Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

mám se připravovat na psychotesty? (tj. mám lhát?)

nemůžu se rozhodnout, jak přistoupit k psychotestům. Opravdu by mne zajímalo, zda se zde nachází lidé, kteří prošli psychotesty, lhali a jsou už nějaký ten pátek u policie, jsou spokojení a nemají žádné problémy. Já v psychology nemám uplně důvěru a nejsem si jistý, zda to rozhodnutí, zda se hodím nebo nehodím k policii, mám přenechat jim. Nevím, co se tam měří. Chtějí měřit přirozenost člověka a podle toho rozhodnout? Tak to potom bych klidně lhal, protože si myslím, že to je fakt ptákovina. Pokud měří schopnosti být takový, jak to situace vyžaduje, pak bych byl jen sám proti sobě, kdybych se na to jakkoliv připravoval a snažil se s tím manipulovat. příklad -- přirozeně mohu být mírný a klidný (jedna osoba zde psala, že jí psycholožka k tomu, proč neprošla, řekla, že je "prostě mírná a klidná povaha"). Podle mě ale nezáleží na tom, jaký jsem přirozeně, ale na tom, zda dokážu - pokud to situace vyžaduje - být i aktivní a agresivní. Pokud je mi ale známo, testy osobnosti měří nikoliv schopnosti, ale přirozenost člověka. Proto se bojím, že jejich výsledky nebudou uplně relevantní. Bohužel nejsem psycholog a prostě nevím. Rozhoduji se tedy, zda mám věřit psychologům, zda ty testy skutečně fungují a zda psycholog je na základě několika hodin schopen lépe než já odhadnout, jak se budu v daných situacích chovat...anebo ty testy moc nefungují. Je taky možné, že se počítá s tím, že se v nich běžně lže. Když např. odpovím na otázku "měl jste někdy chuť někoho fyzicky napadnout" jako "ano", pak to může znamenat, že mi nevadí se přiznat k sociálně odsuzované vlastnosti. Jinými slovy, vůbec nemusí jít o to, zda jsem skutečně měl nebo neměl chuť někdy někoho zmlátit, může se předpokládat, že každý tu chuť někdy měl, ale důležité je, zda to přizná (tj. se za to nestydí, nemyslí si, že je to problém být agresivní), anebo to nepřizná, protože se za to stydí a ví, že policista by neměl mít chuť mlátit lidi. Pokud by zde byli lidé, kteří v psychotestech lhali, dostali se a nemají problém, byl by to argument k tomu, abych i já nesvěřoval svůj osud do rukou nespolehlivých psychologů. Pokud takoví lidé nejsou, znamená to, že bych se připravovat neměl. ------------------------ Teď k přípravě samotné. Vzalo mi cca 30 sekund se dogooglit k tomu, jak má zhruba test osobnosti dopadnout. Stačí vědět, že jeden z nejpoužívanějších testů pro základní orientaci k čemu se kdo hodí je MBTI a zadat do googlu "mbti policista". Na http://www.chovani.eu/myers-briggs-type-indicator-osobnostni-test/c271 je uvedeno, že člověk s výsledkem ESTJ (např. na wikipedii je napsáno, co ta zkratka znamená) je ideální kandidát na policisty (já jsem INTJ). Test MBTI je online dostupný, takže si může každej nacvakat ty odpovědi.... Tím získá určitý náhled. U policie samozřejmě jsou komplexnější testy, ale když člověk zhruba ví, jaký má být, tak si myslím, že může test významně ovlivnit ve svůj prospěch.
SAGZAR :: Datum založení: 29. 03. 2012 :: celkem 57 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu HAMMER 15:58:26 04. 04. 2012
default.png
ANDRAS [2012-04-03 14:30:48]: Takový boj s fetkama je to samé, jako by jsi chtěl hubit mravence vidličkou. Vybral jsi si smrt, máš ji, šmejde mít. Vápenná jáma, rána do týlu, kopanec do zad, další na řadu!!!! Úspora na financích jako blázen, tisíce děkovných dopisů. Mimochodem, kdyby byl volný flek kata, hnedka se hlásím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 2)
Poslat zprávu 2222 15:13:47 04. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-04 15:01:18]: A poldíčku,kdybych dal jen na to,co mi řekne Nova,tak bych se toudle problematikou nezačal nikdy zabejvat,tam se člověk dozví opravdu h.....Takže asi tak.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 15:10:49 04. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-04 15:01:18]: To jsem opravdu nečetl,že ty by jsi to třeba odsoudil,ale znova řikam,řada policistů to odsoudila a nemůžu to nepřiznat,že jsou v řadách PČR i LIDI.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 15:01:18 04. 04. 2012
default.png
Spis si necetl, tak nesud. Vis o vsem kulovy, jenom co ti ukazujou "mééédia" nova apod. Pral bych ti nekdy videt ohledacku po radeni fetaka. Fuuuj. On bude obhajovat takovou spinu..bleeeee.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 14:23:06 04. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-04 11:18:29]: Víš poldíčku kdyby si tady ty a řada jiných policistů dokázal třeba říct,že je mrzí to,co se stalo v Brně a pokud je pan Srnský vinej(ZDŮRAZŇUJU POKUD JE VINEJ),tak chtěj jeho tvrdý potrestání a chtěj takové opatření,aby se něco podobného už nikdy v životě neopakovalo a nemohlo to projít,tak jako třeba tenkrát strážníkům MP ve Zlíně....to znamená,že chtějí kamery při zákroku,kamery do aut,přehodnocení psychotestů(asi neni v POHODĚ,že se tam někdo takový přes psychotesty dostal),tak by to určitě pověsti policistů neuškodilo.Na druhou stranu je pravda,že řada policistů chování Srnskýho odsoudila a bylo by nečestný to nepřiznat.Já si osobně myslím,že by neměl bejt problém nechat udělat psychotesty i během služby a né jen před přijetím k PČR.Dále by se verze psychotestů neměli dát najít na internetu,aby si je nemohl nikdo dopředu dělat na nečisto....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 11:18:29 04. 04. 2012
default.png
No comment.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 01:47:09 04. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-03 23:28:18]: Slušný policista by se neměl bát GIBS,ale ten špatný ano a pokud porušuješ zákon,tak by se jí bát měl.To,že to dříve byla běžná praxe(i když věřím,že né u všech),tak to byla asi známka toho,že IMV nepracovala dobře.Proto řekl Langer v roce 2007,že vytvoří nezávislý vyšetřovací orgán.Je poldíčku jasná,že riziko kolegiality vyšetřovatelů IMV s policisty tu bude vždy,ale proto to záleží na kontrole nadřízených(vedení inspekce).Nedokážu v tudle chvílku říct jestli GIBS věřím,nebo ne,protože funguje krátce,ale moc si přeju,aby opravdu vyšetřovala nezávisle a to zvlášt případy týkající se lidského zdraví a života.TO MÁ PŘEDNOST PŘED VŠÍM.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 23:28:18 03. 04. 2012
default.png
Drive to proste byla bezna praxe, a jakej byl respekt. Konec. Tohle tady resit nebudu. Drbani se musej bat nas a ne my GIBSu.
Jink off topic - To, ze krejou trestnou cinnost poldu muze rict jen nekdo, kdo u PCR nikdy nebyl ani den. Tecka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAREL-150 20:07:46 03. 04. 2012
Karel.150.jpg
ANDRAS [2012-04-03 14:30:48]: Samozřejmě, v mnohém souhlasím, mám rovněž bohatou osobní zkušenost. Vyslechlých spoustu zklamaných rodiných příslušníků i obětí jejich kriminality. Netroufám si ovšem tvrdit kolik udělají čistého zisku svou kriminalitou, kolik z feťáků se na kriminalitě podílí (mnoho jich i pracuje), a netroufám si tvrdit kolik ji je nepolepšitelných. Je třeba zajímavé proč je mnoho lidí, kteří v oněch centrech pomoci, těmto lidem pomáhají bez požadavku na odměnu, jistě by nám to všem rozšířilo obzory, než jen naše zatvrzelé předsudky. Jinak si nemyslím, že tato byť dosavadně neefektivní pomoc by nás jako daňové poplatníky stála příliš mnoho peněz, myslím si, že přeplatky na kilometru nové dálnice hravě předčí roční výpomoc pro drogově závislé, nemluvě o jiných korupčních kauzách. Před těmito naše občany nechrání nikdo. Proto tu máme také takové sociální prostředí a takový morální kredit, ve kterém není příliš mnoho prostoru pro pomoc.

Jinak také souhlasím s přísahou!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu 2222 18:53:32 03. 04. 2012 blokovaný
default.png
POLDICEK [2012-04-03 16:33:16]: Jo a poldíčku,jsem možná podělaný pseudohumanista a já nevím co pro tebe ještě,ale je to fuk,já se bojím boha a žiju podle svýho přesvědčení a je mi fuk jestli mi tady ty,nebo někdo jiný nadáváš do dementů,zmrdů a nevím co ještě....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio