Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mýtinky ČSSD

Jenom tak ze zvědavosti - co vy, staří mazáci, říkáte na to, co se děje na mýtincích čssd? Mám na mysli, jak násilím odvádíte pasivně protestující (nemám na mysli vrhače vajec, to stejně zatím dělá MP). Co udělal pan Ryba? Nebo ten pán v Domažlicích? Že máte rádi Paroubka všichni víme, ale zákon by se měl dodržovat i vůči lidem, kteří mají jiné politické názory, ne?
TADEASB :: Datum založení: 26. 05. 2009 :: celkem 107 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TOMY 23:43:10 28. 05. 2009
default.png
Teď píšu příspěvek, za který mě spousta z vás odsoudí, ale píšu ho proto, že tyhle argumenty mají v diskuzi hodnotu "nula" a přesto pořád lítají... Ale: Jak můžete argumentovat, že nevolíte tu kterou stranu, protože její členové jsou bývalí komunisti??? Koho potom volíte, když většina jich v KSČ aspoň chvíli byla?!? Nevolíte?-Strkáte hlavu do písku jako pštrosi? :-) Spíš jde o to, jak moc (a jestli vůbec) změnili názory. Jeden velký filosof řekl:"Jen idioti nemění názory". Za další: Jak můžete navzájem argumentovat, že strana toho druhýho si plní kapsy ze státního??? Která to nedělá??? Tyhle argumenty mě hrozně vytáčí! Já rozhoduju podle toho, který program a kteří politici jsou pro mě lepší. Tak se do mě pusťte a vyvraťte mi to! :-)) (jsem civil, student vš, já i rodiče se dost otáčíme a mám pravicové názory, které umím zargumentovat sobě i ostatním)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 22:33:31 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
No, já to spíš vidím tak, že Severní Korea zvolila velice lidskou cestu, kdy na jedné straně vyvíjí jaderné zbraně a na druhé straně nemají lidi co žrát. A USA a další země to bohužel podporují finančními injekcemi. Co se týče amerického výzkumu, tak máš pravdu v tom, že mnoho mozků přichází ze zahraničí a osobně si myslím,že to pro ně jednou bude velký bezpečnostní problém. Jinak co se týče čínského hospodářství, tak zde je hned několik problémů. Prvním je množství lidí, které značně zkresluje hospodářský výsledek, dalším je pravdivost údajů, protože většinu zveřejňuje stát. A to nemluvím o Outem tolik nenáviděné dětské práci a plagiátorství. Co se týče Hamásu, vůbec nezpochybňuju jeho legitimitu-chtěl jsem jen demonstrovat, jak v praxi probíhá "pomoc lidem". Vládnoucí směr zabaví vše pro své příznivce a zbytek ať chcípne. Klasika třetího světa. No a izraelsko-palestinskou otázku bych raději vynechal. S misionáři také souhlasím. Ale právě proto je potřeba jiná osvěta, než tihle blázni. No a co se týče tvého modrého xindlu, tak tady asi debata končí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 19:42:15 28. 05. 2009
Out.jpg
Aniz bych te chtel vynaset do nebe tak jsi to rekl presne a dovedes to shrnout do jednoho prispevku. Casto se to nestava, ale neni tam ani jedina veta se kterou bych nesouhlasil. Jinak nevim co je na tom pravdy, ale USrael udajne dostava od USA na svoji armadu rocne vic penez nez kolik dostane Afrika z celyho sveta jako humanitarni pomoc.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu NASEPTAVAC 19:41:30 28. 05. 2009
default.png
Doufám, že většina zarytých (to zdůrazňuji!) obhájců či odpůrců jakékoliv partaje či barvy jsou civilisté. Vůbec nevidím rád u policistů přehnané fandění partajím (tím nemyslím sympatie k světonázoru) a to zvlášť u těch starších, zkušenějších. Právě ti by měli být trochu seznámení s problémem a vidět, že u nás není jediná strana soustřeďující lidi s cílem dobře spravovat zem, nýbrž lidi s cílem buď zbohatnout za jakoukoliv cenu nebo si podivně nabyté bohatství udržet; případně se ukájet pocitem moci a naplňováním svých úchylek jako je narcismus a napoleonský komplex. Čestné pohnutky dnes nevidím nikde. Tenhle fakt by měl být zřejmý všem rozumně uvažujícím a již zkušenějším policistům, proto se občas divím vášnivým politickým diskuzím. Doufám, že většina z nás jen tiše doufá v zázrak, že se najde osvícený politik, který nám vytvoří v demokratickém světě běžný - a hlavně funkční - zákonný rámec (případně nám bude nadiktován z EU), který nám umožní tyhle kreatury poctivě odměnit za jejich služby lidu. Vajíčka jsou dalším logickým krokem všeobecného znechucení politikou, nedivil bych se, kdyby byla vejci stejně odměněna konkurence. Nejdříve se znechucení projevovalo neúčastí u voleb, rezistencí. Teď vejce. Co přijde pak? Hole a vyhnání z ráje? Defenestrace? Čili; vejce chápu a vrhačům rozumím. Jen nechápu selektivní výběr terčů. Bral bych to z leva do prava.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu GENERACNI-SPUNT 19:30:24 28. 05. 2009
default.png
Jen tady chvíli nejsem, a už tady teče demagogie proudem, a dokonce máš již nového přitakávače. Myslím že být chudý ještě naznamená být neschopný, což v případě Severních Korejců platí tuplem! I při takřka celosvětovém bojkotu dokázali to co dokázali, teď neřeším zda je to dobře nebo špatně ( i když není nad bambusový kořínek stokrát jinak). A růst HDP Číňanů bych zde raději nezveřejňoval. Což by se dalo v obráceném gardu presentovat k USA. Ti jsou sice bohatí, ale většina jejich předních vědeckých kapacit (ještě v této generaci) se narodila mimo USA. Zmiňuješ zde také militantní polit.stranu Hamás, jenže ten uspěl v legálních volbách, a zastupuje podstatnou část obyvatel, tak si samozřejmě obsadil klíčové posice! Což se pochopitelně židům a USA nelíbí. Tento region plný uprchlíků je svou polohou bohužel odkázaný převážně na to, co jim kdo dá ( i díky okupaci palestinských území)! Kdyby si Izraelci měli na sebe a svou mohutnou armádu vydělat, bez sponzorování celosvětové židovské diaspory a USA, tak jsou na tom skoro stejně jako Arabové! Ani to sponzorování afrických států kapitalistickými režimy není zadarmo (ostatně to tak bylo i v časech bipolárního rozdělení převážné části světa). Když ponechám stranou přírodní suroviny, tak ani přízeň momentálního režimu který je u moci není k zahození (no a že si odsypou nějaký žok rýže….). V boji proti AIDS můžou klidně práškovat preservativy z aera, ale pokud budou katoličtí misionáři ohlupovat domorodce tím, že antikoncepce je hřích, tak je můžou akorát tak nafukovat. Jestli se někomu zdá, že je policie doleva, a nestraní těm „modrejm xin….“ Je to možný. I když s přílivem Íčkových svazáků bude možná posun minimálně ke středu. Není mi docela jasné, jak může být zaměstnanec (nejen státní) příznivcem takové elitářské strany jako ODS, která především hájí zájmy zcela jiné sociální vrstvy než jsou zaměstnanci. Co je to však proti paletě vajec z nadnárodního marketu....

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 19:10:39 28. 05. 2009
Out.jpg
Jisteze myslim, nebo si snad myslis ze studenti v tom Svedsku jak sem psal jsou na tom hur nez ti v Nemecku? Nejsou a dost mozna este lip. Je tu opet a ten samej problem. Podporovat socialni citeni neznamena podporovat netáhla. Budes se divit, ale treba se zabavovanim soc. davek jako v Chomutove souhlasim na 100%. Ovsem na druhou stranu si zase nemyslim, ze by schopnyho jedince dokazala vychovat spolecnost ve stylu "at se kazdej stara sam o sebe". Takovej clovek bude bezohlednej a karierni smejd co ve finale proda svoji matku (obrazne receno) Ono je to videt uz dneska na mladejch frajircich v drahejch autech, ktery KSČM urcite nevolej. Takze asi tak. S tema policajtama na Andelu, ze jim nebylo o moc vic mas bohuzel pravdu...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 19:05:26 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
No, věřit tomu nemusíš, ale dostali za to Nobelovku a to už asi něco znamená. Já to popsal jen takhle povrchně, v reálu je to jistě složitější. Každopádně je to výborná myšlenka. Že na charitu dává Bill Gates, je blbost. Celá Amerika dává. Aby jsi tam ve společnosti něco znamenal, musíš dávat na charitu. Jo a osobně nesnášim větu:on si to může dovolit. Je to přesně myšlení, které nemám rád. On (a spousta dalších) si na vše vydělal a kdyby nechtěl, tak nemusí dát ani cent a nikdo mu to nemůže vyčítat. Jenže u nás právě přijde nějakej Paroubek a začne zavádět milionářský daně, protože milionáři mají dost, můžou si to dovolit a chudáci lidi nemají co žrát. Nenávidim tenhle způsob myšlení. To jsi nabyl špatně. Ale máš pravda, že se tu a tam Ivánka zastávám, avšak spíše principielně, protože někteří zdejší přispěvovatelé nejen že by mu byli ochotni přišít čarodějnické procesy ve Velkých Losinách, ale dokonce jedním dechem básní o tom, jak to Paroubek a ČSSD rázně vyřeší a jak za komunistů bylo všechno lepší. No a to fakt vylítávám z kůže. Švédský model je zajímavý, ale zase platit 50% daně... Věř mi, že zrovna já si 1.republiku neidealizuji, ale jeden rozdíl tam byl-né, že by se tenkrát nekradlo a nedělali se sviňárny, ale největší strany byly státotvorné a věděly, že si mohou nakrást, ale musí z toho něco mít stát. A hlavně se dokázaly dohodnout. To je dnes díky Topolánkům, Langerům, Paroubkům, Škromachům, Rathům atd. naprosto nemožné. V tomhle byla 1. republika jiná. A je to vidět především na dnes neprávem zapomenutém předsedovi Agrární strany Antonínu Švehlovi.To byl muž, který odmítl jak místo prezidenta, tak místo premiéra, protože prostě věděl, že Masaryk je člověk na svém místě. Když to srovnáš s dnešními profesionálními korytáři, je to něco nepředstavitelného.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 18:43:54 28. 05. 2009
default.png
Jináč co se týče systému, tak nejlepší co sem poznal je asi v Německu. Je tam tvrdej kapitalismus, když sem měl možnost tam být na škole měsíc, tak sem nevěřil. Dobrovolnej úkol udělal naprosto každej, ruce pořád nahoře a hlavně neskutečná znalost jazyků už i třeba v prváku. Zájem o studium maj, protože věděj, že když se nebudou snažit, tak nebudou mit nic. Byl sem v rodině, kde byla mama sestřička, táta truhlář a jsou zajištěný a dokonce ušetřej. Maj novej velkej barák, u nás tydle 2 povolání nemaj ani na byt, je to rozdíl no. Myslíš že společnost založená na jistotách a sociálnim cítění může vychovat schopnýho jedince ?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 18:33:04 28. 05. 2009
default.png
Určitě máš pravdu, ale taková společnost by taky měla svoje chyby. Sociální cítění musí bejt taky jen do určitý míry, aby nepodporovala netáhla...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu X502 18:30:40 28. 05. 2009
default.png
Česká politika by si měla vzit příklad v zahraničí. Zahraniční ČSSdáci jsou například daleko pravicovější než naše odska. A co se děje ted u policie, tak to je nepopsatelný. Mluvíte o tom, že tam byli hlavně 20 letý studenti, ale policistum nebylo o moc víc :) Podle mě je nejvíc devastující spojení odchodů s krizí a přijetím lidí absolutně bez vztahu k policii. No nic snad mě nikdo nenazve langrovym výplodem :D

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio