Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft (REDAKCE)

Gambling, legalizovaný špinavý kšeft
ilustrační
Foto: internet

Oligarchové českého hazardu a někteří státní úředníci s bohorovným výrazem ve tváři ujišťují veřejnost o neškodnosti hazardu, kdykoliv jim k tomu média dají příležitost. To samozřejmě dělat mohou, zvláště když neexistují žádná oficiální data, která by hodnotila, jakou škodu závislost na hazardu způsobuje ve společnosti. A jak se zdá, absence takových dat vyhovuje právě těm, kteří na hazardu vydělávají nebo z něj jinak profitují.

Autor: LH+MS
Publikováno: 28. 01. 2013
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu DAX 01:21:07 02. 02. 2013
dax.jpg
HAMMER [2013-02-01 21:38:12]:
Hammere rozumím ti, máš pravdu, ale divím se ti ,že zrovna ty jsi v tom nepoznal ironii. Jinak když už si nakousnul Německo, tak kam se podle tebe ti fašouni asi poděli? A že jich tam za Dolfiho bylo, vždyť i ten dnešní papagáj se s nima zapletl a je to dnes hlava pomazaná a vzor a hlava všech flandáků. Ono to mnohdy není tak jednoduchý jak se zdá. Ono jde spíš o to kdo je lidsky slušnej a poctivej člověk a na rovinu ti řeknu,že mi je milejší slušný a poctivý komunista (a znal jsem takových plno),než nějaký vyčůraný rádoby demokratický hajzl ( a těch znám dnes taky plno).

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 21:38:12 01. 02. 2013
default.png
DAX [2013-01-30 15:41:28]: Oni nám nevládnou komunisti? Hurá! A odkdy prosím tě? Něco jsem asi zachrápal!!!!

Jinak maličkou připomínku: můj šéf v práci je komunista, vedlejší firma taky tak, další to samé, další to samé... Platí tak svinsky, že už to zavání Marxovou poučkou, že dělníci budou makat i když nedostanou plat!!!!
Zeman vylitý komunista, Klaus bolševická honorace co mohla jezdit ven, polovina ODS, ČSSD a dalších "demokratických" stran komunisté... Představte si toto v Německu v roce 1967, kdy by všude ve státní správě, na hradě atd atd byli fašouni. Přitom fašismus byl proti bolševismu slabší odvárek. Tak jaká svoboda, kudla? Jaká daň za svobodu? To není daň za svobodu, ale trest za blbost jménem Sametová revoluce!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 12:58:06 01. 02. 2013
honzad..jpg
Ano, pokud tvuj komentar k tak zasadnimu socialnimu i bezpecnostnimu problemu jakou je problem hazardu v CR ses schopen zlehcovat a napsat takovy (byt mozna ironicky) blabol, jako ze to je "dan za svobodu" ... tak chapu, ze debata s tebou (nejen o tomhle) je ztrata casu

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:43:44 01. 02. 2013
dax.jpg
HONZAD [2013-01-31 01:00:58]:
Honzo D z toho dedukuju pouze to,že debata s tebou je ztráta času.
Čest

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 01:00:58 31. 01. 2013
honzad..jpg
No, a protoze to rekl Ruml tak z toho jako dedukujes co? Ze je to mensi blbost? (No, navic on to asi nerekl v suvsilosti s bednama) Ale koukam, ze ten bordel ti skoro dela dobre, uz aspon proto, ho muzes potesene komentovat, co?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 00:25:41 31. 01. 2013
dax.jpg
HONZAD [2013-01-30 21:06:13]:
Milý Honzo D jseš vedle jak ta jedle. Tento výrok bohužel není můj, je třeba, milý nervozní příteli číst trochu mezi řádky, ale když použiju tvoje vyjadřovací schopnosti tak tento výrok vypadl z huby mnohému sametovému převratovému disidentovi a budovateli dnešních skvělých časů v čele s úžasným odborníkem na bezpečnostní problematiku státu panem rádoby ministrem Rumlem, který tento výrok používal skoro při každé příležitosti, když někdo poukazoval na cokoliv negativního-tedy bordel ,který k nám přicházel když se otevřely hranice a zaváděl kapitalistycký systém. Tak ,že milý chlapče si k těm tvým jmenovaným velikánům připiš i naše skvělé obroditele v čele s pánem Rumlem. Čest tvé práci

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/za-komunismu-bylo-lepe-mysli-si-vice-nez-polov...

CATANI [2013-01-30 17:35:25]:
Catani - Naprostý souhlas, přesně tak to je a myslím, že to celé může dojít do pěknýho průseru až se lidi skutečně nas..ou. A jak to tak vypadá tak už to asi dlouho trvat nebude.A potom se všichni ti rádoby demokrati, kteří nesnesou jiný názor než tu svoji jedinou svatou pravdu budou moc divit až komunisti dostanou ve volbách 40% jako v šestačtyřicátým.
Měj se fajn a klidnou službu


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 21:06:13 30. 01. 2013
honzad..jpg
catani: uznavam ze reaguji krapet podrazdene, nebot daxem propagovany vzorec, hle obcane: "Svoboda = bordel a korupce" je jakoby vypadl z huby Hitlera, Stalina nebo Maa.

Propagovani tvrzeni "Svoboda = bordel a korupce" je archetipalnim propagandistickym vzorcem totalitnich systemu vsech druhu a barev.


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 17:35:25 30. 01. 2013
default.png
HONZAD [2013-01-30 16:26:16]: Nerozumím, proč se navážíš do Daxe. Řekni, že s jeho názorem nesouhlasíš a nedávej najevo, že jeho názor je horší než tvůj.

V zahraničí tento styl podnikání je buď dvojnásobně více daněn nebo podstatně omezen více než u nás.Je to dáno tím, že ta společnost se částečně poučila ze svých chyb a snaží se již chyby napravovat a dobře vědí, že jsou to skoro nenapravitelné kroky.

Žel u nás gang státní moci místo, aby se po roce 1989 poučil a převzal to dobré, rýžuje dokud to jde a o společnost mu nejde. Nevidím jediný důvod, proč by tento prachsprostý špinavý byznys měl být veřejně dostupný a měli na něm být kolikrát zainteresováni někteří podnikající starostové, poslanci, či i vládní politici.Já moc velký rozdíl v drogách a v tomto nevidím.

Jednostranné vidění světa v zájmu zisku, upřednostňující peníze před základními lidskými hodnotami je dle mého názoru zcestné.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 16:26:16 30. 01. 2013
honzad..jpg
dax: ja myslim, ze za takovy blabol by sis mel dat rovnou par facek.. pekne pred zrcadlem.

A tvrzeni, ze bordel nebo korupce je "dan za svobodu" zni zpravidla z ust lidi, kteri nechapou (ci nejchteji) chapat, ze soucasti svobody je i zodpovednost. Popripade z ust lidi, kteri to velmi dobre chapou, ale chteji ostatni presvedcit, ze pod karabacem by jim bylo lepe...

A navic tvoje ultrapitoma teze, ze to je "dan za svobodu" jaksi nevysvetluje proc v jinych zemich (i relativne velkych), kde je taktez nmeco co lze nazvat relativni svobodou tech beden maji tak sta az tisickrat mene..
Svoboda neni ceske specifikum, zato bedny ceske specifikum jsou. Takze pokud ty dve veci zamerne spojujes, tak ses bud hloupej nebo navedenej...


Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAX 15:41:28 30. 01. 2013
dax.jpg
HONZAD [2013-01-30 11:53:37]:
Netřeba se nad jedním z mnoha dnešních zázraků současného úžasného systému pozastavovat. To je přece daň za svobodu. Ale hlavně že nám tady nevládnou komunisti, že.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio