Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Marihuana a nástup k PČR

Čtenářka webu si několik týdnů před vstupní zdravotní prohlídkou zkusila marihuanu. Projde lékařskými testy?
:: Datum založení: 13. 10. 2008 :: celkem 185 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu NIKINA10 09:31:04 15. 10. 2008
default.png
to Vlasta: Máš pravdu, neznáš mě a proto mě neodsuzuj. Rozhodně nemám v plánu spasit svět, ani jsem to tu nikde neuváděla, jen chci pomáhat těm, kteří to potřebují a přispět svýma činama k dobrému jménu policie, svou chybu jsem přizanala a sakra si to teď vyčítám, ale už to nevrátím, vím jedno, podruhé už to neudělám. To že si nikdy nevyzkoušela drogu, z tebe rozhodně nedělá dobrou Policajtku a to že já ji vyzkoušela, ze mě zase nedělá špatného člověka, svůj čin se však nesnažím omluvit, jen mi nepřijde fér, jak si taky všichni hrajete na svatý a odsuzujete mě, ikdyž mě tu vlastně nikdo nezná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NIKINA10 09:26:44 15. 10. 2008
default.png
to Drexa: Nejsi ten, který může posuzovat, jestli mám u Policie co dělat, vůbec mě neznáš, a to že jsem udělala takovou chybu, ze mě nedělá šptaného člověka, vím, že pokud se k Policii dostanu, budu dobrá policistka a to že jsem jednou uklouzla, na tom nic nemění.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DREXA 23:58:43 14. 10. 2008
Drexa.jpg
Četl jsem tuto diskuzií. To si děláš legraci...?Ty chceš k policii a děláš si test na přítomnost THC v moči??? Nezlob se na mě, ale ty u Policie nemáš co dělat.Jsem tak neuvěřitelně vysazený na drogy... Nic osobního proti tobě, neznám tě, třeba jsi fajn holka, ale s tímhle... Můj názor k Policii NE!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu VLASTA 23:29:10 14. 10. 2008
default.png
sice jsem tě ve svých dosavadních příspěvcích nejmenovala (mé příspěvky byly vždy v obecné rovině),ani tě osobně neznám (a jsem tomu ráda), ale již jsem zde dík tvému příspěvku reagovala. Ale jak "tě zde čtu", čím dál více se utvrzuji v tom, že nejsi ta pravá pro práci u policie, která bys měla spasit kohokoliv, natož jak sama uvádíš (viz níže), "svět". nikina10: to Marťas MOP: no jo, zrovna ty určitě spasíš svět ;-) 21:03:37 14. 10. 2008 Nevím kde jsi nabyla dojmu, že by měl Marťas spasit svět (nikde to neuváděl-jak vidno tvá bujná fantazie pracuje na plné obrátky, nebo že bych špatně četla??), stejně jako ho nikdy nespasíš ani ty. Ani já jsem za celá leta služby u PČR svět nespasila, ale pro slušné lidi jsem toho za dobu služby udělala daleko více než ty jsi zde napsala, přestože jsem drogy (jakékoliv) nikdy nebrala (a to ani omylem, kterým se pokoušíš ospravedlnit sama sebe, přestože bys nemusela, nikdo tě nežádal, abys o sobě cokoliv podobné uvedla, zde vidím tvou hloupost a naivitu, ale to je jen tvůj problém). Ale reaguji na tebou níže uvedené cituji :"nikina10: to Generační špunt: k tomu počůranýmu papírku, ono je to téměř 100% shodné s testama, které dělají lékaři, pokud jsou tedy tyto testy z moči, u krve je to samozřejmě jinak, nejenže si test sama neudělám, ale spíš jde o to, že v krvi se to drží mnohem déle než v moči..." kdy tě musím vyvést z omylu, protože nemáš pravdu. Požití drogy se dá klépe a po delší dobu zjistit z moči nikoliv z krve. A svůj nástup k policii ať již tvé testy dopadnou jakkoliv dobře rozmysli, protože z toho co zde o sobě uvádíš jsem nabyla dojmu, že nebudeš to "pravé ořechové" pro potenciální tvé kolegy, služba s tebou nebude jednoduchá (možná se mýlím, pokud ano, byla bych ráda, protože v opačném případě bys mohla kolegům způsobit zbytečné problémy, kterých i bez tebe mají dnes více než dost). A těm, kteří ti zde "mažou med kolem úst" bych na tvém místě zase až tak moc nevěřila, možná mají stejný problém jako ty, jen se k němu nechtějí na těchto stránkách přiznat. Ale protože neznám ani je, ani tebe, ber to jen jako názor policisty, který toho má již hodně za sebou, tedy mluví za něho zejména dlouholeté zkušenosti.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 23:09:38 14. 10. 2008
honzad..jpg
ja to taky nepropaguju!! a myslim, ze nikina uz vi nejlip na svete, jaka to byla chyba ! na tom ze to byla blbost jsme se tady shodli uplne vsichni a uplna shoda aspon v necem, to je na zaver nasi debaty jisty dilci uspech:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 22:56:14 14. 10. 2008
default.png
No mě si jako příklad neber. Já nepropaguji, aby policisté vyzkoušeli drogy. Já jsem jen sdělil svoji zkušenost, že i v nějaké špatnosti (zkouška marihuany) lze nalézt něco užitečného pro další život. Ale samozřejmě marihuanu neschvaluji. Je pravda, že nikina je hloupá, měsíc před nástupem zkusit marihuanu, já ji zkusil 5 let před nástupem (mladistvá nerozvážnost). Ale na práci u Policie ČR to nemá žádný vliv.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS-MOP 22:50:28 14. 10. 2008
default.png
Feťáka jsem z nikiny určitě nechtěl udělat, jestli to tak vyznělo, tak se omlouvám.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 22:45:57 14. 10. 2008
honzad..jpg
mas pravdu, daval jsem v tech prispevcich radu a za tou si stojim, nebot plati jak pro nas civilisty tak pro zkusene policisty:-) A to: soudit nekoho (nebo z nej delat dokonce "fetaka") proto, ze si dal par prasku konopi je proste blbost. A lamat nad kymkoliv hul a brat mu viru v to, ze tu praci muze delat, to je skoro neodpustitelne .. ja proste myslim, ze par potahnuti ( a ted zjevne tydny strachu a vycitek svedomi) nikinu urcite horsim policajtem neudela, spis naopak! Ostane jak tady pise Dave.. a asi neni o nic horsi policajt nez ty, ci ostatni. Mozna je naopak o nejakou zkusenost bohatsi.. Kazadopadne se mej fajn a preju klidny zbytek noci!

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu DAVE007 22:39:24 14. 10. 2008
default.png
Požívat drogy není správné ani legální, ale to že zkusila marihuanu z ní nedělá špatného člověka. Marihuanu vyzkoušeli lidi do 30-ti let skoro všichni. Mám kamarády vysokoškoláky a ti říkají, že na VŠ hulí skoro všichni. Neříkám že je to správné, a že s tím souhlasím. Ale znamená to, že se s tím každý mladý člověk potká a většinou pod vlivem alkoholu a parta ho k marihuaně strhne. A z takového člověka nedělám feťáka.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu MARTAS-MOP 22:17:26 14. 10. 2008
default.png
for nikina10:nechtěl jsem, abys to pochopila, že se tady vychloubám a bůh ví jaký nejsem polda. Neříkám, že nejsi fajn ženská a ta práce u PČR byla tvůj sen, ale tvé příspěvky jsou opravdu poněkud mladistvé a nerozvážné...Já užil slova hulička-neříkám že pořád hulíš, prostě si vyhulila joint a já použil toto slovo, není to správné a doufám, že ses z toho poučila. Jinak k mé impertinenci musím říct a to na 100% , že nejsem ani nafoukaný, vychloubačný, arogantní a ubohý snad taky ne. Ale to zase ví lidé z mého okolí a já ti možná přišel takový dle příspěvků, ale to opravdu ne. Já jsem takový mírumilovný kliďas co má rád svou práci, rád pomůžu lidem a hlavně nedopustím na svou rodinu. for honzad:milý honzade, já se nechtěl nad nikoho povyšovat a to, že mám na sobě uniformu, to už vůbec ne. Jen mi příjde, že civilisti jako ty jsou tak chytří a dávají rady "myslím zkušeným policistům", že hulit trávu je legální a vlastně vše kolem tohoto tématu je v pořádku.?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio