlastní pěst.

Rovněž si člověk leckdy zpětně uvědomuje, že lítal jak hadr na holi bez kýženého úspěchu a někdy třeba šla zvolit podstatně jednodušší cesta k úspěchu. Myslím, že takovéto úvahy jsou u každého mladého policajta, který o práci uvažuje a snaží se, normální.

Čím víc člověk pracuje, tím se zvyšuje jeho odbornost, jeho práce má výsledky a tím se samozřejmě zvyšuje riziko chybovosti. Je to jako v každém povolání, jen u nás neplatí tvrzení - kdo nic nedělá, nic nezkazí. Když policajt nic nedělá, vždy zákonitě musí svoji práci kazit.

Jsem rád, že jsi mi napsal pár dobrých pouček do služby, za to Ti děkuju. K mladým policajtům se dostávají poskromnu a bude to ještě horší. Nechtěl bych nastupovat v dalších letech k policii. My, co jsme nastoupili před 3-5 lety jsme ještě dost zkušených stihli a dost věcí pochytili, ale ti, kteří nastoupili později a nebo dále nastoupí mají prostě smůlu.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:17:16 11. 03. 2012
default.png
AKIRA [2012-03-10 21:52:32]: To je strašně staré zjištění a samozřejmě nejenom moje. Tohle jsme věděli všichni, i kluci z kriminálky na to poukazovali, s těma hovadama co tomu velí a ničemu nerozumí ale nehne vůbec nic.
Jo, jsem si vzpomněl, že mě vedoucí dokonce nařknul, že se chci práci vyhýbat, když jsem na toto poukazoval. Podle mého vůbec nepochopil o čem se bavíme. Úplný mimoň.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:13:19 11. 03. 2012
default.png
MARTOO [2012-03-10 20:28:29]: Martine, já ti nevím. Jedna věc je drbana u výslechu jakože doplést a nechat ho vysvětlovat přebrepty v jeho výslechu a furt jeho výslech jako blbec opravovat a prověřovat jeho lži a celý případ neuvěřitelně prodražovat, protože jinak ti výslech drban nepodepíše, a druhá případ někam dotáhnout, aby to prolezlo u soudu.

Tlačit na něj jak myslel to a tohle není až tak dobrý nápad. Nechat ho vysvětlovat tebou získané důkazy je prostě odkrytí svých karet, dneska bude sice koktat, ale zítra nebo až u soudu přijde s takovou výmluvou, že ti důkaz bude k ničemu. Dokud drban neuvede ve spise nebo i mimo něj (do ÚZ jsem psal co drban dělal během výslechu i co uváděl mimo protokol) onu nejzákladnější věc = info kterou může vědět jen on, výslech je ti k ničemu.

Dobrá finta co do minimální pracnosti a hlavně totálního znejistění je říct mu, aby využil svého práva nevypovídat, že nemáš chuť psát blbosti a následně prověřovat jeho lži (a to nebudeš ani lhát ale mluvit pravdu) protože když nemáš případ dobře připraven co se týče důkazů jiných než výpovědi drbana, málokdy drbana zlomíš tak, aby svou výpovědí poskytl další nezvratné důkazy. Jo, waterboarding je super věc... :D Ale ani on není všemocný.

Pak musíš zvážit i to, že kdo víc mluví ten víc odkryje.I blbec domyslí když u výslechu začneš tlačit, že nevíte a nemáte důkazy a u soudu uvede, že jste na něj tlačili a vypoví něco jinšího, než vypoědě vám aby měl klid.

Další finta je vědět na drbana, nechat ho nevypovídat a jeho kumpánům pustit, co nakecal mimo protokol - co víte. Pokud možno tu info upravit ale tak, aby v ní nebyla celá pravda = rozuměj ten důkaz co máš, ale jen náznak = zase neodkrývat karty úplně, potřebuješ jen bandu rozházet psychicky i fyzicky. Dáš to tři dni k ledu a jen tak mimochodem si pak stáhneš dalšího z partičky, samozřejmě tu nejslabší osobu, to jako polda už musíš vědět který je posera. No a ten už bude tak vynervovaný, že s ním nebude potíž.

Další problém: tohoto si ale musíš ochránit. Jakmile promluví, jen mimo protokol, ofiko odmítl vypovídat, v ospodě bude vykládat, jak si s policjatama vytřel prdel. Jinak ti ho do druhého dne zpracují a jsi v prdeli. Musíš si získat jeho důvěru. Předvoláš dalšího a jen tak mimochodem ho necháš - samozřejmě jasně nechtěně - nahlídnout do výslechu toho slabčáčka a ten uvidí, jak tam stojí skutečně, že odmítl vypovídat.

Pak mu mezi řečí sdělíš, že je tu třetí na řadě a co máš za vědomosti z těch výslechů (i když to samo není pravda) takže drban jasně pochopí, že žvanil ten, kterého výslech neviděl a máš je zase v sobě. Ten třetí bude ten, na koho důkaz je a uvidíš, jak padá domino = často okamžitě shodí toho minimálně prvního. Když ne, pustíš mu zase nějaký náznak co jsi jakože slyšel a neboj, on to pustí mezi kumpány a ti budou strachy nevyspalí. Po třech týdnech takových nervů z nejistoty co kdo práská a co víš změknou a rádi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu AKIRA 21:52:32 10. 03. 2012
default.png
HAMMER [2012-03-10 06:44:43]:
tak tohle, by se mělo vytesat do kamene a mlatit jim tak dlouho do hlav našich pupíků, nástěnkářů a jiných darmožroutů, dokud se jim v těch palicích nerozsvítí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 20:28:29 10. 03. 2012
martoo.jpg
HAMMER [2012-03-10 06:44:43]:

S tím odhadem na člověka jsem to myslel trošku jinak. Nemluvil jsem o tom, že dotyčného dusíme, pokud na něj nic nemáme a jedná se o nevinného.

Jedná se o jedince, kterého na něco máme, ale třeba nám sedí i na jiné věci. Prověřujeme ho, osobně ho máme třeba za většího drbana než se pak ukáže, ale pokud nevíme na 100% že v to jede, nepozná to. To si řekneme jen mezi kolegy.

Ono dotyčného unaví a stresuje už jenom to, že je třeba za nějakou věc předveden, každou chvíli, na základně zjištěných informací, jeho výslech doplňujeme a konfrontujeme s jeho osobou zjištěné rozpory. Když si to pak dáš dohromady, leckdy vychází samotný výslech třeba na několik hodin a to lítá otázek. My máme jeho odpovědi napsané ve výslechu, on je má jen v hlavě. Takže jakýkoliv rozpor s původním textem musí vysvětlit.

Ale jak říkám, tohle můžeme rozjet jen na toho, na koho něco máme. Jistý si můžeš být stokrát, ale potřebuješ sehnat neprůstřelné důkazy. Pokud víš, že dotyčného pak budeš špatně shánět a na zadržení to není, nezbyde Ti nic jiného, než to všechno oběhat do té doby, dokud ho máš na útvaru.

S těmi huráakcemi a opatřeními plánovanými vedením je to všude stejné:o) Přesně mi mluvíš z duše.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:44:43 10. 03. 2012
default.png
MARTOO [2012-03-09 20:55:06]: S tím tipováním na sériovkách: stávalo se pravidelně a furt dokola, že jsme měli jeden a ten samý objekt vykradený tří až čtyřikrát během týdne a půl. Vedení na to nikdy neragovalo dřív. Chjtěli jsme si to ohlídat, ale ne: DBA, KB atd.
Pak se věc šetřila a zjistilo se, že to nebyl jeden a tentýž pašík ve všech čtyřech případech. To ale nebylo tak prosté jak to píšu. Staří kriminalističtí psi totiž napřed nechtěli tuto verzi připustit a jejich vyšetřování se na tomto zastavilo, protože drban měl prokazatelně na některé ty "rany" alibi jak bejk.

Jenže protože to byli staří psi, dali si nakonec říct a jak oni dělali ty svoje výslechy poctivě, nezajímalo je ani tak kolik a tak, ale co se dělo mimo čas, kdy loupil... Došlo se takto na to, že drbani se prostě slétají neomylně k sobě jak slípky na sopel, dávají si tipy... A chodí jeden za druhým, bezmyšlenkovitě, bez strachu že je neschopná policie, postávající v zelených kamizolkách pořád u silnice, lapne.

Oni si jen prostě počkali, až nás vedoucí nechá stát před "jejich" hospodou a měli hodinu čas na všecko... Vedoucí měl ideu, že je máme na očích my měli jasno, že mají na očích oni nás. V době mobilních telefonů... Prostě bolševickou piču nikdo při jejím ideologickém školení neučil, že existuje mobilní telefon.

Ten výslech se musel přepsat! Bez tohoto úseku, kdy drbani policii naprosto zesměšňují a kde by mohlo být patrno, že na to manageři nestačí.

Po "revoluci" aneb největším podvodu na národ ve 20. století, to byly všecko nové věci. Vedení absolutně nechápalo nic. Oni furt mleli jak když oni sloužili...
Tak jsem jim na to říkal, že já tu dobu pamatuju taky, že se tehdy na vloupačku sjela půlka okresu (to nekecám) včetně ředitele, všech náměstků, techniků, psovodů a kriminalistů, všichni to tam dohnětli.... Ale pašík byl do týdne lapený. Neměl šanci, takovou přesilovku nemohl ustát.
Jenže my jsme najednou dělali s tužkou a zápisníkem v ruce v jednom muži na oddělení čtyři vloupačky denně, psali jsme to na stroji jako básničku slovo po slovu a vedení to jaksi nechtělo pochopit.

Taky jsme měli potíže s tím, že vedení chtělo bránit sériovkám preventivně soustavnými DBA a čím více jsme stáli na silnicích, tím víc jsme měli "ran". Na poradách na nás zástupce ředitele pro kriminálku řval, že děláme hovno, že tam chrápeme... Kluci na něj řvali, že když tomu nerozumí, a´t jde od toho, že drbani prostě autama nejezdí. Ten nás tam poučoval, že v noci jezdí jen kurvy a zloději a že kdybysme auta stavěli, musíme ho mít na KO.

Za asi dva týdny se chytil přímo v objektu na pastičku. Chodil pětadvacet kilometrů pěšky, když viděl světla auta, zalehl v příkopu u silnice.... Další jezdil vlakem, večer vylezl z vlaku, vlezl do hospody aby počkal až se všude zhasne, vybílil obec kde teda vyloženě náhodně vystoupil a ráno odjel. A dělal to po celé republice.

Na toto musíš mít na práci klid, vědět jak drban postupuje a podle toho se zařídit: to jsou ty moje hospody a kdo tam sedí, od kdy do kdy atd atd. DBA a KB jsou podle mého názoru posledním stupněm nevědomé spolupráce managementu Policie ČR s drbany, pak už je přímá kolaborace. :D

Jak píšeš s tím, že někoho dusíš a pak zjistíš, že to tak není: kamaráde, to je špatně! At chceš nebo ne, svojí špatnou prací někomu nevinnému ubližuješ. Děláš si skutečného nepřítele. Já si pamatuju zásadu, kterou do mě hustili staří psi: pokud si nejsi jistý na sto procent, do ničeho nelez. Ukazuj vlídnost, porozumění, srandu, nechej drbana uvolnit, on si nedá pozor a otevře se. Zhusta se ti stane, že budeš dělat ramena na nevinného a on pochopí, že jsi policajt nahovno. Drban nebo kdokoliv jiný nesmí vidět do tvých karet. Ani jestli víš ani jestli nevíš.

Tady je v té práci místo, kde se střetávají další dvě zásady a to právě ta o té jistotě ata, že s drbany maximálně tvrdě ale s těmi ostatními maximálně slušně. Nikdy nezapomeň, když se prověřováním ukáže, že tohle není drban, se člověku omluvit za minimálně podezření a jak to jen jde vysvětlit o co šlo. On je policií zbytečně stresovaný, pobouřený, bacha na to! Nejde se tomu vyhnout, ale musíme ukázat, že jsme lidi.

Jakmile se tomu omylu s tím člověkem společně zasmějete, máš ho na své straně pro budoucno. Jinak si ho můžeš jako případného potencionálního pomocníka rovnou vyškrtnout.




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 20:55:06 09. 03. 2012
martoo.jpg
HAMMER [2012-03-09 19:57:34]:
Toho, že by se uvedená volovina dostala k hasičům, jsem se rovněž obával. Moc si vážím vztahu, který máme jak s hasiči, tak ze záchrankou. Už několikrát jsem zažil nejužší spolupráci a moc si vážím výsledků, kterých jsme společně dosáhli. Takže toto je pro mě docela citlivé téma.

Tvoje duše, stejně jako většiny srdcařů, kteří již neslouží, bude stále s policií. Vidím to stále kolem sebe. Většina policistů, kteří již neslouží a u policie odsloužili spoustu let, stále k policii mají pupeční šňůru, byť by se leckdy do krve hádali, že to tak není. Je to na nich vidět:o)

Když už bývalé dlouholeté policisty neumí za jejich práci ocenit vedení, musíme je ocenit my, kteří sloužíme.

Já to mám s lidmi přesně obráceně. Leckdy někomu s kolegy na něco přijdeme, s dotyčným pak lítáme několik hodin, provádíme veškeré úkony a prověřujeme sebemenší slint co pustil a nakonec zjistíme, že to, co on nám celou dobu tvrdil, je vážně pravda a on je pouze blb, který se vážně náhodou nachomýtl do námi vytipovaného místa často páchané trestné činnosti. Nakonec ho oznámíme třeba jen za přestupek, přitom ho ze začátku máme za drbana nejhrubšího zrna. Pak se s kolegy smějeme, že ten dotyčný je z uvedených "procedur" tak vyčerpán, že už v budoucnu pravděpodobně si své chování rozmyslí:o)

Pokud ale dotyčného svojí snahou usvědčíme z páchání trestné činnosti, pokud je majetková, zpravidla sériové, pak radost je maximální.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 19:57:34 09. 03. 2012
default.png
MARTOO [2012-03-09 18:45:03]: Tak to, jestli se odepíše nebo neodepíše sám, samozřejmě záleží jen na něm.

Doufám, že ho nenapadlo tuhletu volovinu ventilovat mezi kolegama a nějak se to nedostane k hasičům. To by se mu už moc blbě vysvětlovalo. Není potom na super vztahy vyvolané takovými ocasy, když si máte s hasiči vzájemně vypomáhat u případů. Proto říkám, že takoví jsou nebezpeční svému okolí. Byli jsem s hasiči na povodních, na různých požárech, na mrtvolách, super spolupráce, ale taky super vztahy a vzájemné se ctění. Při silničních kontrolách a podobných akcích zásadní pravidlo: hasič, doktor, sestra, voják - všecko kolegové pokud to šlo a jednali s náma slušně.

U téhle práce všechno souvisí se vším. Moje duše nebude mít pokoj do doby, než se policie stabilizuje a stane se standardním sborem jako na jih nebo západ od nás. Furt mě to dění u ní zajímá, i když se tím moc nevzrušuju, až na to, že mi silně vadí, jak ta verbež nahoře vymrdává s mladýma klukama, co tu práci chtějí dělat. Samozřejmě že jsem byl taky takový a bavilo mě to a byly to nejlepší roky. Pak ale soustavná podvratná činnost vedení rozklížila všecko dobré.

Ten nos je, dle mého, především o zájmu o práci. Já si myslím, nebo ne myslím, já bezpečně vím, že třebas ty i se svýma třema letama už čicháš jako vzteklý, no jen zabrus trochu do svých případů, kolikrát jsi skutečnost dávno předtím cítil, než znal.

Ale ještě jedna věc k tomuto: dávej si na to pozor. Můžeš být nakonec zkušený jak chceš, vždycky a pořád platí základní zásada četníka: nikdy a nikomu nevěř, všecko prověřuj. Ani sobě nevěř.

Stane se ti ale ať se budeš snažit jak chceš, že něco poděláš a někomu ukřivdíš. Nikdy se nezapomeň omluvit.

Mně se to stalo co pamatuju třikrát, kdy jsem jednal podle "údajně" nosu (přitom jsem bohapustě zarutinoval a bylo to v loji) a blbě, trapasy jak kráva, ale když se těm lidem omluvíš, tak tě to neužírá.

Dál jsem měl jeden problém, kdy jsem vždycky bral lidi z té lepší stránky a vždycky jako kretén jsem se šeredně sekl ale jen na tu negativní stranu. Prostě z neúmyslně chybujícího človíčka se mi nakonec vždycky vyklubal úmyslný lump. Mně se za celou tu dobu nepodařilo, co pamatuju, seknout se v někom obráceně, tzn. považovat ho za ničemu a on nebyl ničema.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTOO 18:45:03 09. 03. 2012
martoo.jpg
HAMMER [2012-03-09 06:13:47]:
Policejní nos vidím tak na směs 70% zkušenosti a 30% osobních předpokladů. Tu zkušenost těžko s Tebou můžu po 3 letech služby nějak blíže řešit, to bych si ani nedovolil.

Já bych ten pohled na slovo "magor" tak komplexně neviděl. Ale to je věc názoru a právě zmíněných zkušeností. Je jasné, že člověk musí hledat záchytné body v blábolení a právě v tom je to gró. U méně chápajícího člověka záchytné body většinou najdeš, u magora těžko.

Ale jak píšeš, už jsme mimo téma. Řešíme své subjektivní pohledy na vedlejší aspekty tématu.

Jinak s tím jednáním ASSASSRJINATIONa maximální souhlas. Jen bych ho hned tak rezolutně neodepisoval.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio