Přihlásit / Zaregistrovat se

Login
Heslo

Mýtinky ČSSD

Jenom tak ze zvědavosti - co vy, staří mazáci, říkáte na to, co se děje na mýtincích čssd? Mám na mysli, jak násilím odvádíte pasivně protestující (nemám na mysli vrhače vajec, to stejně zatím dělá MP). Co udělal pan Ryba? Nebo ten pán v Domažlicích? Že máte rádi Paroubka všichni víme, ale zákon by se měl dodržovat i vůči lidem, kteří mají jiné politické názory, ne?
TADEASB :: Datum založení: 26. 05. 2009 :: celkem 107 komentářů

 
Nejste přihlášen.

Do komentářů je možné vkládat obrázky umístěné kdekoli na internetu a videa z youtube.com; stačí před odkaz, na němž je obrázek/video umístěno, vložit příkaz IMG:/YT: (tedy například takto – IMG:https://www.policista.cz/files/obrazek.jpg, respektive YT:https://www.youtube.com/watch?v=v54xqBRqWFA).

Vložené komentáře mohou být skryty, pokud budou zcela mimo téma, nebo odstraněny, pokud budou v zjevném rozporu s právním řádem ČR, s „Pravidly a podmínkami používání stránek a uživatelského profilu na serveru policista.cz“ či s dobrými mravy.


Poslat zprávu TADEASB 21:10:42 27. 05. 2009
default.png
Hm, nějak mi do toho vlezl ten Anděl, takže diskuze je úplně jinde... Stejně se pokusím na něco reagovat: Out - vztahuje se to na trestné činy a dal jsem to sem, protože catani vytáhl trestný čin výtržnictví. A přestaň mi podsouvat tu modrou partaj, to že nesouhlasím s Paroubkovou demagogií ze mě nedělá voliče ODS. catani - píšu to potřetí, o vejcích nemluvím. Mě zajímalo zadržení POKOJNĚ DEMONSTRUJÍCÍCH. Sakra, už to pochop. A vůbec, už toho necháme, uznávám, že policie je dokonalá a bezchybná.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 20:34:40 27. 05. 2009
honzad..jpg
hosi hosi... politolozka eva lebedova usoudila, ze jeden karton vajicek je prostest a dva kartony vajicek je zastrasovani? Kde je ta mira? zadna mira neni,. je to akorat blbost. nasi politici akorat sklizi to, co zaseli. vy nenavidite langera (nedivim se vam) a cast ceske omladiny zase nenavidi paroubka (nedivim se jim) ... a kazdy politik slizi reakce podle toho, jakou skupinu a cim rozciluje... a to politologicke pocitani vajicek je fakt akorat legracni.. Ten argument cataniho s botama je k smichu.. tiskova konference prezidenta taky neni valecna zona Abych vas upozornil ja jsem nikde tady hazeni vajicek jako formu politickeho boje nepodporil, ale vy jste asi nepochopili jednu vec: Politici soucasne parlamenti politiky, ale i vy, vase chovani a nazory jsou soucasti systemu, ktery lidi radikalizuje. Chapete to? Lidi radikalizuje vzrustajici pocit bezmoci proti moci (kulture a atmosfere) kterou vytvorili a drzi paroubkove, langerove, kalouskove, fiserove, klausove a kterou fakticky chranite vy. Takze mam pro vas jedno spatnou zpravu. Pokud se nic nezmeni na postojich politiku a taky vasich, tak se lidi budou radikalizovat cim dal vic. Lidi ze stredu, z leva i z prava, povetsinu lidi mladi... Pro vas to je horsi perspektiva nez pro politiky. Ti zmizi za kopce, neb maji usporeno ve svycarsku. Ale vy, vy tady zustanete. Ve stejnych ulicich jako ti nasrani a zradikalizovani lidi. A mam pro vas jeste jednu spatnou zpravu. V soucasnosti nemate na to, abyste ustali opravdu hromadne radikalni strety. V soucasnosti jste schopni s bidou ustat akce, kde je pocet cetniku 1:1 s radikaly (zari 2000, janov..). Ale situace, ktere se odehravaji obcas v "radikalnejsich" zonach na jihu (Recko, Italie, Francie nebo zapad - Britanie, Irsko) kdy je pomer klidne 20 -50radikalu na jednoho policistu, tak tuhle situaci zatim neznate a buh stuj pri vsech, az jednoho dne nastane. Jelikoz to nebude dobry.. Z casti i na vas totiz je, zda-li se to stane a jak rychle. Vyhnout se radikaliziaci lidi zavisi totiz i od toho, jak jste schopni a ochotni pochopit co a proc ti lidi delaji a kde se ten fenomen (radikalizace) tady bere... ale vy to videt bohuzel moc nechcete. Radeji se nazorove oprete o spolustrujce nekulturnosti cele situace (Klause) nebo o jakesi "politolozky" ktera podle mnozstvi (nebo hmotnosti??) vajicek pocita rozdily mezi protestem a zastrasovanim... ach jo. pekny vecer.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 19:00:06 27. 05. 2009
Andras.jpg
Milý honzade: Politoložka Eva Lebedová však ve Studiu ČT24 upozornila, že vajíčkové útoky již dosáhly takového rozsahu, že se z nich stává zastrašování politického odpůrce. V tuto chvíli se už proto jedná o negativní jev pro politickou kulturu a volební soutěž. - co to má společného s útokem na paní Albrightovou? Aha?

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu CATANI 18:47:41 27. 05. 2009
default.png
Pokud uvádíš příklad arabského novináře, měl být odsouzen na 20 let, poté na 6 let, kdy následně se uvažovalo o podmíněčném propuštění, kdy po zásahu americké strany se znovu přistoupilo k vězení. Mimochodem Irák je válečná zóna. Opravdu chceš, aby to došlo tak daleko, že nenávist v této společnosti, kterou vyvolává jediná strana, která když byla u moci se neuměla chovat a teď nemůže přežít, že není u koryt. Chceš opravdu, aby to končilo tím, že lidé se budou vzájemně na ulicích napadat. Rozsviť si už tu lampičku nad mozečkem, policie je zde aby dbala nad dodržováním práv a poviností všech občanů, né jenom koho by sis ty nebo já přál. Mne v práci nikdy nezajímá jestli je to Pavel či Josef, rudý či modrý, mě zajímá co může, nemůže, co musím a co nesmím.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:39:10 27. 05. 2009
Andras.jpg
Milý honzade: To, že nemáš ani potuchy soudím z tvých prostoduchých řádků. Ty se zcela vymykají skutečnosti. A to s paní Albrightovou byla jiná situace. Porovnej si okolnosti, a uvidíš, co ti vyjde. Transparenty "za czech tek 2005" hovoří jasnou řečí. To s paní Albrightovou mimochodem také ostře odsuzuji. K těm pouličním nepokojů, masové házení vajíček, vyvolávání šarvátek se spoluobčany, a neuposlechnutí výzev policie, potažmo fyzický zápas s ní je pouličním nepokojem. Pouliční nepokoj nemusí nutně znamenat pouliční válku.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu OUT 18:36:17 27. 05. 2009
Out.jpg
Andras, Špunt: Mi prijde ze tohle nema cenu, to je jako kdyby jste mluvili do zdi, ale s tim rozdilem ze ta zed muze mluvit a mlejt jak kafemlejnek. Jinak co mam info tak na Andelu skutecne doslo k nejaky vetsi strkanici s jednou hlidkou pri opakovanem neuposlechnuti vyzvy. A tohle uz nema s nejakym radoby "svobodnym" protestem nic spolecnyho... Navic mi to prijde uz skoro jako rizena provokace z neci strany.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 18:25:03 27. 05. 2009
honzad..jpg
ja vis, ze o tom nemam potuchy. Soudis tak jenom proto, ze proste muj nazor je odlisny od tveho? Jak vis, ze stejne tak nenapinas k prasknuti moje nervy ty? Chlapi, abych vam to ulehcil, tak vas tady asi zanecham, nebot slunicko se chyli k zapadu, v bohnicich pomalu konci vychazky a ja mam jeste par veci na praci :-)) Jo a pokud jde, Andrasi, o ty nervy, tak zabira vyvar z medunky ... a nebo diazepam :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu HONZAD 18:20:58 27. 05. 2009
honzad..jpg
"To s paní Albrightovou se stalo na základě úplně jiných okolností, a za jiné situace" NE, kecas a dneska po nekolikate vstupoujes na tenky led. Ti dva vajickari svym utokem chteli vyjadrit nesouhlas s politikou USA. Tihle paroubkovi vajickari zase vyjadruji nesouhlas s politikou CSSD. v tehle situaci NENI rozdil. "Nezvrhlo se to v pouliční nepokoje a bitky s policií." ... ty bys mel lepe nez kdo jiny vedet, ze ten kdo hodi vajicko nese zodpovednost za to, ze hodil vajicko. Nenese zodpovednost za to co dlejai jini obcane (a policiste) ani v tu chvili, ani pozdeji. A pokud bych si mel rejpnout, vrhac vajicek nenese zodpovednost ani za pripadneho Andrase v civilu, ktery se rad popere a tahle prilezitost se mu zda vhodna.. :-)

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:19:31 27. 05. 2009
Andras.jpg
Apropo proto existuje možnost odvolání se k soudu vyššího stupně.

Souhlasím (+ 0)    Nesouhlasím (- 0)
Poslat zprávu ANDRAS 18:18:40 27. 05. 2009
Andras.jpg
Milý honzade: Nepleť si rozdílný doslovný výklad práva s bezprávním stavem. Proč pořád zkoušíš napínat naše nervy až k prasknutí? Proč dokolečka předhazuješ něco, co je nesmysl a nemáš o tom ani potuchy na stůl jako hotovou věc?

Souhlasím (+ 1)    Nesouhlasím (- 0)
 
O serveru Redakce Kontakty Inzerce Nápověda Podmínky

tvorba www stránek emocio