Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Slovo šéfredaktora aneb rekapitulace 2014 (REDAKCE)

Slovo šéfredaktora aneb rekapitulace 2014
ilustrační
Foto: internet

Asi by bylo ode mě milé použít standardní novoroční klišé a říct čtenářům a především policistům, jak moc věřím, že nás rok 2015 zavede do světlých zítřků. Bohužel to tak určitě nebude a rok 2015 myslím, bude pro policisty velmi těžký a stresující. Přesto vidím světlo na konci tunelů.

Autor: Lukáš Heinz
Publikováno: 02. 01. 2015
zpět na článek

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu SANTIAGO-SAN 16:44:26 05. 01. 2015
default.png
HAMMER [2015-01-05 06:28:25]: K těm spisům chybí v tom případě ještě hlášení, co jsem dělal během šichty...Nechybí, už to máme, po každé šichtě píšeme tzv. výslednost! :-D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 13:08:10 05. 01. 2015 blokovaný
default.png
HAMMER [2015-01-05 06:28:25]: P.S.pokud se nějaký lidskoprávní aktivista dostane ke spisu,tak to není od orgánů činných v trestním řízení,ale od zmocněnce poškozených.Zmocněnec poškozených má právo řešit věc s každým kdo může nějak pomoci jeho klientovi.

Mezi věci podepsané na služebně počítám například i přiznání se k trestnému činu a né jen podepsaní nějakých poučení a jak jistě sám Hammere víš,tak v pár případech i sama IMV v minulosti obvinila policisty z toho,že podezřelého donutili se "přiznat".Nutno dále říct,že policisté pak prohráli soudy a došlo k pravomocným rozsudkům,takže důkazů tam byl asi dostatek.Inspekce někdy funguje jak má,záleží opravdu na vyšetřovateli.Je to všechno jen o lidech....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 12:35:25 05. 01. 2015 blokovaný
default.png
HAMMER [2015-01-05 06:28:25]: Hammere,víš co?Uděláme to jinak.Představit si situaci,že přijedeš jako dvoučlenná hlídka ke rvačce,kde je napadeným někdo koho moc nemusíš a chceš to "rozchodit",nebo ještě lépe dostat před soud tu oběť místo pachatele.Myslím,že rady by jsi si věděl a nemusím tady hodinu rozepisovat jak přesně na to.Ta přítelkyně toho černocha to v tom článku v časopisu Týden popsala přesně podle pravdy.Jen by mne zajímalo jestli si pan Heinz ten článek vůbec přečetl.Ono je jednoduché někomu vysvětlit,že něco zveličuje atd.a přitom si nezjistit pravdu.Já bych byl rád kdyby si pan Heinz tu pravdu opravdu zjistil.Nechci tady zaplevelovat vlákno tím,jde mne jen o to,že rasismus u PČR bohužel u některých příslušníků opravdu je a dělat,že tento problém neexistuje rozhodně není řešením.Bohužel je to realita a možná né náhodou člověk který zemřel na těžký infarkt v policejním voze a policisté si údajně nevšimli,že mu něco je,tak také byl tmavší barvy pleti.Já se na delší dobu odmlčím.Nechci tady vyvolávat hádky atd.Jde mne jen o jednu věc a to u tu,že se pan Heinz ve svých článcích pravidelně vyhýbá tématu smutnému,ale bohužel reálnému.To téma jsou takzvaní křivý policisté.Bohužel všichni víme,že i na tomto webu se nejeden policista přiznal k porušování zákona.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 06:28:25 05. 01. 2015
default.png
No vidíš Lukáši, on si Denver alias Tux alias Jasoň totiž plete důkazy s domněnkami. Důkaz je jen to, co je řádně podle zákona zjištěno a zajištěno, Jasoňu, čili zjišťovat a zajišťovat důkazy může jen kdo? No?

No ty kudla néééé, ty rozhodně nééé, Drápale! :D

Postup zjišťování a zajišťování důkazů je přesně daný, asi jako když truhlář dělá židli, existují na to normy kde se říká jaká je např. použitelnost materiálu, jeho únosnost atd. Tak taky v právu existují přesně postupy jak se důkazy zjišťují a zajišťují. Nikde tam není psáno nic o tom, že důkazy zjišťují a zajiťují nebo dokonce provádí nějaká neziskovka, Cikáni, hlídací služba nebo Pes Filipes.

Podepisování: když drban nechtěl nebo vzhledem ke svému stavu se nemohl podepsat, nevím že by se nutilo někoho něco podepisovat, prostě se napsalo, že není schopen nebo nechce se podepsat. Něco se od té doby změnilo?

Záznam o poskytnutí stravy? K tomu už chybí jen záznam o rychlosti žvýkání, počtu hltů....

Když si vzpomenu jak si vymýšleli co chtějí a hlídka to šla koupit do Kaufu nebo někde do večerky... Vymysli si jinší blbost, Jasoňu. Fakt si vymysli jinší blbost, proč je ten hnůj týrán. Třeba jak ho rodiče vychovai, či spíše nevychovali. Proč nejdeš po rodičích těchhle lidiček?

Výchova Cikánů je jak "okabátit Gadžu", prípadně "ošáliť", jenomže Jasoň nechápe ani to, že i když je sice snědší, je pro nich Gadžo a ten se jenom zneužívá. Děláš jim blba, víš to?

No a pro Veterána: viděl bych jediný důvod, proč těmhle nemakačenkům vůbec někdo z OČTŘ věnuje nějaké slyšení a tím je připosranost - pořád to samé, chtějí mit klid a tak diskutují nad tajnými spisy s lidma, kteří do toho nemají vůbec co mluvit.

Nedovedu si představit, že bych se vůbec bavil s třeba takovým dejme tomu pojišťovacím agentem na téma jestli chránič do nové instalace ano nebo ne, jestli ho dát vlevo nebo až za svodič přepětí. Jestli použít hřebínek nebo to prodrátovat. Přece za to co udělám zodpovídám já, musí to být podle norem nebo zákonů a pokud to chceš dělat ty, udělej si zkoušky, nech se zaměstnat, nastup a dělej. Ale ztrácet čas, který mi nikdo nezaplatí... no jo, to jsem zapomněl: oni asi papaláši nemají co dělat a platí je stát hodinově, ne za to, co udělají. Takže aha, jsme doma. K těm spisům chybí v tom případě ještě hlášení, co jsem dělal během šichty. Může si tam napsat: diskuse s laikem nad trestním spisem Demetera Stojky.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 02:41:14 05. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-04 19:16:14]: 1.Důkazy jsem vám předložil mimo jiné v tom odkazu na ten článek(ten článek v časopisu Týden),podobné zkušenosti má i řada Romů.Jinak ve svém vlastním posledním článku jsem popsal některé případy za posledních 25 let.....Kdyby jste se opravdu snažil,tak si zjistíte podrobnosti například těch informací o tom nucení někoho podepsat tu krádež.Jedná se o situace například,kdy ochranka nalezne u někoho zboží(při preventivní kontrole-na kterou nemá ani nárok pokud nemá důvodné podezření.....),které se v tom OD prodává,ale nemá kamerový záznam který by krádež potvrzoval a ani nevidí,že ten člověk to zboží ukradl.Zákazník trvá na tom,že ho koupil jinde.Nastává tedy sporná situace kterou má řešit správní orgán.Někteří policisté to však dle informací,které se ke mne dostanou,řeší někdy způsobem,který jsem popsal.

2.Rozdíl vidím zásadní,lidské zdraví a život je asi o hodně podstatnější než přijetí úplatku 200 Kč při silniční kontrole.Navíc jistě asi tušíme co policisty vůbec vede k těmto věcem.To však pan Bílek ve svých doporučeních vnitru jistě nepíše,neboť sám jak všichni víme nebere plat řadového policisty,takže asi není schopen pochopit podstatu problému.

3.Přebujelá administrativa-proč to neřešíte mimo jiné přes svoje odbory,který by pak jednali s vedením policie a vedením MV.Velká část těch papírů je úplně k ničemu,já to chápu,jenže ona je taky otázka proč ty dokumenty vůbec vznikli zase.Mne je třeba úplně jasný,že zrovna třeba Vy,catani,andras atd.nenecháte nikoho umírat hlady v cele,ale asi nějaký důvod například pro zavedení úředního záznamu o poskytnuté stravě atd.byl.Smysl má však pouze vždy takový dokument,který se nedá falšovat.Co se týče všech dokumentů,které někdo podepíše na policejní služebně,tak je nutné zajistit,aby k podpisu nebyl nikdo nucen.Takže to souvisí s mým dlouhodobým návrhem,aby bylo všechno jednání na služebně zaznamenáváno záznamovou technikou.V okamžiku kdy tomu tak bude a to opravdu na všech služebnách,tak pak teprv bude mít nějaký dokument podepsaný vůbec smysl a bude se dát považovat za bernou minci.Nedostatečná péče o oběti trestných činů-souhlasím a možná by nebylo od věci kdyby začal v této souvislosti fungovat více i neziskový sektor.Bílý kruh bezpečí by měl být vzorem......Neziskový sektor je v ČR docela problematická věc.Je tady X organizací,které nikomu nepomáhají,ale za to granty berou velmi tučné a ještě čekají na peníze od lidí.Já sám třeba raději koupím bezdomovci(když má o to opravdu zájem) jídlo a dám mu ho do rukou,než posílat peníze některým organizacím.Pochopitelně se nedají házet všechny do jednoho pytle.Nedostatečná vybavenost policistů-já dělám třeba maximum pro ta záznamová zařízení.Jistě asi tušíte o soudním procesu s policisty,kteří jsou podezřelí z ubití bezdomovce(řada případů k smrti umlácených bezdomovců nejde ani k soudu,protože se nenajde pachatel.Zranění jsou většinou stejná.Smrt v důsledku krvácení do vnitřních orgánů,způsobených tupým násilím na břišní stěnu.)Bohužel opět není kamerový záznam služebního zákroku.Obávám se,že jsem v ČR vyčerpal už všechny možnosti jak záznamová zařízení prosadit.Například na tom jednání s prvním náměstkem MV jsem uvedl logické argumenty proč to chci a ani pěkná paní asistentka a velmi dobrá káva nijak neobměkčily můj razantní postoj k věci.....Jinak jsem velmi rád,že v některých případech použila PČR v poslední době taser místo zbraně.Doufám,že vybavování policistů tímto prostředkem bude pokračovat.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu LUKAS-HEINZ2 19:16:14 04. 01. 2015
Lukas Heinz.jpg
TUX [2015-01-04 12:25:48]:

1.) Pane Yassine pokud chcete psát o xenofobii či rasismu policistů, pak očekávám váš článek, podložený důkazy, ne vlastními fantasmagoriemi.

2. )Zkorumpovaný policista je stejně nebezpečný jako policista, který bezdůvodně mlatí lidi. Rozdíl nevidím.

3.) Pokud nebudete mluvit k tématu, dle pravidel webu, dostanete BAN. Zkuste tedy něco na téma jako třeba, přebujelá administrativa, nedostatečná péče státu o oběti trestných čínu, nedostatečný vybavenost policistů.


Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 18:30:15 04. 01. 2015
default.png
TUX [2015-01-04 12:25:48]:

Rasismus u policie zcela vyloučit nelze, je to pouze o selhání jedince a mnohdy né řadového ba naopak.

Podstatná je věc definice rasismu z pohledů zákona a to si dovolím tvrdit, že jsi hodně vedle. Určité projevy na které narážíš, maximálně zavánějí určitou xenofobií a to bych ještě byl na vážkách.

Xenofobie je společenský jev, který není trestný. Takže pokud se tak policista projevuje, projevuje se pouze v souladu se zákonem a dá se říct poměrně většinovým názorem populace. Zakládá se to na averzi vůči lidem, kteří nerespektují zákony a jsou jinou formou zvýhodňováni.I toto je odvážné považovat za xenofobii, když si přečteme ústavu)

Jinak pokud policista striktně dodržuje zákon a vyžaduje bez ohledu na barvu pleti, po pachateli či přestupci nebo jiném delikventovi, to co zákon požaduje a použije oprávněných prostředků, nelze hovořit ani o xenofobii a už vůbec o rasismu.

Nepopírám, že v ledačems nemáš pravdu, ale bez širších souvislostí se prostě tady o tom veřejně nedá diskutovat.

Pokud se týče odpovědnosti policistů za korupci, tak se shodnem, že některé policisty jsem schopen pochopit, nikoliv zdůrazňuji ospravedlnit. Jednoznačně se jedná o slabého jedince, který se dopouští zásadního trestního jednání, které je v zásadním rozporu z jeho vykonaným zaměstnáním a posláním a má být vůči němu postupováno podle zákona. Někdy mne zaráží podivný přístup k těmto kauzám a určitou toleranstnost vůči těmto policistům, což je rozhodně špatně.

A na závěr stav policie je takový jaký je, včetně lidského potenciálu. Zodpovídá za to managment, že se dějou uvnitř policie svinstva, které v lehké formě napovídají, kdo co může dělat a čeho je schopen(většinou to nejsou ti kluci v uniformách na ulici), v té horší formě napovídají, že jednání na které upozorňuješ je možné a to oběma směry, ne pouze přehlížení a tolerance, ale taky pravý opak na nepodložených základech, manipulace a vytváření jednostranných důkazů, které nejsou atd. A to je už tenký led.
Ale i já věčný pesimista, bych si netroufl říct, že se to děje více jak v promilech případech, což je ve srovnání s jinými zaměstnáním a složkami obdobné. Akorát si vybavuji, že skutečně jsem někde slyšel o interním průzkumu, ale bylo to v případě armády, kde skutečně tam ty nějaká ohromující čísla padla. Ale pouze jsem to slyšel a nemám momentálně čas to vyhledat.Takže jedna bába povídala.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 17:43:21 04. 01. 2015
Andras.jpg
Zyade, tady máš něco k zamyšlení:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Znamy-psycholog-Klimes-Cesko-je-mrtvola-kte...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HAMMER 17:21:48 04. 01. 2015
default.png
TUX [2015-01-04 12:25:48]: Plat? Jenom plat? Co omezení občanských práv služebním zákonem, co společenská prestiž (na úrovni černého kašle), co nějaká renta když selže zdravíčko a díky služebnímu zákonu je člověk v céčku neupotřebitelný, jeho výše, čili jinými slovy za nás byla renta něco, co nás drželo u zdi, protože jsme věděli, že budeme mít vystaráno, kdyby něco.

Dneska? Po patnácti letech dostaneš z té almužny tak pět tisíc renty, na to každý sere a v podstatě nic nebrzdí nepoctivce před jejich protizákonným jednáním. Navíc co se bere za materiál, chybí zkušení co by je učili. Tuxi, vzpamatuj se! Tam jsou rádi, že někdo slouží. Za nás by 3/4 z těch dnešních děcek nesmělo sloužit samo bez starého, dneska slouží dva takoví přes noc v jedné hlídce alias blbý a blbější.

Za nás se tomu říkalo, že posílají někoho na smrt, bylo to zakázáno, dneska je to běžný standard. Čemu se vůbec divíš? Kdo je těm zákonům, respektu, rozvaze atd chování a podobně má jako naučit? Jen jejich zkušenosti, a to je často styl průser, průser a zase průser. Ti mladí tam nedostali žádnou šanci, plav a klidně si natluč hubu. Netuší do čeho vlezli, najednou vidí jaký je to tvrdý chleba a neumějí si poradit.

Ty by jsi chtěl střílet řadové pěšáky, ale generálové se smějí.

Ještě jedna maličká věc ti unikla: služba u policie, to je válka. Každý den, každou noc vedou ti lidi v modrém venku válku. Tam jsou mrtví a platí jasná pravidla: násilí vyřeší každý problém. Buďto já, nebo protivník. Kdo udeří první, vyhrává.

Pokud vidíš prvního mrtvého, bliješ. Když vidíš třicátého, jednou rukou neseš jeho uraženou nohu a druhou žereš chleba se salámem na svačinu a kolegové se ti chechtají.

Smrt je tam tak častá, že už to nikomu nedojde a mrtvý drban, dobrý drban. Stejně jako blbka, co s ním chce sdílet dobré i zlé. Spolu by měli zase jenom drbany. Sova kanárka nevysedí. To jsou jen některé základní zákonitosti, kterých ty jsi znalostmi prost. Proto máš problémy tam, kde je nikdo jiný nemá.

Na vojnu s tebou. Tam by z tebe udělali chlapa, místo posery.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TUX 12:25:48 04. 01. 2015 blokovaný
default.png
LUKAS-HEINZ2 [2015-01-04 00:02:27]: Zde dávám odkaz na jeden článek,je v něm popsáno jak policie postupovala v mnoha případech při rasistickém útoku,já osobně vím i o případech,kde se díky jistému policejnímu triku ocitla před soudem oběť místo pachatele.

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/pritelkyne-ubodaneho-muslima-rasismus-se-presunul...

Pokud se tedy jako šéfredaktor tohoto webu budete někdy věnovat rasismu v řadách PČR,tak vám budu vděčen,stejně jako budu rád,když nějakým způsobem budete někdy reagovat na některé komentáře na tomto webu.Jako například na ty o naložení drbanovi v autě,jen ne do hlavy,protože to je moc vidět,nebo posmívání se lidem,kteří nepřežili policejní zákrok.

A možné ještě jedno téma bych doporučil,jsem tady neustále napadán za to,že se zastávám policistů,kteří neprošli takzvanou zkouškou spolehlivosti(je zajímavé,že toto vadí řadě policistů více než policejní násilí).Pane Heinz,seznamte někdy veřejnost s tím jaký je současný plat policistů,ale seznamte veřejnost s reálným stavem.Pokud policista má plat takový,že není schopen uživit manželku a děti,tak pak logicky dochází ke korupčnímu jednání v řadách PČR.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio