Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Absolutní nula (REDAKCE)

Absolutní nula
ilustrační
Foto: internet

Když Ivan Langer přišel se svoji nepovedenou reformou, měl jsem za to, že  nálada u policejního sboru už horší být nemůže. Velmi jsem se spletl. Bezzubý a pacifikovaný policejní sbor, který tu zanechal Ivan Langer, dokázal Radek John morálně zdevastovat naprosto nevídaným způsobem. Stejně jako asi mnoho ostatních, vkládal jsem velké naděje do Jana Kubiceho a dočkal se opět zklamání.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 09. 05. 2012
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu AZZIK 11:52:59 26. 05. 2012
default.png
Nicméně tohle není obraz jedince, ale celé společnosti, i kdyby se na místo kdo může nějak ovlivnit k lepšímu, tak se zde naskýtá krásné přísloví "kdo chce s vlky býti, musí s nimi víti. Není to jen policie, ale i ostatní složky, které velí, rozhodí nebo řídí naší mocipáni. Parlament, senát,městské úřady, krajské úřad....všude jsou tyhle korytářské prasata. Čest, úcta ochota pomáhat lidem a být tu pro lidi není moderní a ostatní lidé nejsou o nic lepší....chodíme od extrému k extrému...bývala tu doba, kdy se utlačovalo a teď jdeme k druhému konci (k chaosu nebo i skoro k anarchii) náš národ nedokáže najít ten pomyslný zlatý střed!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:42:04 18. 05. 2012
default.png
KAR [2012-05-17 07:30:25]: Bylo by zaprvé dobré, aby jsi si pořádně četl co píšu, to by naprosto stačilo.

Pak bych se tě rád zeptal, z čeho že jsi usoudil, že se dá policie ještě nějak rozbít?

Dále bych se tě zeptal, kdo je u tebe tebe člověk ve stejné modré uniformě chránící drbany pro svůj vlastní prospěch?

Na tvoje otázky: služební cestou jsem podal stížnost (oznámení) o bezskrupulózním falšování statistik, skončil jsem bez jakéhokoliv vyšetřovní mého oznámení bez osobního, prémií atd atd. Kolikrát jsi se proti tomu ozval teď ty? Ani jednou, protože by jsi takové řeči nemohl mít, viděl by jsi jak jsi dopadl. Děláš že to nevidíš nebo rovnou s drbany kolaboruješ. Kdo zlu nezbraňuje, sám se proviňuje.

Mezi nadřízené jsem neměl v úmyslu nikdy lézt. Já šel k policii drbany stíhat, musel jsem je ale bohužel poslouchat no a ještě se s nima paktovat jak mi to vnucuješ, na to bych žaludek fakt neměl. Pro mě byl drban nepřítel. Tečka.

Od policie jsem odešel po dvaceti letech služby strávených snahou dělat práci poldy, ne čárky. Jak dlouho jsi veřejně odmítal dělat čárky ty a dělal jsi všecko pro to, aby se skutky nestávaly? Odešel jsem taky proto, že jako živitel rodiny nemůžu mít ze dne na den o pětku méň na výplatě a taky proto, že jsem se nikdy nebál ničeho a to ani fyzické práce ani učení se novým věcem ani toho, že bych nebyl schopný rodinu uživit i jinak.

Já bych v žádném případě neodprásknul kolegu, co má jinší názor, ale pro mě nadřízení chránící drbany pro svoje odměny nejsou žádní kolegové, ale zločinci. Naši nadřízení, když jsme jim jako polda poldovi pomáhali a řekli, že to děláme pro kolegy, nám vpálili do ksichtů, že žádní naši kolegové nejsou!!! Takže abych ti ten můj zamýšlený přesný postup vůči těmhle šmejdům objasnil: vápenná jama, kleknout, rána do týla, kopanec a další na řadu!




Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu POLDICEK 18:19:57 17. 05. 2012
default.png
KAR [2012-05-17 07:30:25]:

Prave, ze Hammer uz asi 5 let neslouzi :o) Nekdo odesel protoze ho to sere, nekdo protoze na to nema, a nekdo protoze na to nema taky, ale zaludek :)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu KAR 07:30:25 17. 05. 2012
default.png
HAMMERE,je mi z Tebe smutno. Právě o takových jsem psal,o policistech, kteří škodí polici tím, že ji rozbíjí zevnitř. Jak může u policie sloužit člověk, který chce zastřelit kolegu, který má jiný názor, který napíše na svobodném diskusním foru. Který psycholog pustil takového člověka do policie? Kde je Tvoje profesionalita a vlastnosti, kterými by ses podle Etického kodexu mel vyznačovat?
Jak je možné, že Tví nadřízení jsou podle Tvých slov "drbani"? Při této logice, pokud se tedy Ty staneš, jednou řídícím pracovníkem, tak budeš drban? Kolik jsi podal oznámení GIBSu o podezření z trestných činů, které vidíš u svých kolegů a nadřízených. Podle Tvých slovech nesloužíš u policie, ale u nějaké mafiánské organizace. Pokud je to pravda a Ty jsi takový poctivec, který chce jen stíhat drbany, jak je možné, že jsi takovou organizaci už dávno neopustil, jak to dokážeš pracovat v takovém bahně?.
Snad se pokusíš nad těmito slovy zamyslet a nezastřelíš mě, jak vyhrožuješ v reakci na můj předcházející názor.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:28:04 17. 05. 2012
default.png
KAR [2012-05-16 15:58:29]: Kristepane, jak jsi na to došel? Okresní ředitelství se zrušila, ale jen na papíře, všechny ty figurky tam zůstaly a škodí dál. Policie má problém v nadměrném počtu nadřízených stupňů, jednoduché třístupňové vedení polda v terénu, jeho říďa a PP by vyřešilo 95% problémů.
Dále jako polda s nějakou ctí v těle se nemůžeš ztotožnit s tím, že jsi šel k policii drbany stíhat, ale zjistil jsi, že ti drbani velí a musíš je poslouchat. Počínaje protěžováním svých kamarádíčků při pokusu stornu tvých pokut + otevřené výhrůžky když ho pošleš doprdele, přes soustavnou úpravy statistik a konče vynášením info o připravovaných akcích samotným drbanům. Kua s takovým mám být jedna ruka? Jsi se posral po jahodách, ne? Takového střelím při první příležitosti do hlavy.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 20:51:44 16. 05. 2012
default.png
CATANI [2012-05-16 20:00:23]:
Naprostý souhlas.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 20:00:23 16. 05. 2012
default.png
KAR [2012-05-16 15:58:29]: Mám obavy, že hájíš, neobhajitelné. Již dnes je zřejmé, že svými rozhodnutími dělí a rozeštvává managment policisty. Podle mne je to účelové, podívej se na vzájemné vztahy složek uvnitř policie, všichni jsou přetížení, jenom vedení každé složky či útvaru, podňecuje svoje, že oni jsou více než ostatní. Vedení to vyhovuje.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 19:32:49 16. 05. 2012
default.png
BADBOY [2012-05-16 18:19:33]: Víš v čem je problém, že to jsou manageri a né policisté. Oni tak trošku těm policistům závidí. Je to něco jako zhrzená milenka, která nikdy neměla na to aby se stala manželkou. Oni managera dělat můžou ale policistu né.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 18:19:33 16. 05. 2012
default.png
Doplnění..
To porušování zákona myslím např. Jejich slavné nařizování a plánování do zelenejch. Porušování etického kodexu atd...
Já za sebe mohu říci, že pro mne jsou horší než kde jaký pachatel krádeže.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu BADBOY 18:16:30 16. 05. 2012
default.png
KAR [2012-05-16 15:58:29]:
Zásadně s tebou nemohu souhlasit. Pokud jsi si nevšiml, tak vedení (99,9999 %) je na úplně jiné lodi. Nikdy společně s náma nepotáhnou za jeden provaz. jsme pro ně jen tab. číslo.
Většina vedoucích tě okamžitě hodí přes palubu a to proto, že to jsou prasata u koryt. Tady tedy mluvím hlavně o středním vedení.
Oni nás vůbec neposlouchají a jednou si svoje. Oni nikdy těm nahoře neřeknou celou pravdu a to např. neustálé porušování služeb. zákona atd. Proč myslíš, že to dělají...?
Odpověď je jasná... Mám krásné korýtko a o to nechci přijít.... jak jsem již psal, většina z nich jsou prasata a to bych možná prase urazil.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio