Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mýtinky ČSSD

Jenom tak ze zvědavosti - co vy, staří mazáci, říkáte na to, co se děje na mýtincích čssd? Mám na mysli, jak násilím odvádíte pasivně protestující (nemám na mysli vrhače vajec, to stejně zatím dělá MP). Co udělal pan Ryba? Nebo ten pán v Domažlicích? Že máte rádi Paroubka všichni víme, ale zákon by se měl dodržovat i vůči lidem, kteří mají jiné politické názory, ne?
TADEASB :: Datum založení: 26. 05. 2009 :: celkem 107 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu PIM-BURGER 14:06:00 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Tak mi pověz, co víš o vzniku KSČ ty, moudrý ó catani?:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 14:04:21 28. 05. 2009
default.png
Se zájmem jsem si přečetl tvůj výklad dějin a jak vznikla KSČ a pořádně jsem se zasmál. Kde jenom ti soudruzi v těch školách udělali chybu, prosím tě začni studovat trochu dějiny, protože těch tvých teorií se někdo tady chytí a zjistí, že ODS je vlastně odnož NDSAP.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu PIM-BURGER 13:56:55 28. 05. 2009
Pim Burger.jpg
Když vyprávíš o těch ubohých afrických dětech, tak se mi až skoro hrnou slzy do očí...Škoda jen, že ses do těch učebnic dějepisu předtím nepodíval ty...:-))Kapitalistické režimy dělají jen jednu zásadní chybu-a tou je cpaní peněz do Afriky. Co se týče ČSSD a KSČ, tak za 1.republiky se druhá jmenovaná odkrojila od té první, v roce 1948 jí soudruh Fierlinger opět přivedl zpět, v roce 1989 se zase oddělila a Paroubek se snaží o nové sblížení, což je mi osobně odporné stejně jako jmenovaný, ale také doufám, že vajíčkové útoky ustanou a nahradí je velice vtipné rozdávání letáků od marťanů...:-))

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 12:46:31 28. 05. 2009
Out.jpg
No nic, omlouvam se vsem za off topic, trosku sem se jen rozcilil:)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 12:36:49 28. 05. 2009
Out.jpg
Ja nespekuloval, videl sem mnohe z nich v TV, hlavne na tom Andelu byl vekovy prumer trosku nizsi.-) Ty si bud vtipalek anebo vam ta modra pakaz uz totalne vymyla mozek... Chapete vy vubec co to je SOCIALNI DEMOKRACIE? Co ma s nima spolecnyho Sev. Korea nebo komunistickej kapitalismus v Cine? Vam uz fakt totalne hrablo. Podivej se do historie co je komunisticka strana a co socialne demokraticka, ses normalni hlupak ohledne takovyho tvrzení. Vy ste se uz fakt totalne pomátli a kdokoliv nalevo od Topolánka je bolševik a v suplíku ma prukaz KSČ, podle vas. A keci o tom jak si lidi muzou za bidu sami...to uz ani nekomentuju. Hlavne treba ty deti v Africe, Indii, Bangladeši apod. Pamatuju si na jednoho modreho volice ktery mi do oci a uplne vazne rikal, jak postizeny lidi sou v tyhle spolecnosti zbytecny, jak jen berou davky a spolecnosti nic nedavaj. V tu chvili sem si pral at ho za rohem srazi auto a skonci na tom vozejku taky a pak by sme ho mohli dle jeho nazoru nechat pojít hlady pod mostem nekde u Vltavy kde by skoncil. Takze ja i tobe preju, aby ses i ty dostal do nejake zivotni tisne, potreboval si pomoct a pak se na tebe my vsichni z vysoka vyserem presne dle modré politiky at se kazdej postara sam o sebe jak umí. P.S. Sem statni zamestnanec a oranzovej nejsem:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ZEUR 09:50:59 28. 05. 2009
default.png
Out: Já nevím, kde jsi došel k tomu, že jsou to všechno pubertální spratkové. Já některé z těch lidí znám, ujišťuju tě, že i když vypadají všelijak, tak jsou to v mnoha případech tátové od rodin a to jedno i vícedětných. Takže prosím stavěj na podložených argumentech a ne spekulacích. Zaroven taktez nesouhlasim s takovou organizovanou vajickovou kanonadou, je to nesmysl a je to jak rikas kontraproduktivni. Pokud nekdo prijde na cizi meeting protestovat s transparentem, tak je to podle me adekvatni forma protestu. A jestli tvrdis, ze na svete zijou diky kapitalismu miliony lidi v marastu - mozna na tom neco je, ale zpravidla si za to muzou sami. A vis co ? Kvuli oranzovo-cervene politice na svete zijou stovky milionu lidi v marastu a pouze vlastni silou se z toho nevysekaji. Napr. Severni Korea, Cina (5mil. politickych veznu) a dalsi. Ale o kapitalismu, demogracii a socialnim state a totalite bysme se mohli dlouho bavit, nicmene nevim jestli by to nekam vedlo zrovna na tomto foru - kazdy vi ze statni zamestnanci jsou v nadpolovicni vetsine oranzovi.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 08:24:45 28. 05. 2009
Out.jpg
Tak jiste, v tom s tebou souhlasim. Kdyz na nej prilitlo prvni vejce tak jsem se tomu taky smal. Bylo to originalni, po dlouhe dobe. Ale ostatni uz sou jen trapny kopirovaci ze se toho chytli. A to co bylo na Andelu uz bylo organizovane narusovani mytinku. Hlavne uz to bylo naprosto ubohy ze strany tech lidí a to zejmena strkanice s duchodci a i s policií. A jak sem napsal to nakonec, tak to nebylo vubec mysleny ohledne toho, ze na chudacka Paroubka hodili vajicko. Ten v tom vubec nehraje roli. Jde mi o ty pubertalni spratky co pak prijdou domu a budou knourat u maminky at jim uvari veceri, kterou samozrejme koupila ze svoji vejplaty. A dost mozna ze i ty vejce ji ukradl z lednice a ani si je za svoje nekoupil. Je to proste natruc, at vidi ze to je kontraproduktivni. Paroubek s tim nema co delat. A taky sem nerikal ze to udelam, jen me to napadlo. Cas na rozmyslenou este je.-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu TOMY 07:49:25 28. 05. 2009
default.png
Já jsem byl pro nějaké to vajíčko :-), ale když už je to takováhle organizovaná palba, tak je to trochu moc... Nechci radit koho proč volit, to je na dlouho (ale argumenty bych měl :-), ale jít někoho volit jenom proto, že na něj chudáčka hodili vajíčko - to mi přijde trochu krátkozraký...

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 06:45:11 28. 05. 2009
Out.jpg
Jiste, jakmile je clovek ke kapitalismu jen trosku kritickej, uz ma nalepku bolševika, nejlip stalinisty. Dobre vam ta modra partaj vymyla mozek:) A co se kapitalismu tyce tak v marastu a bide diky nemu zijou na svete desitky milionů lidí. To ze to zrovna nejses Ty neznamena ze to tak neni. TadeasB: Vidis a ja mel dojem ze plati "Kdo neni s Topolankem je zarucene s KSČM" Jinak politiku si tady zacal ty, tema vetama dole na Paroubka apod. Takze najednou nedelej hodnyho jak si sem politiku vubec tahat nechtel apod. Takovyhle mam nejradsi. Ja si pamatuju dobre dodnes na zajimavou vetu jednoho priblbyho blazna z KSM. "ODS po roce 89 vychovala novou generaci antikomunistů...ale zaroven i novou generaci komunistů" A tohle sedí teda jak prdel na zachodovou misu. A dluzno dodat, ze CSSD jsem nikdy nevolil, ale vcera nez sem usnul se mi rozlezela v hlave myslenka, ze bych ted k tem volbam jit mohl a dat to teda Paroubkovi. A ne protoze ho mam rad, vubec. Ale na truc vsem ten pubertalnim hazecum vajec ktery se chovaj presne podle Topolanka. A sem si 100% jistej, ze tahle myslenka napadne este hodne lidí.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 23:57:05 27. 05. 2009
Andras.jpg
Dnes naposledy, přídám jednu úvahu. Někteří z vás tu říkali, že lidé už jsou s politiky nespokojení. Chtějí změnu. Jsou naštvaní se situací jaká tu je. Ale proč tu taková situace je? Stačí se podívat na průběh voleb od r. 1993. ODS, ČSSD, ODS, nyní možná vyhraje pro změnu ČSSD. Vždy samozřejmě s lidovci, kteří se vetřou do vlády za jakoukoliv cenu. Toto období jsme měli změnu, poprvé a snad naposledy zelení. Lidé prostě střídavě volí více tu či onu stranu, už řadu let. Tedy za stav, jaký tu je, si mohou oni sami. Naštvaní, mohou být leda tak sami na sebe. Já bych to dění dnešních dní viděl spíš jako nějaký společenský patologický jev. Jakousi periodickou degeneraci, která nelze zastavit. Nelze se jí postavit, a zabránit jí. Stejně tak jako krizi ekonomické, která hýbe světem. Lze jen učinit opatření ke zmírnění následků, které z ní časem vyplynou. Tedy není lék na radikalizaci společnosti. Jde jen o to, ji přejít co nejméně bolestivě, s co nejmenšími negativními následky. To jen tak na zamyšlení. Teď už opravdu dobrou noc:-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio